استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس

Intex 26710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس از نمونه استخر های پیش ساخته با ساختار فریمی و گرد شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که برخلاف مدل های مشابه خود دارای بدنه ای خاکستری رنگ می باشد که آن را بسیار شیک تر و زیبا تر کرده است . این محصول در واقع نوعی استخر آماده ای است که تنها با خرید آن ، می توانید استخر را در کمتر از 1 ساعت نصب و راه اندازی کنید ، به همین دلیل نیز بسیاری از دوست داران استخر های خانگی از استخر پیش ساخته استفاده می کنند . از ویژگی ها و مزایای دیگر استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس می توان به راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد که نیازی به حفاری زمین نخواهد داشت ، از این رو شما می توانید استخر را در طبقات نیز راه اندازی و استفاده کنید ، بنابراین اگر آپارتمان نشین بوده و فضای کافی را برای راه اندازی دارید ، می توانید این استخر را استفاده کنید . با توجه به عمق 1 متری استخر ، کودکان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند . جنس پایه های استخر از فلز آلومینیوم بوده که کاملا مقاوم در برابر رطوبت بوده و همچنین بدنه استخر نیز از پارچه ضخیم برزنتی ساخته شده است که مقاوم در برابر آب و وزن آب می باشد . شما می توانید استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس را با ضمانت فروشگاه تهران اینتکس با نازل ترین قیمت خریداری کنید .

استخر پیش ساخته فریمی استخری با ویژگی ها و امکانات کامل است که آن را بسیار نزد مصرف کنندگان ارزشمند و دوست داشتنی کرده است ، زیرا استخری با این ابعاد را نمی توانید با کیفیت بسیار عالی داشته باشید ، به طوریکه برای تمامی رده های سنی قابل استفاده باشد . همچنین قیمت استخر پیش ساخته فوق بسیار خوب بوده و شما می توانید با هزینه بسیار کمی ، استخری با امکانات خوب داشته باشید . از ویژگی های استخر می توان به قابلیت نصب پمپ تصفیه آب اشاره کرد ، زیرا این استخر با توجه به ابعادی که دارد ، می تواند 9150 لیتر آب را در درون خود جای دهد ، برای همین اگر قصد استفاده طولانی مدت از استخر را دارید ، به پمپ تصفیه آب نیاز خواهید داشت . از این رو شرکت اینتکس دریچه هایی به منظور نصب پمپ تصفیه آب در بدنه استخر در نظر گرفته است که می توانید با تهیه کردن پمپ ، به سادگی آن را به استخر وصل کنید . 

برخی از استخر های پیش ساخته ای که در همین ابعاد ساخته شده اند ، دارای پمپ تصفیه آب در کنار خود هستند و شما می توانید آن مدل ها را نیز انتخاب کنید ، ولیکن خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس فوق به دلیل نداشتن پمپ تصفیه ، از قیمت پایین تری برخوردار است و برای آن دسته از افرادی مناسب خواهد بود که نیازی به پمپ نداشته و برای همین نمی خواهند که هزینه بیشتری را پرداخت کنند . همانطور که اشاره شد ، شما بعدا نیز می توانید این پمپ ها را سفارش دهید و از این بابت محدودیتی وجود ندارد . این استخر به دلیل کمجا بودن و سهولت در نصب و راه اندازی ، قابلیت جابجایی داشته و در هر نقطه از خانه و یا در محلی دیگر نیز قابل استفاده خواهد بود .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس

استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس از استخر های محبوب و با کیفیت و بادوام شرکت intex می باشد که در واقع برندی آمریکایی به شمار می آید و از قدیمی ترین تولید کنندگان استخر های پیش ساخته و آماده می باشد . شرکت اینتکس همواره سعی کرده است تا هر ساله مدل های جدید تر را با دوام بیشتر و کارایی بهتر تولید کنند تا اینچنین مشتریان از خرید خود کاملا راضی باشند ، همچنین شرکت اینتکس استخر های پیش ساخته خود را در ابعاد مختلف و اشکال گوناگون طراحی کرده است تا مشتریان بتوانند در هر ابعاد و اندازه ای که با در نظر گرفتن فضای در دسترس احتیاج دارند را بتوانند به راحتی خریداری کنند . استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس در واقع به صورت گرد طراحی شده است که قطر آن به 366 سانتی متر و عمق آن به 1 متر می رسد . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس

