استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 220 ولت

intex 26776NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,500,000 تومان
32,000,000
11%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه آب 220 ولتی محصولی اجدید از شرکت اینتکس برای انواع تفریحات آبی خانگی و خانوادگی بوده که برای استفاده سنین بالای 6 سال تولید شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت و کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت. بدنه ای که در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و حتی قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. بنابراین می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کرد. البته این بدنه اصلی توسط پایه ها یا همان فریم های آلومینیومی راه اندازی شده تا موجب ایجاد استخری با استحکام بالاتر شود. برای این محصول دو دریچه مخصوص تخلیه آب بر روی بدنه اصلی تعبیه شده تا هنگام عدم استفاده از استخر آب درون آن را به راحتی تخلیه کنید.

از ویژگی های دیگر این کالا می توان به استفاده از آن در صنعت پرورش ماهی های کوچک اشاره نمود. زیرا نسبت به استخر های سنتی و بتنی در این ابعاد قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد داشت. این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت داشته و برای استفاده راحت از استخر یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده است . با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که استخر های پیش ساخته فریمی شرکتی از جمله این استخر پیش ساخته شرکت اینتکس به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به هیچگونه دستگاه و وسیله و تجهیزات دیگری نخواهید داشت .

استخر های پیش ساخته فریمی چون استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 220 ولت را می توانید در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید ، بدین ترتیب به راحتی می توانید در زمان صرفه جویی کنید و با صرف هزینه بسیار کم صاحب استخری ایده آل و بزرگ خانگی برای تفریحات آبی خود به ابعاد 4 متر در 2 متر داشته باشید . این استخر فضای ایده آلی را برای استفاده گروهی و خانوادگی ایجاد خواهد کرد . کودکان نیز می توانند با راعایت نکات و با استفاده از تجهیزات ایمنی با نظارت والدین به بازی و تفریح بپردازند . با توجه به عمق یک متری این استخر نوجوانان بدون نگرانی می توانند از استخر استفاده کنند .

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 220 ولت و دیگر استخر های شرکتی در ابعاد مختلف ، خدمات پس از فروش این محصولات را نیز ارائه کرده است تا خریداران گرامی با خیال راحت تر استخر های پیش ساخته خود را خریداری کنند . از سری خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته می توان به ارسال ، نصب و راه اندازی استخر در محل مورد نظر شما اشاره کرد . همانطور که در قسمت نقد و بررسی محصول و در بخش راه اندازی آورده شده است ، این استخر ها زمان کمی جهت راه اندازی نیاز دارند و در دی وی دی های آموزشی که در کنار محصول قرار گرفته است می توانید استخر پیش ساخته خود را راه اندازی کنید ، اما با توجه به اینکه مشتریان اغلب تجربه راه اندازی استخر های پیش ساخته را ندارند ممکن است نکات ریزی را در راه اندازی استخر رعایت نکنند و استخر در کوتاه مدت یا دراز مدت دچار آسیب شوند .

فروشگاه در صورت راه اندازی نصب در محل ، استخر های پیش ساخته خود را گارانتی کرده و می تواند خیال شما را از این بابت راحت کند . عدم اتصال درست فریم و پایه های استخر ، عدم قرار دادن استخر در سطح صاف و مسطح و بدون شیب می تواند به استخر آسیب وارد کند . نصب و راه اندازی استخر شامل نصب و سرویس پمپ تصفیه آب شما نیز خواهد شد . در واقع صفر تا صد ارسال و نصب استخر در محل مورد نظر شما توسط شرکت انجام خواهد شد . خدمات دیگر فروشگاه اینتکس برای استخر های پیش ساخته ، خدماتی چون تعمیرات بدنه یا فریم استخر ، تعمیرات پمپ تصفیه ، تعویض قطعات ، سرویس کردن و آب بندی کردن پمپ تصفیه و ... اشاره کرد .

