استخر پیش ساخته فریمی کودک

intex 57171

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی کودک

استخر پیش ساخته فریمی کودک از محصولات جدید اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است،  ابعاد این کاالا عبارت است از 122×122 سانتی متر که ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارد، از این کالا می توان برای کودکان بالای یک سال و برای تفریحات آبی استفاده نمود .  این استخر در سه رنگ زرد ، نارنجی و آبی تولید شده و پایه های آن نیز در سه مدل سفید می باشد . 

استخر پیش ساخته فریمی 57171 از شرکت اینتکس محصولی فوق العاده بوده که مختص کودکان می باشد، از این استخر می توان در حیاط منزل، ویلا و یا به دلیل وزن کم در فضای بسته آپارتمان از آن استفاده کنید. استخر پیش ساخته فریمی کودک در سه رنگ جذاب نارنجی ، زرد و آبی تولید شده است و پایه های آن نیز سفید رنگ می باشد، بخش اصلی بدنه از PVC دو لایه مقاوم و پایه های آن از آلومینیوم سبک وزن ضد زنگ ساخته شده تا طول عمر بالا تری در مقایسه با سایر استخر های بادی داشته باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید ادامه این مطلب و قسمت نقد و بررسی محصول را مطالعه نمایید تا با کسب اطلاعات بیشتر ، خرید خود را انجام دهید .

ویژگی های استخر پیش ساخته کودک

شرکت های سازنده استخر های پیش ساخته در واقع سعی بر این داشته اند تا وسایل و تجهیزات آبی را برای تمامی سنین طراحی کنند . استخر ها می توانند بستر های آبی بسیار ایده آل و ایمنی باشند که تمامی سنین اعم از کودکان و بزرگسالان و چه زن یا مرد از استفاده از استخر ها لذت می برند ، به همین دلیل شرکت های بزرگ و مطرحی چون اینتکس اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته در ابعاد مختلف برای سنین کودک و بزرگسال طراحی کرده است که می توانید آن ها را خریداری کنید . استخر پیش ساخته فریمی کودک یکی از مدل های پر فروش مارک اینتکس است که برای کودکان طراحی و تولید شده است .

از ویژگی های بسیار خوب استخر های پیش ساخته می توان به دوام و طول عمر بالای آن ها اشاره کرد . از این استخر های کودک می توانید به صورت ثابت و یا دوره ای استفاده کنید . اینتکس برای ساخت استخر پیش ساخته فریمی کودک از پایه های فلزی آلومینیوم و بدنه پارچه ای برزنتی استفاده کرده است ، از این رو هیچ عوامل محیطی و آب و هوا تاثیری بر کیفیت استخر نخواهد گذاشت ، به همین دلیل نیز می توانیم طول عمر بالایی را از استخر انتظار داشته باشیم . بنابراین اگر به دنبال استخری با کیفیت برای کودکان خود هستید ، این محصول مناسب ترین مدل برای شما خواهد بود .

این در حالی است که استخر های بادی دارای بدنه ای از جنس pvc هستند که می تواند در کوچک ترین برخورد با اجسام تیز و برنده سوراخ شده و آسیب ببینند . البته وجه مشترک میان هر سه استخر نام برده ایت است که می توانید آن ها را تعمیر کنید چرا که این محصولات یک بار مصرف نیستند و شرکت های سازنده برچسب های تعمیراتی مخصوصی را جهت تعمیرات ارائه نموده اند .کودکان سنین 3 تا 8 ساله به راحتی می توانند از این استخر استفاده کنند . با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ استخر کودکان می توانند به همراه دوستان و یا پدر و مادر خود به بازی و آب تنی بپردازند .

