استخر پیش ساخته فریمی 76×366 بدون پمپ

intex 28710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 76×366 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فریمی 76×366 بدون پمپ نوع دیگری از استخر های فریمی گرد در قطر 3 متری بوده که در طرح و رنگ جدیدی عرضه شده است. این استخر پیش ساخته بیشتر برای تفریحات آبی در مکان های شخصی تولید شده و کیفیت و ساختار مقاومی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. استخری که ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی های سطحی و همچنین دما و فشار آب خواهد داشت. بدنه ای که در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. به همین دلیل می توان با خیالی راحت از این کالا در فضای باز استفاده کرد. این استخر گرد فریمی دارای فریم های آلومینیومی بوده که نقطه اصلی راه اندازی و نصب این محصول محسوب می شود. فریم هایی ضد زنگ که موجب افزایش استحکام بدنه شده تا در نهایت استخری مقاوم و با کیفیت برای تفریحات آبی ایجاد کند.

شرکت اینتکس معمولا استخر های پیش ساخته سایز کوچک خود را به دو صورت با پمپ و بدون پمپ ارائه کرده است تا شما مشتریان انتخاب کنید که استخر پیش ساخته نیاز به پمپ داشته باشد یا خیر. اگر استفاده مداوم از استخر های پیش ساخته دارید ، شاید بهتر باشد که استخر هایی را خریداری کنید که به همراه خود پمپ تصفیه آب داشته باشد تا دیگر نیازی نباشد که پس از مدتی استفاده از استخر ، اب آن را تعویض کنید . در ضمن اگر دسترسی به آب موتورخانه و یا اب کشاورزی دارید ، بهتر است که استخر پیش ساخته بدون پمپ را انتخاب کنید . از مزیت های خرید استخر پیش ساخته فریمی بدون پمپ می توان به قیمت پایین آن اشاره کرد . چرا که پمپ از روی استخر حذف شده و قیمتی ارزان تر نسبت به استخر های پمپ دار خواهد داشت . 

البته که شما می توانید در هر زمان که نیاز به پمپ پیدا کردید ، آن را به صورت مجزا تهیه کنید ، مدل های مختلفی از این دستگاه های بسیار کاربردی در فروشگاه اینتکس موجود است که به انتخاب خود می توانید آن را تهیه کنید ، اما این مورد را در نظر داشته باشید که پمپ تصفیه آب اینتکس بسته به ظرفیت استخر ها ، تنوع مختلفی دارند و بهتر است قبل از خرید با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و مشاوره بگیرید . در بدنه استخر سه دریچه وجود دارد که یکی از آنها برای تخلیه آب استخر بوده و دو دریچه دیگر نیز برای ورود و خروج آب به پمپ تصفیه در نظر گرفته شده است . این استخر پیش ساخته 366 سانتی متری ارتفاع 76 سانتی متری دارد و ظرفیت آن به 6503 لیتر می رسد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 76×366 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فریمی 76×366 بدون پمپ از نمونه استخر های پیش ساخته شرکتی با ساختار آماده می باشد که به صورت فریمی تولید شده است ، این استخر پیش ساخته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که می توان آن را جایگزین بسیار مناسبی برای استخر های ثابت و بتنی دانست ، این استخر پیش ساخته کاملا پرتابل بوده و قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان نیز می باشد . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول ویژگی ها و مزیت های استخر را بیان کنیم تا در صورت تمایل به خرید استخر پیش ساخته بتوانید با اطلاعات کامل تر از محصول خریدار خود را انجام دهید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر پیش ساخته به صورت گرد طراحی شده و آرگونومی ساخت آن نیز بسیار عالی و مقاوم است ، بدنه این محصول از ساختار فریمی برخوردار می باشد که با اتصال فریم ها و ستون ها به یکدیگر راه اندازی می شوند ، پس از اتصال فریم ها به یکدیگر بدنه به پایه ها متصل می شود و سپس محصول فرم اصلی را به خود می گیرد . در کنار استخر پیش ساخته فوق پمپ تصفیه آب ورود ندارد اما دریچه هایی در بدنه به منظور وصل کردن پمپ تصفیه طراحی شده است که می توانید با خرید پمپ تصفیه آن را به بدنه استخر متصل کنید . همچنین دریچه دیگری به منظور تخلیه آب استخر طراحی شده است که روند تخلیه آب را به سرعت انجام می دهد .

