استخر پیش ساخته فریمی 366×122

bestway 56420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 366×122

استخر پیش ساخته فریمی با قطر 366 سانتی متر در سه دسته مختلف با ارتفاع یا عمق مختلف عرضه شده که این محصول بزرگ ترین در میان آنها به شمار می رود. ظرفیت آب استخر پیش ساخته با قطر 366 و عمق 122 سانتی متر برابر 10250 لیتر بوده و برای تمیزی آن نیز یک پمپ تصفیه 2006 لیتری در بسته بندی قرار داده شده است. جنس پایه های اصلی این استخر پیش ساخته از آلومینیوم بوده و جنس بدنه آن نیز از ترکیب برزنت و فایبر گلاس می باشد. استخر پیش ساخته فایبر گلاس تمامی لوازم جانبی از جمله زیر انداز، در پوش و نردبان را به همراه خود داشته و تجربه کاملی از یک استخر پیش ساخته را برای شما به ارمغان می آورد .

استخر پیش ساخته فریمی 366×122 در واقع در دسته استخر های آماده شرکتی فریمی مدل اینتل می باشد که یک سطح از سری استخر های پیش ساخته الترا ضعیف تر هستند ، اما این استخر ها به نسبت دیگر استخر های فریمی قیمت ارزان تری داشته و برای خرید بسیار مناسب تر هستند . فروشگاه اینترنتی اینتکس سعی کرده است تا انواع استخر های پیش ساخته را در مدل های مختلف و با قیمت های متفاوت موجود کند تا خریداران گرامی بتوانند با توجه به بودجه و ابعاد دلخواه خود ، استخر مدنظرشان را خریداری کنند .

مزیت های استخر پیش ساخته فریمی

استخر های پیش ساخته مزایای بسیار زیادی دارند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد . با توجه به نوع ساختار استخر های پیش ساخته شما می توانید این محصولات را بر روی زمین راه اندازی کنید . در واقع این نوع راه اندازی هیچ گونه نیازی به حفاری زمین ندارد . شما می توانید در کمترین زمان استخر خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . این در حالی است که احداث استخر های بتنی می تواند روز ها و هفته ها طول بکشد . بنابراین اگر قصد دارید استخری بی دردسر برای شنا و آب تنی در حیاط خانه و ویلا دارید ، استخر های پیش ساخته مانند استخر پیش ساخته فریمی 366×122 گزینه مناسبی خواهند بود .

ابعاد این استخر در نام محصول مشخص است ، با توجه به ساختار گردی که این استخر دارد ، قطر آن 366 سانتی متر و ارتفاع آن 122 سانتی متر می باشد . با توجه به این ابعاد ، استخر می تواند ظرفیتی معادل 10250 لیتر را در درون خود جای دهد . به طور کلی می توان گفت که این استخر برای استفاده گروهی و شنا خانوادگی بسیار مناسب بوده و بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند . شما می توانید در هنگام استفاده بر روی آب شناور بمانید و حتی شنا کنید بدون اینکه دست یا پاهایتان به زمین برخورد کند ، اما مسافتی که طی می کنید کم است . 

آیا در استخر پیش ساخته می توان شنا کرد ؟

بسیاری از خریداران در هنگام خرید استخر پیش ساخته فریمی سوال هایی از قبیل اینکه آیا می توان در داخل استخر شنا کرد یا خیر ؟ لازم به ذکر است که بسیاری از شناگران ماهر و حتی آماتور از این نوع استخر ها جهت شنا کردن و تمرین استفاده می کنند . با توجه به قطر کم استخر ، شناگر می تواند کمر خود را به قسمتی از استخر و یا ستونی در خارج از استخر متصل کند ، تا به صورت درجا بتواند شنا کند . این روش را حتی شناگران ماهر و ورزشکاران المپیکی نیز استفاده می کنند .

پمپ تصفیه آب

با توجه به ظرفیت بالایی که استخر های پیش ساخته دارند ، داشتن یک پمپ تصفیه آب استخر ، بسیار مهم و ضروری خواهد بود ، از این رو شرکت های سازنده استخر های پیش ساخته چون بست وی و اینتکس ، پمپ های تصفیه ای را طراحی کردند تا با استفاده از آن ها بتوان حجم بالای استخر را تصفیه نمود . لازم به ذکر است که وجود پمپ تصفیه آب می تواند از هدر رفتن حجم زیاد آب جلوگیری کند ، در صرف هزینه و وقت نیز صرفه جویی کرد . استخر پیش ساخته فریمی 366×122 بست وی نیز در کنار خود پمپ تصفیه آب قدرتمند 2006 لیتری دارد که می توانید از آن بهره ببرید .

