استخر پیش ساخته فریم دار گرد

intex 54926

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریم دار گرد

استخر پیش ساخته فریم دار گرد محصولی ساخته شده از جنس فایبرگلاس مقاوم با پایه های نگهدارنده آهنی که از قطر 549 سانتی متری بهره مند است. اما این محصول که بزرگترین نوع استخر گرد فایبرگلاس بوده قابلیت استفاده در مکان هایی همچون منزل، ویلا، باغ و همچنین کار های صنعتی مانند پرورش ماهی و کشاورزی را داراست. بدنه این محصول به صورت لایه های فایبرگلاس بوده که تک تک توسط فریم ها به یکدیگر متصل می شوند و یک استخر بسیار مقاوم را در اختیار شما قرار می دهند.

استخر پیش ساخته فریم دار گرد ، با لوازم کامل ، intex با مقاومت و استحکام بسیار بالا و قیمت ارزان ، بدون نیاز به ساخت استخر و حفاری زمین ، نصب بسیار سریع ، بهترین جایگزین استخر های بتونی و ساختمانی بدون هزینه های اضافی ساختن استخر در منزل یا ویلا ، دارای لوازم تصفیه آب و لوازم بهداشتی استخر ، مارک اینتکس ، دارای دریچه تخلیه آب و آبگیری استخر ، کم وزن و کمجا ، قابل حمل و سبک ، با امکانات کامل.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریم دار گرد

استخر پیش ساخته فریم دار گرد

استخر پیش ساخته فریم دار گرد این استخر سخت و با کیفیت است و دارای فریم فلزی فوق العاده قوی است که دارای قاب فوق العاده محکم و مستحکم و زد زنگ و دارای پایه هایی مستحکم و بسیار قوی که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به دور استخر برای استحکام بیشتر از آن استفاده و نصب می شود جنس آن از سه لایه مستحکم پی وی سی و الیاف بسیار مناسبی در آن به کار برده شده است به خاطر همین بسیار با امنیت و استاندارد و محکم است و براحتی نصب و جمع می شود بنابراین بهترین جایگزین استخرهای بتنی می باشد دارای تصویه آب برای تمیز شدن آب و دارای زیر انداز که برای محافظت بیشتر استخر و دارای روکش (درپوش) که از رفتن گرد و خاک و حشرات موذی و برای تمیز ماندن آب و محافظت از خود استخر مفید است دارای سی دی آموزشی نصب است و نصب آن بسیار آسان است مناسب برای تمامی سنین است و برای بازی و تفریح دوستانه و خانوادگی و کودکان و آبتنی در فصل تابستان و برای لذت بردن از آب بسیار مفید است. می توانید بدون هزینه کردن زیاد یک استخر که براحتی در عرض یک روز که پر کردن آن یک ساعت بیشتر طول نمی کشد برای خود فراهم آورید. می توانید از آن در باغ خود و یا در فضایی که خودتان مناسب می دانید جای دهید و در همه جا حتی فضای بسته قابل نصب می باشد این استخر در ویلا ، منزل ، روی بام منزل ، پارکینگ و یا زیر زمین جهت شنا ، تمرین شنا ، مهد کودک و...قابل استفاده است این استخر دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید. این استخر برای کشاورزی و آبیاری هم استفاده می شود حجم آب استخر پیش ساخته 26423 لیتر و وزن استخر 123.5 کیلوگرم است دارای طرحی بسیار زیبا و شنا در آن بسیار خاطره انگیز و سرگرم کننده و لذت بخش است. دارای نردبان است که بوسیله آن به راحتی داخل آب شوید و پله ها در دو طرف نردبان هم برای بیرون آمدن و داخل رفتن استخر موجود است ابعاد آن عبارتند از : قطر:549 ارتفاع: 132 سانتی متر است.

