استخر پیش ساخته خانوادگی

intex 28273

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی

استخر پیش ساخته خانوادگی مستطیلی اینتکس با ارتفاع 84 سانتی متر در واقع بزرگترین و بهترین نوع استخر پیش ساخته فریمی برزنتی محسوب شده که ساخته شده از جنس الیاف ابریشمی با روکش برزنتی می باشد. این استخر به دلیل داشتن طول زیاد می توان به راحتی یک خانواده پر جمعیت را در درون خود جای دهد. البته به غیر از مصارف تفریحی می توان از آن برای صنعت کشاورزی و پرورش ماهی استفاده نمود.

استخر پیش ساخته خانوادگی توضيحات محصول استخر فريمی با ابعاد کوچک مناسب برای استفاده خانوادگی در فضاهای داخلی ساختمان يا فضای آزاد.ساير جزئيات طول: 450 سانتيمتر عرض: 220 سانتيمتر عمق: 84 سانتيمتر گنجایش آب 7126 لیتر بدنه مقاوم با دوام بسيار عالی از جنس برزنت و پی وی سی و الیاف ابریشمی ، طرح داخلی شباهت به کاشی های ریز ، با نصب سريع و آسان دفترچه راهنما ابعادی مناسب برای آبتنی و آموزش شنای کودکان امکان نصب پمپ تصفيه .

همواره می بایست در هنگام خرید هر محصول و کالایی اطلاعات کافی را در رابطه با محصول کسب کنید تا بتوانید بهترین گزینه را در میان کالاهای مشابه انتخاب و خریداری کنید . در این راستا قصد داریم تا در ادامه شما را با ویژگی ها و مزایای استخر پیش ساخته خانوادگی آشنا کنیم . بسیاری از افراد به دلیل اینکه ساخت و احداث استخر های بتنی هزینه بر و زمانبر است ، از این رو شاید منطقی تر و بهتر باشد که استخر های پیش ساخته آماده که از نظر قیمت بسیار ارزان تر و راه اندازی بسیار ساده تری دارند را انتخاب کنید .

استخر های پیش ساخته استخر های آماده ای هستند که توسط شرکت های سازنده ساخته شده اند که می توانید آن را پس از خریداری در کمترین زمان راه اندازی و نصب کنید . از این رو می توان گفت که این استخر ها بسیار بی دردسر و مناسب هستند . این استخر پیش ساخته دارای طولی 450 سانتی متری و عرض 220 سانتی متری می باشد که می توانید در صورت داشتن فضای کافی در حیاط خانه و یا ویلا آن را راه اندازی و استفاده کنید . با توجه به ظرفیت کمی که این استخر پیش ساخته فریمی دارد ، شرکت اینتکس برای محصول پمپ تصفیه آبی در نظر نگرفته است ، اما دریچه هایی در بدنه تعبیه شده است ، نصب پمپ تصفیه را ممکن می سازد .

در صورتی که قصد دارید از استخر پیش ساخته فوق را به صورت دائمی استفاده کنید شاید نیاز باشد تا از پمپ های تصفیه آب استفاده کنید ، زیرا استفاده مکرر از آب و راکد ماندن آب به صورت طولانی مدت سبب آلوده شدن و کثیف شدن استخر خواهد شد ، به همین دلیل وجود یک پمپ تصفیه اب قدرتمند که بتوانید به صورت مرتب ، استخر را تصفیه نمایید لازم و ضروری خواهد بود . از این رو اینتکس نیز این دریچه ها را قرار داده است تا در صورت نیاز بتوانید به صورت مجزا پمپ را خریداری کنید . اما اگر دسترسی به منبع آب مانند موتور خانه و یا رودخانه دارید ، شاید نیازی اصلا به پمپ های تصفیه آب نداشته باشید .

