استخر پیش ساخته گرد ویلایی بست وی

bestway 56598np 220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد ویلایی بست وی

استخر پیش ساخته گرد ویلایی بست وی با ابعاد 427 × 107 با پمپ 220 ولت از سری استخر های پیش ساخته ای می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این استخر پیش ساخته  دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را از بابت طول عمر این استخر پیش ساخته راحت می  کند . این استخر پیش ساخته در مدل های بدون پمپ ، همراه با پمپ 110 ولت و همچنین همراه با پمپ 220 ولت موجود می باشد که هر کدام از اینن سه مدل استخر پیش ساخته در نمایندگی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت موجود می باشد . پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از همین رو می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در آب و هوای گرم و رطوبت باشد . همچنین به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد روپوش  و زیر انداز نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در مواقع لازم می توانید از آن ها استفاده نمایید .

در قسمت بالا سعی کردیم تا به صورت شفاف و البته خلاصه جزئیاتی از این محصول را برای شما شرح دهیم. در ادامه نیز قصد داریم تا به صورتی کاملا جامع و کامل تر از ویژگی ها و مزایای این محصول برای شما توضیح داده و سعی کنیم تا قبل از خرید این استخر توسط شما سعی کنیم تا راهنمایی های کامل و جامعی از آن را در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را دنبال نمایید...

شما می توانید در بخش نقد و بررسی این محصول یک سری از ویژگی های دیگری از این محصول را هم دنبال کنید. در واقع هم در بخش توضیحات این محصول و هم در قسمت نقد و بررسی این کالا به صورت کامل می توانید این محصول را مورد ارزیابی قرار دهید. از خوبی های این استخر بحث کیفیت و ساختار این محصول است که باعث شده تا با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود جای دهید.

ویژگی های ظاهری

یکی از دلایلی که باعث شده تا این استخر پیش ساخته ساختار جذابی را به خود اختصاص دهد بحث شیوه طراحی و نوع ظاهری این محصول می باشد. در بخش طراحی و آرگونومی ساخت شما به صورت کامل با ویژگی های این محصول آشنا شدید. این استخر ساختاری گرد را داراست که در مورد این ساختار خصوصا در نحوه کارکرد این محصول با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد. این گرد بودن متشکل از فریم های به هم چسبیده می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست گرد نمی باشد و این بدنه از اتصال فریم ها به همدیگر تشکیل شده است.

این فریم ها نیز همگی با توجه به دارا بودن یک سری پایه ها و همین طور ستون ها به صورت کاملا مقاوم بر روی زمین قرار گرفته است. در واقع شما می توانید به سادگی مشاهده کنید که یک ستون مقاوم در بخش بالایی این محصول وظیفه شکل دادن این استخر را بر عهده دارد و ستون های عمودی هم بر روی ابتدای هر فریم بر روی زمین قرار گرفته اند که باعث شده تا این محصول بدون حرکت و با استحکام بالا بر روی زمین قرار گیرد. تمامی این ویژگی ها هم نشان از مقاومت این محصول و هم نشان از ساختار دقیق و بدون ایراد این استخر دارد.

هم چنین برای تمامی اقلام همراه این محصول نیز دقیقا بر روی بدنه اصلی این استخر فضا قرار داده شده است که باعث می شود تا با خیال راحت و در یک حالت ایده آل بتوانید از محتویات همراه این محصول هم استفاده کنید. برای مثال ویژگی هایی نظیر نردبان ، زیر انداز ، درپوش ، دریچه تخلیه آب ، پمپ تصفیه آب و ... از مزایایی است که همگی به صورت کاملا دقیق بر روی این محصول تعبیه شده است که سعی می کنیم در ادامه این مطلب به بررسی تک تک این موارد و ویژگی ها بپردازیم.

کیفیت استخر

شاید یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول بحث کیفیت بالا و همین طور ساختار فوق العاده این محصول می باشد که باعث شده تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید با بهترین ساختار ممکن این محصول را خریداری نمایید. در واقع در ابتدای خرید و انتخاب این محصول شما همواره از فروشنده در ارتباط با کیفیت و جنس بدنه این محصول سوال خواهید کرد و همین عامل نیز باعث می شود تا شما پس از صحت اطمینان از کیفیت این محصول آن را خرید کنید.