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این نوع استخر پیش ساخته به صورت گرد بوده که از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. یکی بدنه اصلی و دیگری فریم های مخصوص نصب بدنه. در صورتی که اگر یکی از این دو قسمت نام برده شده ناقص باشند نصب این استخر غیر ممکن خواهد بود. محصولی که دارای دو دریچه مخصوص ورود و خروج آب روی بدنه خود بوده که می توان به وسیله آن انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر نصب نمود. طراحی داخل بدنه این کالا نیز به شکل کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه بسیاری زیبایی به استخر بدهد. پایه ها در استخر به گونه ای قرار می گیرند که نهایت استحکام را برای این محصول به همراه داشته باشند. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه اصلی استخر گرد فریم دار از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از لایه ضخیم PVC برای قسمت داخل بدنه استفاده شده است. بدنه ای سه لایه با ضخامت بالا که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار بوده تا در برابر دمای مختلف آب، ساییدگی های سطحی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب دارای مقاومت بسیار مناسبی خواهد بود. این نوع جنس بدنه با وجود داشتن کیفیت و ضخامت بالا دارای انعطاف خوبی بوده که امکان جمع کردن این محصول را در حجم و اندازه کمتری فراهم خواهد کرد. اما جنس فریم های این استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد آب خوهد بود. این فریم ها با داشتن وزن کم از تحمل وزن بسیار بالایی بهره مند می باشند. فریم هایی که در سایز های مختلفی ساخته شده که در موقیعت های مختلفی از بدنه استفاده می شوند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر گرد فریمی اینتکس برابر (قطر: 549 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای انواع تفریحات آبی، استفاده در پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی بوده که شامل حالت راه اندازی شده این کالا می باشد. این استخر با چنین ابعادی در واقع در میان بزرگترین استخر های گرد پیش ساخته قرار گرفته که ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه می باشد. البته عمق مفید این استخر حدود 120 سانتی متر بوده که قادر است تا مقدار 26423 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار ظرفیت آب شامل حجم 90 درصدی بدنه می شود. وزن بسته بندی این استخر با توجه به لوازم همراه خود 123.5 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل خود استخر و فریم های آن خواهد بود.

نحوه راه اندازی و لوازم همراه

استخر های پیش ساخته تنها محصولاتی هستند که نسبت به سایر کالا های عرضه شده توسط شرکت اینتکس راه اندازی حرفه ای تر و سخت تری دارند. البته راه اندازی این استخر ها در چند ساعت قابل انجام بوده و می توان به صورت عمل کرد. راه اندازی به وسیله مصرف کننده که می بایست کاملا با تمامی مراحل راه اندازی استخر آشنا باشد تا آسیبی به این کالا وارد نشود. اما بهتر است برای نصب این استخر از نصاب های شرکت اینتکس استفاده کرد تا استخر مربوطه در کمترین زمان با قابلیت اطمینان بالاتری راه اندازی شود. عملیت نصب می تواند در هر نقطه ای از کشور به وسیله شرکت اینتکس انجام شود.

همراه این استخر پیش ساخته لوازم های مهمی از جمله پمپ تصفیه آب قرار داده شده که از نوع پمپ های تصفیه شنی می باشد. پمپی که قابلیت تصفیه و شفاف سازی آب را خواهد داشت. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی این محصول قرار داده شده که باید به صورت جداگانه نصب شده و استفاده شود. یک درپوش و یک زیرانداز نیز برای محافظت بهتر از این کالا در نظر گرفته شده است.

جمع بندی

استخر گرد فریمی اینتکس با قطر 5 متر یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته با عمق بالا به همراه لوازم کامل بوده که برای انواع تفریحات آبی و پرورش ماهی استفاده می شود. این استخر دارای کیفیت بسیار بالایی بوده که از کاربرد های فراوانی نیز بهره مند می باشد. این کالا به عنوان یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر های اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. محصولی که در صورت نصب نصاب های شرکت اینتکس شامل 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد.

نوعگرد
ظرفیت آب26423 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
وزن: 123.5 کیلو گرم
اقلام همراهنردبان، جاروی اسکیمر، DVD آموزشی، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...