استخر پیش ساخته فست ست 396 با پمپ

Bestway 57321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فست ست 396 با پمپ

استخر پیش ساخته فست ست 396 با پمپ از سری استخر های بادی پیش ساخته با کیفیت بدنه بالا برای انواع تفریحات آبی و همچنین برای استفاده در صنعت پرورش ماهی می باشد. این استخر از نظر ابعاد به عنوان استخر فست ست متوسط در نظر گرفته شده و از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار می باشد. این استخر دارای کیفیت بدنه بالایی بوده و از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و گرمای آفتاب برخوردار خواهد بود. به همین جهت امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم خواهد کرد. این محصول به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که به بدنه اصلی و دریچه های تعبیه شده روی بدنه وصل می شود. این محصول به دلیل داشتن وزن و حجم مناسب در حالت جمع شده به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فست ست 396 با پمپ

استخر پیش ساخته فست ست 396 با پمپ

استخر پیش ساخته فست ست 396 با پمپ یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند نامدار و محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با کمک متخصصانمان به معایب و مزایا این کالا آشنا کرده تا نسبت به هزینه ای که می خواهید ، اقدام به خرید بهترین محصول بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در قسمت بالایی آن طوری ساخته شده تا در وهله اول یک تکیه گاه نرم را دارا باشد و در وهله دوم استحکام بدنه این محصول را بالا ببرد . رنگ این استخر بادی پیش ساخته آبی بوده و در قسمت وسط آن نام برند معتبر بست وی به چشم می خورد .

جنس بدنه

جنس بدنه یکی دیگر از نکات اصلی خرید هر شخصی برای محصول مورد نظر خود بوده ، که هرچه با کیفیت تر باشد قطعا طول عمر بالا تری را خواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پی وی سی و الیاف شمعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از خرید و سفارش این محصول به ابعاد و سایز آن دقت کرده تا پس از تحویل محصول دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن کالا در محصول مورد نظر نشوید . به همین دلیل ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 396 سانتی متر ، ارتفاع : 84  سانتی متر ، ظرفیت آب : 7340 لیتر و در نهایت وزن این محصول 17.4 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و این استخر پیش ساخته را باد بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد تا وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید و حتما پس از استفاده از این استخر پیش ساخته ایزی ست ، آن را جمع کنید تا دچار برخورد صدمات احتمالی نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی پیش آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید و خیالی راحت از آن استفاده نمایید .

جمع بندی

استخر پیش ساخته فست ست 396 با پمپ یک محصول بسیار زیبا و شیک بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این کالا به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که دارای جنس بدنه ای از پی وی سی و الیاف شمعی است و در برابر صدمات و آسیب های احتمالی مقاوت بسیار بالایی دارد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب7340 ليتر
قطر396 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن17.4 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...