استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 3.66

bestway 56594

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 3.66

استخر پیش ساخته بست وی از محصولات جدید و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که از سری محصولات Steel Pro Frame Pool می باشد . جنس بدنه ی این استخر آلومینیومی بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه ی برزنتی نیز موجب استحکام زیاد استخر شده است که در هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . 

در رابطه با استخر پیش ساخته فایبرگلاس می توان به چند نکته مهم اشاره کرد. در واقع خیلی از افراد سعی می کنند تا با خیالی آسوده و راحت و با دقت به نکات مندرج در خصوص این محصول توجه نموده و سپس سعی کنند تا با آگاهی کامل اقدام به خرید استخر پیش ساخته کنند. در همین رابطه نیز ما با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که این استخر داراست سعی خواهیم کرد که شما را از آن مطلع نموده و سپس راهکار ویژه ای را برای خرید این محصول به شما ارائه کنیم.

در این مطلب تا انتها می توانید به چند مسئله مهم پی ببرید. مسئله اول بحث ویژگی های طراحی و ساختاری محصول است و بحث بعدی در ارتباط با کیفیت و هم چنین سوالات متداولی است که افراد مختلف در هنگام خرید این محصول دارای ابهام می باشند. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم که این مقاله را به صورت کامل تا انتها دنبال نمایید.

ویژگی های ساختاری

شاید مهم ترین عاملی که باعث می شود تا افراد مختلف سعی در انتخاب این استخر کنند ، بحث ساختار این استخر می باشد. در واقع خیلی از افراد با مشاهده کامل ویژگی ها و نوع طراحی این محصول سعی می کنند تا با راحتی خیال سعی در انتخاب این محصول کنند. در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم تا در ابتدا و با دقت به تصاویر این استخر نگاه کنید تا در مورد نوع ساختار این محصول اطلاعاتی را به دست آورید.

اولین نکته در ارتباط با ساختار این استخر بحث گرد بودن نوع طراحی این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این استخر همانند خیلی از استخر های پیش ساخته موجود در بازار که از طراحی گرد بهره مند هستند ، شکل گرفته و الگو برداری نموده است. این نکته سبب شده تا شما با مشاهده ساختار این محصول نشان از استاندارد بودن طراحی و همین طور طرح این محصول شوید. علاوه بر این ها نکته مهمی که باید در رابطه با این استخر به آن اشاره کنیم بحث رنگ بندی و نوع طراحی بخش بدنه اصل این استخر می باشد. این محصول را اگر با دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که با بدنه ای با رنگ قهوه ای طراحی شده است. این بدنه شبیه به طرح چوب بوده و باعث شده تا با توجه به این نکته شما بتوانید یک استخر لوکس و زیبا را در اختیار داشته باشید که بدنه آن به صورت طرح دار شکل گرفته است.

این طرح به گونه ای است که شما می توانید دو رنگ قهوه ای و کرم را بر روی بدنه اصلی این استخر به وضوح مشاهده کنید. طرح اصلی این محصول قهوه ای رنگ بوده و بر روی آن دایره های ریزی با رنگ کرم به چشم می خورد که این دایره ها هم اندازه هم و در فواصل یکسان نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. همین نکته باعث شده تا بدنه اصلی این استخر با یک طرح و نقش زیبا شکل بگیرد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر دارای یک ساختار فوق العاده ای است که همین عامل باعث شده تا شما بتوانید به وضوح تمامی بخش های این استخر پیش ساخته را مشاهده نمایید. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد ، بحث دارا بودن فضای مربوطه جهت رد کردن و عبور دادن پایه های این استخر می باشد.

در واقع شما می توانید به وضوح مشاهده نمایید که در بخش بالایی این استخر فضایی وجود دارد که از این فضا قادر خواهید بود تا اتصالات و پایه های این استخر پیش ساخته را هم عبور دهید. در مورد رنگ این پایه ها هم باید به این مسئله اشاره کرد که این قطعات در تضاد رنگی با بدنه اصلی این محصول طراحی شده است و رنگ این بخش ها به صورت یکدست سفید می باشد. این تضاد رنگی باعث جذابیت دو چندان این استخر پیش ساخته شده است و قطعا جلوه بیشتری را به این محصول بخشیده است.

