استخر پیش ساخته فست ست 396

Bestway 57319

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فست ست 396

استخر پیش ساخته فست ست 396 یکی از محصولات با کیفیت شرکت بست وی می باشد که قابلیت راه اندازی ساده را داشته و تنها با باد کردن لبه آن و پر کردن بخش داخلی، آماده استفاده می شود. نصب این استخر بادی کمتر از یک دقیقه زمان می برد و باقی زمان برای پر شدن آب داخلی صرف می شود. از سایر مشخصه های این محصول می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن، وزن کم و پرتابل بودن اشاره کرد که باعث می شود بتوان آن را به سادگی جابجا کرده و در محل های مختلف راه اندازی کرد. برای قرار گیری و استفاده از این استخر پیش ساخته لازم است که فضایی مربعی و مسطح 18 متر مربعی داشته باشید. همراه این کالا پمپ تصفیه وجود دارد و آب درون استخر را به خوبی تصفیه و برای بار های بعدی قابل استفاده می کند.

استخر پیش ساخته فست ست 396 از سری استخر های پیش ساخته شرکت بست وی بوده که به دلیل نوع طراحی ، به سادگی و در مدت زمان اندکی قابل راه اندازی می باشد . همچنین به دلیل جنس بدنه ، وزن کمتری نسبت به سایر استخر های پیش ساخته داشته که این امر در کارایی و جا به جایی آن تاثیر بسزایی دارد . علاوه بر این به دلیل حجم مناسب و قابلیت نصب و جمع کردن آسان و سریع به راحتی در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود . در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر پیش ساخته فست ست همراهی می نماییم...


طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های پیش ساخته ایزی ست از طراحی ساده و گرد برخوردار بوده که می توان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود . لبه های این نوع استخر بادی بوده و می توان با استفاده از پمپ های دستی کوچک نیز آن را در مدت زمان اندکی راه اندازی نمود . کف این استخر ساده و دولایه بوده که بهتر است در حین استفاده و به ویژه در فضای باز از یک زیر انداز استفاده نمود . در قسمت بدنه نیز دریچه ورود و خروج آب تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید به سرعت و به راحتی استخر خود را راه اندازی نمایید و همچنین با استفاده از این دریچه می توانید یک پمپ تصفیه نیز به استخر متصل نموده و همواره استخری تمیز در اختیار داشته باشید .

جنس بدنه

لبه های بادی این محصول از جنس پی وی سی تهیه شده که بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار پوسیدگی نخواهد شد . در ساخت قسمت بدنه اصلی از پی وی سی با الیاف شمعی بکار گرفته شده است که علاوه بر مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی ، بسیار منعطف بوده و در حین جمع کردن به سایز کوچی تبدیل خواهد شد . شرکت بست وی به منظور افزایش کیفیت این محصول ، قسمت کف آن را از پی وی سی دولایه در نظر گرفته که طول عمر محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است . با توجه به متریال بکار گرفته در تولید این محصول می توان گفت استخری با طول عمر و کارایی بالا بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد .

ابعاد و وزن و ظرفیت

همانطور که می دانید و در تصویر مشاهده می نمایید استخر های پیش ساخته فست ست به صورت گرد طراحی شده که در سایز های نسبتا کوچکتر از سایر استخر های پیش ساخته می باشند . این محصول نیز به صورت گرد طراحی شده و دارای قطر 396 سانتی متر و ارتفاع 84 سانتی متر می باشد که دارای فضای کافی برای تفریح بوده و مناسب استفاده چند بزرگسال می باشد . ظرفیت آب آن نیز 7340 لیتر بوده که برای این استخر پیش ساخته بسیار ایده آل و مناسب می باشد . وزن این محصول در حدود 15 کیلو گرم بوده که برای استخری با این ابعاد مطلوب به نظر می رسد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به نکات ذکر شده استخر پیش ساخته فست ست 396 از کیفیت مطلو.بی برخوردار می باشد . اما به منظور پیش گیری از هرگونه آسیب دیدگی می بایست از برخورد اشیاء بسیار تیز به آن جلوگیری نمایید . در صورت آسیب دیدگی نیز این محصول قابل تعمیر بوده و قابلیت استفاده مجدد را خواهد داشت .