این استخر پیش ساخته فریمی در دسته استخر های آماده مدل اینتل قرار می گیرند که از نمونه استخر های الترا کمی ضعیف تر و اما از استخر های بادی بسیار قوی تر هستند . میانگین طول عمر این استخر ها در صورت استفاده مداوم 7 سال بوده و چه بسا با نگهداری و استفاده صحیح می توانید از محصول سال های سال استفاده نمایید . برخلاف استخر های بادی این محصولات از بدنه پارچه ای ساخته شده اند و در  برابر اجسام تیز تر مقاوم تر است .

استخر های پیش ساخته نیز به مانند استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند . ممکن است به صورت سهوی استخر پیش ساخته شما در اثر برخورد با اجسام تیز و برنده سوراخ شود و آسیب ببیند . شاید بسیاری از شما بر این عقیده باشید که دیگر نمی توان از استخر استفاده کرد ، اما اینچنین نیست و چه بسا شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوصی که برای استخر های پیش ساخته در نظر گرفته شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . این برچسب ها که جنسی مشابه جنس بدنه استخر دارند با استفاده از چسب مخصوص به خوبی می توانند آسیب دیدگی را ترمیم کرده و مانع از خروج آب شوند .

زمانی که استخر پیش ساخته سوراخ می شود ، در اولین فرصت بایستی آب استخر را تخلیه کنید ، اگر قسمت سوراخ شدگی در قسمت های پایین تر استخر صورت گرفته باشد نیاز است تا به طور کلی آب استخر را تخلیه نمایید ، اما اگر قسمت آسیب دیده در قسمت های بالاتر باشد ، می توانید آب را تا کمی پایین تر از قسمت آسیب دیده تخلیه کنید تا شرایط برای تعمیر فراهم شود . فشار آب در واقع می تواند وسعت آسیب دیدگی را بیشتر کند ، بنابراین با کاهش ارتفاع آب ، فشار وارده بر روی دیواره های استخر کاهش خواهد یافت .

شما مشتریان گرامی حتی می توانید تعمیرات استخر پیش ساخته خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید . فروشگاه تهران اینتکس تمامی خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته را ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید . از جمله خدمات پس از فروش فروشگاه می توان به ارسال و نصب در محل ، تعمیرات و سرویس استخر ، جابجایی و ... استخر های پیش ساخته اشاره کرد . بنابراین در صورتی که استخر پیش ساخته شما آسیب دید می توانید از این خدمات به نحو احسنت استفاده کنید . فروشگاه با ارائه این خدمات سعی بر این داشته تا رضایت مشتریان را جلب کند تا با خیال راحت تر خرید خود را انجام دهند .

شما عزیزان می توانید مدل های بزرگ تر یا کوچکتر این استخر ها که جزو بهترین مدل استخر پیش ساخته هست را به دلخواه از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . فروشگاه سعی کرده است تا این محصولات را در ابعاد و طرح های مختلفی در فروشگاه خود موجود کند تا خریداران بتوانند به نسبت نیاز خود استخر را خریداری کنند . نمونه های دیگر این استخر پیش ساخته فریمی با پمپ تصفیه نیز به فروش می رسد که در هنگام ثبت سفارش می توانید نوع استخر را مشخص کرده و محصول را خریداری کنید . شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته خود به صورت تلفنی ، اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته خانوادگی

استخر پیش ساخته در دسته بندی و انواع مختلفی تولید شده است که هر کدام از آنها برای استفاده در شرایط متنوعی مناسب هستند. از این رو اینتکس نیاز های کاربران را به خوبی شناخه و محصولات فوق العاده ای تا کنون تولید کرده و هر ساله نیز شاهد تولید محصولات جدید در دسته بندی های متنوع تر هستیم که به بهبود تجربه کاربران کمک می کند. در میان این محصولات استخر های فریمی با ارتفاع کوتاه نیز وجود دارند که برای خانواده های کم جمعیت ساخته شده اند، این دسته از محصولات ابعاد و وزن کوچکتری در مقایسه با استخر های پیش ساخته فریمی دارند و برای شنا کردن مناسب نیستند، از این رو استفاده از آن برای افرادی که قصد شنا در استخر را دارند پیشنهاد نمی شود، در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی این استخر پیش ساخته منتشر کنیم، با ما همراه باشید.