جنس بدنه و پایه ها

استخر پیش ساخته فریمی 76×366 بدون پمپ از بدنه و پایه های بسیار مقاوم ساخته شده است که همین موضوع موجب برتری این محصول به نسبت استخر های بادی بزرگ و حتی استخر های ایزی ست  دارد ، بدنه استخر پیش ساخته فریمی فوق از جنس pvc برزنتی ساخته شده که در کنار هم باعث قوی شدن بدنه شده اند ، پی وی سی از سری اجناس با خاصیت لاستیکی است که می تواند در برابر رطوبت و نفوذ آب به طرف دیگر جلوگیری کند ، این جنس در کنار پارچه پرزنتی که از مقاوم ترین پارچه هاست می تواند به خوبی وزن بالای آب را تحمل کند ، در برابر پوسیدگی مقاومت کند و همچنین در برابر دماهای مختلف آب و هوای محیط استقامت کند . پایه های این محصول هم از جنس آلومینیوم ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، آلومینیوم ها از معدود فلز هایی است که علاوه بر ساختار بسیار مقاوم از وزن پایینی برخوردار است به همین دلیل استفاده از آن باعث شده تا وزن استخر پیش ساخته به صورت چشمگیری کاهش یابد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر پیش ساخته فریمی گرد کودک و نوجوان مورد بحث در ابعاد ( قطر : 366 سانتی متر و ارتفاع : 76 سانتی متر ) ساخته شده و مناسب برای سنین پایین تر است چرا که بدون کمک می توانند در استخر بایستند به طوریکه سرشان بیرون از آب باشد . وزن استخر پیش ساخته فوق تنها 21.7 کیلوگرم می باشد و به راحتی می توان به صورت تکه تکه آن را حمل کرد . این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت 6503 لیتری می باشد که می توانید به سرعت این حجم از آب را پر کنید . از آن جا که حجم و ظرفیت استخر پیش ساخته کم است اینتکس از قرار دادن پمپ تصفیه امتناع کرده است اما با این حال شما می توانید برای خرید پمپ تصفیه مجزا اقدام کنید ، بهترین پمپ تصفیه برای محصول پمپ تصفیه آب با فیلتر کوچک است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

این استخر پیش ساخته به دلیل ابعاد کوچکی که دارد می توانید راحت تر آن را نصب و راه اندازی کنید با این حال می توانید نصب و راه اندازی استخر خود را به فروشگاه تهران اینتکس بسپارید تا نصاب های حرفه ای و با تجربه فروشگاه روند ارسال و نصب استخر پیش ساخته شما را به نحو احسنت انجام دهند و در نهایت محصول شما را تضمین کنند . در کنار استخر پیش ساخته دفترچه راهنما و DVD های آموزشی قرار دارد که از آن طریق می توانید روند راه اندازی استخر پیش ساخته خود را فرا گیرید . مراقبت از این استخر پیش ساخته بسیار مهم است فلذا بایستی در نگهداری استخر پیش ساخته خود کوشا باشید . استفاده از زیرانداز و درپوش می تواند از بهترین وسایل کمکی برای نگهداری هر چه بهتر استخر پیش ساخته استفاده کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته مناسب برای کودکان و نوجوانان هستید و قصد دارید یک استخر ایده آل نسبتا کوچک اما با دوام و مستحکم در حیاط خانه و ... داشته باشید استخر پیش ساخته فریمی 76×366 بدون پمپ یکی از بهترین گزینه ها برای خرید خواهد بود چرا که هم پرتابل بوده و هم تمامی خصوصیات یک استخر استاندارد را دارد . شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی این محصول را از سراسر کشور و به صورت حضوری با مراجعه به دفتر تهران خرید خود را انجام دهید .

نوعگرد
ظرقیت آب6503 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپ-
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...