استخر پیش ساخته فایبرگلاس با ابعاد بزرگ

intex 28382

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
72,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با ابعاد بزرگ

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با ابعاد 478 سانتی متر یکی از جدیدترین استخر های پیش ساخته گرد اینتکس مدل 2017 بوده که طراحی و رنگ بدنه جدیدی به همراه کیفیت و مقاومت بالای بدنه بهره می برد. این کالا ساخته شده از جنس فایبرگلاس و الیتف شمعی برزنتی بوده و از فریم های آلومینیومی ضد زنگ برخوردار می باشد. استخری با ابعاد و ظرفیت آب زیاتد که می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز تمامی مصرف کنندگان بابت انجام هر کاری باشد. این استخر نسبت به استخر های بتنی و یا چوبی به راحتی نصب و جمع شده و توسط یک خودرو در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی می باشد. استخری که نه تنها به عنوان تفریحات آبی بلکه می تواند برای صنعت پرورش ماهی و همچنین کشاورزی بسیار کاربردی باشد. این کالا به همراه خود از یک پمپ تصفیه شنی با قدرت تصفیه آب بالا و همچنین یک نردبان بهره می برد. علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز به منظور حفاتظت بیشتر از این کالا برای آن در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس با ابعاد بزرگ

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با ابعاد 478 (2017)

استخر پیش ساخته فایبرگلاس مدل ۴ متری یکی از با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس بوده که در میان بهترین استخر های پیش ساخته گرد قرار می گیرد. این محصول از پر کاربرد ترین استخر های آماده و پرتابل بوده که می تواند دارای بیشترین کاربرد برای مصرف کنندگان باشد. این نوع استخر ها می توانند برای تفریحات آبی و همچنین برای صنعت پرورش ماهی استفاده شود. البته مدل های مختلف و مشابه ای برای استخر تولید شده که تقریبا از کیفیت برابری برخوردار می باشند. این نوع استخر پیش ساخته از قابلیت نصب روکار و تورکار برخوردار خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر به شکل گرد بوده که بدنه آن از دو قسمت اصلی طراحی و ساخته شده است. بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده بدنه که هنگام نصب به هم متصل شده و در صورت نبود هر کدام امکان نصب و راه اندازی این استخر وجود نخواهد داشت. این کالا از دو دریچه مخصوص برای تخلیه و ورود آب برخوردار بوده که به وسیله این دو دریچه می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به این محصول وصل کرد. لبه های این استخر نیز به گونه ای طراحی شده تا انواع لوازم های جانبی مانند چراغ و یا سایه بان قابل نصب باشد. طراحی داخل بدنه این استخر نیز به صورت کاشی وار بوده که هنگام جاری نمودن آب درون آن ظاهر بسیار زیبایی به خود می گیرد. از ویژگی های دیگر طراحی و ساخت این استخر می توان به داشتن فریم های مجزا برای وصل کردن قطعات بدنه به هم اشاره نمود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر گیش ساخته از نوع فایبرگلاس بوده که از قطعه های مساوی از نظر اندازه بهره مند می باشند. این بدنه دارای کیفیت و ضخامت بالایی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر نور گرما و دمای مختلف آب برخوردار می باشند. یکی از بهترین ویژگی های جنس بدنه این محصول کمجا بودن و حمل آسوده آن به وسیله انواع وسیله های نقلیه می باشد. این قابلیت به وسیله چند تکه بودن بدنه اصلی به وجود می آید. اما جنس فریم های مخصوص این استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که بر خلاف سبک بودن وزن خود از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. این فریم ها نیز همانند جنس بدنه در برابر آب و شرایط جوی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار بوده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت داشتن یک استخر قوی و با کیفیت راحت می کند.

ابعاد , وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر گرد اینتکس برابر (قطر: ۴۷۸ سانتی متر , ارتفاع: ۱۲۴ سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده انواع تفریحات آبی و همچنین استفاده در صنعت پرورش ماهی و حتی کشاورزی خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده که هنگام جمع کردن آن این ابعاد کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده اما عمق مفید آن حدود ۱۱۵ سانتی متر خواهد بود زیرا که نمی توان تا لبه این استخر را از آب پر کرد زیرا در غیر اینصورت آب درون این محصول لبریز خواهد شد. طبق این عمق ذکر شده ظرفیت آب این کالا معادل ۱۶۸۰۵ لیتر بوده که نشان دهنده حجم ۹۰ درصدی این استخر می شود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن لوازم کامل ۲۲۰ کیلوگرم خواهد بود که بیشتر شامل بدنه اصلی استخر و فریم های آن می شود.

لوازم و تجهیزات همراه استخر

از مهمترین لوازم همراه این کالا می توان به داشتن پمپ تصفیه آب شنی اشاره نمود. پمپ تصفیه ای که دارای قدرت بالایی در پاک سازی و حتی شفاف سازی آب داشته و توسط برق شهری کار خواهد کرد . این پمپ تصفیه به وسیبله دریچه های تعبیه شده روی بدنه به این استخر قابل نصب خواهد بود. برای این محصول یک زیرانداز و یک درپوش در نظر گرفته شده که برای مراقبت و نگهداری بهتر از این استخر به کار می روند. علاوه بر این دو یک نردبان پیش ساخته نیز برای این استخر در نظر کرفته شده که خود باید به صورت جداگانه نصب و راه اندازی شود. همچنین برای افرادی که خود قصد نصب این کالا را دارند یک بسته مخصوص آموزشی در داخل بسته بندی استخر قرار داده شده که شامل یک دفترچه راهنما و یک دیسک تصویری می باشد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر ۴۷۸ سانتی متر یکی از مناسب ترین استخر های پیش ساخته برای استفاده به عنوان استخر تفریحات آبی و حتی پرورش ماهی بوده که دارای جنس بدنه متفاوتی نسبت به بسیاری از استخر های پیش ساخته دیگر دارد. این کالا دارای لوازم کاملی بوده و در صورت نصب کادر شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد. این کالا قابل ارسال به تمام نقاط ایران نیز خواهد بود.

نوعگرد
ظرقیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...