استخر گرد با ارتفاع 122 با پمپ تصفیه 220 ولت

intex 28736-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب 220 لیتری بزرگترین استخر پیش ساخته گرد با قطر 457 سانتی متر از لحاظ ارتفاع و عمق داخل بدنه بوده که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC ضخیم می باشد. بدنه ای با کیفیت و مقاومت بسیار بالا که به راحتی در برابر عواملی مانند دما مختلف آب، ساییدگی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و حرارت آفتاب به خوبی مقاوم خواهد بود. اما فریم های این محصول نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که بر خلاف سبک بودن خود از توان بالایی برای نگهداری بدنه اصلی همراه با آب برخوردار می باشد. این استخر گرد اینتکس مدل 2017 بوده که از لحاظ کیفیت و رنگ بدنه متفاوت می باشد. محصولی که علاوه بر مصارف تفریحی می تواند برای کاربرد های صنعتی مانند پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در صنعت کشاورزی استفاده شود. این استخر دارای تجهیزات بسیاری مهم و کاربردی به همراه خود داشته که می تواند هم برای استخر و هم برای مصرف کنندگان بسیار مناسب باشد.

استخر های پیش ساخته ای که ارتفاع 122 سانتی متری دارند یکی از محبوب ترین مدل ها می باشند ، برای اینکه عمق آن برای بیشتر رده های سنی استاندارد بوده و می تواند شرایط ایده آلی را برای شنا کردن و حتی راه رفتن در داخل آب فراهم کند . آن دسته از افرادی که مشکلات دیسک کمر و یا درد در عضلات خود هستند و نیاز به پیاده روی در آب دارند ، استخر گرد با ارتفاع 122 با پمپ تصفیه 220 ولت می تواند یک انتخاب فوق العاده برای آن ها باشد . طول عمری که می توانید از استخر پیش ساخته گرد فوق داشته باشید ، بیش از 7 سال بوده و این حداقل عمری است که می توانید از استخر پیش ساخته داشته باشید ، اما اگر به خوبی از آن استفاده کنید و نگهداری اصولی از استخر داشته باشید ، می توانید بیشتر از آن استفاده کنید .

به طور کلی نمی توان عمر مشخصی برای استخر پیش ساخته مشخص کرد و تمامی این موارد بستگی به نحوه نگهداری از استخر پیش ساخته خواهد داشت . ظرفیت این استخر پیش ساخته بالا بوده و به 16805 لیتر می رسد که یک ظرفیت بالا برای استخر محسوب شده و به همین دلیل برای استخر یک پمپ تصفیه فیلتری 3785 لیتری در نظر گرفته است که جوابگوی تصفیه کردن مقدار زیادی از آب در مدت زمان کم خواهد بود. این استخر بدنه ای کاملا ضد اب دارد و علاوه بر آن پایه های ضد آبی دارد که می تواند طول عمر بالایی را به استخر ببخشد . نوع طراحی آرگونومیک و مهندسی شده استخر پیش ساخته می تواند باعث شود که استخر ، وزن بالای آب داخل استخر را به خوبی تحمل کند .

امروزه استفاده از استخر برای ورزش و تفریح بسیار رواج پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای استفاده های روزمره خود از استخر استفاده می کنند . در این زمینه استخر های پیش ساخته نیز موجود هستند که می توان از آن ها برای این کار نیز استفاده نمود . این استخر ها دارای کیفیت های بالایی می باشند که در ادامه به بررسی یکی از استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

استخر پیش ساخته 457 شرکت اینتکس دارای کیفیت بالایی بوده و طراحی گرد این محصول سبب این شده است تا این محصول به یکی از استخر های پیش ساخته پرطرفدار این شرکت تبدیل شود . در اطراف این استخر پیش ساخته میله هایی را مشاهده می کنید که علاوه بر استحکام به زیبایی محصول نیز افزوده است و این استخر پیش ساخته را به یک محصول زیبا تبدیل نموده است . از ویژگی این استخر های پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی می توان به لوازم و اقلام اضافه همراه این محصول اشاره نمود که این اقلام عبارتند از پمپ تصفیه شنی که به کمک این پمپ می توان به راحتی آب استخر را تصفیه نمود و نیاز به تعویض آب استخر نخواهید داشت . نردبان مخصوص همراه این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی به داخل استخر رفته و از آن نیز خارج شوید . همچنین زیرانداز همراه محصول نیز به شما کمک می کند تا استخر مقاوم تری داشته باشید و کف استخر دچار مشکل نشود . درپوش همراه محصول را نیز می توانید در مواقعی که از استخر استفاده نمی کنید بر روی استخر قرار دهید تا حشرات و برگ درختان و یا اشیاء اضافی به داخل استخر وارد نشوند . 

جنس بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی چند لایه تهیه شده است و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار آب و همچنین ضربه دارد . این بدنه مقاوم سبب این شده است تا در برابر آفتاب و شرایط جوی مختلف نیز مشکلی برای محصول پیش نیاید و بتوانید استخری ایمن داشته باشید . پایه های استفاده شده در این محصول نیز از آلومینیوم بسیار مستحکم تهیه شده اند و در برابر فرسایش و آب باران مقاوم می باشند . همچنین این پایه ها در برابر رطوبت نیز استحکام بالایی را از خود نشان می دهند و دچار فرسایش و زنگ زدگی نخواهند شد . به سبب طراحی ویژه این محصولات ، می توان از این استخر های پیش ساخته به صورت توکار نیز استفاده نمود . همچنین به سبب استفاده از بدنه مقاوم ، می توان از این محصول به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمود . 

ابعاد و ظرفیت

این استخر پیش ساخته شرکت اینتکس دارای 457 سانتی متر طول و 122 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد مناسبی برای یک استخر پیش ساخته می باشد و می توان به راحتی از این استخر به عنوان استخر تفریحی و یا استخر پرورش ماهی استفاده نمود . از تمامی فضای این محصول به خوبی استفاده شده است و می توان از آن در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود و با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . وزن بسته بندی این محصول به همراه اقلام اضافی حدود 68 کیلوگرم می باشد و می توان به راحتی با خودرو شخصی آن را جابجا نمود و از ان استفاده نمود . از ویژگی های این محصول می توان به پرتابل بودن آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید به راحتی استخر خود را جابجا کنید . ظرفیت آب این محصول نیز حدود 16805 لیتر می باشد که می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی آن را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این استخر پیش ساخته کار دشواری نبوده و می توان به راحتی و در مدت زمان 1 ساعت انجام داد . البته برای این کار می توانید درخواست اعزام کارشناس دهید تا این کار را همکاران ما به بهترین شکل برای شما انجام بدهند . زمان لازم برای نصب این محصول کمتر از 1 ساعت بوده و پس از آن می توانید استخر را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . مراقبت از این محصولات نیز به جلوگیری از برخورد اشیاء نوک تیز و جلوگیری از پاره شدن بدنه ختم می شود . البته برای جلوگیری از بروز مشکل برای استخر نیز می بایست از وارد کردن فشار بیش از حد به پایه ها جلوگیری کنید تا استخر شما فرم کلی خود را از دست ندهد . البته از ویژگی های این محصول می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود که در صورت بروز مشکل می توان به سادگی آن را تعمیر نمود و از آن استفاده کرد . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 457 از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم بوده و می توان از آن برای استخر ذخیره آب ، کشاورزی ، شنا و یا پرورش ماهی استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با مشاوران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

نوعگرد
ظرقیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3785 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...