استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید اینتکس

intex 26322GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید اینتکس

استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ 12 ولتی نوعی دیگر از استخر های پیش ساخته گرد 2018 اینتکس با پمپ تصفیه آب متفاوت نسبت به مدل 220 ولتی که برای تفریحات آبی در مکان های شخصی و ورزشی تولید و عرضه شده است. این محصول یکی از مناسب ترین محصولات آبی تفریحی بوده که از نظر قابلیت حمل و نصب به نسبت استخر های بتنی و سنتی بسیار پر مزیت تر خواهد شود. از طرفی دارای قیمت مقرون به صرفه تر بوده تا برای استفاده در صنعت پرورش ماهی نیز یکی از بهترین گزینه ها باشد.

این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی داشته که از ساختار سه لایه برخوردار است. بدنه ای با قدرت بالا که بر خلاف ضخامت خوب خود انعطاف بالایی نیز داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. این استخر همانطور که از نامش پیداست توسط فریم های مخصوص آلومینیومی در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. این محصول مانند مدل های دیگر خود دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری بوده و از درپوش و همچنین زیرانداز برای محافظت بهتر استخر بهره مند می باشد. برای استفاده راحت از این کالا یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده که نیاز به نصب مجزا خواهد داشت.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید اینتکس

استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ 12 ولت فیلتری

استخر فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ 12 ولت فیلتری یکی از با کیفیت ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که ظاهری گرد داشته و به خاطر داشتن ابعاد بزرگ و همین طور خصوصیات منحصر به فرد در بین مشتریان ، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. این کالا هم چنین قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی و پرورش ماهی هم می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم این محصول را به طور کامل نقد و بررسی کنیم تا در هنگام خرید به راحتی بتوانید بدون دغدغه از ان استفاده نمایید پس ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از ظاهر ان مشخص است این کالا دارای ارگونومی گرد می باشد که باعث شده تا در هنگام خرید در نظر بگیرید که در چه مکانی از ان استفاده نمایید. اگر بخواهیم در رابطه بارنگ بندی این محصول صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کرد که بدنه این استخر دارای رنگ مشکی می باشد. هم چنین پایه های این کالا هم به صورت مشکی رنگ طراحی شده است. بر روی بدنه این محصول هم چنین محافظ هایی مستطیلی شکل و سفید رنگ قرار گرفته است که پایه ها را به بدنه محکم می بندد. هم چنین نواحی داخلی این استخر هم به صورت شطرنجی و با رنگ های ابی پر رنگ و کم رنگ ساخته شده اند که بسیار چشم نواز است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که نام تجاری اینتکس به صورت لاتین و با رنگ سفید بر روی بدنه این استخر نقش بسته است. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد این است که این استخر دارای درپوش و زیر انداز می باشد که از ان ها هم می توانید استفاده کنید. هم چنین در کنار این استخر نردبان پیش ساخته هم قرار گرفته است که عبور و مرور شما به داخل استخر از طریق ان صورت می گیرد.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان با توجه به هزینه ای که در قبال این محصول پرداخت می کنند و توقعی که از ان دارند به جنس بدنه ان تعلق می گیرد. همیشه این گزینه یکی از اساسی ترین دلایل یک محصول می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این استخر بدنه ای از جنس PVC برزنتی دارد که بسیار قوی و محکم ساخته شده است. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع الومینیومی ساخته شده اند که به راحتی اسیب نمی بینند. تمام این موارد باعث شده تا خیال شما از بایت داشتن یک محصول مقاوم راحت باشد.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید راجب ان صحبت کرد ابعاد و وزن این محصول می باشد. در ابتدا باید گفت که این استخر 89.3 کیلو گرم وزن دارد که این امر باعث شده تا به تنهایی نتوان ان را حمل و نقل کرد چون سنگین است. هم چنین قطر این کالا 488 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 122 سانتی متر است. علاوه بر ان این محصول دارای ظرفیت اب 19156 لیتر است که خود نشان از ظرفیت بالای این کالا دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از موارد مهم دیگری که باید به ان توجه کرد راه اندازی و نحوه مراقبت از یک محصول می باشد. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که در کنار بسته بندی این کالا یک عدد DVD اموزشی قرار گرفته است که می توانید به صورت کامل با دیدن ان خودتان این استخر را نصب نمایید. اما در حالت کلی باید در ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس در ابتدا اقدام به راه اندازی بدنه اصلی این محصول کنید. پس از سر پا کردن و راه اندازی کامل ان هم باید به سراغ ستون های اصلی این کالا رفته و ان ها را بر روی این محصول نصب نمایید. این کار مقداری زمان بر می باشد اما باید ان را به صورت مقاوم نصب نمایید تا در هنگام استفاده از ان خیالتان راحت باشد. هم چنین در هنگام نصب باید دقت کنید که از ضربه زدن به این محصول خودداری کنید. علاوه بر این ها اشیا نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید تا اسیب نبیند. با رعایت این نکات می توانید همیشه با همان کیفیت ابتدایی از این استخر استفاده نموده و لحظات شادی را بسازید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ 12 ولت فیلتری یکی از مقاوم ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد که دارای نردبان پیش ساخته ، درپوش ، زیر انداز ، DVD اموزشی ، گارانتی و همین طور دریچه تخلیه اب می باشد که همه این موارد از حصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته دارید هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب19156 ليتر
قطر488 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراهDVD آموزشي، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...