استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل بست وی

bestway 56404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل بست وی

استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل بست وی یکی دیگر از بهترین نوع استخر پیش ساخته پرتابل بوده و در سال 2020 توسط این کارخانه بزرگ روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته امکان راه اندازی و جمع اوری ساده ای داشته و از وزن بدنه نسبتا مناسبی برخوردار می باشد. به همین دلیل می توانید به راحتی آن را در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده برای تفریحات آبی خانواده راه اندازی کنید. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از بهترین نوع پی وی سی سه لایه با الیافت پلی استر طراحی و تولید شده است. این نوع جنس بدنه نرم و باداوم بوده و موجب می شوذو محصول در تمامی شرایط جوی امکان استفاده داشته باشد.

اطراف بدنه اصلی استخر پیش ساخته فریم های آن تعبیه شده که تمامی اطراف محصول را با حدفاصل مشخص پوشش می دهند. این فریم ها از جنس الومینوم و کاملا سبک بوده و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند. این فریم ها موقعیت محصول را بر روی سطح زمین تثبیت خواهند کرد. بر روی بدنه استخر پیش ساخته دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا در زمان جمع اوری استخر مشکلی نداشته باشید. برای خرید استخر پیش ساخته اصل می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

راهنمای خرید استخر پیش ساخته

قبل از خری  استخر پیش ساخته باید به فضایی که در دسترس دارید توجه داشته باشید . با توجه به اینکه امروزه بیشتر منازل به صورت آپارتمان بوده و یا برخی از افراد فضای کمی را در اختیار دارند ، استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل بست وی گزینه بسیار خوبی برای آن ها خواهد بود چرا که به سادگی می توانید آن را در حیاط و حتی پشت بام منزل نیز راه اندازی و استفاده کنید . همچنین با توجه به پرتابل بودن محصول به سرعت می توانید آن را راه اندازی و یا جمع آوری کنید تا فضای اشغال شده را به اتاق بازگردانید . این استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان است به طوریکه بزرگسالان می توانند در داخل استخر بنشینند و دراز بکشند . 

استخر پیش ساخته فریمی در مقایسه با استخر های بادی از دوام بیشتری برخوردار هستند زیرا این استخرها دارای سازه فلزی هستند و بدنه نازکی به مانند استخر های بادی ندارند به همین دلیل طول عمر بیشتری نیز خواهند داشت .شما می توانید به دلخواه حتی به این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه آب متصل کنید تا همواره آب را تصفیه نمایید . شما عزیزان به دلخواه می توانید مدل های بزرگتر را نیز خریداری کرده و استفاده کنید . نوع فریم این استخر از نوع اینتل می باشد .

قیمت استخر پیش ساخته فریمی

قیمت استخر پیش ساخته بسته به جنس ، ابعاد و نوع طراحی سازه متفاوت می باشد . بنابراین استخر پیش ساخته فوق که از ابعاد کوچکی برخوردار است قیمت ارزان تری داشته و می توانید با صرف هزینه کم این محصول را داشته باشید . استخر های پیش ساخته فریمی اینتل که محصول فوق نیز از آن دسته است در مقایسه با استخر های الترا بزرگ که ضخامت بیشتری دارند نیز قیمت پایین تری دارد . برای کسسب اطلاع دقیق از قیمت استخر پیش ساخته فوق و یا سایر محصولات با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نگهداری و مراقبت

با توجه به دوام بسیار خوبی که این استخر پیش ساخته به واسطه جنس مرغوب و درجه یک دارد ، نگهداری و مراقبت از آن به نسبت استخر های بادی ساده تر است ، اما با این حال باید توجه داشته باشید که حتما از زیرانداز برای راه اندازی استخر استفاده کنید و قبل از راه اندازی زمین را جارو کرده و تمیز کنید تا هیچگونه سنگ ریزه و یا شاخ و برگی باقی نماند . توجه داشته باشید که اجسام تیز و برنده به استخر های فریمی نیز می تواند آسیب وارد نماید . پس از هر بار استفاده به خوبی استخر را خشک کرده و آن را جمع کنید .

در هنگام راه اندازی از محکم بودن اتصالات و پایه ها به یکدیگر اطمینان حاصل فرمایید . با رعایت کردن توصیه های گفته شده می توانید سال های سال از این استخر استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای استخر پیش بیاید و یا جنس آن کهنه یا ضعیف شود . بهتر است کودکان سنین پایین از تجهیزات ایمنی چون جلیقه ، حلقه یا بازوبند بادی استفاده کنند . شیرجه زدن در این استخر می تواند خطر آفرین باشد .

