استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه

bestway 56950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه از سری محصولات منحصر به فرد این برند بزرگ بوده که ساختاری پرتابل و محکم داشته و از تولیدات موفق سال 2020 به شمار می رود. این استخر فریمی ارگونومی ساخت بدنه گردی داشته که بدنه اصلی آن کاملا ساده و آبی رنگ بوده ولی بخش داخلی آن دارای طراحی بدنه ای با نمای کاشی بوده که محصول را مشابه استخر های بتنی خواهد کرد. این محصول دارای تمامی تجهیزات جانبی مورد نیاز یک استخر پیش ساخته از جمله نردبان ، زیرانداز ، درپوش ، پمپ تصفیه فیلتری و فیلتر تصفیه آب می باشد.

در داخل بسته بندی محصول یک دی وی دی آموزشی قرار داده شده تا شما بتوانید با استفاده از آن استخر پیش ساخته خود را در کمتر از 20 دقیقه بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار راه اندازی کنید. این محصول را می توانید برای مصارف گوناگون مانند پرورش ماهی ، مصارف کشاورزی ، تفریحی و ... استفاده کنید. جنس بدنه اصلی محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی دولایه با الیاف پلی استر بوده که تاثیر بالایی بر کیفیت و طول عمر فوق العاده زیاد این استخر پیش ساخته دارد. فریم ها محصول نیز از بهترین نوع فولاد گالوانیزه با ساختاری مقاوم و ضدزنگ می باشد. برای خرید این استخر پیش ساخته گرد می توانید به نمایندگی انحصاری محصولات اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه از سری استخر های آماده شرکتی سایز میانه می باشد که می توانید آن ها را به راحتی در حیاط خانه و ویلای خود راه اندازی کنید . بر خلاف تصورات بسیاری از خریداران حتی می توانید استخر های پیش ساخته خود را در آپارتمان ها نیز استفاده کنید . اگر پشت بام شما دور چینی شده باشد و فضای ایده آل و بازی برای راه اندازی استخر داشته باشید ، حتی هیچ محدودیتی برای اینکار نخواهید داشت و به راحتی می توانید استخر را در پشت بام منزل خود راه اندازی و استفاده کنید . در قسمت نقد و بررسی توضیحات بیشتری در رابطه با راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته آورده شده است . اما این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید استخر های فریمی را بر روی زمین راه اندازی کنید .

راه اندازی بر روی زمین مزیت های بسیاری دارد که استخر های بتنی آن ها را ندارد . از مهم ترین ویژگی های آن می توان به عدم نیاز به حفاری زمین اشاره کرد . این استخر ها بر روی زمین راه اندازی می شوند، همین موضوع نیز به شما اجازه خواهد داد تا حتی استخر ها را در طبقات آپارتمان یا در بام خانه راه اندازی کنید . در واقع تکیه گاه این محصولات همان فریم و پایه های بسیار مقاوم فلزی است که به خوبی توسط شرکت سازنده یعنی بست وی طراحی گردیده است تا کاملا بی نیاز از پایه ها یا دیواره های مقاوم باشید .

ارتفاع این استخر بیش از 1 متر و 7 سانتی متر است که به طور تقریبی میزان عمق آن در حدود 90 الی 95 سانتی متر می باشد که به خوبی اجازه می دهد تا نوجوانان نیز بتوانند از استخر استفاده کنند . استفاده از این استخر ها برای کودکان ممکن است مشکل باشد ، بنابراین نظارت کامل والدین بسیار مهم و خواهد بود . البته وسایل و ابزار هایی برای استفاده بهتر کودکان طراحی شده اند که می توان به انواع تویوپ یا حلقه های بادی ، تشک بادی روی آب ، جلیقه و بازو بند بادی اشاره کرد که می توانند با استفاده از آن ها از استخر استفاده کنند . لازم به ذکر است که پر کردن استخر به دلخواه شما خواهد بود ، بنابراین حتی شما می توانید آب کمتری به استخر بریزید تا این امکان وجود داشته باشد تا کودکان سنین پایین تر نیز به راحتی بتوانند از استخر فریمی استفاده کنند .