دیگر ویژگی مهمی که شرکت بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن بر روی این استخر پیش ساخته قرار دهد ، بحث فراهم کردن دریچه های تخلیه آب و دریچه های موجود برای پمپ تصفیه آب می باشد. شما بر روی بدنه اصلی این استخر می توانید به راحتی مشاهده کنید که این دریچه ها با اصول خاصی طراحی و تعبیه شده و در هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید به بهترین شکل ممکن از این بخش ها نیز استفاده صحیح و اصولی را داشته باشید. هم چنین بهره مندی از بست های مقاوم در قسمت پایینی بدنه اصلی این استخر نیز سبب شده تا ستون های این محصول با بهترین ساختار ممکن به بدنه این استخر چسبیده و به هیچ عنوان تکان نخورند.

در انتها نیز آخرین نکته ای که می توان در خصوص طراحی بدنه اصلی این ستخر به آن اشاره کرد ، بحث بهره مندی و حک شدن نام تجاری شرکت بست وی و هم چنین مدل این استخر بر روی بخش بیرونی این محصول می باشد. در واقع شما می توانید به وضوح مشاهده نمایید که این نام به صورت درشت و با رنگ سفید بر روی این استخر نمایان می باشد و می توانید به زیبایی هر چه تمام تر این بخش را مشاهده نموده و از خرید خود لذت ببرید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در بخش رنگ این محصول که در پاراگراف های قبلی به آن اشاره کردیم ، بخش داخلی بدنه اصلی این استخر از رنگ آبی طراحی و تولید شده که این نکته هم باعث جذابیت دو چندان این استخر شده است.

کیفیت بدنه و تجهیزات استخر

اگر از بخش طراحی این محصول عبور کنیم ، به بحث کیفیت و جنس بدنه این استخر می رسیم. در واقع در کنار زیبایی های ظاهری و مباحث اینچنینی شما باید توجه ویژه ای هم به بحث کیفیت محصول انتخابی خود داشته باشید. در واقع کیفیت یکی از رکن های اصلی در خرید و انتخاب یک محصول می باشد که باعث می شود تا بتوانید با آگاهی کامل محصولی را انتخاب نموده و دست به خرید آن بزنید. در همین راستا این بخش از مقاله را به بررسی کامل کیفیت و مقاومت این استخر اختصاص داده ایم.

بدنه اصلی این استخر همان طور که از نام این محصول پیداست از جنس فایبرگلاس طراحی و تولید شده است. این جنس به قدری مقاوم است که در تمامی آزمایش های مربوطه شرکت بست وی توانسته بهترین نمره را به دست آورده و با خیالی راحت اقدام به خرید این محصول نمایید. در واقع فایبرگلاس بودن بدنه اصلی این محصول یکی از مواردی است که باعث شده تا در رقابت با سایر استخر های مشابه بتواند برای خود اعتبار زیادی را دست و پا کند. هم چنین ضخامت این بدنه به قدری است که قطعا به سادگی و در شرایط معمول به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهد شد. علاوه بر این ها این محصول دارای یک سری ستون و پایه نیز می باشد که این پایه ها نیز با توجه به این که نیاز به استحکام و مقاومت بالایی دارند ، همگی از نوع آلومینیومی طراحی گردیده اند. این نکته سبب شده تا شما در هنگام نصب و راه اندازی این محصول به هیچ عنوان نگران افت کیفیت این استخر نبوده باشید و بتوانید با خیالی راحت و آسوده از کیفیت بالای این استخر و ستون های آن صحبت کنید.

این عوامل در کنار بهره مندی از ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس باعث شده تا خیال شما از بابت یک استخر پیش ساخته بی نظیر و با دوام راحت شده باشد. هم چنین در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که در کنار این استخر شما می توانید بسته تعمیرات را هم مشاهده نمایید که در صورت آسیب دیدن این استخر به سادگی قادر خواهید بود تا بدنه اصلی این استخر را به بهترین شکل ممکن ترمیم کرده و مجدد از محصول نو و سالم خود استفاده کنید.

