استخر پیش ساخته فریمی 122 × 457 جدید با پمپ 220 ولت

intex 26736NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی  122 × 457 جدید با پمپ 220 ولت بزرگترین استخر های پیش ساخته گرد فریمی در خانواده استخر های با قطر 457 سانتی متر بوده که نسبت به تمامی مدل های تولید شده در این قطر از ارتفاع و عمق بالاتری برخوردار می باشد. این مدل از استخر های فریمی گرد نیز تولید جدید شرکت اینتکس بوده که خود در دو مدل از نظر متفاوت بودن پمپ تصفیه تولید و عرضه شده اند. بدنه اصلی این استخر ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از کیفیت ساخت بالا و ضخامت خوبی برخوردار است. بدنه ای که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای متفاوت آب مقاوم بوده تا در نهایت با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کنید. جنس فریم های استخر نیز از نوع آلومینیوم قوی بوده که کاملا ضد زنگ می باشند. این محصول نه تنها برای تفریحات آبی بلکه به دلیل ابعاد و ظرفیت آب بالای خود برای صنعت پرورش ماهی و یا ذخیره آب در کشاورزی مناسب خواهد بود. از مهمترین امکانات همراه این محصول می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش و زیرانداز و نردبان پیش ساخته اشاره نمود.

با توجه به توضیحاتی که در بخش اول خدمت شما ارائه کردیم ، شما تا حدود زیادی با ویژگی های این محصول آشنا شده اید. در این بخش سعی بر این داریم تا به صورت کامل تری خصوصیات این محصول را این بار به صورت نقد و بررسی و با ذکر نکات دقیق تر برای شما بازگو کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل دست به انتخاب این محصول زده و خیالتان از خریدی که انجام می دهید راحت باشد. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بتوانید از مزایا و معایب در اختیار داشتن این محصول به صورت جامع مطلع شوید...

ساختار بدنه

شروع این مقاله را با بررسی ساختار بدنه این محصول دنبال می کنیم. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که بدنه این استخر تمامی ویژگی های خوبی که یک استخر پیش ساخته باید در اختیار شما قرار بدهد را داراست و همین عامل نیز باعث شده تا شما با آگاهی کامل در رابطه با این استخر بتوانید خرید خود را انجام دهید. اگر شما این بخش از مقاله را به صورت کامل دنبال کنید متوجه خواهید شد که این استخر دارای چه خصوصیات خوبی است که همین موارد نیز سبب شده تا شما با خیالی آسوده سعی در خرید استخر پیش ساخته کنید.

در اولین قدم می بایست به بدنه گرد این محصول اشاره کنیم. این بدنه باعث شده تا استخر شما همانند خیلی از استخر های پیش ساخته باشد که با بهره گیری از همین ساختار گرد طراحی و تولید شده اند. در واقع باید به این مسئله اشاره کنیم که این استخر دارای یک الگوی گرد می باشد که این بدنه با کنار هم قرار گرفتن فریم های هم اندازه تشکیل شده است. از نظر ابعاد شما می توانید مشاهده کنید که هر فریم به گونه ای طراحی شده که از پایین ترین بخش این استخر تا بالا ترین قسمت ارتفاع را شکل داده است. در واقع این فریم ها دقیقا هم اندازه با ارتفاع این استخر می باشد که این نکته باعث شده تا شما با اندازه گیری این فریم ها نیز بتوانید به صورت دقیق ارتفاع این استخر را محاسبه کنید.

ویژگی دیگر این محصول و در واقع فریم های این استخر ، بحث بهره مندی از کمربند ها و یا نگهدارنده های پایه های این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این استخر دارای این ویژگی می باشد که این عامل در قسمت پایینی بدنه این محصول قرار گرفته و پس از اتصال صحیح پایه ها به یکدیگر و شکل دادن ساختار اصلی این استخر ، شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که این نگهدارنده ها به سادگی هر چه تمام تر این پایه ها را به صورت صاف و مقاوم و محکم نگه داشته و باعث می شوند تا استخر شما با استحکام عالی بر روی زمین قرار گیرد. هم چنین این نگهدارنده ها دقیقا از جنس بدنه استخر تولید و طراحی شده اند که این مسئله باعث مقاومت فوق العاده این عوامل گردیده است.

