استخر پیش ساخته پرتابل 5.5 متری اینتکس

intex 26352

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
57,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پرتابل 5.5 متری اینتکس

استخر پیش ساخته 5.5 متری اینتکس مدل 2020 با پمپ 220 ولت از دیگر بهترین نوع استخر پیش ساخته و مدل تولید شده از استخر های فریمی مستطیلی بوده که تولید جدید شرکت اینتکس محسوب می شود. این استخر در واقع نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و یا کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که از ابعاد و ظرفیت آب خوبی برخوردار می باشد. علاوه بر این قابلیت حمل و راه اندازی سریع ، قابلیت نصب توکار و داشتن قیمت مقرون به صرفه همگی جزو مزیت های این نوع استخر های قرار می گیرند.

استخری که دارای جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از مقاومت و ضخامت بالایی بهره مند است. بدنه ای که در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد. جنس پایه های آن نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که با وجود داشتن وزن سبک تحمل زن بالایی خواهند داشت. از اقلام مهمی که همراه این استخر بوده می توان به پمپ تصفیه آب شنی ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره نمود . استخر های پیش ساخته استخر هایی هستند که می توان از آن ها در مصارف مختلف استفاده کرد . این محصولات آماده بهترین گزینه برای استخر های ویلایی و خانگی می باشد که می توانید آن ها را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید . در بخش نقد و بررسی به بهترین شکل روند نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

استخر های پیش ساخته نیازی به حفاری و گود برداری زمین ندارند و تنها می بایست آن ها را بر روی زمین راه اندازی کرد . از این رو می توان گفت که این محصولات را در کمتر از 30 دقیقه می توانید راه اندازی کنید . نوع فریمی این استخر به شما اجازه خواهد دارد تا استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید . با توجه به این موضوع شرکت اینتکس دیواره های بیرونی استخر را به رنگ خاکستری ایجاد کرده است که بدنه پارچه ای آن به مانند بدنه کامپوزیتی و بسیار زیبا دیده شود . این استخر به خودی خود کاملا شیک و لوکس است ، اما شما می توانید با انجام کار هایی ، استخر را زیبا تر و شیک تر کنید .

با توجه به اینکه زیبا بودن استخر می تواند برای هر کسی بسیار مهم و حایز اهمیت باشد قصد داریم تا روش هایی را به منظور زیبا تر کردن استخر های پیش ساخته ارائه کنیم تا به نسبت علاقه خود از ترفند های گفته شده استفاده نمایید . با توجه به اینکه این استخر ها بر روی زمین راه اندازی می شوند شرکت اینتکس برای جلوگیری از ساییدگی و خوردگی کف استخر که با زمین در تماس است ، زیرانداز هایی را با توجه به ابعاد استخر طراحی کرده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . حال ما توصیه می کنیم جهت زیبا تر شدن استخر و محیط اطراف به جای زیرانداز اصلی استخر ، از چمن های مصنوعی یا ابر و تاتمی های زیبا استفاده کنید . 

چمن مصنوعی به خودی خود کاملا زیباست و می تواند حیاط ویلا یا خانه شما را بسیار زیبا کند ، از سوی دیگری دارای انعطاف و سطح نرمی است که می تواند به خوبی از کف استخر مراقبت نماید . از این رو شما می توانید در این اقدام با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر مراقبت بسیار بهتر از استخر پیش ساخته ، محل و ویو حیاط ویلا و خانه خود را زیبا تر کنید . نیازی به زیباسازی دیواره های داخلی این استخر ها نیست . اینتکس برای ساخت بدنه این محصولات از طراحی چاپی سرامیکی استفاده کرده است تا استخر به خودی خود کاملا زیبا باشد . استفاده از سرامیک های ریز سفید و آبی می تواند کف هر استخری را زیبا و آب را آبی تر کند ، بنابراین اینتکس با ایده خوبی که در استخر های خود پیاده کرده است ، مشتریان را از هر گونه خرج اضافی معاف کرده است .

