استخر پیش ساخته بیضی بست وی با پمپ تصفیه

bestway 56450

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بیضی بست وی با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته بیضی بست وی با پمپ تصفیه یکی دیگر از باداوم ترین استخر آماده از این کارخانه بوده که از ابتدای سال 2020 برای استفاده عموم به فروش می رسد. این استخر پیش ساخته از ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که ساختار آن از دو بخش بدنه اصلی و فریم ها تشکیل می شود. بدنه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی سه لایه برزنتی طراحی و تولید شده است. این نوع جنس بدنه انعطاف پذیر بوده و استحکام فوق العاده بالایی دارد. فریم های محصول نیز از بهترین نوع فلز الومینیوم گالوانیزه انتخاب شده اند. این نوع فلز سبک و ضدزنگ بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. با توجه به کیفیت جنس بدنه می تواند گفت شما می توانید این استخر پیش ساخته را به صورت روکار و یا توکار در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. تجهیزات جانبی همراه این استخر پیش ساخته کلامل بوده و شامل درپوش ، پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی ، زیرانداز ، فیلتر تصفیه اب و یک نردبان می باشد. از این استخر پیش ساخته علاوه بر مصارف تفریحی می توانید برای پرورش ماهی و یا موارد کشاورزی نیز استفاده کنید. اگر قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بیضی بست وی با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته بیضی بست وی با پمپ تصفیه از مدل های پر فروش شرکت تولیدی بست وی و همچنین فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با طراحی ظاهری متفاوت و منحصر به فرد تولید شده است . با استفاده از این استخر پیش ساخته می توانید یک بستر آبی بسیار دوست داشتنی و البته ایمن را در خانه ، باغ و یا ویلای خود ایجاد کنید . این محصولات بی دردسر بوده و تمامی امکانات لازم را دارند ، به همین دلیل نیز محبوبیت بسیار خوبی را در میان دوست داران استخر های شخصی و خانگی پیدا کرده است . این مدل از پیش طراحی و تولید شده است و شما می توانید آن را به سهولت و در مدت زمان بسیار کم راه اندازی کنید ، این در حالی است که برای ساخت استخر بتنی ممکن است هفته ها زمان نیاز داشته باشید .

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

ساخت استخر های پیش ساخته کاملا علمی و با آزمون خطاهای مختلف صورت گرفته است به همین دلیل ، تمامی مدل ها به خصوص مدل های شرکت بست وی کاملا مقاوم و مستحکم هستند ، چرا که بست وی در طی سال ها فعالیت خود ، با بررسی این محصولات ، هر ساله مدل های با کیفیت تر و مطلوب تری را به بازار عرضه کرده است که همواره مشتریان راضی دارد . به همین دلیل نیز فروشگاه تهران اینتکس محصولات این برند را با ضمانت برای فروش گذاشته است تا خریداران با اطمینان خاطر ، محصول مد نظر خود را خریداری کنند . مدل فوق یکی از منحصر به فرد ترین تولیدات شرکت بست وی است که بر خلاف سایر مدل ها به صورت بیضی ساخته شده است .

رنگ بدنه این استخر پیش ساخته نیز بر خلاف اغلب مدل ها کمی تیره تر بوده و تقریبا خاکستری است . این طراحی زیبا سبب شده است تا مدل فوق به یکی از شیک ترین و لوکس ترین مدل ها برای استفاده در ویلاهای شخصی و منازل شود ، تا با استفاده از آن بتوانید فضای حیاط و ... را زیبا تر کنید . بخش داخلی استخر نیز طرح دار بوده که شبیه به سرامیک می باشد ، این طراحی چاپی ثابت بوده و در گذر زمان نیز تغییری نخواهد کرد . رنگ آبی و سفید طرح سرامیکی این استخر می تواند موجب آبی تر دیده شدن آب داخل استخر شود .

نوع ساختار و سازه این استخر پیش ساخته به صورت فریمی است ، فریم این محصول در واقع پایه های متعددی هستند که پس از نصب و اتصال به یکدیگر چارچوب استخر را تشکیل می دهند . از ویژگی های بسیار خوب این استخر می توان به قابلیت راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد . با توجه به این موضوع شرکت بست وی برای محصول نردبانی در نظر گرفته است که از طریق آن می توانید به داخل استخر بروید . همچنین دریچه هایی در بخش بدنه این استخر ایجاد شده است که می توانید با اتصال یک شلنگ آب را جهت تخلیه به فاضلاب هدایت کنید و همچنین پمپ تصفیه اب را به استخر متصل نمایید .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بیضی

پمپ تصفیه های آب استخر ، از ظرفیت و توان مختلفی بهره مند هستند که شرکت بست وی با توجه به ظرفیت داخلی استخر ، پمپ های تصفیه مخصوصی را قرار داده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . برای استخر پیش ساخته بیضی بست وی از پمپ تصفیه فیلتری استفاده شده است . فیلتر های استفاده شده برای این پمپ از نوع کاغذی می باشد که دارای ساختار لایه لایه بوده و می تواند به خوبی کثیفی ها را به خود جذب کند . این پمپ مناسب برای تصفیه آب ظرفیت 10949 لیتری این استخر می باشد .

راه اندازی و خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

با توجه به اینکه راه اندازی این استخر پیش ساخته کمی نیاز به تجربه دارد ، شرکت بست وی در داخل جعبه محصول DVD های آموزشی قرار  داده است که می توانید با مشاهده آن ، خود نیز استخر را راه اندازی و استفاده کنید . با این حال فروشگاه تهران اینتکس برای راحتی حال شما ، نصاب های متخصصی را به کار گرفته است که می توانید از آن ها جهت راه اندازی استخر خود در محل مورد نظر بهره مند شوید . این خدمات عالی تنها توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه می شود که می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید . برای کسب اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته و موجود بودن آن با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

نوعبیضی
ظرفیت آب10949 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع102 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...