در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که معمولا استخر های پیش ساخته بست وی همواره از یک کیفیت عالی بهره مند می باشند. این استخر ها همیشه در آزمایشگاه های مجرب کمپانی بست وی تحت تست ها و آزمایش های مختلفی قرار می گیرد که از نظر کنترل کیفیت و هم چنین شرایط جوی و تمامی شرایط دیگر بتواند با موفقیت از تست ها عبور کند. از نظر نوع جنس این محصول شاید بهترین دلیل برای اثبات با کیفیت بودن بدنه اصلی این استخر همین مقاومت و ضخامت فوق العاده این محصول باشد. در واقع اگر شما از نزدیک بدنه اصلی این استخر را لمس کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای یک ضخامت عالی و همین طور یک ساختار چند لایه می باشد.

بدنه اصلی این استخر همان طور که در جدول مشخصات این محصول نمایان است تولید شده از جنس PVC برزنتی می باشد. این جنس در میان استخر های پیش ساخته یک جنس رایج و با دوام می باشد که در این محصول هم با تبعیت از همین جمله سعی شده تا این استخر را طراحی کنند. هم چنین بخش های داخلی این بدنه نیز همگی از نوع الیاف شمعی طراحی و پیاده سازی شده است. این الیاف به صورت به هم پیوسته و با فاصله های کم از یکدیگر قرار گرفته اند که باعث شده تا این محصول از نظر ضخامت و هم چنین عدم آسیب پذیری یک استخر کامل به شمار رود.

ویژگی دیگری که این استخر دارا می باشد بحث انعطاف پذیری بدنه و هم چنین مقاومت در برابر شرایط جوی و آب و هوایی گوناگون می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که این استخر را چه در شرایط سردسیر و چه در مناطق گرمسیر کشور می توانید با خیال راحت استفاده کنید. در واقع بدنه این محصولات به صورت ضد جوش و ضد یخ طراحی و تولید شده است که با اطمینان خاطر قادر خواهید بود تا این محصول را در اختیار بگیرید و در هر نقطه از ایران آن را نصب و استفاده کنید. هم چنین بدنه این محصول هم این قابلیت را داراست تا در هنگام نصب و راه اندازی بدون هیچ گونه آسیب و با بهره مندی از انعطاف پذیری فوق العاده ای که دارد با خیال راحت و بدون نگرانی آن را سر هم بندی کرده و از این استخر بهره مند شوید.

قابلیت های استفاده

در این بخش سعی داریم تا به صورت کامل در ارتباط با قابلیت های استفاده و همین طور شیوه های رایج در استفاده از این استخر با شما صحبت کنیم. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که شما به چه صورت و با چه اهدافی می توانید این استخر را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. این ویژگی و علم به این موضوع باعث خواهد شد تا شما یک انتخاب دقیق و هوشمندانه را انجام دهید که قطعا از این حیث هم خیال شما راحت خواهد بود.

استفاده خانوادگی

اولین خصوصیت خوبی که این استخر داراست بحث قابلیت استفاده به عنوان یک محصول خانوادگی و چند نفره می باشد. اگر نگاهی دقیق به ابعاد و اندازه های این استخر بیندازید متوجه خواهید شد که این استخر قطعا برای استفاده چندین نفر به صورت هم زمان مناسب خواهد بود. در واقع با توجه به ابعاد بزرگ و همین طور با در نظر گرفتن ساختار گردی که دارد باعث شده تا خیال شما از بابت دارا بودن یک استخر خانوادگی راحت شود. شما در داخل این استخر به دوز از شیرجه زدن می توانید تفریحات دیگری را به سادگی دنبال کنید.

در واقع در داخل DVD آموزشی و همین طور کاتالوگ این محصول به وضوح مشاهده خواهید کرد که با توجه به عمق کم این محصول سعی کنید به هیچ عنوان در داخل این استخر شیرجه نزنید زیرا ممکن است دچار آسیب های جدی و شاید جبران ناپذیر شوید که قطعا در سلامتی شما اثر گذار خواهد بود. به دور از این نکته شما می توانید برای راه رفتن در داخل این استخر ، گذراندن زمان در یک استخر جذاب و همین طور بازی هایی نظیر والیبال در داخل این استخر اقدام نموده و نهایت لذت را ببرید.

