استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366

Bestway 57308

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366

استخر پیش ساخته فست ست از سری محصولات 2016 شرکت بست وی می باشند که کیفیت بالایی داشته و همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشند . این استخر دارای 366 سانتی متر قطر و 76 سانتی متر ارتفاع میباشد که اندازه ی مناسبی برای تفریح و یا حتی تمرین شنا می باشد . وزن این محصول 13.5 کیلوگرم است که جابجایی آن را راحت تر می کند.

استخر پیش ساخته esyset فست ست یکی از محبوب ترین و بهترین دسته در میان تمامی استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد که به دلیل نصب آسان و راه اندازی بدون نیاز به کمک های شخص دیگری قابلیت ویژه این محصول به حساب می آید. البته راه اندازی و نصب سایر استخر های پیش ساخته نیز به کمک دفترچه های راهنما و توضیحات موجود در سایت ممکن است اما به راحتی سری استخر های فست ست نمی باشد. بر خلاف تصور عموم استخر های فست ست بدنه بادی ندارند و بدنه آنها به صورت یک تکه می باشد، تنها قسمت بادشو بر روی بدنه که برای جایگزینی پایه های فلزی و حفظ تعادل استخر بر روی قسمت بالایی قرار گرفته اند. از این رو می توان آن را یکی از گزینه های مناسب قلمداد کرد که تا حدودی قابلیت استفاده به عنوان استخر های شنا را دارند، اما در صورتی که از نظر هزینه ای مشکلی نداشته باشید می توانید با خرید سری فریمی پیش ساخته از تجربه بهتری در زمان استفاده بهره مند شوید. 

 

طراحی

برند فست ست که تحت مالکیت شرکت بست وی می باشد از سری ایزی ست اینتکس الگو برداری شده اند به گونه ای که نحوه عملکرد، کاربری و طراحی آن با تمامی استخر های ایزی ست یکسان می باشد. بدنه استخر از سه قسمت اصلی ساخته شده است. بالاترین بخش بدنه ان که شامل لبه های استخر می شود از نوع بادی بوده و رنگ آبی کاملا روشنی دارد، قسمت میانی که دیواره های استخر را در بر می گیرد به صورت یک تکه بوده و غیر بادی است، دیواره استخر از رنگ آبی تا حدودی تیره و قسمت داخلی استخر نیز از طرح های شماتیک کاشی ساخته شده اند تا حسی مشابه استخر های سنتی به شما منتقل شود. بر روی بدنه استخر دو حفره با فاصله ای قابل توجه قرار گرفته است که برای اتصال پمپ تصفیه به آن می باشد، البته همراه این محصول پمپ تصفیه وجود نداشته و می بایست ان را به صورت جداگانه تهیه کنید. کف استخر نیز ظاهری دقیقا مشابه دیواره ها داشته و هیچ تفاوتی ندارد. 

ابعاد و وزن

استخر های ایزی ست همگی به صورت گرد و بیضی شکل تولید می شوند و تولید آنها به شکل مستطیلی به دلیل ساختار بادی لبه های آن میسر نمی باشد، در میان استخر های ایزی ست این محصول یکی از استخر های پیش ساخته کوچک به حساب می آید که قطری کمتر از 90% استخر های ایزی ست دارد از این رو می توان گفت که این کالا برای خانواده های 2 تا 4 نفره مناسب است و در فضاهای کوچک نیز جای میگیرد تا استفاده آن در فضا های مختلف میسر باشد، میزان قطر رسمی اعلام شده از سوی بست وی 366 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 76 سانتی متر می باشد که مقدار فضای خارجی استخر می باشد، برای مثال قطر اصلی لبه بالایی تا حدودی کمتر و عمق آن نیز در حدود 65 سانتی متر است. با چنین ابعادی حجم بسته بندی استخر بسیار کوچک بوده و می توان آن را به سادگی در کوله پشتی نیز قرار داد، از نظر ابعاد طول و عرضی مشابه یک لپ تاپ ولی ارتفاع آن کمی از لپ تاپ 15 اینچی بیشتر است. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده تا طول عمر آن به مراتب بالاتر شده و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. قسمت اصلی بدنه که شامل دیواره ها می شود از الیاف شمعی پی وی سی ساخته شده است، این الیاف از عبور آب جلوگیری می کند و انعطاف لازم را برای تا کردن و حجم کوچک بسته بندی در زمان هایی که به استخر نیاز ندارید فراهم می کند. از این رو می توان این نوع ساختار را هوشمندانه دانست. لبه و قسمت زیرین استخر دو لایه بوده و قسمت کناری آن از پی وی سی ضخیم سخته شده است، بخش های پلاستیکی بدنه که شامل دریچه های تخلیه و ورود آب هستند از پلاستیک نرمی بهره می برند و طول عمر بالایی نیز دارند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این استخر بادی ابتدا یک فضا با قطر 4 متر را بیابید، این محل باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد، و با پر شدن آب و فشار وارده باعث صدمه دیدن استخر نشود. همانطور که در بخش توضیحات کوتاه ذکر شده است بدنه استخر بیش از 5 هزار لیتر ظرفیت داشته و وزن آن پس از پر شدن از آب بیش از 5 تن می باشد، برای بهبود وضعیت می توانید از فوم های تاتامی یا کف پوش های مخصوص استفاده کنید. در ادامه نیز استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی این محل قرار دهید، در ادامه نوبت به باد کردن لبه استخر می رسد، لبه استخر را با استفاده از پمپ باد دستی و یا پدالی باد کنید، در انتها در صورتی که پمپ تصفیه دارید می توانید آن را به بدنه متصل کنید و در غیر این صورت با پوشاندن حفره های درون بدنه و پر کردن آب داخلی آن،  استخر آماده استفاده است.