طراحی

ظاهر این محصول همانند سایر استخر های پیش ساخته می باشد و هیچ برتری در مقایسه با آنها ندارد که شما را مجاب به خرید این محصول کند، از رو شکل ظاهری نمی تواند دلیلی برای برتری این استخر پیش ساخته باشد. بخش کناری یعنی بدنه برزنتی آن رنگی آبی داشته و بر روی قسمتی از آن نیز لوگو اینتکس درج شده است. استخر خانوادگی شکلی کاملا مربعی داشته و پایه های آن بیرون از بدنه قرار میگیرد تا با کمی خدشه دار کردن ظاهر باعث راحتی بیشتر آن شود.  در جهت طولی سه پایه اصلی و در جهت عرضی نیز یک پایه اصلی وجود دارد. به علاوه چهار پایه جدگانه نیز در چهار قسمت استخر قرار گرفته اند که وظیفه استحکام آن را بر عهده دارند. تمامی پایه ها رنگ سفید داشته و همخوانی خوبی با رنگ آبی بدنه و به خصوص تفریحات آبی و فصل گرما دارند که استفاده از آن را لذتبخش تر می کنند. بخش داخلی استخر از طرح کاملاا متفاوتی در مقایسه با بیرون ساخته شده و اشکالی مشابه کاشی های استخر را دارد که باعث می شود استفاده از آن کاملا مشابه استخر های سنتی بتنی باشد.

کیفیت و جنس بدنه

استخر های پیش ساخته به دلیل دربرگیری حجم وسیعی از آب همواه باید مقاومت بسیار خوب و جنس خوبی داشته باشند تا بتوان از انها در مدت زمان طولانی به خوبی استفاده نمود این امر بدون استفاده از مواد با کیفیت در ساخت تمامی قسمت های این دسته از محصولات غیر ممکن خواهد بود چرا که فشار خروجی حاصل از وزن سنگین آب باعث سرنگونی آن می شود اما خوشبختانه به دلیل محاسبات کاملا مهندسی و طولانی مدتی که توسط اینتکس صورت پذیرفته تا کنون مشکلاتی از این قبیل گزارش نشده و تمامی محصولات با کیفیت فوق العاده خود بدون مشکل مورد استفاده قرار گرفته اند. بخش کناری یعنی بدنه اصلی استخر از لایه های فوق العاده ضخیم پی وی سی و برزنتی ساخته شده است که کاملا متفاوت از استخر های بادی و سایر محصولات این شرکت بوده و به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. محصولاتی همچون کاناپه های بادی و استخر های بادی کودک ممکن است بر اثر فشار بر روی سنگریزه ها دچار صدمه شون اما استخر های پیش ساخته ای همچون استخر پیش ساخته خانوادگی به هیچ وجه این چنین نبوده و به سادگی می تواند فشار های اینچنینی را تحمل کند که در واقع یک برتری بزرگ برای آنها به حساب می آید. چنین بدنه با کیفیتی پایه های مستحکمی نیز نیاز دارد تا به عنوان ستونی برای مراقبت از محصول عمل کند. پایه های این استخر به صورت کلی از آلومینیوم سبک و مقاومت ساخته شده که تا کنون هیچ خرابی در ان به وجود نیامده از مزایای آلومینیوم می توان به استحکام خوب و وزن کم اشاره کرد که باعث می شود حمل این استخر پیش ساخته راحت تر نیز باشد. 


