استخر پیش ساخته عمیق اینتکس

intex 30092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس از سری استخر های پیش ساخته جدید و طرحدار است که از نظر ظاهری تفاوتی با دیگر استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای با طراحی چوبی می باشد که استفاده از آن در حیاط ویلا و ... می تواند منظره ای دوست داشتنی و زیبا را به همراه داشته باشد . این استخر بادی با طول 4 متر و عرض 2 متر ساخته شده است که می توان به عنوان یک استخر خانگی کوچک آن را در منازلی که حیاط کوچک نیز دارند مورد استفاده قرار داد چرا که جای کمی را اشغال می کند . شرکت اینتکس به دلیل ظرفیت نسبتا زیاد این استخر پیش ساخته در کنار محصول پمپ تصفیه آب قدرتمند فیلتری قرار داده است که با کمک انرژی برق می تواند تمام حجم آب استخر را در مدت چند ساعت تصفیه کند تا بتوان از این طریق در مصرف آب صرفه جویی کرد . استخر پیش ساخته فوق از اجناس بسیار خوبی ساخته شده و کیفیت مطلوبی دارد . جنس بدنه اصلی آن از pvc برزنتی طرح چوب ساخته شده است که می تواند به خوبی در برابر فشار و وزن بسیار بالای آب مقاوم باشد ، همچنین این جنس ضد آب بوده و می تواند سال های سال در مجاورت با آب دوام بیاورد . پایه ها یا همان فریم استخر پیش ساخته عمیق اینتکس نیز از جنس بسیار خوب آلومینیوم می باشد . فروشگاه اینتکس محصول فوق را با قیمت مناسب و ارزان برای فروش گذاشته است تا شما مشتریان گرامی بتوانید به سهولت محصول را خریده و از داشتن چنین بستر آبی زیبا و مفرح لذت ببرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته عمیق اینتکس

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس از نمونه استخر های بسیار زیبا و پر فروش آماده شرکتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ intex طراحی و تولید شده است . استخر های پیش ساخته به دلیل مقرون به صرفه بودن و داشتن ویژگی ها و امکانات زیاد جایگزین بسیار مناسبی برای استخر های بتنی شده است تا بسیاری از افراد بتوانند با هزینه بسیار کمتر از داشتن یک استخر خانگی ایده آل لذت ببرند . حتی از این استخر پیش ساخته می توان برای دیگر مشاغل مانند کشاورزی و یا پرورش ماهی نیز استفاده کرد ، اما از آن جا که دیواره های آن طرح چوب است بیشتر مناسب برای مصارف خانگی می باشد چرا که بسیار زیبا و شیک است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی های دیگر استخر پیش ساخته عمیق اینتکس آشنا کنیم ، پس در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس فوق از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل بدنه و پایه ها می باشند ، اینتکس با طراحی مستطیلی این محصول را طراحی کرده است که شامل چندین پایه مجزا از هم می باشد که در هنگام استفاده می بایست آن ها را به یکدیگر اتصال داد و بدنه را بر روی پایه ها سوار کرد تا بدین ترتیب بتوانید از استخر پیش ساخته خود استفاده کنید . بدنه این استخر پیش ساخته به صورت یک تکه بوده که لبه های آن به گونه ای طراحی شده است تا میله های پایه در آن فرو رفته تا بتواند سرپا بایستد . بر روی بدنه این استخر پیش ساخته دو دریچه به عنوان دریچه وروی و دریچه تخلیه آب وجود دارد که از آن طریق می توانید استخر پیش ساخته خود را پر یا خالی کنید . همچنین در بدنه این استخر پیش ساخته دو دریچه دیگر به منظور نصب پمپ تصفیه آب قرار دارد که از آن طریق می توانید پمپ تصفیه آب استخر خود را به بدنه استخر متصل کنید . وجود پمپ تصفیه در کنار استخر باعث شده است تا بدون هدر رفتن آب بتوانید آب موجود در استخر را به صورت مداوم تصفیه کنید . با راکد ماندن آب در یک محل و استفاده از آن به صورت مکرر می تواند موجب کثیف شدن آب شود به همین دلیل وجود پمپ تصفیه آب برای این استخر کاملا ضروری است .

