استخر پیش ساخته 5 متری جدید اینتکس

intex 70002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری جدید اینتکس

استخر پیش ساخته 5 متری جدید اینتکس یکی از محصولات فوق العاده خاص و شکیل این شرکت است که همین ظاهر جذابش سبب شده تا بسیاری از افراد مجذوب ان گردند. این محصول تقریبا از ظاهری بیضی شکل بهره می برد و در کناره های ان نیز ستون های نگهدارنده این محصول قرار دارد که ساخته شده از نوع الومینیومی بوده و با خیال راحت می توانید این محصول را بر روی زمین و بدون نگرانی قرار دهید. در کنار این موارد جنس بدنه این محصول هم به قدری ضخیم می باشد که به سادگی اسیب نبیند. نکته مهم دیگر قابلیت ترمیم این کالا در صورت اسیب دیدگی است که می توانید به سادگی خودتان هم این کار را انجام دهید. دارا بودن نردبان ، درپوش و زیر انداز و هم چنین پمپ تصفیه اب هم از دیگر مزایای خوب این استخر به شمار می رود. تمام این موارد سبب شده تا افراد یک استخر با تمام مزایای دلخواه خود را در اختیار داشته باشند. هم چنین برای راه اندازی این محصول هم می توانید با استفاده از DVD اموزشی و دفترچه راهنمای این محصول اقدام نموده و یا با مشاورین ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت این محصول را برای شما نصب نمایند.

شرکت اینتکس از بزرگترین تولید کنندگان استخر پیش ساخته است که اگر کیفیت آن را با سایر برند های معروف مقایسه کنید ، خواهید دید که باز هم استخر های برند اینتکس در دنیا حرف اول را میزنند . بنابراین ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم که از استخر های پیش ساخته اینتکس استفاده کنید . مدل فوق که استخر پیش ساخته 5 متری این برند است ، از بدنه ای سه لایه برخوردار می باشد که از موادی همچون الیاف شمعی ، پی وی سی و برزنت استفاده شده است که هر سه پارامتر آن ضد آب بوده و در کنار یکدیگر باعث شده اند تا استخر پیش ساخته دوام و کیفیتی فوق العاده خوب داشته باشد . این استخر پیش ساخته می تواند در برابر ضربه های وارده مقاومت خوبی نشان دهد و حتی وزن حجم بالای استخر را که در حدود 10920 لیتر است را به خوبی تحمل نماید . بدین ترتیب است که شما می توانید به این استخر اطمینان کنید .

اینتکس از آنجایی که برای تمامی استخر های پیش ساخته خود حتی در سایز های کوچک نیز پمپ تصفیه اب در نظر گرفته است ، برای استخر پیش ساخته 5 متری خود نیز از پمپ های تصفیه آب فیلتری استفاده کرده است که قابلیت تعویض فیلتر در آن وجود داشته و با توجه به ظرفیت و قدرتی که دارد می تواند حجم بالایی که در این استخر جای میگیرد را در مدت زمان کوتاهی تصفیه کرده و به آب زلال و تمیز تبدیل کند . این استخر به دلیل متریال فوق العاده سبکی که دارد و همچنین قابلیت جدا شدن اجزا در استخر امکان پذیر است ، به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی آن را جابجا کرده و نگهداری کنید . می توانید از این استخر ها به صورت استخر فصلی استفاده نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 5 متری جدید اینتکس

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس

استخر پیش ساخته پنج متری اینتکس از محصولات فوق العاده مقاوم و با کیفیت شرکت اینتکس بوده و بدون شک از آن محصولاتی است که اگر هر شخصی آن را خریداری کند پشیمان نخواهد شد و تا سالیان سال از آن استفاده، و لذت خواهد برد. اگر می خواهید برای ویلا، باغ و... استخر پیش ساخته خریداری کنید ما به شما استخر پیش ساخته پنج متری اینتکس را معرفی می کنیم. اما قبل از خرید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را یک بار مشاهده کرده و آن را خوانده، سپس با مزایا و معایب این محصول آشنا شده و ارزش خرید این محصول را بسنجید. پس با ما همراه باشید....

طراحی وارگونومی ساخت

بدون شک در هر مکانی زیبایی و ظاهر آن منطقه در وهله اول به چشم می آید، هر محصولی که می توان باشد در قدم اول طراحی و چشم گیر بودن آن محصول حرف اول را میزند بطوری که شرکت های بزرگ سعی بر این دارند تا محصولی را که خریداری می کنند بسیار کارآمد، با کیفیت و زیبا و دیدنی باشد که همانطور مشاهده می کنید این محصول بسیار زیبا و شیک است. این استخر طراحی بیضی شکلی را دارا بوده و رنگ آن سفید می باشد. قابل ذکر است که این محصول به غیر یک استخر، کارایی هایی نظیر مخزن آبیاری مزارع و کشاوزی و پرورش ماهی استفاده کرد.

جنس بدنه

اما اگر هر محصولی طراحی و ظاهری زیبا و چشم گیری را داشته باشد، اما جنس بدنه و کارکرد خوبی را نداشته باشد بدون شک طرفدار و خریداری نخواهد داشت. محصولی جنس خوبی نداشته باشد قطعا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرسوده شده و یا از کارکرد اصلی خودش می افتد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc با الیاف شمعی و پایه های آن از آلمینیوم می باشد و مقاومت و کیفیت بسیار بالایی را دارا است.

ابعاد و وزن

برای خرید همچین محصولی قطعا شما نیاز به ابعاد و مشخصات آن دارید تا پس از خرید دچار مشکلاتی نیظر برزگ و یا کوچک بودن استخر نزد محل مورد نظر نباشد. به همین دلیل ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول : 549 سانتی متر، عرض : 305 سانتی متر، ارتفاع : 107 سانتی متر، ظرفیت آب : 10920 لیتر ، و در نهایت وزن آن 63.3 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را نصب و بر روی زمین تعبیه کرده، سپس بدنه آن را درون آن نصب کرده و در آخر پمپ و آب را درون آن ریخته تا از آن با خیال راحت بتوان استفاده کرد و در کنار خانواده و دوستان لذت یک تفریح آبی خصوصی را برد. اما برای نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که شما می توانید در فصل سرما این استخر را جمع کرده تا به این محصول صدمه ایی وارد نشود. اما اگر در هر صورتی برای این محصول مشکل و یا صدمه ایی وارد شد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و کمک های ما آن را تعمیر بکنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 5 متری جدید اینتکس از محصولات زیبا و مقاوم شرکت نامدار اینتکس بوده که طراحی بیضی شکلی را داشته و رنگ آن سفید است. از این محصول می توان به غیر استخر، به عنوان مخزن آبیاری مزارع و کشاورزی، و پرورش ماهی استفاده کرد. جنس بدنه این محصول از pvc با الیاف شمعی و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کتید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید.

نوعبیضی
ظرفيت آب10920 ليتر
طول549 سانتي متر
عرض305 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...