استخر پیش ساخته کودک بهتر است یا استخر بادی

در استخر های طراحی شده برای کودکان می توان به مدل های بسیار زیادی از استخر ها برخورد کرد . از شناخته شده ترین استخر های تولید شده برای کودکان می توان به استخر پیش ساخته فریمی کودک ، استخر ایزی ست کودک و استخر بادی کودک اشاره کرد . هر یک از این محصولات دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود هستند که قصد داریم تا با مقایسه به ویژگی ، مزایا و معایب هر یک از آن ها بپردازیم . از نظر کیفیت و دوام می توان گفت که مدل های پیش ساخته مقاوم ترین و مدل های بادی ضعیف ترین استخر ها هستند . استخر های ایزی ست نیز از استخر های بادی مقاوم تر اما از مدل پیش ساخته ضعیف تر هستند ، بنابراین اگر دوام برای شما اهمیت بیشتری دارد ، استخر پیش ساخته مناسب ترین گزینه خواهد بود .

و اما از نظر وزن و حجم بسته بندی و پرتابل بودن محصول می توان گفت که استخر های بادی بهتر هستند . این محصولات به دلیل اینکه بدنه بادی دارند در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی شده و وزن کمتری دارند به همین دلیل به راحتی می توان آن ها را حمل کرد . راه اندازی استخر های بادی نیز بسیار ساده است . و اما استخر های ایزی ست کمی حجم بیشتری داشته ولی راه اندازی آن از همه مدل ها راحت تر و ساده تر است . این در حالی است که استخر های پیش ساخته کودک حجم بسته بندی بزرگ تر و وزن بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند ، همچنین راه اندازی آن ها کمی زمانبر تر از نمونه های دیگر است . از نظر قیمت استخر های بادی بسیار ارزان تر از دو نمونه دیگر خواهند بود . پس در هنگام خرید استخر پیش ساخته فریمی کودک خود به ویژگی ها و مزایا و معایب آن توجه داشته باشید .

از استخر فریمی کودک در چه جاهایی می توان استفاده کرد ؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای خریداران پیش بیاید این است که از استخر های فریمی کودک که در مکان ها و محل هایی می توان استفاده کرد ؟ معمولا استخر های پیش ساخته را اعم از سایز های بزرگ و یا کوچک را بر روی زمین راه اندازی می کنند به همین دلیل نیازی به حفاری زمین نخواهد بود ، این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا محصول را در هر سطح مسطحی که بیشتر از 150 سانتی متر مربع دارد ، راه اندازی و استفاده کنید . بدین ترتیب شما می توانید از استخر ها در حیاط خانه یا ویلا ، در صورت بزرگ بودن حمام در داخل حمام ، در پارکینگ ، پشت بام و ... راه اندازی نمایید . 

استفاده از استخر های پیش ساخته کودک تنها برای خانه یا ویلا نیست و چه بسا می توانید از آن ها در مهد های کودک نیز استفاده کرد . مربی ها و مدیران مهدکودک و پیش دبستانی ها می توانند برای زنگ های تفریح خود از این استخر ها استفاده کنند تا کودکان لحظات شادی را برای خود در مهد ها رقم بزنند . بنابراین نمی توان گفت که استخر ها تنها مخصوص خانه هستند . شما حتی می توانید از این محصولات در سفر ها نیز استفاده نمایید ، همانطور که اشاره شد این استخر قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچک تر را دارند ، بنابراین اگر وسیله نقلیه شخصی دارید می توانید محصول را همراه خود به سفر برده و در  کنار دریا ، رودخانه و ... استفاه نمایید .

توصیه ها و نکات مهم در استفاده و نگهداری

برای راه اندازی و استفاده از استخر پیش ساخته نکات و توصیه های مهمی مطرح است که باید آن ها را در نظر داشته باشید . از مهم ترین نکاتی که باید رعایت شود این است که استخر را به درستی راه اندازی کنید و محل مناسبی را برای راه اندازی در نظر بگیرید . نحوه نصب و راه اندازی این استخر در ادامه توضیح داده خواهد شد . اما نکات مهم این است که برای استخر زیراندازی در نظر بگیرید . با توجه به اینکه این استخر ها بر روی زمین راه اندازی می شوند ، در صورتی که زمین دارای سنگ ریزه و یا زبر باشد می تواند پس از پر شدن آب و در طولانی مدت باعث ساییدگی کف شود ، بنابراین با استفاده از زیرانداز می توانید از ساییدگی جلوگیری کنید .