در کنار این نکته باید به قسمت بالایی بدنه این محصول هم اشاره کنیم. این قسمت و در واقع فضای ایجاد شده در بالاترین قسمت این استخر باعث شده تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر پایه ها را از این ناحیه عبور داده و سپس اتصال بین آن ها را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. این ویژگی باعث می شود تا در زمانی که این محصول دچار آسیب می شود و یا ساختار آن تغییر می کند ، بتوانید به وضوح ساختار پایه ها و ستون های این محصول را مشاهده کرده و تشخیص دهید که کدام پایه از جای خود خارج شده است. هم چنین در صورت آسیب دیدن هر یک از پایه ها هم شما نظارت کاملی بر روی این قطعات خواهید داشت که از ویژگی های مهم این پایه ها به شمار می رود.

در انتهای این بخش از مقاله هم اگر بخواهیم در خصوص رنگ بندی هر یک از بخش های این استخر با شما صحبت کنیم می بایست اشاره کنیم که بدنه اصلی این استخر با رنگی آبی طراحی گردیده است که این رنگ به صورت تیره و خاص شکل گرفته و باعث شده تا محصول مورد نظر شما از نظر رنگ بندی هم یک کالای شیک به شمار رود. ویژگی مهم دیگر در خصوص این استخر بحث فضای داخلی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که فضای داخلی این محصول هم با بهره گیری از یک ساختار و طرح چهار خانه و با ترکیب و کنار هم قرار گرفتن طیف رنگ های آبی و سفید شکل گرفته است. این ترکیب رنگ باعث شده است تا شما بتوانید یک محصول زیبا و خاص را مشاهده کنید که حتی بخش های داخلی این محصول نیز شما را به یاد طراحی صورت گرفته در استخر های و مجموعه های آبی شهری می اندازد.

هم چنین پایه های این محصول و بخش نگهدارنده پایه ها بر روی بدنه اصلی این استخر نیز با رنگی سفید شکل گرفته است که این دو بخش نیز باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و با علم به این موضوع استخر خود را خریداری نمایید. هم چنین برای اطمینان از خرید خود شرکت اینتکس سعی کرده تا با حک کردن نام خود بر روی بدنه این محصول به صورت ساده و با رنگ سفید این نکته را به شما خاطر نشان کند که این استخر برای کدام شرکت بوده و خیال شما نیز از خرید خود راحت گردد که از دیگر ویژگی های طراحی این محصول به شمار می رود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت استخر

در رابطه با ابعاد نیز همان طور که از اسم این استخر پیداست شما یک محصول با قطر 457 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 122 سانتی متر را در اختیار خواهید داشت. این ابعاد به این صورت است که شما قادر خواهید بود تا با خیالی راحت یک محصول بزرگ را در اختیار داشته و از این نظر به صورت ساده مقایسه دقیقی را با دیگر استخر ها انجام دهید. این قطر و ارتفاع معمولا یکی از رایج ترین ابعاد در میان استخر های پیش ساخته گرد می باشد که شرکت های بست وی و اینتکس سعی می کنند تا با همین استاندارد اقدام به ساخت و طراحی محصولات خود کنند.

ظرفیت آب داخلی این استخر را هم اگر بخواهیم به صورت کامل و در صورت پر شده برای شما عنوان کنیم ، 16805 لیتر خواهد بود که یک ظرفیت بزرگ و عظیم بوده و باعث می شود تا شما برای پر کردن این استخر نیز نیاز به حجم زیادی آب داشته باشید که قطعا بسته به فشار آب این عمل ممکن است چند ساعت طول بکشد. هم چنین شما این قابلیت را هم دارا خواهید بود که تمام فضای این استخر را به صورت کامل پر از آب نکنید و حجم کمتری آب را در داخل این استخر پر نمایید. این نکته باعث می شود تا ارتفاع استخر شما کمتر شده و شما بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید از این محصول برای فرزندان خود هم استفاده نمایید که نکته ای مهم خواهد بود.

مسئله آخر هم در خصوص این استخر در این بخش به وزن این محصول در داخل بسته بندی و در هنگام خرید تعلق می گیرد. شما قادر خواهید بود تا محصولی با وزن 69.8 کیلو گرم را در اختیار داشته باشید که این وزن قبل از راه اندازی و در حین خرید و در داخل بسته بندی محاسبه شده است. در واقع این مقدار وزن در زمانی است که شما این محصول را به تازگی خریداری نموده و هنوز اقدام به راه اندازی آن نکرده اید. این مقدار وزن در مقایسه با استخر های مشابه دیگر شرکت های تولید کننده معمولا حجم کمتری می باشد و همین عامل نیز باعث می شود تا در هنگام حمل و نقل این محصول شما سختی کمتری را پذیرا باشید. در حالت کلی هم معمولا حمل و جا به جایی این استخر به تنها سخت و گاها غیر قابل انجام می باشد اما نسبت به دیگر استخر ها قطعا کاری آسان تر خواهد بود.

