استخر پیش ساخته فریمی کودک با طول 122

bestway 56217

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی کودک با طول 122

استخر پیش ساخته فریمی کودک بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر وزن بالا می باشد . جنس بدنه ی این استخر از پی وی سی چند لایه و برزنت بوده و پایه های آلومینیومی این استخر موجب بالا رفتن مقاومت استخر شده است . این استخر مناسب برای کودکان بالای 2 سال مناسب بوده و در کمتر از چند دقیقه نصب و راه اندازی می شود . استخر فریمی کودک در سه رنگ نارنجی ، سبز و آبی موجود می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا شمارا راهنمایی کنند . 

استخر پیش ساخته فریمی کودک با طول 122

استخر پیش ساخته فریمی کودک یکی از استخر های دوست داشتنی برای کودکان است که به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند ، انتخاب فوق العاده ای برای شما خواهد بود و می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و به راحتی آن را راه اندازی کنید تا کودکان بازی های شادی را داشته باشند . استخر ها مدل های مختلفی را دارند که می توانیم به استخر های بادی و استخر پیش ساخته اشاره کنیم ، یک تفاوت بزرگ میان این دو استخر وجود دارد و آن هم کیفیت بسیار بالا تر و بدنه مقاوم تر استخر پیش ساخته در مقایسه با استخر بادی می باشد ، برای همین انتخاب بسیار عالی برای کودکان بوده و می تواند طول عمر بسیار بالاتری را داشته باشد . برای اینکه بیشتر با استخر پیش ساخته فریمی کودک آشنا شوید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید . 

استخر پیش ساخته فریمی کودک همانطور که از نامش مشخص می باشد ، شما یک استخر فریمی را خریداری خواهید کرد ، این استخر به دلیل داشتن فریم یا همان پایه ها می تواند به خوبی آب را در داخل خود حفظ کند و در برابر آسیب دیدگی ها نیز مقاوم باشد . بنابراین کاملا مشخص است که یک استخر پیش ساخته فریمی با پایه های فلزی بسیار دوا بیشتری نسبت به استخر های بادی دارد که بدنه آن ها را لایه های نازکی تشکیل داده اند که ممکن است با یک ضربه به وسیله اجسام تیز آسیب ببینند . فلزی که برای ساخت استخر پیش ساخته فریمی کودک استفاده شده است ، آلومینیوم می باشد . استفاده از آلومینیوم برای این است که پایه های استخر به خوبی بتواند در برابر رطوبت ها مقاومت خوبی را داشته باشد ، زیرا آلومینیوم ضد زنگ است و حتی از آهن می تواند بسیار مقاوم تر ظاهر شود . 

از طرفی استفاده از این فلز باعث خواهد شد تا استخر وزن چندان زیادی را نداشته باشد ، برای اینکه این فلز بسیار سبک تر بوده و برای همین است که حتی برای ساخت استخر های پیش ساخته بسیار بزرگ فریمی نیز از آلومینیوم استفاده می شود . در کنار پایه های بسیار مقاوم محصول می پردازیم به بخش بدنه آن که یک بخش بسیار مهم در استخر پیش ساخته محسوب می شود . بدنه استخر پیش ساخته فریمی کودک نیز از جنس برزنت است . مطمعنا تفاوت زیادی میان برزنت و لایه های پی وی سی وجود دارد که برای ساخت استخر های بادی استفاده می شود . تنها یکی از لایه های برزنت ، پی وی سی می باشد و الیاف های پارچه ای دوام بدنه استخر پیش ساخته فریمی کودک را بسیار بیشتر کرده است تا اینچنین در هنگام بازی کودکان نیز آسیبی را نبیند . 

استخر پیش ساخته فریمی کودک حتی در چندین رنگبندی نیز ساخته شده است و این تنها استخر پیش ساخته ای است که در آن رنگبندی وجود دارد . طول این استخر پیش ساخته فریمی کودک بسیار جذاب 122 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 122 سانتی متر می باشد ، برای همین می توانیم بگوییم که این استخر پیش ساخته در واقع یک استخر مربعی است که کودکان می توانند از آن استفاده کنند . این استخر برای استفاده یک یا دو کودک به صورت همزمان مناسب خواهد بود و آن ها می توانند در کنار یکدیگر بازی های دوست داشتنی را انجام دهند . عمقی که این استخر دارد نیز 30.5 سانتی متر است و یک عمق ایده آل برای کودکان خواهد بود تا بتوانند به راحتی و بدون مشکل از استخر استفاده کنند . 

شرکت سازنده استخر پیش ساخته فریمی کودک ، شرکت بست وی می باشد که یکی از بهترین شرکت ها در ساخت استخر پیش ساخته بوده و حتی برخی از مدل های آن بیشتر از سایر برند ها همچون اینتکس و جیلانگ معروف است . این برند آمریکایی تولیداتی بسیار موفق را داشته و برای خرید بسیار مناسب می باشند . راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته فریمی کودک کاری بسیار آسان است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن یعنی 10 دقیقه  آن را راه اندازی کرده و داخل استخر را نیز با 365 لیتر آب به راحتی پر کنید . 


نوعمربعی
ظرفیت آب365 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30.5 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای رنگ های نارنجی ، سبز و آبی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 10 دقیقه
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...