برخی از استخر های پیش ساخته بزرگ دارای زیرانداز های مخصوص هستند که توسط شرکت سازنده در کنار محصول قرار می گیرد ، اما این استخر دارای زیرانداز نبوده و نیاز است تا به صورت مجزا آن را خریداری کنید . زیرانداز ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . البته شما می توانید به جای این زیرانداز ها حتی از تاتامی ها و ابر هایی که معمولا در باشگاه های ورزشی استفاده می کنند ، بهره ببرید . با استفاده از تاتامی علاوه بر محافظت از کف استخر می توانید ایمنی آن را نیز افزایش دهید به طوریکه جنس ابری تاتامی ها می تواند کف استخر را نرم تر کند و حاشیه استخر را نیز پوشش دهد تا اینچنین کودکان حتی در صورتی که سر خورده و به زمین برخورد کنند آسیبی به آن ها وارد نشود .

از راه های بسیار خوبی که می توان امنیت استخر را افزایش داد این است که استخر را بر روی زمین های چمنی راه اندازی کرد ، پس اگر در حیاط خانه شما زمین چمنی وجود دارد استخر را در آن محل راه اندازی کنید . با توجه به آسیب پذیر بودن بدنه استخر در برابر اجسام تیز و برنده به کودکان خود آموزش های لازم را جهت استفاده از استخر دهید تا اجسام تیز و برنده را به بدنه استخر نکوبیده و به آن آسیبی وارد نکنند . وارد کردن ضربه به پایه ها نیز می تواند موجب شکستن پایه ها شود . اگر کودک شما سن کمی دارد توصیه می کنیم که در هنگام استفاده از استخر نظارت کافی را داشته باشید زیرا حتی عمق کم استخر نیز می تواند برای آن ها خطرساز باشد . به کودکان خود بیاموزید که در استخر شیرجه نزنند زیرا عمق کم استخر می تواند به آن ها آسیب وارد کند .

نحوه نصب و راه اندازی

راه اندازی این استخر پیش ساخته بسیار ساده و راحت است . همانطور که در بخش های قبل توضیح داده شد این استخر از بدنه و پایه تشکیل شده است ، در ابتدا نیاز است تا محصول را از کارتن خارج کرده و بدنه را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید . لازم است که قسمت خارجی بدنه زیر ( یعنی بر روی زمین ) و قسمت داخلی استخر بالا قرار بگیرد . سپس پایه ها را برداشته و از بدنه عبور دهید ، اتصالاتی سه گوش وجود دارد که آن ها را به صورت نر و ماده به دیگر پایه ها متصل کنید و در نهایت پایه های عمودی را به استخر متصل کنید تا نهایتا استخر راه اندازی شود . پس از این مرحله می توانید استخر را با آب پر کنید . دریچه ای بر روی بدنه به منظور تخلیه یا اتصالات پمپ تصفیه وجود ندارد به همین دلیل نیازی به بستن آن ها نیست .

خدمات پس از فروش

فروشگاه اینترنتی اینتکس سعی بر این داشته تا با ارائه خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته خود اعم از استخر های بزرگ و کوچک مشتریان خود را راضی نگه داشته و تمامی لوازم و تجهیزات این محصولات را نیز ارائه کند . همچنین فروشگاه تعمیرات استخر های پیش ساخته را نیز ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید محصول خود را جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال نمایید . برای کسب اطلاع از قیمت و مشاوره فروش استخر های پیش ساخته با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید . شما عزیزان می توانید استخر پیش ساخته فریمی کودک مارک اینتکس را در چهار رنگ آبی ، نارنجی ، زرد و قرمز ثبت سفارش کنید . تمامی ویژگی ها ، خصوصیات و قیمت هر چهار رنگ یکسان می باشد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی کودک

