استخر پیش ساخته فایبرگلاس کوچک

bestway 56431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس کوچک

استخر پیش ساخته فایبرگلاس کوچک محصولی از شرکت بست وی می باشد که از دیواره های ترکیبی از فایبرگلاس و PVC ساخته شده که کیفیت بسیار خوبی داشته و طول عمر ان نیز بسیار بالا می باشد. این محصول مناسب استفاده در منزل و استفاده های خانوادگی بوده و ابعاد بسیار مناسبی دارد. قطر این استخر برابر با 244 سانتی متر و عمق آن نیز 61 سانتی متر است که آن را به کوچکترین استخر قایبرگلاس گرد شرکت بست ی تبدیل کرده است. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس کوچک

استخر پیش ساخته فایبرگلاس کوچک

 

استخر پیش ساخته فایبرگلاس کوچکترین استخر فریمی گرد برای سنین مختلف بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. این استخر یکی از سبک ترین و کوچکترین استخر های فریمی بوده که امکان استفاده برای تفریحات آبی و همچنین اب درمانی برای سنین بزرگسال را فراهم خواهد کرد. استخر های فریمی گرد در ابعاد مختلفی توسط شرکت بست وی تولید شده اند که هر کدام با توجه به ابعاد ، ظرفیت آب و همچنین لوازم همراه خود از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. برای آشنایی با کوچکترین استخر گرد فریمی بست وی در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات تکمیلی آۀن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

 

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته کوچک بست وی به صورت گرد بوده که تشکیل شده از دو قسمت بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده می باشد. در صورت نبود هر کدام از قسمت های اصلی بدنه این محصول قابل نصب و راه اندازی نخواهد بود. بر روی بدنه این استخر دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر وصل کرد. علاوه بر این طراحی قسمت داخل بدنه نیز به صورت کاشی شکل بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون استخر جلوه زیبایی به این کالا بدهد. برای قسمت کف استخر نیز یک دریچه مخصوص تخلیه آب قرار داده شده تا مقدار زیادی از آب درون استخر به راحتی تخلیه شود.

 

جنس بدنه و فریم ها

 

جنس بدنه استخر فریمی گرد بست وی از نوع PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که دارای کیفیت و ضخامت قابل قبولی می باشد. این محصول دارای مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب داشته و در برابر برخورد نور و گرمای آفتاب نیز از مقاومت خوبی برخوردار می باشد. به همین دلیل به راحتی امکان استفاده در فضای باز فراهم خواهد بود. این نوع جنس بدنه با داشتن کیفیتی خوب از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا هنگام جمع کردن بدنه در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن باشد و در نتیجه برای حمل و جا به جایی جایگیری کمتری داشته باشد. اما جنس فریم های این محصول نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ بوده و از تحمل وزن مناسبی نسبت به وزن کم خود برخوردار می باشند. 

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

 

ابعاد استخر فایبرگلاس بست وی که کوچکترین نوع استخر های پیش ساخته فریمی گرد شرکت بست وی محسوب شده معادل (قطر: 244 سانتی متر ، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده که شامل حالت راه اندازی شده این کالا خواهد بود. ابعادی که امکان استفاده از این کالا را برای سنین مختلف فراهم خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه بوده اما عمق مفید آن حدود 55 سانتی متر خواهد بود، بنابراین ظرفیت آب 1724 لیتری خواهد داشت. این مقدار ظرفیت آب حجم 90 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی این استخر برابر 11.6 کیلوگرم بوده که سبک ترین وزن برای استخر های گرد فریمی به حساب می آید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

 

برای راه اندازی این محصول می توان به دو صورت عمل کرد. نصب استخر توسط مصرف کننده و یا توسط کارشناسان و نصاب های شرکت اینتکس. بهترین روش برای نصب استخر های پیش ساخته بخصوص استخر های فریمی راه اندازی آنها توسط نصاب های شرکت اینتکس می باشد. این عمل موجب می شود تا نه تنها استخر مربوطه با اطمینان و سرعت بالاتری نصب شده بلکه از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار شود. برای مراقبت از این استخر ها نیز می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از زیرانداز های مطمئن برای استخر در صورت استفاده در فضای باز استفاده نمایید.

 

جمع بندی

 

استخر فریمی گرد فایبرگلاس بست وی کوچکترین استخر های پیش ساخته گرد بوده که برای انواع تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر توسط فریم های مخصوص همراه خود نصب شده و قابلیت حمل و جا به جایی در هر مکانی را خواهد داشت. همچنین کیفیت آن نسبت به قیمت استخر بسیار مناسب بوده و می تواند گزگینه بسیار مناسبی برای تفریحات آبی کودکان در منزل و حتی مکان های ورزشی باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس قابل عرضه و نصب در سراسر کشور می باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب1724 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع61 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...