استفاده های صنعتی

مهم ترین استفاده صنعتی از این محصول برای بحث پرورش ماهی می باشد. این استخر دارای یک ساختار گرد است و همین امر در کنار ابعاد ایده آل و نسبتا بزرگی که دارد قطعا برای پروش ماهی یک پیشنهاد خوب به شمار می رود. اگر شما فضای مورد نیاز برای ساخت و طراحی استخر های پرورش ماهی را ندارید ولی قصد دارید تا با استفاده از شرایط موجود و ابعاد و فضایی که در اختیار دارید این کار را راه اندازی کنید ، این محصول قطعا یک پیشنهاد فوق العاده به شمار خواهد رفت. در واقع با توجه به بهره مندی از پمپ تصفیه آب و همین طور شرایط کیفیتی که این استخر داراست قطعا به سادگی قادر خواهید بود تا شرایط را برای استفاده صنعتی در حوزه پرورش ماهی به سادگی فراهم کرده و نهایت استفاده را از این محصول بکنید.

بحث دیگر در مورد این استخر به استفاده برای مصارف آبیاری باغ ها و مزارع مربوط می شود. معمولا شما می توانید مشاهده کنید که خیلی از افرادی که دارای باغ های شخصی هستند از تانکر های بزرگ برای ذخیره آب استفاده کرده و سپس با توجه به سیستم لوله کشی مناسبی که انجام می دهند آب داخل تانکر و یا ذخیره شده را در داخل باغ خود سرازیر می کنند تا از این بابت نگرانی وجود نداشته باشد. در همین رابطه نیز این استخر هم قطعا یک پیشنهاد فوق العاده برای این کار به شمار خواهد رفت. در واقع قادر خواهید بود تا به سادگی هر چه تمام تر با توجه به بهره مندی از دریچه تخلیه آب ، آب داخلی این استخر را با یک لوله کشی صحیح و اصولی به داخل باغ هدایت نموده و از هدر رفتن این آب نیز جلوگیری کنید. این ویژگی ها یکی دیگر از مواردی است که از این استخر می توان در کار های کشاورزی و هم چنین صنعتی با خیال راحت بهره مند شد.

شیوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر شما دو راه را پیش روی خود خواهید داشت. اولین بحث سپردن این کار به متخصصین شرکت تهران اینتکس می باشد تا در سراسر ایران در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و محصول مورد نظر شما را نصب و راه اندازی کنند. اگر شما قصد انجام این کار را دارید تنها کافی است تا با مشاورین ما در فروشگاه مرکزی اینتکس تماس گرفته و درخواست خود را مبنی بر اعزام نصاب به محل ثبت کنید. این کار نیز در سریع ترین زمان ممکن اتفاق افتاده و محصول برای شما نصب و راه اندازی خواهد شد.

شیوه دوم بحث راه اندازی این استخر توسط خودتان می باشد. همان طور که هم در جدول توضیحات و هم گاها در بخش هایی از این مطلب به آن اشاره کردیم ، این محصول دارای یک کاتالوگ و دفترچه آموزشی و هم چنین یک عدد DVD آموزشی می باشد. شما با علم به این موضوع و در اختیار داشتن این دو می توانید در سریع ترین زمان ممکن این استخر را به صورت شخصی نصب و راه اندازی کنید. این کار نیز مقداری زمان گیر خواهد بود اما اگر به درستی آن را نصب و راه اندازی کنید و قصد جا به جایی آن را نداشته باشید ، می توانید با یکبار نصب و راه اندازی آن را ثابت کرده و همیشه این استخر را به صورت اماده در دسترس خود داشته باشید.

شیوه راه اندازی این محصول هم به دو صورت تو کار و رو کار قابل اجرا خواهد بود. اگر قصد نصب به صورت تو کار را دارا هستید می بایست قبل از هر چیز فضا و شرایط را برای انجام صحیح و درست این کار پیاده سازی کنید. در واقع باید در وهله اول حفاری زمین را انجام داده و ساختاری کامل و بدون ایراد را با توجه به قطر این استخر و همین طور ارتفاع این محصول ایجاد کنید. البته در هنگام ایجاد این فضا می بایست شرایط برای قرار گیری اقلام همراه این محصول نظیر نردبان در صورت نیاز و همین طور پمپ تصفیه آب را هم در نظر گرفته و با توجه به این نکات اقدام به راه اندازی این استخر کنید.

