استخر پیش ساخته فریمی 76×305 با پمپ 110 ولت

intex 28701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 76×305 با پمپ 110 ولت

استخر پیش ساخته فریمی 76×305 با پمپ تصفیه 110 ولتی یکی از کوچکترین استخر های پیش ساخته گرد فریمی جدید شرکت اینتکس بوده که در خانواده استخر های با قطر 3 متر قرار گرفته است. این محصول در واقع ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب برخوردار می باشد. بدنه ای با کیفیت بالا که در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابراین می توان با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز استفاده کرد. استخری که به وسیله فریم های آلومینیومی ضد زنگ مخصوص خود نصب و راه اندازی شده تا یک محصول تفریحی کاملا مناسب سنین کودکان و نوجوانان را فراهم سازد. یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن وزن و حجم کم در حالت جمع شده بوده و همچنین دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 1250 لیتر در ساعت می باشد. علاوه بر این یک دریچه مخصوص آب برای تخلیه سریع آب روی بدنه تعبیه شده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 76×305 با پمپ 110 ولت

استخر پیش ساخته فریمی 305*76 با پمپ 110 ولت intex 28701 امروزه استخرهای پیش ساخته به یکی از پرکاربردترین نوع استخرهای تبدیل شده اند و به خوبی توانسته است با توجه به مزایایی که نسبت به استخر های بتنی دارند جای خود را در میان مصرف کنندگان استخر ها باز کنند .

این استخر پیش ساخته توسط برند محبوب و مطرح اینتکس تولید شده است و از ابعاد کوچکی برخوردار می باشد و مناسب برای استفاده به عنوان استخر کودکان و نوجوانان و یا همچنین استخر هایی برای استفاده در حیاط های کوچک خانگی می باشد . خرید استخر پیش ساخته می تواند بسیار مقرون به صرفه تر ساخت و احداث استخر های بتنی باشد چه از نظر هزینه و چه از نظر دردسرهایی که به هنگام احداث استخر ایجاد می شود .

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با استخر پیش ساخته فریمی 305*76 با پمپ 110 ولت بیشتر آشنا کنیم . ساختار ظاهری استخر پیش ساخته استخر های پیش ساخته در ساختار های مختلفی اعم از دایره ای ، مستطیلی و مربعی روانه بازار شده اند که هر کدام از این استخر ها با توجه به ماهیت استفاده و ابعادی که دارند مصرف کنندگانی را به خود اختصاص داده اند .

این استخر پیش ساخته با توجه به ساختار دایره ای و ابعاد نسبتا کوچکی که دارد مناسب برای آب تنی کودکان و نوجوانان می باشد . همچنین جنس بدنه این محصول مقاوم در برابر تابش نور آفتاب می باشد و از این رو قابلیت استفاده در محیط های خارجی همراه با آب و هوای متنوع را دارد . یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته نصب و راه اندازی آسوده آن می باشد که توسط دی و ی دی آموزشی موجود بر روی استخر نیز قابل اجرا است .

به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری و دفترچه راهنما وجود دارد که می تواند پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد . جنس بدنه مقاوم و مرغوب جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که در تعیین استخر پیش ساخته مورد نظر می تواند نقش بسزایی را ایفا کند . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی همراه با الیاف شمعی می باشد که کیفیت بالا را کنار مقاومت ایده آل در برابر فشار و ضربه برای شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین پایه های نگهدارنده استخر نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ است که خیال شما را برای استفاده از این محصول در محیط هایی با رطوبت به طور کلی راحت می کند .

ابعاد کوچک ، مناسب برای فضای محدود این استخر پیش ساخته با ساختار دایره ای مانندی که دارد یکی از کوچک ترین ابعاد استخر های پیش ساخته می باشد که تا به حال توسط برند اینتکس تولید و روانه بازارهای جهانی شده است . این ابعاد می تواند محبوب مصرف کنندگانی باشد که از فضای محدود برخوردار هستند و خواستار استفاده از استخر های پیش ساخته در حیاط های خانگی به منظور های مختلف هستند .

ابعاد این استخر پیش ساخته اینتکس به قطر 305 سانتی متر و ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که شرایط نسبتا ایده آلی را شما در محیط خانگی فراهم می آورد. پمپ تصفیه آب فیلتری پمپ تصفیه آب یکی از الزامی ترین وسایل جانبی می باشد که پس از خرید استخر های پیش ساخته باید برای آن ها تهیه شود . این استخر پیش ساخته در پکیج خود دارای پمپ تصفیه آب فیلتری 110 ولتی می باشد که دارای قدرت تصفیه 1250 لیتر در ساعت را دارد که برای حجم آب این استخر بسیار ایده آل است و در تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . لازم به ذکر است که دریچه هایی به منظور نصب این پمپ تصفیه آب بر روی استخر وجود دارد و نصب استخر را می توانید به کارشناسان نصب استخر نمایندگی رسمی اینتکس بسپارید و با خیالی راجت از گارانتی 2 ساله به همراه خدمات پس از فروش 5 ساله استخر های پیش ساخته بهره مند شوید .

نوعگرد
ظرقیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 110 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...