استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس

intex 56998

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس از نمونه استخر های پیش ساخته با ساختار فریمی می باشد که به صورت گرد طراحی شده است ، این استخر به عنوان استخر های آماده مناسب مصارف خانگی و صنعتی می باشد که می توانید با خرید آن برای تفریحات آبی ، آبیاری مزارع و باغ ، پرورش ماهی ، میگو و ... استفاده کنید . راه اندازی این استخر پیش ساخته نیازی به حفاری نداشته و می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید . زمان راه اندازی این استخر پیش ساخته فریمی 30 دقیقه طول می کشد و همچنین جمع کردن آن نیز به همان میزان زمانبر است ، شما می توانید به راحتی به فصول سال استخر خود را راه اندازی و یا آن را جمع آوری کنید .

جنس بدنه و پایه های این استخر پیش ساخته نیز از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده است به همین دلیل آن را با ضمانت به فروش می رساند . در کنار محصول پمپ تصفیه آب فیلتری نیز قرار گرفته است تا با اتصال آن بتوانید آب موجود در استخر را بدون اینکه تعویض کنید در کمتر از 2 ساعت تصفیه کنید . ظرفیت آب استاندارد این استخر پیش ساخته 4486 معادل 90 % درصد حجم استخر می باشد که می توانید به سرعت آن را با استفاده از پمپ پر کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس از نمونه های جدیدی از سری استخر های آماده شرکتی اینتکس می باشد که می توانید از آن در ویلا ، حیاط خانه و .... استفاده نمایید . این محصولات در مقایسه با استخر های بتنی بسیار مقرون به صرفه هستند و از مناسب ترین گزینه ها برای خرید می باشند ، بنابراین اگر به دنبال خرید استخر ارزان قیمت هستید ، استخر های پیش ساخته گزینه بسیار عالی برای شما خواهند بود . این استخر پیش ساخته برای مصارف خانگی و شنا خانواده و تفریحات آبی بسیار مناسب است که می توانید داشته باشید . استخر های پیش ساخته دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیاری هستند که شاید از آن ها بی خبر باشید .

این محصولات در واقع نسل جدیدی از استخر ها می باشند که قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی دارند ، پرتابل بودن این محصولات در واقع بزرگ ترین مزیت آن ها بوده که بسیاری از مشتریان نیز به همین دلیل ، استخر های پیش ساخته را انتخاب می کنند . شما می توانید به دلخواه استخر را به صورت موقت حتی استفاده نمایید و یا در صورت لزوم استخر را جابجا کرده و در محل جدیدی راه اندازی و نصب کنید . این ویژگی هیچگاه در استخر های بتنی وجود نداشته و این موضوع موجب برتری استخر های پیش ساخته شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس آشنا کنیم تا با کسب اطلاعات کامل تر ، خرید خود را انجام دهید .

نوع طراحی فریمی استخر و نحوه تولید

استخر های پیش ساخته شرکتی نیز به چند دسته تقسیم می شوند که قصد داریم انواع آن ها را به شما مشتریان گرامی معرفی کنیم . استخر های پیش ساخته به سه دسته استخر پیش ساخته فریمی الترا ، اینتل و ایزی ست تقسیم می شوند که به ترتیب نوع الترا مقاوم ترین و ایزی ست ضعیف ترین می باشد ، بنابراین نوع استخر پیش ساخته اینتل که استخر فریمی فوق نیز در این دسته قرار دارد ، از سری استخر های الترا ضعیف تر و از استخر های ایزی ست قوی تر است ، همچنین از نظر قیمت نیز ارزان تر از نمونه های فریمی الترا می باشد . استخر های ایزی ست در واقع فریمی نداشته و تنها دارای بدنه و لبه بادی هستند . استخر های فریمی به واسطه طراحی که دارند قابل راه اندازی بر روی زمین بوده و نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت . بنابراین به سادگی و در مدت زمان کم می توانید استخر را نصب و راه اندازی کنید .

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس از دو بخش بدنه و پایه ساخته شده است که نوع فریم آن به گونه ای طراحی شده است که می توانید آن ها را از یکدیگر جدا کرده و یا به یکدیگر متصل کنید تا استخر راه اندازی شود ، این خصوصیت به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید محصول را در ابعاد بسیار کمتری بسته بندی و نگهداری کنید و یا در حمل آن راحت باشید . بدنه پارچه ای این استخر نیز از پارچه ضد آب ساخته شده است که می تواند عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت باشد . بدنه به گونه ای طراحی شده است که می توانید آن را به پایه ها نصب کنید تا بدنه به صورت ایستاده قرار بگیرد تا بتواند آب را در داخل خود نگه دارد . فریم ها به تنهایی می توانند تکیه گاهی عالی برای استخر باشند بنابراین نیازی به پایه یا دیواره دیگر جهت نگهداری بدنه نخواهد بود . بر روی بدنه استخر دریچه هایی به منظور تخلیه آب و همچنین اتصال پمپ تصفیه آب قرار دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید .

