استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 4 متری بست وی

bestway 56456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 4 متری بست وی

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 220 ولت یکی دیگر از ساخته های برند محبوب و معروف بست وی می باشد که در ابعادی استاندارد و متناسب برای خانه هایی با فضای متوسط و حیاط هایی نسبتا کوچک ساخته شده است . این استخر پیش ساخته را می توان در دسته بندی استخر پیش ساخته ویلایی و خانگی دانست که در مقایسه با سایر قیمت استخر پیش ساخته از رنج پایین تری برخوردار است . استخر پیش ساخته فریمی به طور میانگین از کیفیت ساخت بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل های استخر های پیش ساخته برخوردار است و هواداران خاص خود را دارد .

مقاومت و استحکام بالاتر در برابر فشار آبی که به بدنه وارد می شود و همچنین زیبایی چشم نوازی که دارد می تواند از سری نکاتی باشد که در فروش هر چه بیشتر این نوع استخر دخیل باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل جامع استخر فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 220 ولت نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید ، پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

همانطور که در تصاویر محصول می بینید این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای یکدست متصل شده به هم می باشد که لبه های آن به خوبی سیقل داده شده است و توسط پایه های مستحکم نگهداری می شود . در قسمت میانی بدنه این استخر پیش ساخته نام برند بست وی درج شده است و جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . دو عدد محفظه خروجی و ورودی برای اتصال پمپ آبی که به همراه این استخر پیش ساخته وجود دارد در بدنه تعبیه شده است که اتصال پمپ را به راحتی امکان پذیر می کند . این محصول به همراه خود دارای یک عدد پمپ تصفیه آب می باشد که در ادامه مقاله تحلیل دقیقی از آن را برای شما می گذاریم .

وجود لوازم جنبی کاربردی در پکیج استخر

در لبه کناری این استخر جایگاهی برای نردبان پیش ساخته تعیین شده است که در عبور و مرور هر چه بهتر این استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . این نردبان ساخته شده از آلومینیوم یکپارچه می باشد که دارای استحکام بسیار بالاییست . شایان ذکر است که آلومینیوم به کار گرفته شده در ساخت این نردبان از نوع ضد زنگ می باشد و این امر از نکات کلیدی می باشد زیرا ماهیت نردبان هایی که برای استخرهای پیش ساخته تعبیه می شوند در تضاد با زنگ زدگی است و دلیل آن برخورد مداوم با آب است . در بخش بالایی این نردبان سطحی صاف و مربعی وجود دارد که از آن به عنوان سکوی پرش نیز می توانید استفاده کنید .

همچنین علاوه بر نردبان ، درون پکیج این استخر پیش ساخته بست وی یک عدد درپوش و زیر انداز نیز تعبیه شده است که کاربردهای خاص خود را دارد . درپوش برای جلوگیری از ورود شاخ و برگ درختان به آب به هنگامی که از استخر استفاده نمی کنید کاربرد دارد . زیر انداز نیز موجب مستحکم شدن استخر بر روی زمین و همچنین به دلیل برهنه بودن پا باعث جلوگیری از سوختن پوست پا در صورت گرم بودن زمین می شود . استفاده از زیرانداز و درپوش مزیت های بسیاری دارد که در هنگام استفاده از استخرهای پیش ساخته به خوبی می توانید به نقش کلیدی آن ها پی ببرید .

پمپ تصفیه آب فیلتری با کیفیت

نکته مثبت پکیج این استخر پیش ساخته با کیفیت را می توان همراه داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری قدرتمند آن دانست . به همراه این استخر پیش ساخته همانطور که از نام آن نیز پیداست یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت نیز وجود دارد که از قدرت تصفیه بالایی برخوردار می باشد . این پمپ قابلیت تصفیه آب تا 2006 لیتر در ساعت را داراست که برای حجم آب این استخر مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی نیز می باشد . همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم این پمپ آب قابلیت نصب در استخر را به راحتی داراست و دریچه های ورود و خروج آن نیز بر روی بدنه تعبیه شده است و با خیالی راحت و کمی آموزش خودتان به راحتی می توانید اقدام به نصب پمپ نمایید .

لازم به ذکر است که به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد دی وی دی آموزشی نیز وجود دارد که درون آن آموزش نصب استخر و پمپ نیز به طور کامل بیان شده است . نصب استخر های پیش ساخته کار پیچیده ای نمی باشد اما دارای قلق هایی اساسی نیز است که در بهبود عملکرد استخر نقش بسزایی دارد . این استخر پیش ساخته نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و نصب صحیح آن در افزایش عملکردش نقش کلیدی دارد . نمایندگی تهران اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی برند های اینتکس و بست وی با بهره گیری از کادری مجرب اقدام به نصب استخرهای پیش ساخته عرضه شده توسط خود می کند که در صورت نصب استخر توسط نمایندگی شما می توانید از ضمانت سالیانه و همچنین خدمات پس از فروش بهره مند شوید .

