استخر پیش ساخته فایبرگلاس بزرگ

intex 28392

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بزرگ

استخر پیش ساخته فایبرگلاس از سری استخر های پیش ساخته گرد می باشد که توسط شرکت اینتکس امریکا تولید شده است. این محصول همانند سایر استخر های پیش ساخته بوده با این تفاوت که در قسمت بیرونی آن یک لایه فایبر گلاس مقاوم اضافه شده است، این لایه اضافی در مقاومت و زیبایی این محصول تاثیر بسیار مثبتی گذاشته که باعث می شود این کالا تا چند سال بیشتر همراه شما باشد و زیبایی محلی را که قصد نصب این محصول را دارید دو چندان کند. 

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس، با طراحی فوق العاده و زیبا، دارای لایه اضافه و مقاوم برای جلوگیری از صدمه دیدن استخر بر اثر برخورد سنگ ریزه ها و شن ها می باشد. این استخر از نظر ظاهری با لایه های مشابه چوب در قسمت بیرونی همراه شده است، لایه های آن از پلاستیک فایبرگلاس ساخته شده اند که از نوع دو جداره بوده و به سادگی دچار خمش یا شکستگی نمی شوند. از این کالا به دلیل طول عمر بالا و مقاومت مناسب می توانید به عنوان جایگزین استخر های بتنی سنتی نیز استفاده کنید که در عمل کم خرج تر و سریع تر است. همراه این استخر تمامی لوازم مورد نیاز از قبیل نردبان، پمپ تصفیه، زیر انداز و در پوش قرار داده شده است که به خریداران به صورت رایگان اهدا می شود. قابل استفاده در حیاط ویلا یا منازل، یا محیط های سرپوشیده از قبیل پارکینگ و حیاط و داخل اتاق

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس بزرگ

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بزرگ

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در طرح چوب محصولی بسیار زیبا، حرفه ای و با کیفیت از شرکت اینتکس بوده که در سایز بزرگتر نسبت به مدل قبلی خود عرضه شده است. این محصول از بزرگترین استخر های گرد پیش ساخته محسوب شده که از کاربرد های فراوانی بهره مند است. محصولی که می تواند به عنوان استخر تفریحی، استخر پرروش ماهی و همچنین استخری برای ذخیره آب در صنعت کشاورزی استفاده شود. این کالا دارای ویژگی هایی همچون بدنه ای مقاوم و با کیفیت وهمچنین داشتن ظرفیت آب بسیار بالا بوده که می تواند به خوبی پاسخگوی تمامی نیاز های مصرف کنندگان باشد. داشتن طرح زیبا روی بدنه نیز از دیگر تکنیک های اینتکس برای زیبایی بیش از اندازه این محصول می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات بیشتر این کالا بپردازیم تا راهنمای مناسبی برای خرید شما باشد...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این استخر به صورت گرد بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. قسمت اصلی که شامل بدنه اصلی شده و قسمت دیگر نیز فریم ها یا همان پایه های نگهدارنده می باشد. این دو قسمت در واقع تشکیل دهنده این استخر بوده که در صورت آسیب رسیدن به یکی از آنها این محصول قابل استفاده نخواهد بود. بر روی بدنه اصلی این استخر پیش ساخته دو دریچه مخصوص تخلیه آب قرار داده شده که می توان به وسیله آنها انواع پمپ تصفیه آب را به استخر وصل نمود. بدنه ای استخر به گونه طراحی شده تا مصرف کنندگان بتوانند هنگام تفریحات آبی به دیواره ها نیز تکیه بدهند. استخر گرد فایبرگلاس راهی برای ورود و خروج به داخل نداشته برای همین یک نردبان پیش ساخته برای استخر در نظر گرفته شده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت...