شیوه های راه اندازی

شما به طریق مختلف قادر خواهید بود تا این استخر را نصب و راه اندازی نمایید. در واقع شما باید به این مسئله توجه کنید که این استخر به دو شیوه رو کار و تو کار قابلیت اجرا و پیاده سازی را دارا می باشد. در همین رابطه اگر بخواهیم بیشتر در خصوص این استخر با شما صحبت کنیم باید عنوان کرد که شیوه راه اندازی این استخر به صورت رو کار کاملا مشخص و واضح می باشد. شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر پیش از هر چیز DVD آموزشی موجود در کنار بسته بندی این استخر را مشاهده نمایید. در داخل این DVD سعی شده تا به صورت ساده و تصویری تمامی روش های اصولی نصب و راه اندازی این استخر را تشریح نموده تا با خیالی آسوده اقدام به استفاده از این محصول نمایید.

هم چنین جهت راه اندازی صحیح و اصولی این محصول نیز شما می بایست سعی کنید تا ابتدا فضایی صاف و هموار را برای قرار دادن این استخر انتخاب نموده و سپس سعی کنید تا با پهن کردن این زیر انداز در بخش زیرین استخر فضایی نرم و راحت را برای قدم زدن در کف این محصول برای خود فراهم کنید. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این استخر بحث اتصال صحیح و اصولی پایه ها و رد کردن درست آن ها از داخل بدنه اصلی این استخر می باشد که شما باید به دقت این کار را انجام دهید.

هم چنین روش بعدی برای راه اندازی این استخر پیش ساخته به صورت تو کار می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که قادر خواهید بود تا به آسانی این استخر را در داخل زمین قرار داده و سعی کنید تا از تمامی ویژگی های این محصول در داخل زمین استفاده نمایید. این ویژگی باعث می شود تا شما اگر جا و فضای ثابتی دارید بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این محصول در فضای داخلی زمین کنید. برای انجام درست این کار نیز می بایست سعی کنید تا در ابتدا فضا سازی صحیح و اصولی را انجام داده و سعی کنید تا پس از انجام درست این کار به بهترین شکل ممکن اقدام به قرار دادن این استخر در داخل زمین کنید.

اقلام همراه محصول

در کنار این استخر شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد پمپ فیلتری هم وجود دارد که با استفاده از این پمپ شما می توانید رد سریع ترین زمان ممکن و به صورت مستمر اقدام به تصفیه آب داخل استخر کرده و از آبی ذلال و شفاف استفاده کنید. این نکته باعث می شود تا شما دیگر نیازی به خرید جداگانه پمپ تصفیه نداشته باشید. هم چنین دیگر ویژگی خوبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بحث بهره مندی از نردبان می باشد. در واقع شما قادر خواهید بود تا با استفاده از نردبانی که در کنار بسته بندی این محصول قابل مشاهده است ، به سادگی اقدام به عبور و مرور در داخل این استخر نموده و در بهترین حالت ممکن از تمام ویژگی های این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

تمامی مواردی که در این مطلب به صورت تک تک به آن ها اشاره کردیم نشان از یک محصول فوق العاده عالی و خاص دارد که تمام ویژگی های مورد نیاز شما جهت خرید یک استخر را به شما ارائه می دهد. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که این استخر این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید از یک محصول برای مصارف شخصی و تجاری و صنعتی خود استفاده نموده و نهایت لذت را از این محصول ببرید. پیشنهاد می کنیم هم اکنون این استخر فوق العاده را با توجه به قیمت عالی ، کیفیت بی نظیر ، ظاهر زیبا و امکاناتی که دارد از فروشگاه تهران اینتکس تنها نمایندگی مرکزی  محصولات اینتکس در ایران خریداری نموده و از خدمات پس از فروش و تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 3.66