این پمپ تصفیه آب می تواند با قدرت بالایی که دارد حجم بالای استخر  را در کمتر از 5 ساعت تصفیه کند . روند کارکرد پمپ تصفیه آب نیز بدین گونه است که آب موجود در استخر با استفاده از پمپ تصفیه ، با فشار بالا وارد مخزن شده و پس از گردش در میان فیلتر قرار گرفته در درون مخزن ، کثیفی ها و آلودگی ها جذب فیلتر شده و در نهایت با عبور از دریچه خروجی وارد استخر می شود . عمدتا دریچه ورودی پمپ تصفیه آب به دریچه پایینی استخر که در بدنه آن تعبیه شده متصل می شود و شلنگ خروجی آن به دریچه بالایی استخر متصل می شود تا روند گردش آب در درون شلنگ و پمپ تصفیه آب نیز به بهترین شکل صورت گیرد .

 

خدمات پس از فروش

فیلتر های پمپ تصفیه آب قابل تعویض هستند ، بنابراین ممکن است در استفاده مداوم ، فیلتر پمپ کثیف و آلوده شود ، در این زمان نیاز است که نسبت به تعویض ان اقدام نمایید . فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش استخر های پیش ساخته ، وسایل و تجهیزات جانبی این استخر ها را نیز به فروش می رسانید که به راحتی می توانید فیلتر های پمپ تصفیه آب خود را نیز از آن تهیه نمایید . در صورت نیاز شما می توانید پمپ های تصفیه آب دیگری را نیز در مدل های مختلف جهت استخر خود سفارش دهید . 

نحوه نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته فریمی در قسمت نقد و بررسی محصول آورده شده است ، اما شما می توانید با مطالعه و تماشای دی وی دی های آموزشی که در داخل جعبه محصول قرار دارد ، نحوه راه اندازی استخر را آموزش ببینید . با توجه به اینکه ممکن است راه اندازی این محصول برای کسانی که تجربه کافی ندارند ، کمی دشوار باشد ، به همین علت فروشگاه اینتکس نصاب هایی را به کار گرفته است که در صورت نیاز می توانید برای نصب از نصاب های با تجربه فروشگاه کمک بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه تماس بگیرید .

چه استفاده های دیگری می توان از استخر پیش ساخته کرد ؟

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با استخر های پیش ساخته انجام شد می توان به این موضوع پی برد که این استخر ها بیشتر برای مصارف خانگی و ویلایی جهت آب تنی و شنا خانواده می باشد ، اما تنها موارد استفاده از استخر های پیش ساخته این نیست و چه بسا در برخی از امورات دیگر نیز از این محصولات استفاده می شود . یکی از کاربرد های بسیار زیاد استخر های پیش ساخته در امور کشاورزی و مزرعه داری و باغداری می باشد ، با توجه به اینکه بیشتر باغ ها نیاز به آبیاری دارند ، نیاز است تا کشاورزان مقداری آب را ذخیره کرده تا در زمان مشخصی آن را به سمت درختان و باغ خود سرازیر کند ، از این رو استخر های پیش ساخته بزرگی چون استخر پیش ساخته فریمی 366 در 122 سانتی متر می تواند گزینه بسیار خوبی برای آن ها باشد.

همچنین می توان ذخایر آب را حتی در دیگر صنایع و در کارخانجات و ... نیز مشاهده کرد ، بنابراین این محصولات می توانند به عنوان بستری برای ذخیره آب مناسب باشند . از سوی دیگر بسیاری از پرورش دهندگان ماهی و میگو نیز از استخر های پیش ساخته استفاده می کنند . با توجه به اموری که در پرورش ماهی انجام می شود ، ممکن است هر ماهی بسته به نوع و یا سایزی که دارند در چندین استخر مجزا نگهداری و پرورش داده شوند ، بنابراین پرورش دهندگان می توانند با استفاده از چند استخر پیش ساخته پرتابل و قابل حمل که حتی دارای پمپ تصفیه آب نیز می باشند ، به بهترین شکل ممکن ماهی های خود را پرورش دهند . جنس بدنه این استخر در برابر ماهی ها مقاوم بوده و هیچگونه آسیبی را نخواهد دید .