جنس بدنه و پایه

جنس بدنه و پایه استخر پیش ساخته فوق متفاوت بوده و شرکت اینتکس با تجربه بسیار بالایی که دارد از بهترین اجناس برای ساخت محصول استفاده نموده است . بدنه این چادر از جنس برزنت می باشد ، برزنت ها یکی از مقاوم ترین پارچه ها در برابر فشار ، ضربه و انواع شرایط محیطی می باشد که در برابر آب نیز مقاوم می باشد ، این موضوع نیز موجب شده تا از برزنت برای ساخت انواع کیف ها و کوله پشتی ، استخر ، چادر مسافرتی و ... استفاده نمایند ، از این رو شرکت اینتکس نیز از این پارچه مرغوب برای ساخت استخر استفاده کرده است . این جنس در برابر شرایط مختلف جوی مانند آب و هوای بارانی ، سرما و گرما ، آفتابی و ... مقاوم است از این رو می توان طول عمر بالایی را برای بدنه استخر فوق انتظار داشت .

و اما پایه های این استخر فلزی می باشد ، فلزات از مقاوم ترین اجناس و عناصری هستند که می توان از آن ها برای ساخت فریم استخر و هر چیز دیگری که لازمه آن استحکام بالا است ، استفاده می شود . البته فلزات ممکن است در برخورد با آب و رطوبت ، زنگ بزنند اما این فلز کاملا آلیاژ شده و ضد زنگ است از این رو در دراز مدت نیز پوسیده یا ضعیف نمی شود ، از این رو اینتکس نیز از فلز برای ساخت فریم استخر پیش ساخته استفاده کرده است تا دوام آن را بیافزاید . با وجود چنین اجناس درجه یک و مرغوبی می توان گفت که طول عمر این استخر بسیار بالاست ، به طور میانگین طول این استخر ها بیش از 7 سال می باشد که فروشگاه تهران اینتکس نیز با ضمانت این محصولات را به فروش می رساند .

نحوه نصب و استفاده

راه اندازی و نصب استخر های پیش ساخته بسیار سریع می باشد ، بنابراین می توان گفت که در کمتر از 1 ساعت می توانید استخر را راه اندازی و نصب کنید . البته با توجه به مقداری پیچیدگی در نحوه راه اندازی استخر ، نیاز است تا با مطالعه دفترچه راهنما و همچنین مشاهده آموزش های تصویری که در لوح فشرده قرار گرفته و در کنار محصول موجود می باشد ، به درستی استخر خود را راه اندازی کنید . اما با توجه به مشاهده شدن اینکه برخی از افراد اشتباها استخر خود را راه اندازی کرده و به نکات ریز توجه نداشته اند ، از این رو شاید در ابتدای کار مشکلی برای استخر پیش نیاید ، اما در دراز مدت می تواند موجب آسیب دیدن استخر شود ، از جمله این آسیب ها می توان به شکسته شدن فریم اشاره کرد که اغلب به دلیل عدم انتخاب زمین مناسب می باشد . همچنین در صورتی که از زیرانداز استفاده نکنید ، اگر زمین زبر باشد و یا شی یا حتی سنگ ریزه ای در کف استخر قرار گیرد می تواند در دراز مدت موجب پارگی و آسیب دیدن استخر شود . البته نصب استخر پیش ساخته ، شامل نصب و راه اندازی پمپ تصفیه آب و ... را نیز شامل می شود .

از استخر پیش ساخته در چه اموری می توان استفاده کرد ؟

برخلاف انتظارات بسیاری از مشتریان از موارد استفاده از استخر پیش ساخته که اغلب برای تفریحات آبی و مصارف خانگی قابل استفاده هستند ، می توان در بسیاری از امور دیگر نیز استفاده کرد . البته با توجه به ویژگی ها و خصوصیات استخر های پیش ساخته بهترین مورد برای استفاده از استخر های پیش ساخته استخر شنا جهت آب بازی و آب تنی در کنار دوستان و خانواده می باشد ، اما نکته قابل توجه در این استخر ها این است که شما می توانید از محصولات در انواع صنایع مختلف چون صنایع کشاورزی و کارخانجات استفاده نمایید ، چرا که استخر های پیش ساخته فریمی بسیار مقاوم بوده و می توان از آن ها در بسیاری از زمینه ها استفاده نمود . شما می توانید حتی از استخر های پیش ساخته برای پرورش ماهی یا میگو استفاده کنید زیرا بدنه آن و طراخی محصول کاملا مناسب برای پرورش ماهی و میگو می باشد . جنس بدنه و پایه های استخر اصلا شیمیایی نبوده و هیچ گونه خطری برای سلامتی ماهی نخواهد داشت .