خدمات پس از فروش استخر

فروشگاه بزرگ تهران اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته بست وی و سایر برند های معتبر و اورجینال می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت برای فروش گذاشته است تا خریداران با اطمینان خاطر بیشتر مدل های خود را انتخاب نمایند . فروشگاه اینتکس همچنین خدمات پس از فروشی چون تعمیرات و نصب استخر در محل را ارائه کرده است که می توانید برای راه اندازی از نصاب های فروشگاه کمک بگیرید و یا در صورت نیاز استخر خود را جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال کنید . همچنین لوازم جانبی استخر های پیش ساخته را همچون پمپ تصفیه آب ، جارو اسکیمر ، هیتر گرمکن آب استخر و ... را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل بست وی

استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل بست وی از سری محصولات و استخر های آبی جدید و محبوبی هستند که به واسطه طراحی کاملی که دارند با نام استخر پیش ساخته یا آماده شناخته می شوند ، بنابراین تنها نیاز است که این استخر ها را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . استخر های پیش ساخته از نظر ابعادی نسبت به استخر های بادی بسیار بزرگ تر هستند بنابراین برای استفاده خانوادگی و بزرگسالان بسیار مناسب است . این استخر فریمی قابل حمل است که یکی از بزرگترین مزیت های آن می باشد ، بنابراین در صورت نیاز می توانید استخر را جابجا کرده و حتی آن را جمع کنید تا فضای اشغال شده را به حیاط خانه یا ویلای خود بازگردانید . در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات محصول در قالب نقد و بررسی کامل آشنا کنیم .

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

همانطور که از نام این استخر پیش ساخته مشخص است نوع ساخت آن فریمی بوده و برخلاف نمونه های بادی هیچ بخش از بدنه آن بادی نیست . ساختار فریمی در استخر های پیش ساخته موجب افزایش دوام و کیفیت استخر خواهد شد تا بتوانید حجم بالای آب را به خوبی در داخل خود نگه داشته و از آسیب دیدن بدنه جلوگیری کند . همچنین وجود فریم در این استخر سبب شده تا استخر به صورت ایستاده قرار بگیرد و تولید کننده بتواند عمق بیشتری را برای استخر های پیش ساخته خود در نظر بگیرد . با توجه به ظرفیت بالای استخر ، در بدنه محصول دریچه تخلیه آبی تعبیه شده است که می توانید از آن طریق آب را تخلیه کنید . فریم این استخر قابل جدا شدن از بدنه بوده و در واقع قبل از خرید نیز جدا بوده و نیاز است تا آن ها را نصب کنید .

جنس استخر پیش ساخته فریمی

برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل بست وی از پی وی سی سه لایه با الیاف پلی استری استفاده شده است . پی وی سی ها از جمله مواد لاستیکی و البته سازگار با سلامت پوست است که بیشتر برای ساخت بدنه استخر بادی استفاده می شود ، استفاده از سه لایه این جنس سبب افزایش ضخامت بدنه شده است ، همچنین استفاده از الیاف پلی استر که یک نوع پارچه مقاوم و عایق رطوبتی است ساخته شده که دوام بسیار عالی را به بدنه بخشیده است تا به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند و در برابر ضربه ها مقاومت بیشتری داشته باشد . برای ساخت فریم این محصول نیز از میله های مقاوم آلومینیومی استفاده شده است ، این جنس یکی از بهترین و مستحکم ترین فلزات می باشد که ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد .

راه اندازی استخر فریمی

راه اندازی استخر های فریمی چندان دشوار نیست اما نیاز است تا با راهنمایی و به دقت آن را راه اندازی کنید ، لذا عدم راه اندازی مناسب می تواند پس از مدتی استخر را با مشکل مواجه کند . به همین منظور شرکت بست وی در کنار محصول DVD های آموزشی را قرار داده تا بتوانید پس از مشاهده آن به راحتی استخر پیش ساخته فریمی خود را راه اندازی کنید . در نظر داشته باشید که زمین های مسطح و همواری را برای راه اندازی در نظر بگیرید ، قبل از راه اندازی زمین را جارو بزنید و از زیرانداز ها استفاده کنید تا کف استخر دچار آسیب نشود . شما می توانید برای راه اندازی از نصاب های فروشگاه اینتکس کمک بگیرید .

فروشگاه تهران اینتکس این خدمات را برای شما مشتریان گرامی ارائه کرده است تا پس از خرید استخر پیش ساخته در صورت نیاز بتوانید ارسال و حتی نصب در محل مورد نظر خود را به نمایندگی بسپارید . این محصول را می توانید هم به صورت روکار یعنی بر روی زمین و هم به صورت توکار یعنی در داخل زمین راه اندازی کنید ، بنابراین تصمیم گیری با شما خواهد بود . با توجه به اینکه این استخر قابل استفاده بر روی زمین می باشد شما می توانید آن را حتی بر بالای بام نیز راه اندازی کرده و استفاده نمایید . 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3300 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...