استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

bestway 56193

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی از سری استخر های پیش ساخته با بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی داشته که از قدرت بالایی در برابر فشار و دمای مختلف آب بهره می برد . این استخر توسط فریم و یا همان پایه های آلومینیومی تو خالی با قدرت بالا و همچنین مقاوم در برابر رنگ زدن راه اندازی و نصب شده و در زمان نصب نیز زمان بسیار کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت . اما این استخر دارای ویژگی بسیار خوبی به نام سایه بان بوده که به صورت مجزا توسط فریم های مخصوص خود به بدنه استخر نصب می شود تا در برابر نور آفتاب و برخورد آب باران مقاومت بالایی را داشته باشد .

این سایه بان در قسمت میانی خود یک آبپاش همانند دوش آب داشته که آب را گرفته و در داخل استخر پخش می کند. از دیگر ویژگی های این استخر می توان به داشتن یک دریچه مخصوص پر و خالی نمودن آب اشاره نمود. این استخر فریمی می تواند یکی از بهترین گزینه های تفریحات آبی در منزل، حیاط و همچنین باغ و ویلا ها باشد . در ادامه و در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی خواهیم پرداخت ، پس در ادامه همراه ما باشید .

راهنمای خرید استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های پیش ساخته دارند ، تنوع بسیار بالای آن ها از نظر ابعادی می باشد که به شما می تواند اجازه دهد تا به سادگی محصولات بادی مد نظر خود را انتخاب کنید . بنابراین بایستی قبل از خرید استخر پیش ساخته محل مورد نظر را برای راه اندازی انتخاب کنید . استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی به واسطه ابعادی که دارد یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه تهران اینتکس است ، زیرا می توان آن ها را در هر جایی مانند ویلا ، حیاط خانه ، آپارتمان ، باغ و ... استفاده کرد .

همچنین اگر به دنبال استخر پیش ساخته با دوام و مقاوم هستید که برای کودکان و استفاده آن ها مناسب باشد ، استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی گزینه ایده آلی خواهد بود چرا که عمق آن تنها 51 سانتی متر است و خطری را برای کودکان ایجاد نمی کند . از سوی دیگر استخر های پیش ساخته مدل های مختلفی دارند که مدل فریمی مقاوم ترین آن ها می باشد ، بنابراین خرید استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی بسیار توصیه می شود . این محصول دارای چتر و سایه بان است که می تواند از آفتاب سوختگی شما و آزار و اذیت شما جلوگیری کند .

مراقبت و نگهداری استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

هر محصولی از جمله استخر های پیش ساخته حتی با وجود دوام زیاد نیازمند مراقبت و نگهداری هستند ، که این موارد می تواند شامل بدنه و اجزاء مختلف استخر پیش ساخته و حتی آب داخل آن شود . برای نگهداری از آب استخر شما می توانید از پمپ های تصفیه آب استفاده کنید . در بدنه این استخر پیش ساخته نیز جا برای نصب پمپ تصفیه آب در مدل های مختلف وجود دارد که می توانید از آن کمک بگیرید . همچنین شما می توانید از درپوش برای جلوگیری از کثیف شدن و افتادن زباله و گرد و خاک به داخل استخر استفاده کنید .