بدنه مقاوم ، مستحکم و زیبا

جنس بدنه استخر پیش ساخته اینتکس می تواند یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های استخر به شمار بیاید . برند بست وی با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید استخر های پیش ساخته و بادی از بدنه برزنتی سه لایه همراه با رویه ای از الیاف شمعی استفاده کرده است . برزنت به خوبی در مهار فشار آب نقش خود را ایفا می کند و الیاف شمعی نیز با جلوگیری از نفوذ آب به بیرون از استخر و همچنین خصوصیت ضد سایش و ضربه ای که دارند بهترین عملکرد را برای یک استخر پیش ساخته خانگی ایفا می کنند .

مقاومت بالای بدنه این استخر پیش ساخته به دلیل بدنه سه لایه آن می باشد که استحکام فوق العاده را برای آن پدید آورده است . بخش های مختلف این استخر پیش ساخته به صورت مقاوم در آمده اند و این محصول را به سدی محکم در برابر فشار و ضربه تبدیل کرده اند . سطح یکپارچه و سیقل داده شده بدنه بیرونی نقش بسزایی در زیبایی این استخر پیش ساخته داشته است و از این رو این محصول را به استخری دلنشین و بهترین گزینه برای استفاده در ویلای شخصی تبدیل کرده است .

پایه های آلومینیومی ضد زنگ

استخر فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 220 ولت دارای سه عدد پایه بزرگ در حالت طولی و دو عدد پایه به صورت عرضی می باشد که استحکام این استخر را به خوبی حفظ می کند . استخر های پیش ساخته به دلیل تحرکاتی که درون خود دارند باید از پایه های مستحکمی برخودار باشند تا به خوبی مقاومت و امنیت افراد را حفظ کنند . این استخر پیش ساخته دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که ایستادگی استخر را به خوبی حفظ می کند و به دلیل ضد زنگ بودن قابلیت استفاده در زیر تابش نور خورشید را دارد .

استفاده از استخر پیش ساخته در محیط های رو باز خانگی امری طبیعی می باشد اما با توجه به سابقه چندین ساله ای که نمایندگی تهران اینتکس در زمینه عرضه و نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته دارد ، پیشنهاد می کنیم برای این استخر های پیش ساخته سایبان تهیه کرده تا در فصول گرم سال نیز بتوانید در سایه به آب تنی کردن بپردازید و از آب تنی کردن عزیزانتان و لحظات شادی که فراهم شده است لذت ببرید .

وزن این استخر پیش ساخته بست وی برابر با 72.4 کیلو گرم می باشد که درون بسته بندی مستحکم قرار داده شده است و در حالت بسته بندی ابعاد بسیار کمی را اشغال کرده و توسط ماشین های غیر باری نیز به راحتی قابل جا به جایی می باشد . به طور کلی اگر خواهان استفاده از استخر پیش ساخته ای با کیفیت و جمع و جور هستید که مناسب برای آب تنی به همراه خانواده و یا دوستان در محیط شخصی باشد بهترین گزینه برای شما استخر فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 220 ولت می باشد که از قیمت مقرون به صرفه ، ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش برخوردار است .

جمع بندی : استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی با ابعاد 412 در 201 در 122 با پمپ تصفیه آب 220 ولتی سومین مدل از استخر های پیش ساخته مستطیلی جدید شرکت بست وی بوده از نظر ابعاد بوده که بیشتر برای تفریحات آبی خانگی و خانوادگی تولید و عرضه شده است. این محصول با داشتن جنس بدنه ای ترکیبی از PVC ، برزنت و الیاف شمعی موجب ایجاد بدنه با ساختار سه لایه شده که در برابر فشار و دمای آب ، نور آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. این بدنه اصلی توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی می شوند به همین دلیل نصب و راه اندازی آن ساده بوده و زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به کم حجم بودن و داشتن وزن مناسب برای حمل توسط وسیله های نقلیه اشاره نمود. همراه آن نیز یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت قرار داده شده که با برق 220 ولت کار می کند. در واقع تنها تفاوت این استخر با مدل مشابه خود در نوع پمپ تصفیه می باشد. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته نیز برای استخر در نظر گرفته شده تا به راحتی از آن استفاده کنید. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 4 متری بست وی

