استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549

bestway 57929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549

استخر پیش ساخته بزرگ فست ست از سری محصولات با نصب آسان شرکت بست وی محصول فوق العاده با کیفیت و شگفت انگیز می باشد که مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. مهم ترین مشخصه این محصول قطر 549 سانتی متری آن بوده که باعث می شود بتوان تعداد بیشتری از افراد به صورت همزمان از آن استفاده کنند به علاوه بزرگ تر بودن استخر شنا کردن را در ان لذت بخش تر می کند. جنس بخش کناری و لایه اصلی از ترکیب PVC و برزنت ساخته شده و مقاومت خوبی داشته که توانایی تحمل فشار 21182 لیتر را بدون کوچکترین مشکلی دارد. این استخر بزرگ ترین محصول در میان مدل های فست ست با نصب آسان می باشد و به صورت خودکار راه اندازی می شود. 

 

استخر پیش ساخته ایزی ست در مدل 549 سانتی متری بزرگترین مدل استخر های پیش ساخته فست ست شرکت بست وی بوده که از کیفیت و ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این استخر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده به عنوان استخر تفریحات آبی در منزل و مکان های ورزشی بوده که می تواند به راحتی در هر مکانی نیز قابل حمل باشد. این کالا دارای ویژگی های بسیار خوبی در خود بوده که هر مصرف کننده را ایجاب به تهیه و استفاده از این محصول خواهد کرد. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

 

طراحی و ساخت استخر

 

طراحی و ساخت استخر های فست ست بست وی همانند استخر های ایزی ست شرکت اینتکس بوده که از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار می باشد. بدنه این استخر از یک لبه بادی بهره مند بوده به بدنه اصلی متصل می باشد و به عنوان نطقه اصلی برای راه اندازی این استخر محسوب می شود. بر روی بدنه اصلی دو دریچه مخصوص ورود و تخلیه آب تعبیه شده که از طریق این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر نصب کرد. همچنین طراحی داخل بدنه این کالا نیز به صورت کاشی شکل بوده که هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به استخر شما خواهد داد.

 

جنس بدنه و لبه استخر

 

جنس بدنه استخر فست وی شرکت بست وی از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از کیفیت و ضخامت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. لبه بادی این استخر نیز از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم می باشد. لبه این استخر در صورت برخورد نکردن اشیای تیز به آن به هیچ وجه آسیب نخواهد دید. یکی از ویژگی های بسیار خوب بدنه این استخر انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک تر می باشد. این ویژگی موجب می شود تا حمل و جا به جایی این استخر را بیش از پیش آسوده تر کند.

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

 

استخر فست ست بست وی با ابعاد (قطر: 549 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بزرگترین استخر پیش ساخته در خانواده فست ست ها بوده که قادر است پاسخگوی بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان باشد. این استخر به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی گزینه بسیار مناسبی باشد. این ابعاد در واقع شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و زمانی که این استخر را جمع کنیم ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد تا جا به جایی و حمل آن توسط انواع وسیله های نقلیه آسوده تر باشد. اما ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا لبه بادی این استخر بوده که عمق مفید 110 سانتی متری را به همراه خواهد داشت. این عمق مفید می تواند تا 21182 لیتر آب در خود جای دهد. بنابراین حجم 90 درصدی استخر را شامل خواهد شد.


 

نحوه راه اندازی و مراقبت

 

راه اندازی تمامی استخر های فست ست و ایزی ست بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از باد کردن لبه بادی درون استخر را از آب پر کرده تا به شکل خودکار راه اندازی شود. برای راه اندازی حتما نیاز به باد کردن لبه استخر خواهد بود. برای جمع کردن استخر نیز می توان به دو روش اقدام کرد: ابتدا خالی کردن باد لبه استخر و سپس آب درون بدنه و یا خالی کردن آب استخر و سپس باد لبه بادی. یکی از مناسب ترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از این محصول جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین استفاده از روکش و زیرانداز برای استفاده از استخر در فضای باز خواهد بود.

