استخر پیش ساخته فریمی گرد بزرگ بست وی

bestway 56462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد بزرگ بست وی

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی با قطر 549 سانتی متر بزرگ ترین استخر گرد فریمی از شرکت بست وی می باشد که اسکلت آلومینیومی و بدنه اصلی ترکیب از برزنت برای مقاومت و PVC برای جلوگیری از خروج آب ساخته شده است.  این محصول برای استفاده در ویلا و حیاط منازل گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید و در صورتی که قصد دارید در فضای بسته از آن استفاده کنید نیز ما طبقه همکف و یا در صورتی که طبقات منفی دارید از این طبقات برای نصب استخر استفاده کنید چرا که وزن تقریبی کلی استخر زمانی که پر از آب باشد حدود 23 تن بوده و سقف منازل توانایی تحمل چنی وزنی را ندارد. استخر پیش ساخته فریمی گرد بزرگ تنها در رنگ آبی ساخته شده و تمامی لوازم جانبی همانند نردبان و پمپ تصفیه را به همراه خود دارد. پمپ تصفیه نیاز به تعویض آب را از بین می برد و با کار ممتد آبی پاک و زلال را در اختیار شما قرار می دهد. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی گرد بزرگ بست وی

استخر پیش ساخته فریمی گرد بزرگ بست وی از سری استخر های پیش ساخته 5متری فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای استفاده خانگی بسیار ایده آل و مناسب است . استخر های پیش ساخته عمدتا برای مصارف خانگی و ویلایی طراحی شده اند ، اما دوام بسیار خوب آن ها اجازه داده است تا بتوانید از استخر های پیش ساخته حتی در مصارف کشاورزی و یا پرورش ماهی نیز استفاده شود . استخر های پیش ساخته بستر های آبی ایمن و بسیار خوبی هستند که می توانید در کنار خانواده و دوستان به بازی ها و تفریحات سرگرم کننده آبی بپردازید . شما می توانید حتی با استفاده از این استخر ها ورزش کرده و شنا یاد بگیرید و حتی برای آب درمانی نیز از آن بهره مند شوید . 

نوع طراحی استخر پیش ساخته بست وی

تولید کننده استخر پیش ساخته فوق برند آمریکایی بست وی می باشد که می توان آن را از با سابقه ترین شرکت های فعال در تولید و فروش استخر پیش ساخته در دنیا دانست . بست وی برای تولید استخر های پیش ساخته خود از تکنولوژی های ساخت مختلفی استفاده کرده است که مدل فوق از طراحی فریمی برخوردار می باشد .طراحی فریمی در میان مدل های مختلف از مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع طراحی می باشد که اغلب فروش بسیار زیاد نیز به این دسته از استخر های پیش ساخته مرتبط است . مدل های فریمی در واقع دارای یک چارچوب هستند که وظیفه نگهداری بدنه را بر روی خود دارند ، بدین ترتیب شما می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کرده و حتی نیازی به حفاری زمین نباشد .

مزایا استخر پیش ساخته

از بزرگترین مزایا استخر های پیش ساخته می توان به راه اندازی این محصولات بر روی زمین اشاره کرد که می توانید با سرعت زیادی این کار را انجام دهید . از ویژگی های مهم دیگر استخر پیش ساخته می توان به قابلیت حمل و جابجایی آن ها اشاره کرد . شما می توانید به صورت موقت و یا دائم از استخر خود استفاده کنید و در برخی از فصول سال مانند زمستان که سردی هوا مانع از آب تنی در فضاهای باز خواهد شد می توانید استخر را جمع آوری کرده و در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . ابعاد بسته بندی این استخر بسیار کوچکتر از حالت باز شده آن است و به راحتی می توانید آن را در انباری قرار دهید .

جنس استخر پیش ساخته

بست وی به دلیل پرتابل بودن استخر های پیش ساخته سعی کرده است تا محصولات خود را علاوه بر داشتن بدنه ای مقاوم و مستحکم ، بسیار سبک و قابل حمل طراحی کند ، به همین دلیل نیز برای ساخت پایه ها  و فریم این محصول از آلومینیوم استفاده کرده است . آلومینیوم در مقایسه با دیگر فلزات از وزن سبک تری برخوردار بوده و دوامی بسیار بالا و برابر با آهن دارد . از سوی دیگر آلومینیوم در مجاورت با آب بهتر از آهن است .

برای ساخت بدنه نیز از پی وی سی و برزنت استفاده شده است . پی وی سی پای ثابت تولید انواع محصولات بادی می باشد که از ویژگی های بسیار خوبی همچون عدم حساسیت پوستی به آن ، دوام بالا در برابر شرایط مختلف محیطی همچون نور آفتاب و رطوبت می توان اشاره کرد . استفاده از این جنس در کنار پارچه برزنت سبب شده است تا دوام استخر بسیار افزایش داشته باشد .

پمپ تصفیه آب استخر و دلایل استفاده از آن

پمپ تصفیه آب استخر یکی از مهم ترین تجهیزات و لوازمی است که هر استخر بزرگی اعم از پیش ساخته و یا بتنی نیازمند آن هستند ، زیرا آب با راکد ماندن در یک محل و استفاده از آن می تواند به مرور موجب آلوده شدن و کثیف شدن آب شده که در نهایت ممکن است باعث ایجاد لجن و یا جلبک شود ، در این حالت بهتر است که با استفاده از پمپ های تصفیه آب استخر بدون هدر رفتن آب و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه ، با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید ، آب موجود در استخر را مرتبا تصفیه نمایید .

با توجه به این موضوع شرکت بست وی برای استخر پیش ساخته فوق پمپ تصفیه آب فیلتری 5678 لیتری در نظر گرفته است که می تواند 5678 لیتر آب را در مدت زمان یک ساعت تصفیه کند . این پمپ کاملا مناسب برای این استخر بوده و قدرت آن متناسب با ظرفیت استخر است . بنابراین دیگر نیازی نیست که هزینه دیگری بابت خرید پمپ تصفیه آب داشته باشید .

نوعگرد
ظرفيت آب23062 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...