استخر های شرکتی بست وی که عمدتا قطری بیش از 3 متر دارند دارای تجهیزات کاملی از جمله پمپ تصفیه آب هستند . از آن جا که قطر این استخر بیش از 4 متر و عمق آن 1 متر است می تواند ظرفیت آبی برابر با 10220 لیتر آب را در داخل خود جای  دهد ، بنابراین این حجم زیاد اب ممکن است در استفاده طولانی به دلیل اینکه راکد است و جریانی ندارد ، آلوده و تیره شود ، بنابراین نیاز است تا آب را تعویض کنید . برای تعویض این حجم از آب مطمعنا زمان و هزینه زیادی را در بر خواهد داشت و از آن مهم تر موجب هدر رفتن مقدار زیادی از آب خواهد شد ، بنابراین نیاز است تا با استفاده از پمپ های تصفیه آب ، به صورت مکرر آب را تصفیه کنید تا زمینه برای بیشتر شدن باکتری ها و آلودگی ها و حتی رشد جلبک جلوگیری شود . آلوده شدن آب استخر عمدتا با تیره شدن آب و همچنین پخش شدن بو نامطبوع همراه خواهد بود . استفاده از پمپ های تصفیه آب حتی در استخر های بتنی نیز لازم و ضروری است .

شما عزیزان می توانید پمپ تصفیه آب خود را در کنار استخر و یا با فاصله طولانی تر راه اندازی کنید . به طور معمول در استخر های عمومی که از دسته استخر های بتنی هستند ، پمپ های تصفیه را مشاهده نمی کنید زیرا ، پمپ های تصفیه آن ها به مراتب بسیار بزرگ تر بوده و معمولا در موتور خانه قرار می گیرند تا منظره داخلی استخر را زشت نکنند ، بنابراین شما می توانید با تهیه اتصالات و شلنگ های دراز تر ، پمپ تصفیه خود را با فاصله تر قرار دهید و حتی لوله کشی را به صورت توکار و در داخل زمین قرار دهید تا زیبایی حیاط ویلا و ... حفظ شود . شما می توانید با رعایت نکات و یا با خلاقیت های بسیار ، این استخر پیش ساخته را بسیار زیبا و شیک تر کنید .

همانطور که در جدول مشخصات آورده شده است ، در کنار این محصول زیراندازی نیز قرار داده شده است که شما می توانید به جای این زیرانداز از تاتمی های رنگی ضخیم تر و زیبا تر استفاده کنید . همچنین شما می توانید برای زیرانداز استخر ، از چمن مصنوعی استفاده کنید ، طول عمر چمن مصنوعی بسیار بالا بوده و در برابر رطوبت و آب مقاوم است ، همچنین می تواند سطح نرمی را برای استخر ایجاد کند تا با این کار بتوانید علاوه بر نگهداری درست از استخر پیش ساخته خود ، فضای اطراف را زیبا تر و دلنشین تر کنید . شما می توانید این محصولات را حتی در فضاهای بسته نیز راه اندازی کنید .

کاربرد این نوع استخر ها علاوه بر خانه و ویلا ، برای باغ ها و مزارع جهت آبیاری ، پرورش ماهی و میگو ، استفاده در موتور خانه ها و خنک کننده ها ، مهدکودک ، باشگاه های ورزشی و ... نیز امکان پذیر است . شما می توانید این استخر ها را با آب های گرم و یا سرد پر کنید زیرا بدنه آن کاملا در برابر دماهای مختلف مقاوم هستند . بنابراین شما می توانید با پر کردن آب و یخ ، جکوزی هایی برای ریکاوری ورزشکاران در باشگاه ها ایجاد کنید تا از آن استفاده کنند . بنابراین استفاده های زیادی می توان از این نوع از استخرها کرد . 