بهره مندی از پمپ تصفیه آب و دریچه تخلیه آب

دو مزیت دیگر هم این استخر دارا می باشد که این دو عامل هم باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت اقدام به راه اندازی محصول خود کنید. در واقع این دو مزیت هر یک در زمان استفاده و در زمان تخلیه و جمع آوری این محصول به کمک شما خواهد آمد. در اولین بخش باید به این مسئله اشاره کنیم که این استخر دارای یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری می باشد. در واقع شما قادر خواهید بود تا با استفاده از این پمپ تصفیه آب به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن استخری با آب تصفیه شده و تمیز را در اختیار داشته باشید که این محصول نیز قطعا باعث می شود تا شما از خرید و هزینه کردن مجدد برای خرید یک پمپ تصفیه بی نیاز باشید. در واقع با نصب صحیح و استفاده درست از این پمپ شما می توانید در هر زمان به سادگی هر چه تمام تر از این استخر استفاده نموده و با یک آب زلال و شفاف رو به رو شوید.

دیگر ویژگی خوبی که این استخر برای شما فراهم کرده است بحث دارا بودن دریچه تخلیه آب می باشد. این دریچه به گونه ای طراحی و تولید شده است که شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر در هر زمانی که قصد دارید آب داخل این استخر را تخلیه نموده و اقدام به جمع آوری این محصول کنید. هم چنین این مزیت برای شما فراهم می باشد که با استفاده از این دریچه بتوانید آب داخل استخر را در فضای مد نظر خود تخلیه کنید که یکی از مهم ترین خصوصیات این استخر پیش ساخته به شمار می رود. این دریچه با ساختاری کاربردی و با بهره گیری از یک متد استاندارد طراحی شده و در بهترین مکان مورد نظر بر روی این استخر قرار گرفته است.

سوالات رایج

آیا این استخر می تواند جایگزین مناسبی برای استخر های بتنی و چوبی باشد؟

این سوال را بار ها خیلی از افراد تکرار کرده و با مشاورین ما مطرح کرده اند. در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که شما چه نیازی دارید و آیا فقط قصد تفریح در داخل این استخر را خواهید داشت یا خیر؟ هم چنین محل قرار گیری این استخر به صورت ثابت می باشد یا ممکن است که شما این استخر را جا به جا کنید. اگر پاسخ به این سوال ها را خودتان بدهید می توانید متوجه شوید که در حالت کلی قطعا این استخر می تواند تمام نیاز شما را در مقایسه با استخر های بتنی و چوبی برآورده سازد. هم چنین مزیت خوب این محصول این است که شما در صورت فروش خانه و یا جا به جایی قادر خواهید بود تا این استخر را هم جمع آوری نموده و با خود ببرید که از مزایای این محصول در مقایسه با استخر های دیگر به شمار می رود.

راه اندازی این استخر چه مقدار زمان می برد؟

اگر شما بخواهید خودتان این استخر را راه اندازی کنید می بایست در ابتدا بسته آموزشی این محصول را مشاهده کرده و سپس با توجه به ویژگی های مندرج در دفترچه راهنمای این محصول اقدام به راه اندازی این استخر کنید. هم چنین اگر متخصصین و نصاب های حرفه ای شرکت تهران اینتکس بخواهند این محصول را برای شما نصب کنند نیز این فرآیند راه اندازی ممکن است در حدود یک الی دو ساعت طول بکشد که در انتها نیز پر کردن آب در داخل این استخر هم خود زمانی جداگانه را طلب می کند.

این محصول دارای چه اقلام همراهی می باشد؟

در کنار این استخر شما می توانید از بسته آموزشی ، برچسب تعمیرات ، نردبان ، زیر انداز ، در پوش و پمپ تصفیه آب نیز بهره مند شوید که قطعا به جز این موارد ویژگی مهم دیگری را قطعا برای استفاده عالی از این استخر نیاز نخواهید داشت.

این استخر دارای خدمات پس از فروش می باشد؟

شما با خرید این محصول از فروشگاه تهران اینتکس می توانید از پنج سال خدمات پس از فروش انحصاری شرکت بهره مند شوید که از مزایای مهمی است که فروشگاه مرکزی اینتکس در اختیار شما قرار خواهد داد.