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از نوع فایبرگلاس و الیاف شمعی برزنتی بوده که از ضخامت بالا و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. بدنه ای که به خوبی در برابر دمای مختلف آب ، ساییدگی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و حرارت آفتاب مقاوم خواهد بود. از ویژگی های خوب بدنه این استخر انعطاف بالا و قابلیت جمع شدن در حجم بسیار کمتر بوده که می تواند در حمل آسوده آن نیز کمک شایانی کند. استخری که بدنن پایه ها یا همان فریم های خود راهی برای نصب نخواهد داشت. فریم هایی که از جنس آلومینیوم ساخته شده و به هیچ عنوان خم یا زنگ نمی زند. این فریم ها بر خلاف مقاومت بالای خود از وزن مناسبی برخوردار می باشند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر گرد فایبرگلاس در طرح چرم معادل (قطر: 569 سانتر متر ، ارتفاع: 135 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده خانواده های پر جمعیت می باشد. البته گفتنی است که این استخر در یک سایز کوچکتر نیز تولید شده که آن سایز هم می تواند به خوبی جوابگوی نیاز های مختلف هر مصرف کننده ای باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر می باشد. اما عمق مفید این محصول حدود 125 سانتی متر بوده که شامل 80 الی 90 درصد حجم آب بدنه می شود. با توجه به این عمق و حجم بدنه ظرفیت آب این کالا برابر 26500 لیتر خواهد بود. ظرفیت آبی که نه تنها می تواند نیاز های تفریحی کاربران را رفع کرده بلکه می تواند به خوبی برای صنعت ماهیگیری و ذخیره آب نیز استفاده شود. اما وزن این استخر پیش ساخته با تمامی تجهیزات همراه خود 288 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل خود استخر می شود.

امکانات و تجهیزات همراه

این محصول دارای امکانات و تجهیزات بسیار خوبی بوده که هر استخر پیش ساخته ای به آنها نیازمند خواهد بود. امکاناتی همچون داشتن درپوش و روکش برای حفاظت بهتر از استخر که هر کدام می توانند به نوعی در برابر اتفاقات بیرونی از این محصول حفاظت کنند. وجود درپوش و روکش از مهمترین امکانات و تجهیزات برای هر نوع استخر پیش ساخته ای خواهد بود. اما برای اینکه قابلیت استفاده از یک آب جاری شده در استخر به تعداد مکرر داشته باشید نیاز به نصب یک پمپ تصفیه آب قوی می باشد. از همین رو یک پمپ تصفیه آب شنی برای این کالا در نظر گرفته شده که از قدرت تصفیه آب بالا و همچنین شفاف سازی آب برخوردار می باشد. این پمپ تصفیه به راحتی در مدت زمان کمی بر روی این استخر پیش ساخته توسط دریچه های خروجی آب آن قابل نصب خواهد بود. از دیگر تجهیزات مهم همراه این استخر می توان به داشتن یک نردبان پیش ساخته فایبرگلاس/فلزی آن اشاره نمود. این وسیله کار مصرف کنندگان را برای ورود و خروج از استخر آسوده تر می کند. نردبانی که خود باید به صورت مجزا نصب و راه اندازی شود.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی استخر فایبرگلاس اینتکس می توان به دو صورت عمل کرد: ابتدا نصب این استخر توسط کادر مجرب شرکت اینتکس و دوما نصب استخر توسط خود مصرف کننده به وسیله بسته آموزشی همراه استخر. در صورتی که نصب این محصول را به کادر شرکت واگذار کنید در مدت زمان بسیار کمتر و با ضریب اطمینان بالا محصول خود را به شکل راه اندازی شده تحویل خواهید گرفت. علاوه بر این از خدمات پس از فروش هم بهره مند خواهید شد. اما در صورتی که خود قصد نصب کردن آن را داشتید می توانید از بسته آموزشی استخر که شامل دفترچه راهنما و DVD آموزشی می باشد استفاده کنید.

نوعگرد
ظرقیت آب26500 لیتر
قطر569 سانتی متر
ارتفاع135 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنتی سنتی
بدنه طرح چوبی
اقلام همراهپمپ تصفیه، نردبان، درپوش، زیر انداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...