استخر پیش ساخته فایبر گلاس 3 متری

bestway 56404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبر گلاس 3 متری

استخر پیش ساخته فایبر گلاس محصولی از شرکت بست وی با کیفیت فوق العاده و فریم های فلزی، بدنه این استخر از ترکیب فایبرگلاس و PVC ساخته شده است و لبه های آن نیز آلومینیوم بوده و طول عمر بالایی دارد. این استخر سه متری از برترین محصولات خانوادگی بوده و به صورت چهار نفره یا بیشتر قابل استفاده است. مناسب تفریحات و سرکرمی در فصل گرما به همراه خانواده.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبر گلاس 3 متری

استخر پیش ساخته فایبر گلاس 3 متری

استخر پیش ساخته 3 متری بست وی محصولی در میان استخر های پیش ساخته مستطیلی بوده که توسط فریم های مخصوص راه اندازی و نصب می شود. این نوع استخر همانند استخر های مستطیلی اینتکس بوده و جزو ساده ترین استخر ها از نظر طراحی محسوب می شود. محصولی که علاوه بر تفریحات آبی در صنعت کشاورزی و پرورش ماهی نیز بسیار کاربرد خواهد داشت. استخر های پیش ساخته در انواع مختلفی تولید شده اند که اگر بخواهیم از نظر ابعاد و حجم بدنه و همچنین نوع طراحی استخر یک محصول مناسب انتخاب کنیم این نوع استخر ها می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت مستطیلی بوده و از فضای بزرگی در درون خود بهره مند است. استخری که دارای توسط پایه های مجزا نصب شده و توسط همان پایه جمع می شود. بدنه ای که دارای دریچه مخصوص تخلیه آب می باشد تا به وسیله آن به راحتی آب درون استخر را پر و یا خالی کنید. همچنین می توان به وسیله همین دریچه انواع پمپ تصفیه آب را به استخر نصب کرد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که لایه ای ضخیم از PVC رویه آن را پوشانده است. بدنه ای با ضخامت بالا که می تواند به راحتی در برابر دمای مختلف آب، نور و حرارت آفتاب و همچنین در برابر ساییدگی مقاوم باشد. یکی از ویژگی های برتر این نوع استخر ها نسبت به استخر های چوبی یا بتنی قابلیت جمع کردن و یا باز کردن راحت بدنه می باشد. انعطافی که می تواند در حجم بسیار کمتری آن را جمع کرده و در بسیاری از محل های مورد نظر جای داد. اما فریم های بدنه این استخر از نوع آلومینیوم سبک و مقاوم بوده که می تواند به خوبی بدنه اصلی را با تحمل فشار بالا نگه دارد. این فریم ها در برابر زنگ زدگی و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم خواهند بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب 

ابعاد این محصول معادل (طول: 300 سانتی متر ، عرض: 201 سانتی متر ، ارتفاع: 6 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک خانواده پر جمعیت جهت تفریحات آبی خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر می باشد. بنابراین عمق مفید آن حدود 55 سانتی متر خواهد بود. عمقی که شامل 80 الی 90 درصد ظرفیت آب بدنه بوده که ظرفیتی برابر 3300 لیتر به ارمغان می آورد. ابعاد این محصول به اندازه ای بوده که می تواند برای پرورش ماهی و حتی ذخیره آب در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. اما وزن بسته بندی این کالا 19.2 کیلوگرم بوده که به بیشتر شامل بدنه اصلی و فریم ها می شود.

نحوه راه اندازی و نصب

برای راه اندازی چنین استخر هایی دو راه وجود دارد: نصب استخر های پیش ساخته توسط کادر مجرب شرکت اینتکس و دوم نصب خود مصرف کننده به وسیله دفترچه و DVD راهنمای همراه خود. در صورتی که از گزینه اول استفاده کنید می توانید از سرعت راه اندازی بیشتر و اطمینان بالا در نصب بهره مند شوید. اما در صورت نصب خود مصرف کننده بهتر است ابتدا محلی مناسب برای راه انداز پیدا نموده و بدنه صالی را پس از پهن کردن یک زیرانداز مطمئن روی آن باز کنید. در نهایت با توجه به قرار گیری فریم ها در محل های مورد نظر خود شروع به نصب آنها نمایید تا سرانجام استخر شما شکل بگیرد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 3 متری مستطیلی بست وی از سری استخر های با طراحی ساده و کاربردی این شرکت برای مصارف مختلف می باشد. محصولی با قابلیت نصب در هر مکان باز و بسته و همچنین با قابلیت نصب هر گونه پمپ تصفیه آب روی آن این کالا را به یکی از مناسب ترین گزینه های خرید تبدیل نموده است. این محصول دارای ضمانت از سوی شرکت اینتکس بوده و در هر نقطه ای کشور قابل ارسال و نصب خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3300 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...