استخر پیش ساخته فریمی 122 × 457 جدید با پمپ 220 ولت از نمونه استخر های پیش ساخته مناسب برای استفاده های مختلف می باشد که شرکت اینتکس آن را در ابعاد گفته شده در بخش توضیحات آورده است . این استخر پیش ساخته مناسب برای شنا و تفریحات آبی در کنار خانواده و دوستان می باشد که دارای لوازم و تجهیزات جانبی ضروری در کنار خود می باشد ، با وجود این تجهیزات ضروری دیگر نیازی به خرید لوازم دیگری نخواهد بود . قیمت استخر پیش ساخته در مقایسه با احداث استخر پیش ساخته ارزان تر بوده و مناسب برای کسانی است که قصد دارند هزینه کمی را برای داشتن یک استخر فول امکانات پرداخت کنند .

مصارف مختلف استخر پیش ساخته فریمی

استخر پیش ساخته فریمی فوق به دلیل داشتن کیفیت مطلوب قابل استفاده برای بیشتر مصارف می باشد . با توجه به اینکه اینتکس استخر پیش ساخته فریمی 122 × 457 جدید با پمپ 220 ولت را به صورت یک پکیج کامل عرضه کرده است ، بیشتر مشتریان از این استخر زیبا و محبوب ، برای مصارف خانگی و ویلایی استفاده می کنند . با توجه به قابلیت حمل و جابجایی این محصول و امکان راه اندازی آن بر روی زمین سبب شده است تا اغلب خریداران این محصول را برای مصارف شخصی و تفریحی استفاده نمایند . اما شما می توانید از این محصول حتی برای کار هایی مانند کشاورزی و آبیاری مزارع و ... استفاده نمایید . همچنین این استخر کاملا مناسب برای پرورش ماهی و میگو می باشد که می توانید از آن بهره مند شده و حتی با خرید تعدادی از این استخر ها ، گونه های مختلفی از ماهی ها را پرورش دهید . 

دوام استخر پیش ساخته فریمی

ممکن است برخی از مشتریان نگران دوام استخر پیش ساخته باشند ، اما توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته فریمی از مقاوم ترین نوع استخر های پیش ساخته هستند که اینتکس آن ها را تولید کرده است . این محصولات به دلیل داشتن پایه های فلزی به خوبی می توانند وزن آب را تحمل کنند . دوام این پایه ها بسیار بالا بوده می باشد ، به طوریکه اینتکس دیگر نیازی به پایه های کمکی مجزا نداشته و محصول را با طراحی کامل به فروش رسانده است . شما می توانید استخر را حتی بر روی زمین راه اندازی کنید .

بهترین پمپ تصفیه آب برای استخر فریمی کدام است

استخر های پیش ساخته ای که شرکت اینتکس آن ها را تولید می کند در کنار آن ها پمپ های تصفیه آبی قرار می دهد که می توانید از آن برای تصفیه کردن آب استخر استفاده کنید . برخی از مشتریان در هنگام خرید استخر پیش ساخته این سوال را می پرسند که بهترین پمپ تصفیه آب برای استخر فریمی کدام است ؟ لازم به ذکر است که پمپ های تصفیه آبی که اینتکس برای محصولات در نظر میگیرد ، از نظر توان ، قادر به تصفیه کردن تمامی آب موجود در استخر می باشد ، چرا که متناسب با ظرفیت استخر ها تولید شده اند ، بنابراین نیازی به خرید پمپ تصفیه آب به صورت مجزا نخواهد بود .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته شامل چه مواردی است ؟

همانطور که در بخش توضیحات مطالعه نمودید این استخر پیش ساخته دارای خدمات پس از فروشی است که فروشگاه تهران اینتکس برای محصولات خود ارائه کرده است . اما این خدمات پس از فروش شامل روند ارسال و نصب استخر در محل از صفر تا صد می باشد که می توانید با خیال راحت این مراحل را به نصاب های متخصص فروشگاه اینتکس بسپارید تا در اولین فرصت استخر خریداری شده را به آدرس شما ارسال کرده و در محل مورد نظر شما راه اندازی کنند . این راه اندازی شامل نصب تمامی لوازم و تجهیزات استخر به صورت کاملا اصولی می باشد . همچنین این خدمات شامل انواع تعمیرات استخر و پمپ تصفیه آب ، تعویض ، حمل و جابجایی قطعات استخر و ... می باشد .

خرید استخر پیش ساخته به صورت سفارشی

فروشگاه تهران اینتکس برای اولین بار در ایران و در کشور امکان خرید سفارشی استخر پیش ساخته را فراهم نموده است تا خریداران و مشتریان بتوانند با توجه به مساحتی که در دسترس دارند ، استخر های پیش ساخته خود را در ابعاد دلخواه سفارش دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه که در وبسایت درج شده است تماس بگیرید .

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...