اینتکس استخر های متنوعی را تولید کرده است که استخر پیش ساخته فوق را به صورت گرد طراحی کرده است که ابعاد آن به طور دقیق به همراه ظرفیت در بخش مشخصات آورده شده است . نوع ساختار استخر پیش ساخته گرد اینتکس به صورت فریمی بوده که به همین دلیل می توان آن را از مقاوم ترین استخر های آماده شرکتی دانست . برخی از مدل ها فاقد فریم بوده که بودن آن سبب افزایش دوام و استحکام استخر خواهد شد . استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس در واقع از دو بخش بدنه و پایه تشکیل شده است که تعداد زیادی پایه با اتصال به یکدیگر فریم استخر را تشکیل می دهند که بدنه نیز متصل به پایه ها بوده و اینچنین می توانید استخری را حتی بر روی زمین داشته باشید .

مزایا و ویژگی های استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس

از مزایا و ویژگی های استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس که به صورت مختصر به آن اشاره شد می توان به راه اندازی و استفاده از آن بر روی زمین اشاره کرد که به سادگی می توانید از آن استفاده کنید . استخر های فریمی استخر های پرتابل به شمار می آیند یعنی می توانید در صورت نیاز آن را جابجا کرده و یا به صورت فصلی از آن استفاده کنید ، زیرا ساختار آن به نوعی است که می توانید محصول را به طور کامل جمع آوری و بسته بندی کنید .این ویژگی در هیچ استخر بتنی وجود ندارد و می توان آن را از بزرگترین مزایا استخر های پیش ساخته دانست . عمق و ابعاد مناسب استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس سبب شده است تا بتوانید از آن برای مصارف شخصی در ویلا و حیاط منزل و ... استفاده کنید .

جنس استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس

با توجه به بخش طراحی و ساختار استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس می توان گفت که بخش های اصلی استخر پیش ساخته فوق بدنه و پایه ها هستند که حتما بایستی در خرید استخر پیش ساخته به جنس این دو بخش توجه ویژه ای داشته باشید . برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته فریمی اینتکس از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که وجود پی وی سی در کنار الیاف برزنتی آن سبب شده است تا بدنه کاملا ضد آب و همچنین مقاوم در برابر وزن و فشار اب باشد . از سوی دیگر وجود پایه های آلومینیومی دوام بسیار زیادی را به استخر بخشیده است .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس

با توجه به ابعاد بزرگ استخر ، شرکت اینتکس برای استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس پمپ تصفیه آبی در نظر گرفته است تا بتوانید ظرفیت بالای آب استخر را که 9150 لیتر است را به خوبی تصفیه نمایید . این پمپ به کمک فیلتر های بسیار خوب خود می تواند در کمترین زمان آب را تصفیه کند .

راه اندازی استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس

راه اندازی استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس تنها کمتر از 1 الی 2 ساعت زمانبر خواهد بود که توصیه می شود برای راه اندازی صحیح و اصولی از نصاب های فروشگاه تهران اینتکس کمک گرفته تا به بهترین شکل استخر را راه اندازی کرده تا با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنید .

  • استخر پیش ساخته فریمی گرد 99×366 اینتکس
  • قطر: 366 سانتی متر
  • ارتفاع: 99 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 9150 لیتر
  • جنس بدنه : PVC برزنتی
  • جنس پایه ها از آلومینیوم
  • دارای دریچه تخلیه آب
  • مناسب سنین مختلف
  • قابل استفاده برای پرورش ماهی
  • قابلیت نصب پمپ تصفیه آب
  • قابلیت نصب توکار
  • راه اندازی در مدت زمان بسیار کم
  • دارای وزن سبک به منظور جابجایی ساده تر
  • قابل استفاده در منازل ، ویلا و آپارتمان
  • کدمحصول: Intex 26710

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...