قرص های کلر نیز قرص هایی مخصوص استخر هستند که می توانید با استفاده از آن ها ، آب داخل استخر را ضد عفونی کنید . برای تهیه این اقلام که به آن ها اشاره شد می توانید از فروشگاه تهران اینتکس اقدام کنید . توجه داشته باشید که راه اندازی استخر های پیش ساخته بایستی اصولی باشد ، بنابراین با راه اندازی نادرست می توانید به استخر پیش ساخته آسیب وارد کنید . برخورد اجسام تیز به بدنه برزنتی این محصولات می تواند سبب پارگی شود ، اما توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته به خودی خود دچار آسیب دیدگی نمی شوند و می توانید سال ها از آنها استفاده کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی از معدود استخر های پیش ساخته ای است که در کنار خود سایبانی بسیار عالی و کاربردی دارد که می توانید با استفاده از آن حتی در محیط های روباز نیز از داشتن یک استخر بی نظیر نهایت استفاده را ببرید . استخر های پیش ساخته به سبب ویژگی های بسیار خوبی که دارد به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین نوع استخر تبدیل شده اند که می توان در این میان به امکان جابجایی استخر پیش ساخته به دفعات اشاره کرد که سبب شده است تا این محصولات به عنوان یک استخر پیش ساخته پرتابل عرضه شوند . همچنین دوام بسیار خوبی که این محصولات نسبت به محصولات بادی دارند ، مشتریان را بیش از پیش راغب به انتخاب مدل های پیش ساخته کرده است .

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

تصویری از محصول را می توانید در بخش بالا مشاهده کنید که دقیقا تصویر محصول است که می تواند معرف بسیار خوبی برای شما باشد . این استخر دارای ساختاری هشت ضلعی می باشد که استخر را شبیه به یک استخر دایره ای شکل کرده است ، قطری که استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی دارد 244 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر یعنی تا لبه استخر می باشد که می تواند عمق بسیار خوبی را نیز در اختیار شما برای بازی و تفریحات داشته باشد .

توجه داشته باشید که این ابعاد بزرگ می تواند برای تمامی سنین مناسب باشد ، بنابراین بزرگسالان نیز می توانند به همراه کودکان به بازی و آب تنی بپردازند . ساختار این استخر پیش ساخته به صورت فریمی بوده که دوام و استحکام بالایی را به آن بخشیده است . به تعداد پایه های فریمی که این استخر پیش ساخته دارد ، سایبان آن نیز دارای همین تعداد ستون است که به پایه های فریم متصل می شود و به خوبی می تواند تمامی استخر را پوشش دهد . 

جنس استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی علاوه بر فریم از بدنه نیز تشکیل شده است که جنس هر یک از این بخش ها متفاوت است ، اما در این قسمت قصد داریم به اجناس و مواد استفاده شده در هر قسمت استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی را معرفی و ویژگی های آن را بیان کنیم . همانطور پیش تر اشاره شد ، استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی دارای ساختار فریمی بوده که این فریم درواقع چارچوب و پایه های استخر را تشکیل داده اند ، به همین دلیل نیز بست وی از آلومینیوم برای ساخت پایه ها استفاده کرده است ، زیرا آلومینیوم دارای استحکام بسیار خوبی است که در کنار این استحکام بالا ، ضد زنگ بوده و وزن سبکی دارد .

داشتن وزن سبک در آلومینیوم سبب کاهش وزن کلی استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی شده است تا اینچنین جابجایی و حمل آن نیز بسیار ساده باشد . و اما بدنه این استخر پیش ساخته از برزنت می باشد که پارچه آن دارای الیاف شمعی پلی استری است که کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد . برزنت نیز ضد آب است و به خوبی می توان وزن آب را تحمل کند . و در آخر می رسیم به بخش سایبان این استخر که ساخته شده است پلی استر ضخیم می باشد که به خوبی می تواند در برابر رطوبت و حتی نور آفتاب مقاوم باشد .

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

راه اندازی استخر های پیش ساخته کوچک همچون استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی نسبتا ساده تر از استخر های پیش ساخته بسیار بزرگ 10 متری می باشد ، شما می توانید با مشاهده فیلم های موجود در اینترنت و همچنین DVD های آموزشی که به صورت یک پکیج آموزشی در داخل جعبه محصول قرار گرفته شده است به سادگی آن را راه اندازی کرده و از محصول خود استفاده کنید . راه اندازی این استخر پیش ساخته کمتر از 40 دقیقه زمانبر خواهد بود که همین موضوع آن را به یکی از پر طرفدار ترین استخر های پیش ساخته تبدیل کرده است .