جنس استخر

همانطور که در بخش قبل اشاره شد این استخر پیش ساخته از دو قسمت اصلی بدنه و پایه تشکیل شده است به همین دلیل جنس استفاده شده در ساخت این قسمت ها بسیار مهم است چرا که نشان دهنده کیفیت محصول خواهد بود . اینتکس برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته عمیق اینتکس از pvc برزنتی استفاده کرده است ، پی وی سی و برزنت از دو جنس بسیار مقاوم و مرغوبی هستند که می توانند در برابر رطوبت مقاوم باشند ، استفاده از برزنت در کنار پی وی سی باعث شده است تا ضخامت و مقاومت بدنه بسیار بیشتر شود تا بدین ترتیب به راحتی بتواند وزن بسیار زیاد آب را تحمل کند . قسمت بیرونی بدنه این استخر پیش ساخته دارای طرح چوب است و همین موضوع باعث شده است تا استخر پیش ساخته عمیق اینتکس بسیار زیبا و شیک باشد . دلیل محبوبیت بالای استخر فوق نیز بدنه طرح دار آن می باشد . پایه های این استخر پیش ساخته نیز از فلز بسیار مقاوم آلومینیوم ساخته شده است . آلومینیوم در برابر آب مقاوم بوده و پوسیده نمی شود و همچنین وزن سبکتری دارد به همین دلیل نیز از آن به جای فلزاتی چون آهن استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این استخر پیش ساخته در ابعاد ( طول : 400 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) ساخته شده است که می توان آن را در دسته استخر های پیش ساخته سایز کوچک بر شمرد . کسانی که فضای کمتری برای استفاده از استخر پیش ساخته دارند به سهولت می توانند این استخر پیش ساخته 2 در 4 متر را در حیاط خانه خود راه اندازی کنند . عمق 1 متری این استخر نیز باعث شده است تا افراد بتوانند به راحتی در درون استخر شنا کنند . وزن کلی این استخر پیش ساخته در بسته بندی خود به 67.6 می رسد که در مقایسه با دیگر استخر ها می توان آن را قابل حمل دانست . ظرفیت داخلی این استخر پیش ساخته نیز 6826 لیتر می باشد که می توان آن را در مدت زمان یک ساعت پر کرد .

راه اندازی ، نگهداری و مراقبت

در کنار استخر پیش ساخته عمیق اینتکس و در داخل بسته بندی محصول dvd آموزشی قرار گرفته است که در آن نحوه راه اندازی صحیح استخر پیش ساخته توضیح داده شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی استخر خود را راه اندازی کنید ، همچنین می توانید از دفترچه راهنمای محصول نیز کمک بگیرید . البته شما می توانید روند ارسال و نصف استخر پیش ساخته خود را حتی به فروشگاه اینتکس بسپارید تا خود نمایندگی به بهترین شکل استخر پیش ساخته شما را راه اندازی کند تا محصول شما از گارانتی نیز برخوردار شود . از آن جا که بدنه این استخر های پیش ساخته بتنی و یا سیمانی نیستند در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید . با نصب پمپ تصفیه آب به خوبی می توانید از آب موجود در استخر نگهداری کنید .

تعمیرات استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته نیز ممکن است بر اثر ضربه ها و ... آسیب ببینند که بیشترین نوع آسیب دیدگی آن ها مربوط به بدنه است ، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات مخصوص استخر پیش ساخته اقدام به تعمیر استخر خود کنید . شما می توانید این برچسب های تعمیراتی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش---
زیرانداز---
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
دارای بدنه طرح چوب و زیبا
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...