استخر پیش ساخته 5 متری 220 ولت فوق قابل استفاده در اغلب شرایط محیطی می باشد . در هنگام خرید استخر پیش ساخته فریمی و در تماس با فروشگاه اینترنتی اینتکس بسیار سوال شده است که آیا می توان از این استخر ها در شهر های شمالی ایران مانند رشت ، گیلان ، ساری ، بابل و ... استفاده کرد یا خیر ؟ بهتر است در ابتدا به اجناس استفاده شده در ساخت این محصولات پیش ساخته اشاره کنیم . اینتکس برای ساخت این استخر پیش ساخته 5 متری از آلومینیوم ضد زنگ و بدنه برزنتی استفاده کرده است . آلومینیوم یکی ازمقاوم ترین فلزات است که بر خلاف آهن اکسایش کمتری داشته و می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد . این جنس در حالت عادی نیز ممکن است در اثر رفت و آمد افراد به داخل استخر خیس شود ، بنابراین رطوبت همواره وجود خواهد داشت ، بنابراین هوای شرجی شهر های شمالی نمی تواند به استخر آسیبی وارد کند .

از سوی دیگر بدنه این استخر نیز از پارچه برزنت ساخته شده است ، این پارچه نیز کاملا ضد آب بوده و همواره در مجاورت با آب قرار دارد ، به همین دلیل باز هم هوای شرجی به استخر آسیب وارد نمی کند . از سوی دیگر این استخر در برابر حرارت و اشعه های خورشیدی نیز مقاوم است . حال شما می توانید به نسبت سلیقه ای که دارید حتی استخر پیش ساخته را در محیط های روباز یا سرپوشیده راه اندازی کنید . استفاده از استخر در تمامی فصول سال نیز ممکن خواهد بود ، بنابراین سرمای زمستان نیز نمی تواند به استخر آسیب وارد کند ، اما به دلیل اینکه آب سرد خواهد شد شاید نیاز باشد تا آب استخر را برای مدتی خالی کنید تا در فصل گرما از استخر استفاده کنید یا از هیتر های آب استفاده نمایید .

استخر های پیش ساخته دارای تجهیزات بسیار کاملی هستند و به خودی خود در واقع پکیج کامل خواهند بود . زیرا در کنار محصول پمپ تصفیه آب قدرتمند ، نردبان ، اتصالات لازم جهت پمپ و تخلیه آب ، زیرانداز و در پوش وجود دارد که از آن ها می توانید استفاده کنید . اما شما می توانید به مانند بسیاری از استخر های بتنی عادی از دستگاه های دیگری چون هیتر آب یا گرمکن آب استخر ، جارو های اسکیمر ، شناور های قرص کلر و ... نیز استفاده نمایید . تمامی اقلام مورد نیاز این استخر ها در فروشگاه تهران اینتکس موجود است که می توانید در هنگام خرید استخر پیش ساخته خود ، آن ها را نیز سفارش دهید . 

فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته 5 متری 220 ولت را ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید . از جمله خدمات ارائه شده پس از فروش استخر پیش ساخته می توان به ارسال و نصب در محل استخر ها اشاره کرد که شامل برخورداری شما از گارانتی و ضمانت خواهد شد . با توجه به اینکه نیاز است برای نصب استخر ها ، نکاتی رعایت شود ، با توجه به تجربه کمی که خریداران دارند ممکن به استخر آسیب وارد شود یا در دراز مدت مشکلی برای استخر ایجاد شود ، بنابراین فروشگاه اینتکس نصاب های خبره و بسیار ماهری را در اختیار دارد که شما می توانید روند نصب و راه اندازی استخر خود را به آن ها بسپارید . خدمات دیگری چون تعمیرات ، جابجایی ، نصب و تعویض پمپ و ... نیز توسط فروشگاه برای استخر پیش ساخته 5 متری 220 ولت ارائه شده است .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته پرتابل 5.5 متری اینتکس

