استخر پیش ساخته سه متری به همراه پمپ

bestway 56412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته سه متری به همراه پمپ

استخر پیش ساخته سه متری فایبرگلاس ، محصولی از شرکت بست وی با کیفیت فوق العاده بالا، با پایه های آلومینیومی و بدنه ترکیبی از PVC و فایبرگلاس، به همراه پمپ تصفیه برای پاکسازی آب درون استخر، با استفاده از پمپ تصفیه نیازی به تعویض مکرر آب نبوده و به صورت خودکار پمپ آب درون استخر را تصفیه و پاکسازی می کند. عمق استخر پیش ساخته فایبرگلاس 66 سانتی متر بوده و دومین استخر عمیق در میان استخر های پیش ساخته کوچک این شرکت به شمار می رود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته سه متری به همراه پمپ

استخر پیش ساخته سه متری به همراه پمپ

استخر پیش ساخته سه متری از سری استخر های پیش ساخته مستطیلی فریمی شرکت بست وی بوده که به همراه خود از پمپ تصفیه آب بهره می برد. این کالا از مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته بوده که نسبت به کیفیت و نوع طراحی خود می تواند از کاربرد های بسیار بالایی از جمله برای تفریحات آبی و همچنین برای پرورش ماهی های کوچک داشته باشد. این نوع استخر های در ابعاد مختلفی تولید شده اند که این مدل در میلان سایز های بزرگ محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات تکمیلی آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی بدنه این استخر همانند دیگر همنوعان خود به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی یعنی بدنه و پایه های نگهدارنده برخوردار می باشد. این محصول دارای کیفیت و استاندارد خاصی در ساخت و تولید خود بوده که امکان استفاده برای کابرد های مختلف از جمله موارد صنعتی مانند پرورش ماهی را فراهم می سازد. اما روی بدنه این استخر دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که توسط آنها می توان هر نوع پمپ تصفیه آبی را به استخر نصب نمود. طراحی داخل بدنه نیز به صورت کاشی شکل بوده که جلوه زیبایی به این استخر داده است. سادگی در نصب نیز از دیگر ویژگی های طراحی و ساخت این نوع استخر های پیش ساخته می باشد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه استخر 3 متری فریمی بست وی از نوع الیاف شمعی برزنتی با PVC بوده که از ضخامت قابل قبولی برای مقاومت بیشتر در برابر عوامل بیرونی برخوردار می باشد. بدنه ای که با وجود داشتن ضخامت بالا از انطعاف بسیار مناسبی نیز برای جمع شدن استخر در حجم و اندازه های کوچکتر برخوردار می باشد. این قابلیت موجب می شود تا امکان حمل و راه اندازی در هر مکانی را بیش از پیش آسوده تر کند. اما این استخر 3 متری با توجه به اینکه در ب رابر دمای مختلف آب و همچنین نور و گرمای آفتاب مقاوم است به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده نمود. همچنین فریم های این محصول نیز از جنس آلومینیوم گالوانیزه بوده تا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته و بر خلاف داشتن وزن کم از تحمل وزن بالایی برخوردار باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر فریمی مستطیلی بست وی معادل (طول: 300 سانتی متر ، عرض: 201 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی نسبتا بزرگ برای این محصول محسوب می شود. در واقع این ابعاد ذکر شده برای حالت راه اندازی شده این استخر پیش ساخته بوده که هنگام جمع کردن استخر این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر نیز تا لبه بدنه بوده اما عمق مفید آن به حدود 60 سانتی متر می رسد از همین رو حجم 90 درصدی بدنه را شامل می شود. این حجم استخر قادر است 3300 لیتر آب را درون خود جای دهد. این مقدار ظرفیت آب می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های تفریحی سنین مختلف باشد. وزن بسته بندی آن نیز 20.8 کیلوگرم بوده که شامل جنس بدنه و فریم ها می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این نوع استخر پیش ساخته می بایست با توجه به سایز و نوع هر فریم یا همان پایه ها در داخل بدنه قرار گرفته و در نهایت استخر راه اندازی شود. البته بهتر است برای نصب این استخر از نصاب ها و کارشناسان شرکت اینتکس برای این کار بهره ببرید زیرا در اینصورت استخر مربوطه در کمترین زمان ممکن با قابلیت اطمینان بالا راه اندازی خواهد شد. علاوه بر این شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد. از راه های ساده و مهم برای مراقبت از این کالا جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین استفاده از زیرانداز و درپوش برای استخر در صورت نصب و استفاده در فضای باز می باشد.

جمع بندی

استخر 3 متری مستطیلی فریمی بست وی از سری استخر های پیش ساخته پر کاربرد، سبک و کم حجم بوده که نسبت به کیفیت خود از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برخوردار می باشدزباله گیری آب را انجام داد. استخری که همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که توسط آن می تواند عمل  این استخر برای تفریخات آبی کودکان و آب درمانی بزرگسالان گزینه ای بسیار مناسب بوده و می تواند برای پرورش ماهی های کوچک نیز استفاده شود. این محصول توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3300 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...