این استخر به دلیل بدنه ضد آبی که دارد کاملا عایق در برابر آب بوده و نیازی به هیچگونه عایق بندی ندارد . بنابراین هیچگونه نیازی به عایق بندی نخواهید داشت . حتی در صورتی که استخر را در داخل زمین دفن می کنید و به صورت توکار محصول را راه اندازی می کنید ، باز نیازی به عایق بندی دیواره های زمین نخواهد بود . البته بهتر است که فضای بین دیواره های زمین و استخر را با خاک نرم پر کنید . اگر به زیبایی حیاط ویلا و خانه خود اهمیت می دهید می توانید خلاقیت های زیادی را به خرج داده و استخر پیش ساخته خود را زیبا تر و شیک تر کنید . شما می توانید با دفن کردن ، استخر در داخل زمین حاشیه کناری آن را با استفاده از ترمو وود ها زیبا تر کنید . این نوع از چوب ها که کاملا در برابر آب مقاوم هستند ، می توانند استخر شما را بسیار زیبا تر و شیک تر کند .

البته با راه اندازی استخر بر روی زمین نیز می توانید با استفاده از ترمو وود ها به صورت عمودی دیواره بیرونی استخر را کاملا چوبی نمایان کنید ، گویی که استخر از چوب ساخته شده است . از ترفند های بسیار خوب دیگری که می توانید استخر و فضای بیرونی استخر را زیبا کنید ، می توان به چمن های مصنوعی اشاره کرد . به طور معمول شرکت اینتکس در کنار تمامی استخر های پیش ساخته خود زیرانداز هایی را برای محافظت بهتر از کف استخر ها قرار می دهد که می تواند از ساییده شدن کف استخر و همچنین آسیب دیدن آن توسط سنگ ریزه های جا مانده بر روی زمین جلوگیری کند ، شما می توانید برای نگهداری بهتر و همچنین زیبا تر شدن استخر از چمن های مصنوعی استفاده کنید . البته می توانید از تاتمی ها و ابر ها نیز برای اینکار استفاده نمایید .

استخر پیش ساخته 4 متری فوق با توجه به عمق 1 متری که دارد برای شیرجه زدن مناسب نیستند ، از این رو باید در نظر داشته باشید که هیچگاه درون این استخر و حتی دیگر استخر های پیش ساخته شیرجه نزنید زیرا ممکن است به شما آسیب جدی وارد شود . این موضوع حتی توسط شرکت سازنده یعنی اینتکس نیز اشاره شده است ، بنابراین از شیرجه زدن جدا خودداری کنید . بیشترین عمق در استخر های پیش ساخته شرکتی 132 سانتی متر می باشد که بزرگترین استخر ها یعنی استخر های 6 متر تا 10 متری دارای این عمق هستند . البته اگر استخر هایی با عمق بیشتر نیاز دارید ، می بایست ، آن را سفارش دهید .

فروشگاه تهران اینتکس اقدام به فروش استخر پیش ساخته سفارشی کرده ، به طوریکه شما مشتریان گرامی می توانید این استخر های آماده را در ابعاد و عمق دلخواه خود از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . برای اینکار تنها کافیست با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و استخر خود را سفارش دهید تا در صورت موجود بودن محصول سریعا برای شما ارسال شود و یا درخواست تولید آن ارسال شود . فروشگاه اینتکس بزرگترین و تنها ترین فروشگاه در زمینه تولید و فروش استخر پیش ساخته به صورت انحصاری در ایران است که می توانید محصولات خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش خریداری کنید .