در حالت رو کار اما شما معمولا نیازی به این موارد نخواهید داشت. در واقع تنها نیاز خواهید داشت که با توجه به موارد گفته شده در DVD این محصول سعی کنید تا ساختار اصلی بدنه و همین طور دیگر تجهیزات همراه این محصول را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنید. پس از انجام این کار ها حال می توانید با نصب پمپ تصفیه آب این محصول و همین طور پر کردن آب در حد نیاز در داخل این استخر به صورت کاملا ساده از این محصول در مصارف مورد نیاز خود استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله می توان نتیجه گیری کرد که این محصول قطعا می تواند نیاز شما از بابت داشتن یک استخر پیش ساخته کامل و ایده آل را چه برای مصارف شخصی و تفریحی چه برای انجام کارهای صنعتی به راحتی پاسخگو باشد. با توجه به همه این موارد و با در نظر گرفتن ابعاد و فضای خود که در اختیار دارید ، پیشنهاد می کنیم بین استخر های پیش ساخته مقایسه ای را انجام داده و سعی کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. در نهایت نیز پیشنهاد می کنیم که با در نظر گرفتن قیمت این محصول و همین طور ویژگی هایی که در این مقاله عنوان کردیم از طریق سایت فروشگاه تهران اینتکس این محصول را هم اکنون خریداری نموده و از داشتن آن لذت ببرید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد ویلایی بست وی

استخر پیش ساخته گرد ویلایی ۲۰۲۰ بست وی با ابعاد 427 × 107 با پمپ 220 ولت یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته ای می باشد که توسط برند اینتکس عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه ای مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در  ادامه این راه و با تحلیل استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 × 107 با پمپ 220 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت گرد می باشد که رنگ آن طوسی است و در بدنه بیرونی آن لوگوی برند بست وی به رنگ سفید نوشته شده است و زیبایی خاصی را به آن داده است . این استخر پیش ساخته دارای یک عدد پمپ تصفیه آب 220 ولت نیز می باشد که خیال شما را به طور کلی از بابت تمیزی و تصفیه آب راحت می کند و می توانید با خیالی راحت روز هایی شاد را در کنار خانواده خود سپری نمایید . همچنین درپوش  ، زیر انداز و نردبان نیز به همراه این استخر پیش  ساخته برای شما عزیزان ارسال می شود که خیال شما را به طور کلی  از بابت خریداری کردن لوازم جانبی همراه استخر های پیش ساخته راحت می  کند . همچنین سایز این استخر پیش ساخته به گونه ای می باشد که می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید و در واقع با یک تیر چند نشان بزنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی همراه با الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار  بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصولات راحت می  کند . پی وی سی از جنس های رایج در تولید استخر های پیش  ساخته می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاوت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین جنس پایه های استفاده شده در این استخر های پیش ساخته از آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار  بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و  به راحتی می تواند فشار وارده بر روی خود را تحمل نماید . یکی دیگر  از  خصوصیت های پایه های آلومینیومی ضد زنگ بودن آن ها می باشد که از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و رطوبت باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر پیش ساخته گرد بست وی  به اندازه های ( قطر : 427 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که از اندازه های استانداردی برخوردار است و می تواند نیاز های شما را به خوبی برطرف نماید . این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت آب 13030 می باشد که نشان از حجم بالای آب آن دارد و در مقایسه با سایر هم رده های خود از مزایای بالاتری برخوردار می باشد . وزن این محصول به همراه بسته بندی قابل حملی که دارد به 57 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می توانید به راحتی آن را جا به جا نمایید و در محل مورد نظر نصب کنید و از روی زیبای خود لذت ببرید .

جمع بندی :

این استخر پیش ساخته یکی از با امکانات ترین و جهزترین استخر های پیش ساخته ای می باشد که توسط برند جهانی و با کیفیت بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این استخر  پیش ساخته از  پی وی سی برزنتی می باشد که از  مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین پایه های به کار رفته در این استخر پیش ساخته از آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی  خود را تحمل نماید .  استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 × 107 با پمپ 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...