ابعاد، وزن و ظرفیت آب

مهم ترین مشخصه یک استخر پیش ساخته ابعاد و وزن مناسب آن در مقایسه با قابلیت حمل همیشگی آن است که باعث می شود برتری فوق العاده ای به آن تعلق یابد، طول این استخر 450 سانتی متر و عرض آن نیز 220 سانتی متر بوده و یک خانواده می تواند به خوبی از ان بهره ببرد. ارتفاع کلی نیز 84 سانتی متر و برای مورادی که برای استفاده در ابتدا به آن اشاره کردیم مناسب است.  استخر پیش ساخته خانوادگی با ظرفیت 71277 لیتری خود تنها 43.5 کیلو گرم وزن داشته و می توانید به سادگی ان را حمل کنید. استفاده از ان نیز در تمامی شرایط از قبیل داخل  خارج منزل میسر است. البته باید در نظر داشته باشید در طبقات بالای همکف در آپارتمان ها به دلیل وزن زیاد پس از پر شدن آن از آب امکان استفاده وجود ندارد چراکه زمانی که استخر از ان پر باشد وزنی بیش از هفت تن خواهد داشت. بیشترین نصب این استخر توسط مشتریان در حیاط منازل و ویلاها بوده و برخی نیز از این استخر در پایین ترین طبقه درونی منزل استفاده کرده اند تا در فصل زمستان نیز استفاده از آن میسر باشد. 

روش نصب

استخر های پیش ساخته به دو نوع ایزی ست و فریمی تقسیم می شوند. نوع ایزی ست با نصب کاملا ساده ای همراه هستند اما استخر های فریمی که استخر پیش ساخته خانوادگی نیز جزء آن است دارای پروسه ی نصبی می باشند که در ادامه قصد داریم تا توضحاتی را در مورد آن به شما عزیزان ارائه دهیم. تنها در نظر داشته باشید که استخر های فریمی به وجود نصب دشوار تر مقاومت و استحکام بهتری نیز دارند که صرف زمان بیشتر برای انجام آن کاملا ارزشمند است. در مرحله اول استخر در یک جعبه به نسبت بزرگ قرار دارد که درون این جعبه پایه ها، بدنه برزنتی و زیر انداز استخر قرار داده شده اند. ابتدا محل مناسبی که ابعاد آن بزرگ تر از ابعاد طولی و عرضی استخر باشد را بیابید سپس زیر انداز را در آن قسمت پهن کنید. در مرحله بعدی بدنه برزنتی را بر روی آن قرار دهید و لبه های فلزی را از محل های مشخص شده عبور دهید. در مرحله بعدی پایه ها را به لبه های فلزی متصل کنی تا استخر آماده استفاده شد. در صورت نیاز می توانید با تماس با تهران اینتکس سفارش خود را مبنی بر تقاضای نصب ثبت کنید تا همکاران ما در اولین فرصت در محل حضور یافته و استخر را برای شما نصب کنند. 

جمع بندی

استخر های پیش ساخته یکی از نیاز های خانواده امروز به حساب می آیند، این استخر ها نیاز های بسیاری از افراد را بر طرف می کنند که برای انجام برخی شاید لازم باشد تا 30 میلیون تومان هزینه کنید. از این رو جدا از داشتن استخری برای استفاده خانگی که قیمت فوق العاده ارزانی نیز دارد شماا یک محصول پرتابل نیز دارید که با وجود آن می توانید استخر خود را در هر زمان جمع کرده و در محل دیگری استفاده کنید یا در زمان مشخصی از سال به طور کلی آن را جمع کنید. تمامی این موارد به نوعی برتری استخر های یش ساخته را نشان می دهند با این حال گزینه های زیادی از نظر ابعاد و مشخصات در تهران اینتکس قرار داده شده اند که می توانید با مراجعه به صفحه تهران اینتکس تمامی آنها را مشاهده کنید و انتخاب منطقی تری داشه باشید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب7127 لیتر
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد، با قابلیت نصب پمپ
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 43.5 کیلو گرم
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...