استخر پیش ساخته 4 متری فوق و سایر استخر های پیش ساخته یا آماده شرکتی که عمدتا از بدنه برزنتی و پایه های فلزی ساخته می شوند قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی هستند ، بنابراین در هر شهری که ساکن هستید می توانید از این محصولات استفاده کنید . با توجه به ضدآب بودن این محصولات ، استفاده از آن ها در شهر هایی چون رشت ، گیلان یا گرگان که آب و هوای شرجی دارند نیز بلامانع است و رطوبت هوا هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد کرد . استفاده از استخر های پیش ساخته در شهر های سردسیر  یا گرمسیر ایران نظیر اردبیل ، شهر کرد ، اهواز ، کرمان و ... نیز بلامانع است زیرا سرما و گرما این شهر ها نیز به استخر آسیبی وارد نخواهد کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر از طراحی و ساختار ، جنس بدنه و پایه محصول و ویژگی های آن ، نحوه راه اندازی و استفاده استخر قسمت نقد و بررسی را مطالعه نمایید 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 220 ولت از سری گزینه های مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و یا باغ ها جهت استفاده خانوادگی می باشد . این محصول ساخته شده توسط کمپانی اینتکس می باشد که در زمان عرضه به بازارهای جهانی به فروش ایده آلی دست پیدا کرده است . این محصول دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که در برابر فشار آب ، گرما و نور مستقیم مقاوم می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 220 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این استخر پیش ساخته به شکل مستطیلی می باشد که فضای ایده آلی را به ارتفاع یک متر برای شما فراهم می آورد . از این استخر پیش ساخته می توانید به منظور پرورش ماهی های کوچک و یا به منظور آب درمانی استفاده نمایید . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری نیز وجود دارد که میزان 2006 لیتر تصفیه آب در ساعت را برای شما فراهم می آورد و بسیار ایده الی برای فضای آب این استخر است . شایان ذکر است که این استخر پیش ساخته قابلیت نصب پمپ های تصفیه آب بالا تر را نیز خواهد داشت . همچنین در بدنه این استخر دو عدد خروجی تخلیه آب وجود دارد که از آن می توانید به منظور آبیاری فضای سبز و درختان استفاده نمایید . لازم به ذکر است که این استخر پیش ساخته دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که توسط کادری مجرب و کارآزموده عمل نصب و راه اندازی استخر به همراه خدمات پس از فروش صورت می گیرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه در استخر های پیش ساخته یکی از مهمترین عوامل در بالا بردن طول عمر می باشد . بدنه این استخر پیش ساخته از جنس پی وی سی برزنتی همراه با روکش الیاف شمعی می باشدکه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در تست های انجام شده بر روی این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما ، شرجی و نور مستقیم خورشید مشاهده شده است که از این رو خیال شما را راحت می کند و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز باشد . لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده استخر از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که استحکام بالایی در برابر کنترل فشار آب داخلی استخر دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته اینتکس به مشخصات ( طول : 400 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای آب تنی و تفریحات آبی فراهم می آورد . لازم به ذکر است که این فضای استخر پیش ساخته می تواند مورد استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی های نه چندان بزرگ قرار بگیرد . همچنین ظرفیت آب نود درصدی این استخر بالغ بر 6836 لیتر می باشد که هنگام پر کردن آب باید از لبریز کردن آن خود داری نمایید . همچنین لازم به ذکر است که سطح مف استخر باید بر روی زمینی صاف و به دور از اشیاء تیز باشد .وزن این استخر پیش ساخته برابر با 67.4 کیلو گرم می باشد که هنگامی که در بسته بندی قرار دارد فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی استخرهای پیش ساخته کار تقریبا تخصصی می باشد و بهتر است توسط کادری مجرب و کاآزموده صورت بگیرد . برای نصب این استخر پیش ساخته دو راه پیش رو دارید ، درگام اول می توانید با هماهنگی نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران به نام تهران اینتکس اقدام به نصب محصول نمایید و با خیالی راحت و ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش از خرید خود لذت ببرید ، اما اگر خواهان راه اندازی استخر توسط خودتان هستید باید با استفاده از دی وی دی قرار داده شده درون محصول پیش بروید و اقدام به نصب استخر پیش ساخته نمایید . لازم به ذکر است که در صورت نصب استخر توسط شخصی غیر از کادر نمایندگی ، ضمانت استخر پیش ساخته به فرد تعلق نمی گیرد و فاقد گارانتی می باشد .

استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی رسمی برند اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...