استخر پیش ساخته فایبر گلاس با طول 239

bestway 56547

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبر گلاس با طول 239

استخر پیش ساخته فایبرگلاس از محصولات جدید و  با کیفیت شرکت بست وی، دارای پایه های الومینیومی مقاوم در برابر فشار و ضربه، با بدنه ترکیبی از فایبرگلاس و PVC، با طول 239 و عرض 150 سانتی متر، مناسب استفاده های خاوادگی، از این استخر نمی تان برای شنا کردن استفاده کرد اما برای تفریح و سرگرمی یکی از بهترین کالا ها می باشد. عمق آن نیز 58 سانتی متر بوده و برای کسانی که پرورش ماهی انجام می دهند نیز قابل استفاده است. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبر گلاس با طول 239

استخر پیش ساخته فایبر گلاس با طول 239

استخر پیش ساخته فایبرگلاس محصولی تفریحی باز شرکت بست وی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که برای استفاده در مکان های شخصی و یا ورزشی تولید و عرضه شده است. این کالا یکی از کوچکترین مدل های استخر مستطیلی فریمی بست وی بوده که دارای کیفیت بسیار مناسبی نسبت به قیمت خود می باشد. این کالا علاوه بر تفریحات آبی می تواند برای آبدرمانی سینی بزرگسال نیز گزینه بسیار مناسبی باشد. همچنین از این مدل از استخر های پیش ساخته برای صنعت پرورش ماهی های کوچک نیز استفاده می شود به همین جهت دارای کاربرد بالایی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات تکمیلی آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی دارای طراحی بدنه مستطیلی بوده که از دو قسمت بدنه اصلی و همچنین فریم های گرد تشکیل شده است که در صورت نبود هر کدام از قسمت های اصلی بدنه راه اندازی این استخر غیر ممکن خواهد شد. محصولی که روی بدنه خود از دو دریچه مخصوص آب برخوردار بوده که توسط آنها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر وصل کرد. همچنین این محصول و سایر سایز های تولید شده در قسمت کف خود از یک دریچه تخلبه آب بهره مند بوده که امکان تخلیه کردن مقدار زیادی از آب استخر از این دریچه را فراهم خواهد کرد. طراحی داخل بدنه نیز به شکل کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون بدنه جلوه زیبایی به استخر مربوطه بدهد.

جنس بدنه و فریم ها

استخر مستطیلی فریمی بست وی ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی بوده که دارای ضخامت و کیفیت قابل قبولی می باشد. بدنه ای که مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به این استخر وارد نخواهد شد. بنابراین با خیالی آسوده می توان این استخر را در فضای باز استفاده نمود. این نوع جنس بدنه با داشتن کیفیت بالای خود دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده به همین جهت در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا حمل و جا به جایی آنها آسوده تر باشد. اما جنس فریم های نگهدارنده بدنه اصلی نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده و کاملا ضد زنگ می باشند. این فریم ها با داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی خواهند بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر مستطیلی بست وی معادل (طول: 239 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر ، ارتفاع: 58 سانتی متر) بوده که یکی از کوچکترین ابعاد در نظر گرفته شده برای این نوع استخر ها می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن استخر این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا امکان حمل و جای دادن آن در هر محل مورد نظری امکان پذیر باشد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا لبه استخر بوده اما عمق مفید آن حدود 50 سانتی متر خواهد بود. ابعاد و عمقی که قادر است تا مقدار 1800 لیتر آب را در خود جای دهد تا حجم 90 درصدی بدنه را شامل شود. وزن بسته بندی این کالا نیز 13 کیلوگرم خواهد بود که برای این محصول وزنی قابل قبول محسوب می شود

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر پیش ساخته می توان به دو صورت عمل کرد. نصب استخر توسط مصرف کنندگان و یا نصب به وسیله کارشناسان و نصاب های شرکت اینتکس. مصرف کنندگانی که به هیچ وجه آشنایی با چنین استخر هایی ندارند بهتر است نصب و راه اندازی آنها را در اختیار نصاب های شرکت اینتکس قرار دهند زیرا که محصول مربوطه در کمترین زمان و با قابلیت اطمینان بالاتری راه اندازی می شود. علاوه بر این استخر خریداری شده شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد. بهترین و ساده ترین روش های مراقبت از این محصول جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین استفاده از زیرانداز های ضخیم برای استفاده از استخر در فضای باز می باشد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی در نوع مستطیلی از کوچکترین سایز های تولید شده برای تفریحات آبی سنین مختلف و همچنین آبدرمانی برای سنین بزرگسال بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی نبست به قیمت خود می باشد. این کالا دارای قابلیت نصب پمپ تصفیه آب بر روی خود بوده و به دلیل داشتن انعطاف بدنه بالا در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این استخر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه شده و قابل نصب و راه اندازی خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب1800 لیتر
طول239 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع58 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...