خصوصیات بسیار خوب استخر های پیش ساخته این است که به راحتی می توانید آن ها را جابجا یا جمع آوری کنید . این خصوصیات در واقع از بزرگترین مزیت های استخر های پیش ساخته است که به شما اجازه می دهد تا چندین و چند بار بتوانید استخر های خود را جابجا کنید و در محل جدیدی آن را نصب کنید و حتی از محصولات خود به صورت دوره استفاده کنید و در مواقعی که نیازی به استخر ندارید آن را جمع کرده و فضای اشغال شده را آزاد کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید استخر پیش ساخته و ثبت سفارش خود با فروشگاه تماس بگیرید ..

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه از نمونه استخر های بادی خانگی و ویلایی جهت شنا خانوادگی می باشد که توسط شرکت bestway طراحی شده و در دسته محصولات تولید شده آمریکایی می باشد . استخر های پیش ساخته محصولات آماده شرکتی هستند که تنها نیاز به راه اندازی دارند و به صورت پکیج کامل ساخته شده است و در کنار خود اقلام همراهی دارد که شما را از خرید لوازم جانبی دیگر بی نیاز کرده است . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا شما را با ویژگی ها  و خصوصیات بیشتر این مدل یعنی استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه آشنا کنیم .

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه در واقع در دسته استخر های پیش ساخته فریمی نوع اینتکس می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است . در حالت کلی استخر های پیش ساخته به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شود که خود استخر های فریمی نیز به دو دسته اینتل و الترا تقسیم می شوند . در واقع نمونه اینتل از نظر دوام و همچنین ابعاد از نمونه های الترا کمی پایین تر است . از این رو کاملا مناسب برای کسانی است که فضای کمی را در حیاط خانه یا ویلا خود  دارند .  این استخر قطری بیش از 4 متر داشته و عمق آن نیز بیشتر از 1 متر است ، این ابعاد بزرگ موجب شده است تا بزرگسالان نیز به صورت گروهی بتوانند از آن استفاده نمایند .

این استخر ها جهت آب بازی و ریلکس کردن بسیار مناسب هستند ، شما می توانید با خرید تشک های بادی روی آب و شناور های متنوع ، بر روی استخر ریلکس کنید و حمام آفتاب بگیرید . حتی امکان شنا در این استخر وجود دارد شما می توانید از این محصول آموزش شنا دیده و با ایمنی بیشتری شنا را بیاموزید . البته طول کم آن شاید اجازه ندهد تا مسافت زیادی را طی کنید . اما می توانید با بستن کمر خود به یک ستون یا گوشه ای از استخر پیش ساخته ، به صورت درجا شنا کنید . حتی ورزشکاران المپیکی و شناگران ماهر نیز با این روش در این استخر های کوچک تمرین های شنا کرده و آمادگی جسمانی خود را حفظ می کنند .

نکته قابل توجه در رابطه با استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه این است که امکان شیرجه زدن در این استخر وجود ندارد چرا که عمق آن برای شیرجه کم بوده و می تواند خطر ناک باشد . البته این موضوع را خود شرکت بست وی نیز گوشزد کرده و هشدار های لازم را در نحوه استفاده از استخر پیش ساخته فوق داده است . همچنین نکته دیگر این است که عمق استخر می تواند برای کودکان زیر 6 سال نیز خطرناک باشد ، بنابراین نیاز است تا در هنگام استفاده کودکان از استخر ، مراقبت آن ها باشید . شما می توانید با خریداری تشک ها و شناور های بادی روی آب ، جلیقه بادی و یا بازوبند و حلقه های بادی بستر را برای بازی های شاد آنان فراهم کنید .

از ویژگی های بسیار خوب استخر های پیش ساخته چون این استخر پیش ساخته فریمی 4 متری می توان به راه اندازی آن ها بر روی زمین اشاره کرد ، شما می توانید بدون دردسر استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید بدون اینکه نیازی به حفاری زمین داشته باشید . ساختار فریمی و پایه های فلزی بسیار مقاوم استخر می تواند حجم بسیار بالای آب را به خوبی تحمل کند . این فریم که متشکل از چند پایه مجزا می باشد که طبق الگو ها می بایست آن ها را به یکدیگر  و همچنین بدنه متصل کرد تا استخر تشکیل شود . این پایه ها نیازی به هیچ تکیه گاهی نداشته و نیازی به قرار دادن آن کنار دیوار یا هر چیز دیگری نمی باشد .

