استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس

Intex 26741

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس

استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس از نمونه استخر های آماده شرکتی با عنوان پیش ساخته می باشد که توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه متفاوت تولید شده است . این استخر پیش ساخته در ابعاد بزرگ و استانداری تولید شده که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید . این استخر پیش ساخته جایگزین مناسبی برای نمونه استخر های بتنی و سیمانی می باشد چرا که از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده و نیازی به ساخت و احداث زمانبر نمی باشد . با خرید استخر پیش ساخته فوق می توانید آن را در کمتر از 3 روز درب منزل تحویل گرفته و در کمتر از یک ساعت راه اندازی و استفاده کنید .

استخر های پیش ساخته را می توان به صورت توکار و یا روکار یعنی داخل زمین و یا بر روی زمین راه اندازی کنید چرا که نوع ساختار آن ها اجازه راه اندازی استخر در هر دو حالت را می دهد . بدنه بیرونی این استخر پیش ساخته کاملا لوکس و به مانند طرح چوب خاکستری طراحی شده است ، به همین دلیل بسیار مناسب برای راه اندازی روکار است چرا که محیط را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد . این استخر پیش ساخته دارای لوازم جانبی کامل بوده و در کنار خود پمپ تصفیه آب قدرتمند 3785 لیتری دارد تا با استفاده از آن بتوانید حجم بالای استخر را مرتبا تصفیه کنید . سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول را در بخش نقد و بررسی مطالعه کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس

استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس از سری استخر های پیش ساخته با طراحی لوکس و بسیار شیک می باشد که intex آن را طراحی کرده است . استخر های پیش ساخته از سری استخر های آماده شرکتی می باشد که با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارند می توان آن ها را جایگزین دیگر استخر های بتنی و سیمانی خانگی کرد . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا کنیم تا با کسب اطلاعات بیشتر بتوانید استخر پیش ساخته خود را خریداری کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های پیش ساخته از نظر هندسی در تنوع بالایی ساخته می شوند ، این استخر پیش ساخته به صورت گرد طراحی شده که یکی از محبوب ترین نوع استخر ها می باشد . اینتکس این استخر پیش ساخته را با طراحی کاملا متفاوت ساخته است که می توان آن را یکی از زیبا ترین استخر های آماده اینتکس دانست چرا که دیواره های بیرونی آن از طراحی چوبی ساخته شده است . اینتکس مدل های مختلفی از استخر های پیش ساخته طرح چوب تولید کرده است ، اما این مدل دارای رنگ خاکستری بوده و تفاوت زیادی با دیگر نمونه های خود از نظر ظاهر دارد . به همین دلیل اینتکس این محصول را بیشتر برای استفاده روکار در ویلا ها برای مصارف خانگی در نظر گرفته است . با این حال استفاده از این استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی و یا آبیاری مزارع و باغ ها بلامانع است . این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت بسیار بالایی است به همین دلیل اینتکس در کنار محصول یک پمپ تصفیه آب قدرتمند و متناسب با حجم استخر در نظر گرفته است و دریچه هایی در بدنه محصول برای اتصال پمپ ایجاد کرده است . البته این استخر دارای یک دریچه تخلیه می باشد که روند تخلیه استخر را راحت تر کرده است . این استخر پیش ساخته همچنین دارای تمامی لوازم جانبی چون نردبان ، زیر انداز و درپوش می باشد . نردبان قرار گرفته در کنار محصول به صورت دو لبه بوده که در صورت راه اندازی استخر به صورت روکار می توانید برای ورود و خروج از آب از آن استفاده کنید .

جنس محصول

اینتکس همواره با استفاده از اجناس مرغوب ، مقاوم و درجه یک استخر های پیش ساخته خود را تولید می کند به همین دلیل نیز تمامی محصولات این شرکت طول عمر بالایی دارند . جنس بدنه استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس فوق از pvc سه لایه با رویه طرح دار ساخته شده است که استحکام بسیار بالایی دارد . pvc در برابر رطوبت مقاوم بوده و البته نور آفتاب نیز تاثیری بر روی بدنه استخر ندارد به همین دلیل شما می توانید به صورت دائمی از استخر پیش ساخته خود در محیط های باز استفاده کنید . جنس فریم یا پایه های این استخر پیش ساخته نیز از فلز استیل ساخته شده است ، این جنس ضد آب و ضد زنگ بوده و از استحکام بالایی برخوردار است به همین دلیل به خوبی می تواند در برابر وزن بسیار بالای آب مقاوم باشد . جنس نردبان محصول از آلومینیوم و درپوش آن نیز از همان pvc ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر پیش ساخته گرد طرح چوب خاکستری اینتکس فوق در ابعاد ( قطر : 457 سانتی متر ، عرض : ارتفاع : 122 سانتی متر ) ساخته شده است و از سری استخر های بادی با سایز میانه می باشد که می توانید آن را به راحتی در حیاط خانه و ویلاهای خود راه اندازی کنید بدون اینکه فضای بسیار زیادی را بگیرد . عمق 122 سانتی متری استخر استفاده از آن را برای تمامی سنین لذت بخش کرده و حتی کودکان نیز می توانند با استفاده از جلیقه و یا حلقه های بادی در کنار بزرگ تر ها و والدین به بازی و سرگرمی بپردازند . وزن کلی این استخر پیش ساخته در بسته بندی های خود به 69 کیلوگرم می رسد . ظرفیت استاندارد استخر نیز 16807 لیتر است که تقریبا 90 درصد استخر را پر می کند . اینتکس برای ظرفیت 16807 لیتری این استخر پمپ تصفیه جدید فیلتری با قدرت 3785 لیتری قرار داده است تا بتوانید حجم بالای آب را در کمتر از 4 ساعت تصفیه کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این استخر پیش ساخته نسبتا ساده است ، اما نیاز است تا نکاتی را رعایت کنید تا استخر به مرور زمان دچار آسیب و یا مشکل نشود . بهترین توصیه این است که استخر پیش ساخته خود را به نصاب های با تجربه بسپارید . شما خریداران گرامی می توانید روند ارسال و نصب استخر پیش ساخته خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید تا بدین ترتیب بتوانید استخر پیش ساخته خود را شامل گارانتی کنید . بهتر است از زیرانداز برای راه اندازی استخر پیش ساخته بر روی آن استفاده کنید و یا برای ضخیم تر شدن کف استخر از تاتمی های ابری استفاده کنید . در صورت آسیب دیدن بدنه می توانید استخر را با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص تعمیر کنید . بهتر است از نزدیک کردن و ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه استخر خودداری کنید . برای راه اندازی استخر پیش ساخته بایستی زمین صاف و همواری را در نظر بگیرید .

سخن پایانی

اگر به دنبال استخر خانگی بسیار زیبا و دوست داشتنی بدون نیاز به ساخت و ساز و یا گود برداری هستید ، استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری اینتکس گزینه مناسبی برای خرید شما خواهد بود ، چرا که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و ظاهر بسیار زیبا و لوکسی دارد . کیفیت بالای محصول نیز ضامن عمر بالای محصول می باشد .

نوعگرد
ظرفیت آب16807 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس بدنهPVC سه لایه و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های استیلی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
مناسب برای استفاده دائم روکار
دارای ضمانت و خدمات پس از فروش
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...