 

جمع بندی

استخر پیش ساخته فست ست 396 محصولی در وزن و و حجم مناسب بوده که قابلیت راه اندازی آسان و سریع را داراست . به دلیل دارا بودن بدنه ای از جنس پی وی سی با الیاف شمعی بسیار مقاوم و در عین حال منعطف بوده که با خیالی آسوده می توانید آن را در محل مورد نظر خود راه اندازی نموده و از آن لذت ببرید . اگر شما نیز مجذوب این استخر بادی کاربردی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب آن را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

استخر پیش ساخته فست ست 396

استخر پیش ساخته فست ست 396 برند بست وی یکی از بهترین استخر های خانگی است که شما می توانید از آن استفاده کنید . استخر های پیش ساخته فست ست که با نام دیگر استخر ایزی ست نیز معروف است یکی از مقاوم ترین نوع استخر ها بوده که به دلیل نوع طراحی متفاوت و بسیار خوبی که دارد به سادگی راه اندازی می شود و برای همین است که نام آن را استخر ایزی ست یا همان فست ست قرار داده اند . برای همین اگر شما به دنبال خرید استخر پیش ساخته بزرگی هستید که راه اندازی آن دردسر های استخر های فریمی را نداشته باشد ، ما به شما خرید استخر پیش ساخته ایزی ست فست ست را پیشنهاد میکنیم که در عین بزرگی ، راه اندازی بسیار آسان و ساده ای را دارد . در قسمت توضیحات در رابطه با راه اندازی آسان این محصول توضیحاتی را خدمت شما ارائه کرده ایم . اما در این بخش قصد داریم تا توضیحات بیشتری را در رابطه با استخر پیش ساخته فست ست 396 ارائه دهیم و محصول را نقد و بررسی کنیم . 

این استخر به صورت گرد ساخته شده است و می توان گفت که بیشتر از 95 درصد استخر های فست ست به صورت گرد ساخته می شوند برای اینکه آن ها دارای یک لبه بادی هستند که این لبه بادی می تواند شبیه به یک تیوپ باشد که بر روی آب شناور می ماند . برای اینکه با پر کردن استخر از آب ، لبه بادی استخر به گونه ای شناور مانده و می تواند باعث بالا رفتن بدنه کناری استخر شده تا در نتیجه به صورت اتوماتیک شاهد راه اندازی این استخر دوست داشتنی و زیبا باشید . عددی که در انتهای نام استخر پیش ساخته فست ست ذکر شده است در واقع قطر استخر است که می توان گفت نزدیک به 4 متر می باشد . این ابعاد و قطر یک قطر نسبتا بزرگ محسوب می شود و شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته فست ست 396 یک استخر بزرگ در خانه داشته باشید . ولی در مقایسه ابعاد استخر پیش ساخته فست ست با سایر استخر های فست ست فروشگاه اینتکس می توان گفت که این استخر سایزی متوسط دارد . 

برای همین است که دستان شما برای خرید استخر پیش ساخته فست ست در مدل های مختلف و در ابعاد گوناگون باز تر است . شما حتی می توانید استخر های ایزی ست کوچک تری را خریداری کنید که تنها مخصوص بازی های کودکان است . ولی استخر پیش ساخته فست ست 396 به دلیل قطری که دارد می تواند برای استفاده کودکان 6 سال به بالا مورد استفاده قرار بگیرد . کودکان در سنین پایین تر از 6 سال نباید از استخر پیش ساخته فست ست استفاده کنند برای اینکه این استخر ارتفاعی 84 سانتی متری داشته و می تواند برای آن ها خطرناک باشد . این استخر پیش ساخته نیمه بادی توسط شرکت بست وی ساخته شده است و از این جهت می توانید با اطمینان بیشتری آن را خریداری کنید . برای اینکه شرکت بست وی یکی از بزرگترین تولید کنندگان استخر های ایزی ست و فست ست در دنیا می باشد که به عنوان یک برند معروف در این زمینه شناخته می شود . 

این استخر ظرفیت آب متوسطی دارد و به 7340 لیتر می رسد ، برای همین کاملا به دلخواه شماست که برای استخر ایزی ست خود پمپ تصفیه آب در نظر بگیرید یا از اینکار صرف نظر کنید . ولی توجه داشته باشید که شرکت بست وی برای ساخت استخر پیش ساخته فست ست 396 نیز دریچه هایی را قرار داده است که امکان نصب پمپ تصفیه اب استخر برای شما فراهم باشد تا در صورت نیاز آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و نصب کنید . قیمت استخر پیش ساخته فست ست 396 به دلیل اینکه در کنار خود پمپ تصفیه ندارد ارزان تر از مدل هایی می باشد که دارای پمپ هستند . وزن این استخر نیز بسیار سبک است و جابجایی آسانی دارد . این استخر تنها 15 کیلوگرم وزن دارد و بسیار آسان جابجا می شود .

نوعگرد
ظرفيت آب7340 ليتر
قطر396 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن15.1 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...