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 220 ولت یک نمونه محصول کاربردی و در گروه بهترین نوع استخر های پیش ساخته تولید شده توسط کارخانه بست وی بوده که برای مصارف تفریحی و پرورش ماهی ایده آل می باشد. این استخر پیش ساخته را بر اساس استاندارد طراحی کرده اند تا بتوانید هم به صورت روکار و هم به صورت توکار آن را راه اندازی کنید. محصول یک پکیج راهنما برای کمک به شما در تمامی مراحل راه اندازی و ساتفاده و جمع اوری دارد. در این بخش می خواهیم به نقد و بررسی تمام ابعاد این استخر پیش ساخته بپردازیم. پس اگر شما نیز می خواهیم یک استخر بزرگ برای خانواده با کمترین هزینه تهیه کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر پیش ساخته

این محصول طراحی بدنه مستطیل شکل داشته و از دو بخش بدنه اصلی و پایه های نگه دارنده تشکیل می شود. بخش اصلی بدنه رنگی طوسی داشته که از به های سفید رنگ برخوردار بوده و بر روی آن اسم برند کارخانه سازنده درج شده است. بخش داخلی بدنه ابی رنگ با طرح کاشی بوده که مانند تمامی استخر های بتنی می باشد. این محصول از پایه های نگهدارنده U شکل برخوردار بوده که این پایه ها در فواصل معین و یکسان در تمامی اطراف بدنه اصلی استخر پیش ساخته نصب می شوند. بر روی بدنه اصلی تعدادی دریچه تعبیه شده است. از این دریچه برای موارد گوناگون مانند نصب گرمکن آب استخر ، نصب پمپ تصفیه آب ، پر کردن مخزن محصول ، تخلیه آب استخر و.. استفاده می شود. این استخر پیش ساخته دارای یک پکیج راهنما ، پمپ تصفیه فیلتری درجه یک و نردبان بوده تا نیاز های اولیه یک استخر منحصر به فرد را تامین کند. به علاوه بر روی این استخر پیش ساخته امکان نصب تجهیزات دیگر مانند آبشار و درپوش و... وجود دارد.

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده امکان استفاده دارند. اغلب مردم تمایل دارند از استخر در فضای باز استفاده کنند. به همین دلیل جنس بدنه آن ها اهمیت بسیار بالایی دارد. شرکت بزرگ بست وی به همین دلیل بدنه این استخر پیش ساخته را از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی طراحی و تولید کرده است. این نوع جنس بدنه در واقع از سه لایه تشکیل شده و در برابر دماهای مختلف آب و تابش مستقیم نور خورشید کاملا مقاوم باقی می ماند. پایه های نگهدارنده استخر پیش ساخته از فلز آلومینیوم تولید شده اند. این فلز ضدزنگ و سبک بوده و توان تحمل وزن بالایی را دارد. پس می توانید از این استخر پیش ساخته در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

ابعاد و وزن استخر پیش ساخته

بدنه مستطیل شکل این استخر پیش ساخته از طولی برابر 412 سانتی متر و عرضی معادل 201 سانتی متر تشکیل شده که ارتفاعی بالغ بر 122 سانتی متر دارد. توجه داشته باشید ظرفیت داخلی استخر پیش ساخته 8124 لیتر می باشد. وزن بدنه 72 کیلوگرم بوده که با توجه به بسته بندی استاندارد آن امکان حمل محصول با خودروی شخصی نیز وجود دارد.

راه اندازی و روش های مراقبت از استخر پیش ساخته

این محصول امکان نصب به صورت روکار وتوکار را دارد. برای نصب توکار لازم بوده با توجه به ابعاد محصول حمل گودبرداری داخل سطح زمین انجام شده تا محصول را راه اندازی کنید. برای نصب به صورت روکار این میزان ابعاد را بر روی سطح زمین برای راه اندازی محصول و کاملا صاف فراهم خواهید کرد. این محصول را می توانید با کمک پکیج راهنمای استخر پیش ساخته به راحتی نصب کنید. در صورت تمایل می توانید از کارشناسان نمایندگی مرکزی اینتکس درخواست نصب تخصصی محصول را داشته باشید.

برای مراقبت از این استخر پیش ساخته توصیه می کنیم در زمان فصول سرد سال و یا عدم استفاده از محصول به راحتی آن را جمع اوری کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه آن بپرهیزید.

خرید استخر پیش ساخته

دفتر نمایندگی رسمی اینتکس مرکز پخش استخر پیش ساخته در تمامی ابعاد در داخل کشور می باشد. برای خرید استخر پیش ساخته می توانید به دفتر نمایندگی مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاه اینتکس استفاده نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8124 لیتر
طول412 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 2006 لیتر 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...