استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس

intex 70003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس محصولی با تمام امکانات حانبی است که در نوبه خوب بی نظیر خواهد بود. این کالا با بهره گیری از ظاهری گرد و فریمی به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از ان می تواند با خیالی راحت ان را نصب و راه اندازی کند. در مورد مزایای این محصول می توان به دارا بودن پمپ تصفیه اب شنی ، زیرانداز و درپوش برای قرار گیری در زیر و روی استخر و فراهم کردن راحتی و جلوگیری از کثیف شدن اب و هم چنین نردبان پیش ساخته جهت عبور و مرور ساده به داخل استخر می باشد. تمام این موارد سبب شده تا این محصول را یکی از محصولات فوق العاده شرکت اینتکس نامگذاری نمود. هم چنین بدنه فایبرگلاسی این محصول هم به قدری مقاوم است که در شرایط اب و هوایی گرم و سرد و هم چنین در برخورد های معمولی دچار هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد شد. از این محصول در جهت های صنعتی و یا کشاورزی هم می توان استفاده نمود که از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. شما هم می توانید این کالا را با قیمت رقابتی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس

استخر پیش ساخته فایبر گلاس اینتکس

استخر پیش ساخته فایبر گلاس اینتکس از محصولات آبی شرکت نامدار اینتکس بوده که دارای شکل و ظاهری زیبا، و جنس و کیفیتی بسیار بالا و خوبی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما با نکات مثبت و منفی این محصول آشنا کرده و ارزش خرید این محصول را برای شما بازگو کنیم. متخصص ها خبره ما برای این مقاله ریز به ریز نکات های این محصول را بررسی کرده اند تا بدون هیچ چشم داشتی با خواندن این مقاله به شما در خریدتان کمک کنند. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول طراحی گردی را دارا بوده و نسبت به محصولات مستطیلی شکل، محصولات استخر جای کمتری را می گیرد. رنگ این محصول خاکستری بوده و بسیار زیبا و شیک می باشد. همچنین در گوشه این محصول پمپ تصفیه آبی نیز نصب شده است تا از آلوده شدن آب جلو گیری بکند. قابل ذکر می باشد که این محصول به غیر از استفاده استخر و تفریح آبی، شما می توانید از آن به عنوان پرورش ماهی و یا ذخیره آب مزارع و یا کشاورزی از آن استفاده بکنید.

جنس بدنه

اما همانطور که می دانید جنس بدنه یک محصول از دلایل اصلی هر خریدی می باشد و بدون شک محصول که جنس خوبی نداشته باشد باب میل هیچکس نخواهد بود زیرا دیگر آن محصول فرسوده و یا از بین رفته است. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی با فایبر گلاس بوده و دارای جنس و مقاومت بسیار بالایی می باشد. متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند.

ابعاد و وزن

برای خرید این محصولات بدون شک شما نیاز دارید تا ابعاد آن را بدانید و نسبت به مکانی که می خواهید استخر را در آن گذاشته، محصول را خریداری کنید. برای همین لازم است تا ابعاد این محصول را مشاهده کرده تا قبل از خرید به مشکلی بر نخورید. ابعاد و ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب عبارت است از: قطر: 478 سانتی متر، ارتفاع : 124 سانتی متر، ظرفیت آب : 16805 لیتر، و در نهایت وزن این محصول 226 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما می توانید ویدیو که همراه این محصول می باشد را مشاهده کرده و نسبت به آن قدم به قدم مراحل نصب و راه اندازی را پیش ببرید. ابتدا باید زیر انداز این محصول را در مکانی که می خواهید استخر را نصب کنید انداخته، سپس پایه های آن را بر روی آن زیر انداز نصب و تعبیه کرده و در قدم بعدی بدنه این محصول را در این پایه ها نصب کرده و پمپ را درون بدنه آن جا گذاری می کنید. سپس در آخر آب را درو.ن این استخر پر کرده و تا سالیان سال از این محصول استفاده نمایید. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود که شما حتما پس از استفاده و تفریح آبی که انجام دادید و به اتمام رسید، درپوش این استخر را بر روی این استخر گذاشته تا آب این استخر آلوده و یا درون آن حشرات موذی نروند. همچنین در فصل سرما می توانید این استخر را به کلی جمع کرده تا مشکلی برای این استخر پیش نیاید. اگر در هر صورتی این استخر صدمه ای دید و یا مشکلی برای آن پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا با تماس به مشاوران ما می توانید در صورت سطحی بودن مسئله، مشکل خود را تلفنی حل کنید و یا استخر خود را تعمیر کنید. همچنین این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده و در چنین مواقعی می توانید محصول خود را تعیر شده دریافت بکنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فایبر گلاس اینتکس از محصولات بسیار با کیفیت و مقاوم شرکت اینتکس بوده و جنس بدنه آن از pvc برزنتی با فایبر گلاس می باشد. این محصول نسبت به قیمتی که دارد بسیار مقرون بصرفه بوده و ارزش خرید بالایی را دارد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران (همین صفحه) اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و فایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی فایبرگلاس
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...