از استخر پیش ساخته در چه مکان می توان استفاده کرد ؟

استخر های پیش ساخته استخر های بسیار با دوام و با کیفیتی هستند که طول عمر بالایی دارند و این عمر بالای خود را به دلیل اجناس بسیار با کیفیت و درجه یک استفاده شده در ساخت دارا هستند به همین دلیل می توانید این استخر ها را در محیط های سرپوشیده و روباز استفاده کنید ، بنابراین شرایط محیطی مختلف هیچ گونه آسیبی به استخر وارد نمی کند . بنابراین اگر در مناطقی زندگی می کنید که آب و هوای گرم ، خشک و آفتابی دارد هیچ جای نگرانی نخواهد بود و چه بسا می توانید بدون نگرانی استخر خود را در محیط های باز و در معرض نور آفتاب به صورت دائمی استفاده کنید ، بنابراین کسانی که در شهر های مرکزی کشور و یا شهر های گرمسیر چون یزد ، کرمان ، اصفهان ، اهواز و ... هستند می توانند از استخر استفاده کنند .

همچنین استفاده از استخر ها در شهر های سرد سیر نیز ممکن است زیرا سرما ، برف و باران نیز به استخر آسیبی وارد نمی کند ، البته در فصول سرد سال ممکن است در صورت استفاده از استخر در محیط های باز موجب یخ زدگی آب شود که می توانید با استفاده از هیتر ها یا گرمکن های اب استخر از یخ زدن آب جلوگیری کنید ، همچنین می توانید استخر خود را در محیط های سرپوشیده استفاده نمایید تا آب یخ نزند . در واقع این شرایط برای هر نوع استخری اعم از استخر های بتنی یکسان بوده و دلیلی بر ضعف استخر های پیش ساخته نیست . شهر های ساحلی نیز که آب و هوا در آنها شرجی است نیز آسیبی به استخر وارد نمی کند زیرا بدنه محصولات کاملا ضد اب می باشد .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته نیز به مانند استخر های بتنی بزرگ دارای لوازم و تجهیزات جانبی هستند که می توانید از آن ها برای نگهداری هر چه بهتر و استفاده راحت از محصول بهره ببرید . به طور معمول در کنار استخر های پیش ساخته بزرگ مانند نمونه فوق ، زیرانداز ، در پوش ، پمپ تصفیه آب و نردبان قرار می گیرد که در بخش پمپ تصفیه آب در رابطه با کارایی و مزایای آن اشاره نمودیم ، همچنین از زیرانداز برای جلوگیری از ساییدگی کف استخر ، از در پوش برای جلوگیری از ریختن زباله ، گرد و خاک ، شاخ و برگ درختان استفاده می شود ، از نردبان نیز برای رفتن به داخل استخر و خروج از آن بهره می گیریم . اما دیگر لوازم جانبی نیز برای استخر های آماده شرکتی طراحی شده اند که به آن ها اشاره خواهیم کرد .

یکی از دستگاه های پر کاربرد در استخر های پیش ساخته جارو اسکیمر می باشد ، جارو های اسکیمر نوعی مکنده قوی آب هستند که می تواند زباله های بزرگ تر ، لجن ، جلبک و ... را جذب خود کند تا مانع از آلودگی بیشتر استخر شود . پمپ های تصفیه آب می تواند زباله و آلودگی های ریز را درگیر خود کند ، این در حالی است که برای آلودگی ها و کثیفی های بیشتر نیاز است تا از این جارو ها استفاده نمایید. جاروی های اسکیمر عمدتا دو نوع دستی و اتوماتیک دارند که می توانید برای استخر خود آن ها را خریداری کنید . نوع دستی آن همانطور که مشخص است توسط خود شخص هدایت شده و مانند دسته جارو برقی می توانید استخر دیواره ها و کف استخر را تمیز کنید . و اما جارو های اتوماتیک به صورت اتوماتیک در داخل استخر قرار گرفته و به اطراف حرکت کرده و کثیفی ها را به خود جذب می کند .

هیتر ها یا گرمکن های آب استخر نیز دیگر دستگاه های مورد نیاز استخر ها هستند که در صورت نیاز به آن می توانید محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این دستگاه ها می توانند آب استخر را در درجه های بالا گرم کنند ، شما می توانید با تنظیم دمای آب ، حتی اگر استخر خود را در محیط های باز استفاده می کنید گرم تر کنید . با استفاده از هیتر می توان استخر را به جکوزی تبدیل کرد و از خصوصیات درمانی آب گرم استفاده نمود . برای تمیز کردن استخر و ضد عفونی کردن آن می توانید از قرص های کلر استفاده کنید ، این قرص ها در داخل شناور های مخصوصی قرار گرفته و به کل استخر پخش می شود تا از رشد میکروب و باکتری ها جلوگیری شود .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 366×122