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366 یک مدل بسیار جذاب در میان استخر های پیش ساخته می باشد که طراحی آن فریمی نبوده و به صورت نیمه بادی ساخته شده است ، برای همین است که طراحی کاملا متفاوتی را دارد . این استخر پیش ساخته به صورت گرد ساخته شده است و شاید بتوان گفت که تمامی استخر های ساخته شده به صورت فست ست یا ایزی ست این طراحی را دارند ، برای اینکه در آن ها از فریم های فلزی استفاده نشده است . راه اندازی این استخر ها تنها چند دقیقه طول می کشید و برخلاف سایر استخر های فریمی هیچ دردسری برای راه اندازی آن ندارید . دلیل نام گذاری این استخر ها با اسم استخر ایزی ست یا فست ست نیز همین موضوع می باشد . 

برای اینکه با راه اندازی استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366 آشنا شوید به صورت مختصر آن را توضیح خواهیم کرد . اگر به این استخر توجه داشته باشید و تصاویر آن را مشاهده کنید ، متوجه خواهید شد که استخر از یک لبه بادی ساخته شده است ، این لبه بادی باید در ابتدا باد شود ، برای اینکه این لبه حکم یک تیوپ یا شناور را برای استخر بازی خواهد کرد تا پس از پر کردن استخر با آب مشاهده کنید که لبه های استخر بالاتر رفته و اینگونه استخر راه اندازی شده و بر روی زمین قرار خواهد گرفت . برای همین است که گفته می شود راه اندازی استخر ایزی ست کار چندان سختی نبوده و حتی شما می توانید آن را بر روی زمین نیز راه اندازی کنید . ابعاد نسبتا کوچک این استخر پیش ساخته به شما حتی اجازه خواهد داد تا بدون هیچگونه مشکلی بتوانید استخر را حتی در پشت بام نیز راه اندازی کنید . 

استفاده کردن از استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366 در هر شرایطی مانند فضاهای سرپوشیده و یا روباز بلامانع است و شما می توانید استخر های خود را آنطور که دوست دارید راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این استخر با توجه به اینکه عمق 76 سانتی متری دارد ، در کنار آن نردبان قرار داده نشده است ولی شما می توانید خودتان نردبان تهیه کنید و یا اصلا از نردبان استفاده نکنید ، زیرا عمق زیادی نبوده و استفاده از آن راحت است . این استخر با توجه به ارتفاعی که دارد حتی برای استفاده کودکان نیز مناسب بوده و آن ها نیز حمی توانند در کنار خانواده از استخر پیش ساخته فست ست استفاده کنند . تنوع ابعادی در این استخر ها بسیار زیاد بوده و شما حتی می توانید استخر هایی را خریداری کنید که ابعاد بزرگتری را داشته و حتی برای شنا کردن بزرگسالان نیز مناسب خواهد بود . 

ظرفیت آب استخر پیش ساخته فست ست بست وی 5377 لیتر می باشد که نسبت به سایر استخر ها حجم کمی می باشد . برای همین است که شرکت بست وی برای استخر پمپ تصفیه آب قرار نداده است ولی در بدنه استخر دریچه هایی را به منظور نصب پمپ تصفیه آب قرار داده است تا در صورت نیاز و علاقه ، بتوانید با خرید پمپ تصفیه آب ، آن را به استخر متصل کرده و استفاده کنید . با نبود پمپ تصفیه آب در کنار استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366 ، قیمت استخر ایزی ست کاهش داشته و شما می توانید آن را با قیمت ارزان تری خریداری کنید . وزن کلی استخر پیش ساخته ایزی ست یا فست ست 12.9 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با ابعاد راه اندازی شده خود بسیار وزن ناچیزی است . 

به همین منظور می توان گفت که استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366 سانتی متری یک استخر پرتابل و قابل حمل است که می توانید به سادگی آن را جمع کرده و جابجا کنید . شما می توانید حتی پس از استفاده ، استخر را جمع کرده و در جایی نگهداری کنید . دی وی دی های آموزشی نیز در کنار محصول قرار داده شده است که می تواند شما را برای راه اندازی اصولی و بهتر استخر پیش ساخته راهنمایی کند . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخر پیش ساخته فست ست می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 


نوعگرد
ظرفيت آب5377 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن12.9 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...