استخر پیش ساخته فریمی 366×100

bestway 56260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 366×100

استخر پیش ساخته فریمی بست وی از جدید ترین محصولات این شرکت خوش نام می باشد ابعاد و وزن بسیار خوبی نیز دارد. این استخر با قطر 366 سانتی متر و عمق یک متر می توان گزینه خوبی برای تفریحات خانوادگی و شنا کردن باشد که ظرفیت داخلی آن 9150 لیتر می باشد. از مهم ترین مشخصه های این محصول می توان به دیواره ترکیبی از برزنت و فایبرگلاس و پایه های آلومینیومی با روکش مات اشاره کرد که ترکیبی مشابه استخر های پیش ساخته اینتکس را رقم زده و کیفیت مشابهی را نیز ارائه می دهد که موجب رضایت بسیار مشتریان شده است. استخر پیش ساخته فریمی کاملا قابل حمل بوده و می توانید پس از نصب آن را از محلی به محل دیگر بدون هیچ مشکلی منتقل کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 366×100

استخر پیش ساخته فریمی 366×100 از نمونه استخر های آماده شرکتی طراحی شده به صورت سازه ای intel می باشد که یکی از مقاوم ترین و بهترین استخر های تولید شرده شرکت بست وی می باشد . استخر های گرد فریمی از فروش بالایی برخوردار هستند چرا که استخر های بی دردسری بوده و دارای استحکام لازم می باشند . همچنین ویژگی های بسیار خوب آن سبب شده است که از این استخر فریمی گرد ، برای ویلا و منازل شخصی استفاده کنید .

استفاده از این محصول به صورت دائم و یا موقت امکان پذیر است ، چرا که استخر های پیش ساخته از ویژگی پرتابل بودن برخوردار هستند که می توانید به راحتی آن را حمل و جابجا کنید . در ادامه مطلب با بررسی جامع استخر پیش ساخته فریمی 366×100 شما را با خصوصیات و ویژگی های این محصول آشنا کرده و شما را برای انتخاب و خرید اینترنتی استخر پیش ساخته مد نظرات راهنمایی خواهیم کرد .

ساخت و تولید استخر پیش ساخته فریمی

بست وی استخر های پیش ساخته خود را به سه دسته مختلف تقسیم کرده است که مدل فوق در دسته استخر های پیش ساخته فریمی اینتل قرار دارد که دارای پایه های مقاوم و بادوام بوده که بدنه پارچه ای و ضخیم آن بر روی پایه ها نصب شده و تشکیل استخر می دهند . این استخر به صورت بسته بندی شده و با پایه های مجزا و باز شده برای شما ارسال خواهد شد ، بنابراین نیاز است تا محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . شکل هندسی این محصول به صورت گرد می باشد که قطر آن به 366 سانتی متر می رسد ، همچنین عمق آن نیز 1 متر می باشد ، با توجه به این ابعاد ، استخر قادر است که ظرفیتی 9150 لیتری را در داخل خود جای دهد .

از ویژگی های بسیار خوب و عالی که استخر های پیش ساخته دارند می توان به راه اندازی آن ها بر روی زمین اشاره کرد . البته شما می توانید با گودبرداری استخر را در زمین دفن کنید تا استخر شبیه به استخر های بتنی و سیمانی شود . تفاوتی که در این دو وجود خواهد داشت ، عدم نیاز به عایق بندی کف استخر می توان اشاره کرد ، چرا که بدنه استخر پیش ساخته کاملا عایق بوده و نیازی به آب بندی ندارد ، هزینه ای نیز برای مصالح پرداخت نخواهید کرد . دریچه هایی در بدنه وجود دارد که یکی از آن ها دریچه تخلیه و دو دریچه دیگر برای نصب پمپ تصفیه استفاده شده است .

پمپ تصفیه آب استخر

بست وی برای این استخر به مانند بسیاری از استخر های پیش ساخته سایز بزرگ خود از پمپ تصفیه آب استفاده کرده است . همانطور که می دانید ، استخر ها به دلیل اینکه آب در آن ها جریان نداشته و به صورت راکد باقی می ماند ، کثیف و کدر می شود ، به همین دلیل با استفاده از یک پمپ تصفیه آب می توانید استخر را به صورت دائم  و مستمر تصفیه کنید و مانع از آلوده شدن و رشد جلبک و یا ایجاد لجن شوید .

شما می توانید حتی از جاروهای اسکیمر برای بهتر تمیز کردن آب استخر استفاده کنید . نوع پمپ تصفیه این استخر از نوع فیلتری قابل تعویض است که در صورت کثیف شدن می توانید درب مخزن را باز کرده و فیلتر را تعویض کنید . فیلتر های این پمپ را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

جنس استخر پیش ساخته

بست وی برای ساخت بدنه این استخر از پارچه برزنت و پی وی سی استفاده شده است  . برزنت از مقاوم ترین و ضخیم ترین پارچه های موجود در بازار می باشد که اغلب از آنها برای ساخت محصولات ضد آب مانند چادر مسافرتی ، چادر های امدادی ، کیف ها و کوله ها استفاده می شود ، به همین دلیل بست وی از این پارچه مرغوب استفاده کرده است . همچنین بست وی لایه دیگری را در کنار برزنت برای ساخت بدنه استفاده کرده است که پی وی سی نام دارد . از پی وی سی اغلب برای ساخت استخر های بادی استفاده می شود که کاملا ضد آب بوده و توانسته عایق بسیار خوبی برای بدنه استخر باشد .

نوعگرد
ظرفيت آب9150 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع100 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهبسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...