استخر های پیش ساخته همواره در ابعاد های مختلفی تولید شده اند که بسته به فضا، تحمل وزن محل و یا موارد مشابه مشتریان انتخاب های مختلفی می کنند. استخر های پیش ساخته کوچک برای فضای های کوچک، خانواده های حداکثر 3 یا 4 نفری و قرار گیری در آپارتمان ها مناسب هستند. شرکت های مختلفی نظیر اینتکس تا کنون به تولید استخر های پیش ساخته می پرداختند اما بست وی که چند سالیست به تولید این دسته از کالا ها می پردازد محصولات خود را به سرعت پیشرفت داده و رقیب اصلی شرکت اینتکس شده است. یکی از استخر های سایز کوچک بست وی، استخر پیش ساخته با قطر 366 سانتی متر می باشد که شرایط متعادلی برای استفاده خانواده های کم جمعیت دارد. در ادامه به بررسی این کالا می پردازیم.

طراحی

ظاهر این استخر پیش ساخته ساده و شکیل بوده و از الگو های طراحی سایر استخر های پیش ساخته گرد در بازار تبعیت می کند. قسمت بیرونی دیواره های آن از لایه های آبی رنگی ساخته شده است که به بدنه ساختار یک تکه داده است و با توجه به رنگ سفید پایه های و لبه فلزی استخر باعث ایجاد تضاد رنگی زیبایی شده که توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند و استفاده آن در هر فضایی موجب افزایش زیبایی محل خواهد شد. بخش داخلی استخر نیز از طرح های مشابه کاشی های استخر های سنتی بهره می برد، این طرح ها به صورت کاملا مهندسی شده ساخته شده اند و با انعکاس نور آب جلوه دوست داشتنی به استخر می دهند. بر روی بدنه دو حفره قرار داده شده که مربوط به محل نصب پمپ تصفیه می باشد. 

ابعاد و وزن

همانطور که در بند اول به آن اشاره شد استخر های پیش ساخته در ابعاد مختلفی تولید می شوند. یکی از استخر های کوچک در بازار که می توان گفت کوچکترین استخر پیش ساخته فریمی به حساب می آید استخر 366 بست وی است که همانطور که از نام آن پیداست از قطر 3 متر و 66 سانتی متری بهره می برد، استخر های 457، 549 و 732 سانتی متر استخر هایی هستند که از این محصول بست وی بزرگ تر هستند و در صورتی که محدودیت فضا و تحمل وزن محل ندارید می توانید از این مدل خریداری و استفاده کنید. قطر بیش از 3 متری این استخر پیش ساخته باعث می شود که بتوان از ان برای خانواده های 3 یا 4 نفره به سادگی استفاده کرد. ارتفاع استخر نیز 122 سانتی متر بوده که از تمامی محصولات در این رده و با این سایز بیشتر است، لازم به ذکر است که اغلب استخر های پیش ساخته با قطر کمتر از 4 متر دارای عمق کمتر از یک متر هستند.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر بادی از جدید ترین و مرغوب ترین مواد اولیه در صنعت محصولات پیش ساخته بهره می برد، رویه آن از لایه های برزنتی ضخیمی ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و تا کنون طی سابقه فروش 10 ساله شرکت اینتکس هیچ یک از مشتریان گزارشات خرابی از محصولات مشابه این کالا نداده اند. پایه های استخر و لبه های آن به صورت کامل فلزی هستتند و بر روی آنها نیز رویه ضد زنگ کشیده شده است تا مقاومت آنها به شکل قابل توجهی افزایش یابد. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته به یک فضای مربعی با مساحت حدود 16 متر نیاز دارید، محل مورد نظر شما برای قرار گیری استخر باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد و کاملا مسطح باشد، علاوه بر این شرایط محل باید تراز باشد و در صورت عدم تراز بودن نیز شیب آن بیش از 3 درجه نباشد تا فشار وارده به یک قسمت خاص از استخر وارد نشود و موجب صدمه نشود. ابتدا زیر انداز موجود در بسته بندی را خارج کرده و بر روی محل پهن کنید. در ادامه بدنه استخر را با توجه به محل قرار گیری پمپ بر روی زیر انداز پهن کنید، سپس میله های مربوط به لبه استخر را در محل مشخص آن قرار دهید و از لبه بدنه عبور دهید. در ادامه نوبت به نصب پایه ها می رسد، پایه ها را از کمربند های موجود بر روی بدنه عبور داده و به صورت ماژولار به لبه استخر متصل کنید. با انجام تمامی این مراحل، نصب استخر به پایان رسیده و در صورت عدم تمایل به نصب پمپ تصفیه می توانید با پر کردن آن از آب، از تفریحات آبی خود لذت ببرید.

نوعگرد
ظرفيت آب10250 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...