استخر پیش ساخته فریمی با قطر 457

bestway 56435

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی با قطر 457

استخر پیش ساخته فریمی در ابعاد 457 در 91 محصولی در میان استخر های فریمی با قطر 457 بوده که همانند آنها ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. استخری که علاوه بر کاربرد های تفریحی می تواند به عنوان استخری کاری مانند پرورش ماهی نیز استفاده شود. این محصول با داشتن فریم و پایه های آلومینیومی ضد زنگ مقاومت این استخر را افزایش داده و در راه اندازی آسوده تر آن موثر خواهد بود. از ویژگی های خوب این استخر می توان به داشتن درپوش و زیرانداز محافظ و همچنین داشتن یک پمپ تصفیه با قدرت مناسب اشاره کرد. این استخر فریمی بلعکس استخر های بتنی از راه اندازی آسوده تر و کم زمان تر بهره برده و حتی می توان آن را جمع نموده و در هر مکان دیگری نصب نمود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی با قطر 457

استخر پیش ساخته فریمی با قطر 457 نمونه ای از استخر های پیش ساخته گرد با طراحی فریمی شرکت بست وی می باشد که هدف از ارائه آن توسط برند بست وی استفاده شخصی و ویلایی از این محصول برای بازی ها و تفریحات سرگرم کننده آبی می باشد که می توانید با استفاده از آن ، در خانه به همراه خانواده یا دوستان به بازی و تفریحات شاد و مفرح آبی بپردازند . استخر پیش ساخته را می توانید بر روی زمین راه اندازی کنید ، به همین دلیل نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت .

استخر های پیش ساخته محصولاتی پرتابل و قابل حمل هستند که به شما اجازه خواهند داد تا به صورت موقتی و فصلی نیز از آن ها بهره مند شوید . بنابراین اگر به دنبال استخری بی دردسر و بسیار عالی برای خانه و ویلا هستید ، خرید استخر پیش ساخته فریمی می تواند بسیار مناسب باشد .

ساخت و تولید استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته با توجه به نحوه ساخت و تولید خود ، به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از دسته بندی های پر فروش استخر پیش ساخته ، استخر های پیش ساخته فریمی می باشند . این محصولات که مدل فوق نیز یکی از آن ها می باشد ، دارای چارچوبی می باشد که نقش فریم استخر را دارد . این مدل از استخر های پیش ساخته دوام بسیار بالایی داشته و می تواند به عنوان یک استخر دائمی نیز برای فصول مختلف قابل استفاده باشد . شما می توانید این استخر پیش ساخته را به دلخواه در حیاط خانه نیز راه اندازی کنید ، بدون اینکه در فصل زمستان آن را جمع کنید .رطوبت باران ، نور آفتاب و سایر عوامل محیطی نمی تواند هیچ آسیبی را به استخر پیش ساخته وارد کند .

استخر پیش ساخته فوق از دو بخش کلی تشکیل شده است که یکی از آن ها در واقع فریم یا همان پایه های متعددی هستند که چارچوب استخر را تشکیل داده است ، بخش دیگر آن نیز بدنه پارچه ای است که بر روی پایه ها سوار شده و به دلیل عایق بودن در برابر رطوبت می تواند مقدار زیادی آب را در درون خود نگهداری کند . از ویژگی های خوب این استخر پیش ساخته می توان به قابلیت نصب پمپ تصفیه آب اشاره کرد . شما می توانید با استفاده از دریچه های آبی که در دیواره این استخر قرار گرفته است می توانید پمپ های تصفیه آب را با استفاده از پمپ تصفیه آب به استخر متصل کرده و آب را به صورت منظم تصفیه نمایید .

جنس استخر پیش ساخته فریمی

برای تولید استخر های پیش ساخته ممکن است از اجناسی مختلف برای ساخت بدنه و پایه ها استفاده شود ، بنابراین هر استخر بر اساس جنسی که ساخته شده است ممکن است تفاوت هایی در کیفیت و استحکام داشته باشد ، لذا توصیه می شود که در خرید استخر پیش ساخته خود به جنس محصولات توجه داشته باشید . استخر پیش ساخته فریمی فوق از بدنه برزنت و پی وی سی استفاده کرده است .

برزنت از سری پارچه های الیاف دار و بسیار مقاومی است که می تواند در برابر فشار و تحمل آن مقاوم باشد ، این پارچه ضد آب نیز می باشد ، اما برای عایق بندی بسیار بهتر استخر تولیدی بست وی از یک لایه پی وی سی نیز برای انعطاف پذیری و عایق بودن در برابر رطوبت و نور خورشید نیز استفاده کرده است . بخش داخلی این استخر که به صورت طراحی سرامیکی می باشد نیز در واقع پی وی سی رنگی با طراحی چاپی می باشد .

راه اندازی استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته در هنگام خرید و تحویل به صورت بسته بندی شده است که نیاز است برای راه اندازی محصول را از داخل جعبه خارج کرده و پایه های آن را نصب و بدنه را به پایه ها متصل کنید تا استخر پیش ساخته راه اندازی شود . پس از آن نیز پمپ تصفیه آب را متصل نموده و سپس می توانید اسخر را با آب پر کنید . اما نیاز است که این راه اندازی کاملا اصولی باشد . به همین منظور نیز در کنار محصول دی وی دی های آموزشی قرار گرفته است که می توانید آن را مشاهده کنید تا به صورت اصولی بتوانید استخر خود را راه اندازی کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب12627 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...