توجه داشته باشید که استخر پیش ساخته را بایستی در زمینی صاف و مسطح راه اندازی کنید ، زیرا داشتن شیب در زمین می تواند به بخشی از استخر پیش ساخته و پایه های آن فشار وارد کند که در نتیجه سبب آسیب دیدن محصول در کوتاه مدت یا بلند مدت شود . نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که وجود یک زیرانداز ضخیم و اندازه ، می تواند از کف استخر مراقبت کرده و آن را از ساییدگی محافظت کند . برای راه اندازی در ابتدا نیاز است تا بدنه را بر روی  زمین پهن کرده و سپس پایه ها را به نوبت نصب کنید تا در نهایت استخر به صورت ایستاده قرار بگیرد ، پس از آن می توانید داخل استخر را با آب پر کنید .

شما می توانید به دلخواه خود استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی را بر روی زمین راه اندازی کرده و یا با حفاری زمین ، آن را در داخل زمین نصب کنید که به صورت یک استخر توکار شود . اتصالات لازم نیز برای نصب آبپاش و ... نیز وجود دارد که می توانید این محصول را به عنوان یک پکیج کامل خریداری کنید . شما همچنین می توانید استخر خود را در محل های روباز و سرپوشیده نصب و راه اندازی کنید که در صورت استفاده از آن در مکان های سرپوشیده دیگر نیازی به نصب سایه بان نخواهید داشت .

چگونه آب داخل استخر پیش ساخته فریمی را تمیز نگه داریم ؟

سوالی که ممکن است برای خریداران و دارندگان استخر های پیش ساخته و سایر استخر ها پیش بیاید ، این است که چگونه آب داخل استخر پیش ساخته فریمی را تمیز نگه داریم ؟ برای اینکار راهکار های زیادی وجود دارد که در این میان می توان به نصب پمپ تصفیه آب اشاره کرد که شرکت بست وی نیز در بدنه استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی دریچه هایی را به منظور نصب پمپ تصفیه آب ایجاد کرده است که از آن طریق می توانید پمپ را به استخر متصل کرده و با مکش آب توسط پمپ و عبور از فیلتر های تمیز کننده آب ، آب تمیز و زلال پس از تصفیه وارد استخر شود .

همچنین شما می توانید از روش های کمکی دیگری نیز برای تمیز کردن استخر استفاده کنید که یکی از آن ها استفاده از جارو های اسکیمر می باشد که در مدل های مختلفی تولید شده است که می توانید با استفاده از آن دیواره های استخر و کف آن را تمیز کنید . جارو های اسکیمر بیشتر برای تمیز کردن گل و لای و یا لجن و جلبک ها طراحی شده است که می تواند کثیفی های بزرگتر را انجام دهد و تصفیه بهتر را به پمپ تصفیه آب بپسارید . برای ضدعفونی استخر نیز می توانید از قرص های کلر که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس نیز تهیه کنید ، استفاده نمایید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته فریمی سایه بان دار بست وی

شما می توانید نصب محصولات پیش ساخته خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید و همچنین می توانید لوازم و اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه تهیه کرده و البته برای سرویس کردن استخر پیش ساخته ، جابجایی ، تعمیرات و ... نیز از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید چرا که فروشگاه خدمات پس از فروش خود را برای استخرهای پیش ساخته ارائه کرده است .

نوعگرد فریمی
ظرفيت آب1688 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع51 سانتي متر
وزن14 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپ------
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
ساخت شرکت بست وی
مناسب برای سنین مختلف
دارای سایه بان مجزا
دارای آبپاش سرخود در سایه بان
دارای دریچه خروج و ورود آب
ابعاد بسته بندی: 29 در 18 در 92 سانتی متر
اقلام همراهDVD آموزشي ، دفترچه راهنما ، تجهیزات بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...