استخر پیش ساخته فایبر گلاس 221×150

bestway 56545

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبر گلاس 221×150

استخر پیش ساخته فایبرگلاس محصولی از شرکت بست وی با برند تجاری Steel Pro Frame از سری استخر های پیش ساخته فایبر گلاس می باشد که برای استفاده خانوادگی در منازل کوچک با توجه به ابعاد کم آن کاملا مناسب می باشد. به علاوه از این محصول می توان به عنوان استخر مناسب کودکان نیز استفاده کرد. جنس پایه های ان آلومینیومی بوده و دیواره ان نیز فایبرگلاس می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبر گلاس 221×150

استخر پیش ساخته فایبر گلاس 221×150

استخر پیش ساخته فایبرگلاس مستطیلی کوچکترین سایز استخر های آماده و قابل حمل شرکت بسشت وی در نوع فریمی بوده که دارای کیفیت و طراحی بسیار مناسبی در برابر قیمت خود می باشد. این محصول برای انواع تفریحات آبی سنین مختلف از جمله کودکان بسیار پرکاربرد بوده و می توان برای پرورش ماهی های کوچک نیز از این کالا استفاده نمود. استخری که به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر پیش ساخته به شکل مستطیلی بوده و از دو قسمت مجزا که شامل بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده شده تشکیل می شود. هر دو قسمت اصلی بدنه باید به یکدیگر متصل شوند تا استخر شکل بگیرد. این استخر دارای دو دریچه آب بر روی بدنه خود بوده که امکان نصب انواع پمپ های تصفیه آب به این محصول را فراهم خواهد ساخت. طراحی داخل بدنه نیز به صورت کاشی وار بوده تا به زیبایی طراحی داخل بدنه بیافزاید. نحوه ساخت بدنه استخر به گونه ای بوده که هنگام پر کردن آن از آب استحکام و ثبات بیشتری به خود خواهد گرفت. این استخر نیز همانند دیگر همنوعان بزرگتر خود قابلیت نصب هر گونه لوازم جانبی مخصوص استخر های پیش ساخته را دارا خواهد بود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه دارای مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب، برخورد نور و گرمای آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی داشته به همین دلیل به خیالی آسوده می توان از آن در فضای باز استفاده نمود. یکی از دیگر از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این محصول داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن آن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. این ویژگی موجب می شود تا حمل و جا به جایی این کالا بیش از پیش آسوده تر شود. اما جنس فریم های نیز اتز نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که علاوه بر داشتن وزن سبک از قابلیت ضد زنگ بودن نیز برخوردار خواهند بود. این فریم ها تحمل وزن بالایی برای نگهداری این استخر در حالت پر از آب خواهند داشت.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای استخر مستطیلی بست وی معادل (طول: 221 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که کوچکترین ابعاد در نظر گرفته شده برای استخر هایی با چنین طرحی بدنه می باشد. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه استخر می باشد. گفغتنی است که عمق مفید این محصول حدود 35 سانتی متر بوده که بیشتر امکان آب درمانی برای سنین بزرگسال را فراهم خواهد ساخت. به همین دلیل حجم 90 درصدی استخر را شامل خواهد شد. این حجم بدنه قادر است تا مقدار 1200 لیتر آب را در خود جای دهد. وزن بسته بندی این کالا با توجه به بدنه اصلی و پایه ها 10.6 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این استخر خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این گونه استخر های پیش ساخته می بایست با توجه به سایز فریم ها و پایه ها آنها را در محل های مربوطه نصب کرده و در نهایت پایه های بیرونی را به پایه های بدنه متصل کنید تا استخر راه اندازی شود. البته برای این کار بهتر است از کارشناسان و نصاب های شرکت اینتکس بهره ببرید زیرا در این صورت استخر مربوطه در کمترین زمان ممکن و با قابلیت اطمینان بالاتری نصب شده و شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد. بهترین راه های مراقبت و نگهداری از چنین استخری جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین استفاده از زیرانداز و درپوش های مطمئن برای استخر خواهد بود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته مستطیلی فایبرگلاس بست وی کوچکترین نوع استخر های فریمی مستطیلی با بدنه با کیفیت که برای انواع تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی های کوچک کاربرد فراوانی خواهد داشت. این کالا قابلیت نصب انواع پمپ های تصفیه آب بر روی خود داشته و به دلیل داشتن حجم و وزن کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل و نصب خواهد بود. این نوع استخر فریمی توسط شرکت اینتکس قابل حمل و نصب در هر نقطه ای از کشور خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب1200 لیتر
طول221 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع43 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...