استخر پیش ساخته 5.5 متری اینتکس 2020 با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 5.5 متری با پمپ تصفیه آب 220 ولتی از جدید ترین و بهترین نوع استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در میان پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر های پیش ساخته آماده قرار می گیرد. این محصول دارای کاربرد های فراوانی بوده و با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بسیار خوب خود می تواند علاوه بر پاسخگو بودن نیاز های تفریح مصرف کنندگان برای صنعت پرروش ماهی و حتی کشاورزی نیز استفاده شود. استخری که از نظر ابعاد و اندازه سومین مدل استخر های پرتابل و قابل حمل شرکت اینتکس محسوب شده و به دلیل قابل حمل بودن خود از مزیت های بیشتری نسبت به استخر های بتنی و سنتی برخوردار می باشد. از طرفی قیمت مقرون به صرفه آن موجب شده تا متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کند تا با پرداخت هزینه کمتر بازدهی بیشتری داشته باشد. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی استخر 5 متری 2018 اینتکس همانند مدل های بزرگتر خود به صورت مستطیلی شکل بوده که فضای بزرگی برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است. در واقع استخر های پیش ساخته اصولا دارای بدنه ای دو تکه بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل شده که در صورت وجود هر دو امکان راه اندازی استخر فراهم خواهد بود. اساس ساختار این محصول بر پایه فریم های مخصوص خود بوده که با وصل شدن به بدنه اصلی باعث احداث این استخر پیش ساخته خواهند شد. اما بدنه اصلی استخر دارای دو دریچه آب روی دیواره خود بوده که توسط آن امکان عبور و مرور آب از دستگاه های گرم کن و تصفیه آب فراهم خواهد بود. علاوه بر این دو دریچه برای تخلیه نیز در قسمت کف به کار برده شده تا با سرعت بیشتری آب استخر را تخلیه کنید. طراحی ظاهر فضای داخل استخر به صورت کاشی وار بوده تا هنگام پر بودن این کالا از آب ظاهر زیبایی از خود به جای بگذارد. همچنین امکان نصب هر گونه لوازم جانبی مربوط به این استخر ها مانند سایبان ، چراغ و ... نیز در قسمت لبه یا بدنه استخر وجود خواهد داشت. 

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های مربوط به خرید و ساخت استخر های پیش ساخته بوده در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل برای طرحی و تولید این نوع استخر های توکار و روکار از جنس بدنه بسیار با کیفیت استفاده شده است. استخر 5 متری اینتکس دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC با ترکیبی از برزنت و الیاف شمعی بوده تا نهایت استحکام را برای این محصول به ارمغان آورد. ساختار بدنه سه لایه که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف ، ساییدگی های سطحی و همچنین فشار و دمای بالای آب خواهد داشت. به علاوه اینکه هر آسیبی به بدنه اصلی وارد شود توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. اما جنس پایه های این استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی خواهد داشت. این پایه ها با وجود وزن سبک خود از تحمل وزن بالایی بهره مند هستند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده برابر (طول: 549 سانتی متر ، عرض: 274 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی کار های صنعتی مانند پرورش ماهی خواهد بود. گفتنی است که این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده که تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود بنابراین در صورت جمع کردن استخر این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی توسط هر وسیله نقلیه ای قابل حمل و جا به جایی باشد. همچنین ارتفاع ذکر شده برای آن ارتفاعی تا سطح رویه استخر بوده بنابراین برای جلوگیری از سرریز شدن آب می بایست عمق مفید آن را بین 120 الی 125 سانتی متر در نظر گرفت. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر 5 متری اینتکس معادل 17203 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن این استخر در حالت پر شده از آب حدود 17.5 تن و در حالت بسته بندی با احتساب لوازم جانبی 127.8 کیلوگرم خواهد بود.

لوازم جانبی همراه استخر

همراه این محصول لوازم جانبی کاربردی و مهمی قرار داده شده که از مهمترین آنها می توان به پمپ تصفیه آب شنی اشاره کرد. این پمپ تصفیه با برق 220 ولتی کار کرده که تنها تفاوت این استخر با مدل های مشابه خود را رقم می زند. دقت کنید که همراه این پمپ تصفیه شن تصفیه وجود نداشته و باید آن را به صورت مجزا از فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهیه کنید. برای راحتی بیشتر در استفاده از استخر 5 متری اینتکس یک نردبان برای آن در نظر گرفته شده که بایستی به صورت جداگانه نصب و راه اندازی کنید. یک درپوش و زیرانداز نیز به همراه استخر مورد نظر قرار داده شده که برای مراقبت های بیشتر از محصول خود استفاده می شوند.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی این محصول خود مصرف کننده نیز می تواند این عمل را انجام دهد. تنها کافیست آشنایی لازم را نصب استخر های پیش ساخته را داشته و در صورت نیاز از پکیج آموزشی قرار داده شده همراه استخر استفاده کند. اما یکی از بزرگترین معایب نصب استخر های پیش ساخته توسط مصرف کنندگان در شامل نشدن ضمانت از سوی شرکت فروشنده می باشد. بنابراین در صورتی که عمل احداث استخر پیش ساخته را در اختیار کارشناسان شرکت اینتکس قرار دهید با اطمینان بالا و زمان کم اقدام به نصب استخر مورد نظر شما خواهند کرد. علاوه بر این شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد.

این استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه و نصب در نقاط مختلف کشور خواهد بود.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...