استخر پیش ساخته سیار بیضی بست وی با طرح چوب

bestway 56714

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته سیار بیضی بست وی با طرح چوب

استخر پیش ساخته سیار بیضی بست وی با طرح چوب از جمله تولیدات زیبا و شیک کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 بوده که برای مصارف گوناگون مانند تفریحات خانوادگی ، پرورش ماهی ، کشاورزی و سایر موارد صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. این استخر پیش ساخته از روکش بدنه ای با طرح چوب در بخش خارجی طراحی شده است. این ظاهر متفاوت موجب استقبال گسترده مصرف کنندگان از این محصول شده است. بخش داخلی استخر پیش ساخته مانند داخل استخر های بتنی طراحی کاشی داشته تا احساس خوبی به افراد در زمان استفاده بدهد. این محصول داری تجهیزات جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه فیلتری ، فیلبتر تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش و نردبان می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود محصول را بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار راه اندازی کنید. جنس بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی انتخاب کرده اند. این نوع جنس بدنه در برابر تغییرات شرایط اب و هوایی و دماهای مختلف آب دچار اسیب نشده و کاملا باکیفیت باقی می ماند. بخش نگهدارنده محصول که در واقع پایه های آن بوده از بهترین نوع فلز استیل می باشد. این پایه ها تمامی اطراف محصول را پوشش می دهند. محصول ساختاری پرتابل داشته و برای راه اندازی اصولی در داخل بسته بندی آن یک دی وی دی آموزشی وجود دارد. برای خرید استخر پیش ساخته می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته سیار بیضی بست وی با طرح چوب

استخر پیش ساخته سیار بیضی بست وی با طرح چوب از سری استخر های تولید شده بسیار شیک و لوکس است که برای ویلا ها و استفاده شخصی طراحی شده است . بست وی با توجه به علاقه مندی بسیاری از افراد به استفاده از استخر های پیش ساخته برای مصارف خانگی اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته سایر کرده است تا بتوانید از آن به صورت دائمی و یا موقتی استفاده کنید . این مدل یکی از پر فروش ترین مدل هایی است که بست وی تعداد زیادی از آن را در سراسر دنیا به فروش رسانده است . طبق تحقیقات فروشگاه تهران اینتکس نیز این محصول یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه بوده که می توانید آن را با قیمت ارزان و ضمانت از فروشگاه خریداری کنید .

استخر های پیش ساخته تنوع بسیار بالایی دارند و شکل ظاهری و همچنین ساختار آن ها ممکن است تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر داشته باشند ، به همین دلیل دست مشتریان در خرید استخر پیش ساخته محبوب خود بسیار باز بوده و می توانید آنها را به دلخواه سفارش دهید . مدل فوق نیز یکی از جدید ترین محصولات موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که دارای ظاهری بسیار شیک و دوست داشتنی است . در ادامه مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی کاملی نسبت به محصول فوق ، شما را با ویژگی ها ، خصوصیات ، مزایا و معایب ، نحوه طراحی و تولید ، نوع جنس ، اقلام همراه و ... آشنا کنیم .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته سیار

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این استخر پیش ساخته در مقایسه با دیگر استخر های موجود دارای طراحی کاملا متفاوتی است . بست وی در کنار شرکت اینتکس برای اولین بار استخر هایی را تولید کردند که ظاهر آن ها دارای طراحی چوبی می باشد . استفاده از طراحی چوبی در این محصولات سبب شده است که استخر ها بسیار لوکس و شیک شوند و بتوانند فضای حیاط خانه و ویلا را زیبا کنند . این استخر به دلیل نوع طراحی خاص خود ، بر روی زمین راه اندازی شده و بدنه آن در بیرون از زمین قرار خواهد گرفت که نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد .

طراحی چوبی بدنه این استخر سبب شده تا هر بیننده در نگاه اول فکر کند که این استخر از چوب ساخته شده است .برای ورود و خروج بهتر و ساده تر به داخل این استخر ، بست وی نردبانی آلومینیومی را طراحی کرده است که می توانید آن را در لبه استخر قرار دهید و وارد آب شوید . این نردبان قادر به تحمل وزن بالا بوده و با استفاده از آن دیگر نیازی به قرار دادن استخر در داخل زمین نخواهد بود .

نوع طراحی این استخر به صورت فریمی می باشد ، یعنی استخر دارای سازه و چارچوب است که بایستی آن را نصب کرده و بدنه پارچه ای را به پایه ها متصل کنید ، تا عملا استخر شما راه اندازی و قابل استفاده گردد ، به همین دلیل است که شما می توانید به دفعات متعدد استخر را جابجا کرده و در محلی جدید از آن استفاده کنید . این استخر به دلیل داشتن دریچه هایی در بدنه خود ،قابلیت نصب پمپ تصفیه را دارد که می توانید با استفاده از اتصالات موجود ، پمپ تصفیه آب استخر را نصب نمایید .

جنس استخر پیش ساخته سیار

برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته سیار از جنس مرغوب پی وی سی و پلی استر استفاده شده است که هر دو آن ها از جمله مواد کاملا ضد آب می باشند . پی وی سی نوعی پلاستیک طبیعی است که از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است ، به همین دلیل نیز عمدتا از آن برای ساخت بدنه استخر بادی استفاده می شود ، اما به دلیل ابعاد و ظرفیت بالای این استخر ، علاوه بر پی وی سی از پارچه شمعی پلی استر نیز استفاده شده است ، الیاف پلی استر کاملا ضد آب بوده و دوام بسیار بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد .

از پلی استر بیشتر برای ساخت بدنه چادر های مسافرتی ضدآب استفاده می شود که در کنار هم قرار گرفتن این دو جنس ، بدنه استخر کاملا ضدآب و عایق در برابر آب شده است . و اما برای ساخت فریم ایت استخر نیز از استیل استفاده شده است که یکی از مقاوم ترین فلزات بوده و کاملا در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم است . رنگ هر دو بخش این استخر ثابت بوده و در طول استفاده و استفاده مداوم نیز تغییری نخواهد کرد .

نوعبیضی
ظرفیت آب7250 لیتر
طول427 سانتی متر
عرض250 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...