 

جمع بندی

 

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی یکی از مناسب ترین و سبک ترین استخر های پیش ساخته در مقابل استخر های فریمی بوده که از قابلیت راه اندازی اتوماتیک و سریع برخوردار می باشند. این استخر دارای دریچه های مخصوص آب بوده و می تواند علاوه بر موارد تفریحی کاربرد صنعتی و کاری نیز داشته باشد. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549

استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549 یک استخر بزرگ خانگی بوده که شاید در مقایسه با سایر استخر ها از ابعاد کوچکی برخوردار باشد ، ولی با توجه به نوع طراحی نیمه بادی یکی از بزرگترین استخر های فست ست یا ایزی ست پیش ساخته فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید از آن استفاده کنید . این استخر پیش ساخته برای استفاده تمامی سنین کاربرد داشته و بیشتر از آن رده های سنی بالای 6 سال استفاده می کنند . برای اینکه بازی کودکان با این محصول می تواند کمی خطرناک باشد . لذا برای آن ها پیشنهاد می کنیم که استخر های ایزی ست کوچک تر را انتخاب و خریداری کنید . در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549 و ویژگی هایی که دارد آشنا کنیم . 

همانطور که از نام استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549 مشخص است ، این استخر پیش ساخته دارای قطری 549 سانتی متری است و برای همین گفته می شود که یکی از بزرگترین استخر های نیمه بادی است . با توجه به کیفیت بالا تر و داشتن بدنه ای ضخیم و برزنتی ، معمولا این مدل از استخر ها را در دسته بندی استخر پیش ساخته قرار می دهند . این در حالی است که عمق استخر 122 سانتی متر بوده که عمق نسبتا زیادی خواهد بود . شما می توانید به راحتی حتی در داخل استخر شنا کنید . ولی اگر کودکان سنین پایین قصد دارند از استخر پیش ساخته فست ست استفاده کنند ، بهتر است از وسایل ایمنی استفاده کنند . از جمله این وسیله ها می توان به جلیقه بادی ، بازوبند بادی ، حلقه شنا و ... اشاره کرد . 

بیشتر استخر های بادی که شاید قبل از مشاهده این استخر ها با آن ها مواجه شده باشید ، اغلب از ابعاد کوچکی برخوردار هستند و از سوی دیگر معمولا این استخر ها بدنه های نازک تری دارند و تنها برای ساخت آن ها از لایه های پی وی سی ساخته شده است که معمولا بسته به نوع استخر ، ممکن است از لایه های ضخیم و یا نازک پی وی سی استفاده شود . این در حالی است که استخر پیش ساخته فست ست خارجی از پی وی سی و برزنت سه لایه ساخته شده است ، برای همین ضخامت بسیار بیشتری را داشته و می تواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت بیشتری را داشته باشد . طبیعی است که یک استخر پیش ساخته بزرگ از نوع فست ست حجم زیادی از آب را در داخل خود نگهداری می کند و لازمه آن این است که بدنه استخر مقاوم باشد . 

در داخل استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549 حدودا 21182 لیتر آب گنجایش دارد که حجم بسیار زیادی بوده و شما می توانید بدون نگرانی داخل آن را با آب پر کنید . یکی دیگر از پارامتر هایی که شاید باعث شده باشد تا با خیالی راحت بتوانید از استخر پیش ساخته فست ست استفاده کنید این است که محصول ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که یکی از شناخته شده ترین برند های موجود در بازار است . این برند یک شرکت آمریکایی است که چندین دهه سابقه فعالیت در ساخت و تولید محصولات بادی و پیش ساخته را دارد . 

به طوریکه حتی بست وی برای ساخت استخر پیش ساخته فست ست با قطر 549 یک پمپ تصفیه آب نیز طراحی کرده است تا برای تصفیه کردن آب استخر از آن استفاده کنید . همانطور که اشاره شد ، حجم آب استخر بسیار زیاد است و نیاز به یک تصفیه آب می باشد تا از کثیف شدن آب استخر جلوگیری کند . برای همین است که بست وی یک پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری در نظر گرفته شده است که قدرت این را دارد تا در هر ساعت 5678 لیتر آب را تصفیه کند . برای همین ظرف مدت چند ساعت می تواند تمامی آب استخر را تصفیه کرده تا شما شرایط بهتری را برای تفریحات خود داشته باشید .

نوعگرد
ظرفيت آب21182 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
وزن59.3 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت سه لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...