استخر پیش ساخته با قطر 3.66

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس محصولی با کیفیت و جدید برای تفریحات در منزل و حتی مکان های ورزشی بوده که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. استخری که در دو سایز متفاوت ساخته شده که این مدل ، مدل کوچک این استخر های گرد قهوه ای رنگ محسوب می شود. این محصول دارای کیفیت و طراحی بسیار مناسبی بوده که امکان استفاده در هر فضای مورد نظری را فراهم می سازد. استخری که می تواند کاربرد زیادی برای تفریحات آبی و همچنین برای استفاده در صنعت پرورش ماهی نیز داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات تکمیلی این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

نوع طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت گرد بوده که دارای طرحی بسیار زیبا در قسمت بدنه بیرونی خود می باشد. همچنین طراحی قسمت داخل بدنه نیز به صورت کاشی شکل بوده تا هنگام جاری کردن آب درون استخر جلوه زیبایی به این کالا بدهد. بدنه این استخر از دو قسمت تشکیل شده که شامل بدنه اصلی و پایه های نگهدارنده می باشد. نبود هر کدام از این قسمت های ذکر شده باعث می شود تا امکان نصب استخر به هیچ وجه فراهم نباشد. همچنین روی بدنه اصلی دو دریچه مخصوص باد تعبیه شده تا به وسیله این دریچه ها انواع پمپ های تصفیه آب به این محصول قابل نصب باشد. طراحی و ساخت این استخر به گونه ای بوده که امکان استفاده برای چند نفر به راحتی فراهم خواهد کرد.

جنس بدنه و پایه ها

جنس بدنه این محصول از نوع PVC و الیاف شمعی برزنتی بوده که از ضخامت قابل قبولی بهره مند می باشد. بدنه ای که دارای مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب داشته و در صورت قرار گرفتن در زیر نور و گرمای آفتاب به هیچ وجه آسیبی به استخر وارد نخواهد شد. با وجود اینکه بدنه این محصول دارای کیفیت بالایی بوده اما از مزیت پر انعطاف بودن نیز برخوردار می باشد تا به راحتی امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم شود تا در نتیجه باعث حمل و جا به جایی راحت تر شود. این بدنه در صورت آسیب دیدن به راحتی و با قابلیت اطمینان بالا توسط شرکت اینتکس قابل ترمیم و تعمیر خواهد بود که خود ویژگی پر مزیتی برای این نوع کالا محسوب می شود. همچنین جنس فریم های نگهدارنده بدنه نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که با وجود داشتن وزن کم تحمل وزن بالایی دارند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر معادل (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات آبی سنین مختلف از جمله کودکان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده که در زمان جمع کردن استخر این ابعاد نیز کمتر خواهد شد. به گونه ای که امکان حمل و جا به جایی این کالا را آسوده تر خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا لبه استخر بوده اما عمق مفید آن به حدود 90 سانتی متر می رسد. بنابراین ظرفیت آبی برابر 2417 لیتر را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این مقدار ظرفیت آب با چنین ابعادی حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد تا امکان استفاده برای موارد غیر تفریحی نیز مانند پرورش ماهی های کوچک فراهم شود.

نحوه راه اندازی و لوازم همراه

راه اندازی استخر های پیش ساخته برای مصرف کنندگانی که آشمایی با نحوه نصب ندارند به وسیله کارشناسان شرکت اینتکس انجام می شود. در واقع نصب و راه اندازی استخر توسط نصاب های شرکت اینتکس همیشه باعث شده تا استخر مربوطه سریع تر و با قابلیت اطمینان بالاتری راه اندازی شود. علاوه بر این هر استخر پیش ساخته ای نیز شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد. به همین دلیل نصب این نوع استخر ها به وسیله شرکت اینتکس مزیت بسیار بالاتری نسبت به غیر این حالت خواهد داشت. از لوازم همراه این استخر می توان به پمپ تصفیه اب فیلتری آن اشاره کرد. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و زباله های آب درون استخر را به خود جذب می کند.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد فریمی با قطر 366 محصولی جدید از شرکت بست وی با طراحی متفاوت که در میان یکی از پر کاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته گرد قرار می گیرد. این کالا دارای کیفیت ساخت بالایی بوده که قادر است بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان را در جهت تفریحات آبی و حتی در صنعت پرورش ماهی بر طرف کند. این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب2417 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع100 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهفایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...