استخر پیش ساخته فریمی 76×305 با پمپ 220 ولت

intex 28702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 76×305 با پمپ تصفیه 210 ولتی محصولی جدید از شرکت اینتکس برای تفریحات آبی سنین کودکان و نوجوان که در کوچکترین سایز ممکن تولید و عرضه شده است. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی داشته تا بدنه ضخیم و با کیفیت را فراهم کرده باشد. کیفیت ساخت آن به اندازه ای بوده که در برابر فشار و دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت بنابراین می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی های این استخر پیش ساخته نصب آن توسط پایه های آلومینیومی بوده تا استحکام لازم را فراهم کرده باشد. این پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و پس از مشاده راهنما نصب در DVD به راحتی قابل نصب خواهد بود. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که توسط فیلتر کاغذی قابل تعویض خود اقدام به پاک سازی آب می کند.

برای داشتن یک استخر خانگی و ویلایی انتخاب های زیادی خواهید داشت ، شاید با شنیدن استخر ویلایی به فکر استخر های بتنی و سرامیکی بیوفتید ، اما شما می توانید استخر های آماده ای را به مانند استخر های پیش ساخته و استخر های فایبرگلاس خریداری کنید که استفاده و راه اندازی آن ها دردسر بسیار کمتری داشته تا شما بتوانید در مدت زمان کوتاهی صاحب استخر ویلایی دوست داشتنی شوید . جالب است بدانید که تنوع ابعاد در استخر های پیش ساخته فریمی بسیار بالاست و برای همین شما می توانید استخر های سایز بزرگ و یا کوچک آن را بسته به فضایی در اختیار دارید خریداری کنید . شرکت اینتکس با ارائه استخر پیش ساخته فریمی 3 متری خود ، شرایط را برای آن دسته از مشتریانی که دوست دارند استخر های کوچکی را برای تفریحات آبی داشته باشند ، فراهم کرده است . 

این استخر می تواند برای تمامی رده های سنی قابل استفاده باشد ، به طوریکه کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند . دلیل آن هم تنها کوچک بودن استخر نیست ، بلکه عمق 76 سانتی متری استخر است که هیچگونه خطری را برای کودکان به همراه نخواهد داشت . با وجود کوچک بودن استخر پیش ساخته ، ظرفیتی 4485 سانتی متری را می توانید از استخر پیش ساخته انتظار داشته باشید . به همین دلیل است که شرکت اینتکس یک پمپ تصفیه اب 220 ولتی در نظر گرفته است تا با برق شهری بتوانید آن را روشن کرده و آب داخل استخر را تصفیه کنید . توجه داشته باشید که این پمپ از نوع فیلتری بوده و می تواند به خوبی آب موجود در استخر را در مدت زمان کمی تصفیه کند تا دیگر نیازی به تعویض کامل آب نداشته باشید . فیلتر این پمپ قابلیت عوض کردن داشته و اگر پس از مدتی کیفیت آن افت کرد می توانید به سادگی و با هزینه کم ، فیلتر جدیدی تهیه کنید.

استخر پیش ساخته فریمی 76×305 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته فریمی از استخر های فوق العاده زیبا و با دوام شرکت نامدار و جهانی اینتکس می باشد که جزو معدود محصولات بادی این شرکت بوده که خریداران و طرفداران زیادی را در زمان ورود به بازار جذب خود کرده و از آن استقبال چشمگیری شد و این استقبال بی دلیل هم نبوده است. حال اگر به ذهنتان خطور کرده و می خواهید یک استخر در خانه خود داشته باشید و به همراه دوستان ،  یک تفریح آبی مهیج داشته باشید و از آن لذت ببرید نمایندگی اینتکس به شما پیشنهاد می‌کند که به غیر از خواندن توضیحات و قیمت محصول، نقد و بررسی آنها هم خوانده تا بدین وسیله یک کالای عالی خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید تا به مزایا و معایب این محصول پرداخته و ارزش خرید آنرا برای شما بگوییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل اصلی هر یک از افراد برای خرید، زیبایی ، طرح و رنگ آن می باشد. اگر شما این دلیل را در اولویت اول قرار دادید باید بگوییم که دست روی خوب محصولی گذاشته اید. این استخر به صورت دایره ایی شکل طراحی و ساخته شده تا نسبت به استخر های مستطیلی شکل جای کمتری را بگیرد همچنین رنگ های به کار رفته در این استخر آبی و سفید می باشد که یک محصولی ساده اما شیک را درست کرده اند. میله و پایه هایی که در این محصول در دور تا دور آن نصب و تعبیه شده برای استحکام بیشتر و مقاومت بالای آن ساخته شده است.

جنس بدنه

جنس و مقاومت یک محصول یکی از دلایل اصلی یک محصول می باشد و بدون شک محصولاتی که کیفیت ساخت پایینی داشته باشند ارزش خرید پایینی نیز دارند. جنس بدنه این استخر از pvc برزنتی بوده و مقاومت بالایی دارد همچنین پایه های سفید رنگی که دارد از جنس آلمینیوم می باشد پس خیالتان از نظر جنس این محصول آسوده باشد.

ابعاد و وزن : ابعاد و وزن این محصول به ترتیب برابر است با : قطر 305 سانتی متر، ارتفاع 76 سانتی متر و ظرفیت آبی بالغ 4485 لیتر را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این استخر زیبا و فوق العاده یک بار برای همیشه راه اندازی می شود و شما با دیدن ویدیویی که در dvd این محصول است به راحتی آن را نصب و راه اندازی کنید همچنین همانطور که گفته شد این استخر مقاومت بالایی دارد و نیاز به مراقبت خاصی نمی باشد زیرا این محصول کیفیت بالایی دارد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس یک محصول فوق العاده ایده آل و عالی می باشد که از تولیدات شرکت اینتکس است. جنس این استخر از pvc برزنتی می باشد. اگر محصولی با کیفیت و چشمگیری را می خواهید این استخر عالیست. اگر این کالا را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران آن را سفارش داده و در نزدیک ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

نوعگرد
ظرقیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220  ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...