استخر پیش ساخته فریمی کودک

استخر پیش ساخته فریمی، استخری از نوع پیش ساخته برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی با طراحی ساده خود برخوردار می باشد. این استخر پیش ساخته دارای وزن و حجم بسیار مناسبی بوده و برای تفریحات آبی در فضای باز گزینه خوبی می باشد. این کالا در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و جمع کردن بوده تا زمان کمتری را از مصرف کنندگان بگیرد. این نوع استخر ها توسط برند های دیگری مانند بست وی نیز تولید شده و دارای سه رنگبندی مختلف می باشند. برای آشنایی بیشتر با این نوع استخر در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی به صورت مربعی بوده که تشکیل شده از دو قسمت اصلی (بدنه و پایه ها) می باشد. نبود هر کدام از قسمت های اصلی بدنه باعث می شود تا امکان نصب این محصول فراهم نباشد. این بدنه طراحی ساده و یک رنگ داشته که در سه رنگ متفاوت (آبی ، زرد و نارنجی) عرضه شده است. قسمت کف پایه های ایستاده نیز به گونه ای ساخته شده تا تعادل بیشتری روی زمین داشته باشد. نوع نصب و قرار گیری پایه ها روی بدنه اصلی بسیار آسوده بوده زیرا وزن و حجم این پایه ها کوچک می باشند.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه اصلی استخر فریمی کودک از نوع پلاستیک PVC مقاوم بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه دارای مقاومت بالایی در برابر دمای آب داشته و در صورت استفاده در معرض اشعه و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. از ویژگی های کاربردی جنس بدنه این محصول داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را به هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا کرد. اما جنس پایه ها نیز از آلومینیوم ضد زنگ بوده که علاوه بر داشتن وزن کم تحمل فشار خوبی را نیز خواهند داشت. این پایه ها همانند بدنه اصلی در برابر نور گرمای آفتاب مقاوم خواهند بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای استخر فریمی کودک معادل (طول: 122 سانتی متر ، عرض: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده و از آنجایی که طراحی مربعی داشته طول و عرض آن یکسان می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده استخر بوده که تمام قسمت های استخر را شامل می شود. البته زمانی که این استخر را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم کند. این استخر عمق مفید 25 سانتی متری داشته که ظرفیت آب 337 لیتر را به همراه خواهد داشت. این مقدار ظرفیت آب حجم 90 درصدی بدنه را شامل می شود. همچنین وزن بسته بندی استخر نیز 4.5 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا محلی صاف و مطمئن برای پهن کردن بدنه فراهم کرده و با توجه به ابعاد و نوع پایه ها، آنها را از هم تفکیک کنید سپس پایه هایی که طراحی ساده داشته را به داخل دریچه های مخصوص تعبیه شده روی بدنه قرار داده و در انتها به وسیله متصل کننده های پلاستیکی پایه ها را به هم وصل کرد. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این استخر می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و هنگام استفاده نکردن در مدت زمان طولانی آب استخر را خالی و آن را به شکل صحیح جمع کنید تا موجب رسوب آب در داخل استخر نشود.

جمع بندی

استخر فریمی کودک یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر های پیش ساخته کوچک برای سنین کودکان و خردسالان بوده که دارای کیفیت ساخت بالا در برابر قیمت مقرون به صرفه خود می باشد. این استخر تفریحی دارای وزن و حجم بسیار مناسبی بوده تا امکان استفاده در هر مکان مورد نظری ر ا فراهم سازد. محصولی که با داشتن ضمانت از سوی شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نوعمربعی کودک
ظرفیت آب337 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت سلامت کالا
اقلام همراه----

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...