با توجه به اینکه در پرورش ماهی نیاز به چندین استخر است تا بتوانید انواع ماهی ها را به صورت جداگانه و یا بر اساس ابعاد آن ها را جدا کنید ، استفاده از استخر های پیش ساخته که تنوع ابعادی در آن ها بسیار زیاد است ، بسیار مناسب خواهد بود به خصوص استخر پیش ساخته فریمی فوق که دارای پمپ تصفیه آب بوده و می توانید از این طریق مرتبا آب موجود در استخر را تصفیه کرده و به آبی زلال تبدیل کنید . همچنین شما می توانید برای ذخیره آب برای آبیاری مزارع و باغ های خود استفاده نمایید . همچنین می توانید از این استخر ها در باشگاه ها و در مهد های کودک جهت بازی و آب تنی کودکان خریداری کنید . با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته می توانید انواع این محصولات را در ابعاد بزرگ تر و یا کوچک تر مشاهده کرده و بر حسب نیاز ، آن ها را با ضمانت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

آیا در استخر پیش ساخته می توان شنا کرد ؟

این استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس دارای ارتفاع 76 سانتی متری می باشد ، از این رو برای شنا کودکان کاملا مناسب است ، البته به دلیل عمق نسبتا کمی که این استخر دارد ،شاید شنا کردن در آن برای بزرگسالام کمی دشوار باشد ، اما به راحتی می توانند در استخر بنشینند و یا در آب دراز کشیده و ریلکس کنند . همواره توصیه می شود تا هنگام بازی و شنا کودکان ، نظارت کامل را بر آن ها داشته باشید چرا که حتی این عمق برای کودکان سنین پایین تر کمی خطرناک باشد . با تهیه تجهیزات مانند جلیقه بادی ، حلقه بادی یا بازو بند ها می توانید به راحتی و با ایمنی بیشتر به کودکان و نوجوانان شنا کردن را یاد بدهید . این محصولات علاوه بر شادی و سرگرمی جنبه ورزشی نیز دارد که می توانید آن را جایگزین بازی های رایانه ای ، کنسول های بازی و ... کنید .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس به صورت پکیج کامل به فروش می رسد که در کنار خود تجهیزات و لوازم جانبی چون پمپ تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش و نردبان دارد که می توانید از آن ها جهت استفاده بهتر و نگهداری صحیح استفاده کرد . همانطور که مشخص است ، پمپ تصفیه آب وظیفه تصفیه کردن آب استخر را داشته و می تواند با استفاده از فیلتر های کاغذی می تواند کثیفی ها و ذرات ریز مانند گرد و خاک و گل و لای را به خوبی تصفیه کند تا از کدر شدن آب جلوگیری شود . از نردبان نیز جهت رفتن به داخل استخر و یا خارج شدن از استخر استفاده میشود . زیرانداز نیز به دلیل عدم ساییدگی کف استخر بر روی زمین استفاده می شود که قبل از راه اندازی می بایست آن را بر روی زمین پهن کنید . درپوش نیز از برزنت بوده که می توانید بر روی استخر کشیده تا گرد و خاک ، زباله ، شاخ و برگ درختان ، حشرات و ... داخل استخر نیوفتد .

البته شما می توانید لوازم و تجهیزات جانبی دیگری را برای استخر تهیه کنید که می توان به انواع جاروهای اسکیمر ، هیتر های آب استخر ، قرص کلر و شناور قرص کلر را نیز برای استخر تهیه کنید . از جارو های اسکیمر جهت تمیز کردن کثیفی های درشت مانند گل و لای ، لجن ، جلبک و اشغال های درشت استفاده کرد . هیتر ها در واقع آبگرم کن های استخر هستند که می توانید با استفاده از آن ها دمای آب را تغییر داده و گرم تر کنید ، این هیتر ها در فصول سرد سال و یا در صورت استفاده از استخر در زیرزمین و ... بسیار کاربرد داشته و می تواند آب استخر را معتدل کند تا بتوانید از استخر استفاده کنید . قرص های کلر نیز برای ضد عفونی کردن آب استخر استفاده می شود که می توانید تمامی لوازم را از فروشگاه تهیه کنید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش استخر پیش ساخته اعم از ایرانی و خارجی ، فریمی یا ایزی ست ، استخر های کوچک و بزرگ ، خدمات پس از فروش محصولات را نیز ارائه کرده است تا خریداران گرامی بتوانند با خیال راحت تر استخر های پیش ساخته خود را خریداری کنند . از جمله خدماتی که فروشگاه اینتکس برای این محصولات پیش ساخته ارائه کرده است می توان به ارسال و نصب در محل ، جابجایی ، سرویس دهی به استخر و پمپ تصفیه ، تعمیرات پمپ و استخر ، راه اندازی یا تعویض پمپ و ... اشاره کرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید . شما می توانید حتی پمپ های تصفیه اب دیگری را برای استخر خود سفارش دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش استخر پیش ساخته خود در ابعاد دلخواه با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوعگرد
ظرفيت آب4486 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
جنس پايه هافلزی ضد زنگ
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان 30 دقیقه
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، جاروي اسکيمر، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...