استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 460 با پمپ شنی

bestway 56384

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 460 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 460 همراه با پمپ تصفیه آب شنی از بهترین استخر های پیش ساخته با بدنه ای با کیفیت و مقاوم که از پایه هایی مجزا برای نصب و راه اندازی برخوردار می باشند. این استخر تولید شده در ابعاد مختلف بوده که هر ابعاد دارای ظرفیت آب متفاوتی می باشد. محصولی که در میان جدید ترین استخر های پیش ساخته قرار گرفته و از ویژگی هایی همچون داشتن اسکیمر سرخود به همراه یک پمپ تصفیه آب شنی قوی بهره مند می باشد. علاوه بر این استخر به همراه خود یک نردبان و یک زیرانداز داشته که برای این محصول کاربرد بسیار بالایی خواهد داشت. این استخر ها در صورتیکه توسط کارشناسان شرکت اینتکس نصب شود تا یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 460 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 460 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 460 با پمپ شنی یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت بست وی بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار گردیده است. این محصول مناسب برای استفاده هم زمان چندین نفر می باشد که می توان به راحتی و به صورت خانوادگی نیز از این استخر استفاده کرد. هم چنین این کالا دارای پک اموزش تصویری و هم چنین ضمانت می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که می توان راجب ان صحبت کرد طراحی بی نظیر  این محصول می باشد. اگر بخواهیم در ابتدا راجب ارگونومی ساخت این کالا صحبت کنیم باید گفت که شکلی گرد دارد که گوشه های ان مانند ده ضلعی می باشد. لبه های این محصول به صورت صاف بوده که مقداری از بدنه جلوتر قرار دارند و در هنگام نشستن درون استخر می توانید دست خود را بر روی ان قرار داده و به استراحت بپردازید. بدنه اصلی این محصول نیز دارای ستون هایی می باشد که به صورت مستطیلی شکل از بالا تا پایین این محصول قرار گرفته اند. هم چنین این پایه ها به گونه ای هستند که این استخر را به ده قسمت مساوی و مربعی شکل تقسیم کرده اند. در مرکز این محصول نیز نام تجاری شرکت بست وی و مدل این استخر با رنگ سفید درون کادری نوشته شده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کرد که بدنه این استخر به صورت کامل و یکدست نقره ای رنگ است. لبه های این محصول نیز مانند بدنه ان نقره ای رنگ است. یک لایه ابی رنگ نیز در پایین ترین نقطه این استخر به چشم می خورد که متعلق به زیره این محصول می باشد. داخل این استخر و دیواره های ان نیز تماما ابی رنگ هستند که به زیبایی بیشتر این محصول کمک کرده است. هم چنین این استخر دارای یک نردبان خاکستری رنگ می باشد که برای ورود و خروج تعبیه شده است. هم چنین در مرکز این محصول پمپ تصفیه اب شنی موجود می باشد که با استفتده از شلنگ های رابط به داخل استخر متصل شده و اب موجود درون استخر را تصفیه می کند. هم چنین این محصول دارای اسکیمر سر خود می باشد که می توانید با استفاده از ان به راحتی این استخر را پاکسازی نمایید. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول زیبا را از شرکت بزرگ بست وی شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از نکات مهم راجب این محصول جنس بدنه ان است که باعث شده تا بیشتر مشتریان بتوانند با خیال راحت به ان اعتماد کنند. این محصول دارای بدنه ای از جنس فایبر گلاس می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین پایه های این استخر ساخته شده از جنس الومینیومی و فایبر گلاس هستند که از مقاومت قابل توجهی برخوردارند. یکی از نکاتی که باید به ان اشاره کرد این است که این محصول دارای بسته تعمیرات می باشد که در مواقع لزوم می توانید از ان نیز استفاده کنید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این استخر باید گفت که قطر این محصول 460 سانتی متر و ارتفاع ان 120 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای ساخته شده که به راحتی و خانوادگی می توانید از ان استفاده کرده و لحظات شادی را سپری کنید. هم چنین این محصول دارای وزن 146.2 کیلو گرم می باشد که حمل و نقل ان مقداری سخت است. هم چنین ظرفیت اب این استخر 17340 لیتر می باشد که در مدت زمان چند دقیقه می توانید ان را پر کرده و استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول به گونه ای است که در مدت زمان کمتر از یک ساعت می توانید ان را نصب کرده و استفاده کنید. در کنار بسته بندی این محصول DVD اموزشی قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید اقدام به نصب این استخر کنید. اولین نکته این است که محتویات این محصول را از بسته بندی خارج کرده و سپس اقدام به نصب پایه ها و بدنه این محصول کنید. این محصول دارای گارانتی بوده و در صورت داشتن هر گونه سوال در ارتباط با نصب می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را فرا بگیرید. در رابطه با نگهداری این محصول نیز باید گفت که هر شی نوک تیز یا وسیله محکمی که باعث اسیب رسیدن به این محصول می شود را از ان دور کرده تا مشکل برای این محصول پیش نیاید. هم چنین بهتر است از پریدن و ضربه زدن روی بدنه های این محصول خود داری کنید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول با همان کیفیت اولیه استفاده کنید. هم چنین باید به این نکته توجه کرد که فیلتر اب این محصول را هر چند وقت یکبار تعویض نمایید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 460 با پمپ شنی یک محصول زیبا و مقاوم ساخت شرکت بست وی بوده که دارای اسکیمر سرخود ، پمپ تصفیه شنی ، نردبان و زیر انداز و همین طور پک اموزش تصویری می باشد. اگر به دنبال خرید یک استخر پیش ساخته مقاوم هستید پیشنهادمی کنیم این کالا را از دست نداده و هم اکنون با قیمت مناسب و کیفیت بالا ان را از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب17430 ليتر
قطر460 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي و فایبرگلاس 
جنس بدنهفایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...