استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با قطر 460

bestway 56382

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با قطر 460

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که در سال 2016 تولید شده و یکی از محصولات جدید این شرکت محسوب می شود . جنس بدنه ی این استخر از پی وی سی و فایبرگلاس بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . همراه با این استخر پمپ تصفیه آب ، نردبان مخصوص و زیرانداز برای جلوگیری از آسیب رسیدن به استخر وجود دارد که از ویژگی های این استخر محسوب می شود . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با قطر 460

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با قطر 460

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس با قطر 460 سانتی متر سومین و بزرگترین استخر پیش ساخته گرد شرکت بست وی از نظر ابعاد و ظرفیت آب بمی باشد. این سری از استخر های بست وی در میان جدیدترین نوع استخر های پیش ساخته قرار گرفته که علاوه بر داشتن زیبایی و طراحی خوب، کیفیت بالایی نیز در ساخت خود دارند. این استخر های گرد در سه سایز تولید شده اند. شرکت بست وی نیز همانند شرکت اینتکس اقدام به تولید با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته کرده که می توانند رضایت کامل مصرف کننده را جلب کنند. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت گرد و چند لایه می باشد. استخری که بر روی آن دریچه مخصوص تخلیه آب و همچنین دریچه ای برای نصب پمپ تصفیه آب تعبیه شده تا از لحاظ ورود و خروج آب مشکلی نداشته باشید. این استخر دارای بدنه ای بوده که به تنهایی قابلیت نصب نداشته و این کار به وسیله فریم های مخصوص خود انجام می شود. این بدنه به گونه ای طراحی شده تا نهایت ظرفیت آب و همچنین افراد مصرف کننده را در خود جای دهد. نوع طراحی بدنه این استخر به گونه ای بوده که قابلیت استفاده در هر محلی را به ما می دهد. از دیگر قابلیت های آن می توان به تیکه دادن به قسمت بدنه به دلیل داشتن ایستادگی و مقاومت بالا اشاره نمود.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر فایبرگلاس گرد بست وی معادل (قطر: 460 سانتی متر ، ارتفاع: 120 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب و استاندارد برای این کالا می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر می باشد. البته ارتفاع استخر با عمق آن بحثی متفاوت بوده و یقینا با هم فرق دارند. عمق مفید این استخر تا 110 سانتی متر می باشد.  یعنی 10 سانتی متر کمتر از ارتفاع خود بدنه. این مسئله به این دلیل بوده که به هیچ عنوان تا لبه استخر آن را از آب پر نمی کنند. در واقع هر سه سایز استخر های فایبرگلاس گرد از ابعاد استاندارد خاص خود برخوردارند که با بقیه استخر های پیش ساخته گرد تفاوت های زیادی دارد. اما ظرفیت آب این استخر با توجه به ابعاد آن برابر 17430 لیتر بوده که ظرفیت آب 90 درصدی استخر می باشد. اما وزن بسته بندی این محصول که علاوه بر خود استخر شامل لوازم جانبی هم می شود 136.7 کیلوگرم بوده که یقینا خود استخر وزن کمتری خواهد داشت.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه استخر پیش ساخته گرد بست وی از نوع فایبرگلاس بوده که از انعطاف و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بسیار بالایی داشته و در صورت برخورد هر گونه آب گرم و سرد به آن هیچ آسیبی نخواهد دید. این بدنه به صورت قطعه قطعه بوده و به هم وصل نمی باشند. فایبرگلاس نوعی پلاستیک کار شده بوده که می تواند حتی در برابر بسیاری از خوردگی ها و ساییدگی ها نیز مقاوم باشد. تمام این قابلیت ها در این نوع جنس بدنه باعث می شود تا این استخر به یکی از مقاوم ترین استخر های پیش ساخته تبدیل نماید. فریم های آن نیز از نوع آلومینیوم و فایبرگلاس بوده تا توان بالایی را در برابر فشار ناشی از وزن بدنه و آب داشته باشد. قسمت کف این محصول نیز از پارچه برزنتی سه لایه می باشد.

کاربرد و سایر ویژگی ها

از ویژگی ها و امکانات مهم این محصول داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری 3028 لیتری بوده که به خوبی جوابگوی تصفیه آب این محصول خواهد بود. گرچه می توان از پمپ های تصفیه آب قوی تری نیز برای این استخر استفاده کرد. یک زیرانداز برای این کالا در نظر گرفته شده تا هنگام استفاده از این محصول در سطوح سفت و سخت تر محافظ مناسبی برای آن باشد. این استخر پیش ساخته به همراه خود دفترچه راهنما و DVD مخصوص نصب داشته که به وسیله آنها می توان کمی راحت تر اقدام به نصب آن نمود. در غیر اینصورت نصاب های حرفه ای شرکت اینتکس نیز می توانند در این امر به مصرف کننده کمک کنند که در اینصورت استخر شما شامل شامل گارانتی شده و در مدت زمان بسیار کمتر و با ضریب اطمینان بالاتری نصب خواهد شد. همچنین یک نردبان مجزا در کنار این استخر قرار داده شده تا به راحتی به داخل استخر وارد شده و خارج شوید. این نردبان هم به شکل مجزا نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. اما از کاربرد های استخر گرد بست وی می توان به استفاده از آن به عنوان استخر تفریحی در مکان های مختلف از جمله محل های ورزشی، منزل و ویلا و همچنین در مکان های سر پوشیده قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این ابعاد و ظرفیت آب مناسب این محصول باعث شده تا به عنوان استخر های پرورش ماهی و همچنین برای ذخیره آب در صنعت کشاورزی به کار رود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد بست وی در سایز بزرگ از جدیدترین استخر های پیش ساخته با کیفیت و طراحی بدنه بسیار خوب که برای تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی استفاده می شود. این کالا دارای ویژگی ها و امکانات فراوانی بوده که این استخر را به یکی از کامل ترین استخر های پیش ساخته تبدیل نموده است. اگر به دنبال استخری با کیفیت و با طراحی گرد در سایزی بزرگتر هستید که پاسخگوی بسیاری از نیاز های شما باشد ما این کالا را به شما پیشنهاد می دهیم. استخری که دارای ضمانت بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد. 

نوعگرد
ظرفيت آب17430 ليتر
قطر460 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي و فایبرگلاس 
جنس بدنهفایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه فیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...