در واقع استخر پیش ساخته فریمی فوق از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است که بدنه بر روی پایه ها سوار شده و وظیفه نگهداری آب را در داخل خود دارد . جنس بدنه های استخر های پیش ساخته اینتکس از پی وی سی برزنتی می باشد که دارای الیاف ضخیم و مقاوم است تا اینچنین بتواند به خوبی در برابر وزن بسیار بالای آب مقاوم باشد . نکته قابل توجه در رابطه با پی وی سی برزنتی این استخر می توان به ضد آب بودن آن نیز اشاره کرد . در واقع پی وی سی ها مواد لاستیکی غیر شیمیایی و ضد حساسیت است که در برابر آب مقاوم بوده و کاملا ضد آب است . از این رو هیچگاه بدنه آن پوسیده یا ضعیف نمی شود .

جنس پایه های استخر پیش ساخته فریمی بست وی با پمپ تصفیه آب نیز از فولاد ضد زنگ می باشد . فولاد در واقع آهن آلیاژ شده و بسیار قوی می باشد که در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم است از این رو سال های سال به خوبی می تواند استقامت خوبی را داشته باشد . به طور میانگین استخر های پیش ساخته مانند استخر فوق ضمانت 7 ساله دارد . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز پس از نصب محصول توسط نصاب های شرکت ، استخر را تا 7 سال ( بسته به نوع و مدل محصول ) ضمانت و گارانتی می کند . به توجه به اینکه برخی از مشتریان با نصب اشتباه مشکلات و آسیب هایی را به استخر می رسانند که حتی ممکن است در دراز مدت نیز آسیب ها پدیدار شوند ، زمانی محصول را ضمانت خواهد کرد که توسط نصاب های حرفه ای و با تجربه فروشگاه راه اندازی شده باشند .

فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته را ارائه کرده است که می توانید از آن برخوردار شوید . از جمله خدمات پس از فروشی که توسط فروشگاه ارائه شده است که می توان به ارسال و نصب در محل استخر های پیش ساخته اشاره کرد که در این مورد در پاراگراف بالا توضیحاتی ارائه گردید . همچنین فروشگاه خدمات دیگری چون جمع آوری ، جابجایی و نصب در محل جدید ، نصب پمپ تصفیه آب یا تعویض آن ، تعمیرات پمپ و استخر را نیز انجام می دهد . البته برخی از لوازم جانبی مورد نیاز این استخر ها نیز توسط فروشگاه به فروش می رسد که می توانید آن ها را نیز تهیه کنید .

در کنار محصول ، پمپ تصفیه آب قدرتمندی از نوع فیلتری قرار دارد که می تواند ظرف مدت چند ساعت حجم بالای آب 10220 لیتری استخر را تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال تبدیل کند . وجود پمپ های تصفیه برای هر استخر بزرگ و با ظرفیتی نیاز است که اینتکس نیز با در نظر گرفتن این موضوع ، پمپ تصفیه ای با قدرت و ظرفیت متناسب با استخر را طراحی کرده اند . همچنین در کنار محصول ، زیرانداز ، درپوش ، دفترچه راهنما ، نردبان ، بسته تعمیرات ، دی وی دی آموزشی و اتصالات و لوله هایی را دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . از زیرانداز برای جلوگیری از آسیب دیدگی کف استخر استفاده می شود . از درپوش برای جلوگیری از ورود زباله ، شاخ و برگ درختان ، گرد و خاک و ... به داخل آب استفاده می شود . با استفاده از نردبان می توانید به راحتی وارد استخر شده یا از آن خارج شوید . در دی وی دی های آموزشی نحوه راه اندازی استخر و استفاده صحیح از آن آموزش داده شده است .  بسته تعمیرات مخصوص استخر پیش ساخته برچسب های مقاومی هستند که در صورت سوراخ شدن بدنه می توانید با استفاده از آن ، استخر را ترمیم نمایید .

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هافولاد
جنس بدنهpvc دولایه با الیاف پلی استر
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان کم
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
اقلام همراهDVD آموزشی، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...