استخر پیش ساخته قابل حمل

intex 28272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته قابل حمل

استخر پیش ساخته قابل حمل فریمی مستطیلی با ارتفاع 75 سانتی متر محصولی ساخته شده از جنس الیاف ابریشمی برزنتی بوده که از کیفیت بسیار مناسبی بهره می برد. این محصول در واقع سومین نوع استخر های مستطیلی برزنتی محسوب شده که علاوه بر مصارف تفریحی آبی برای برخی از کارهای صنعتی در ارتباط با آب نیز استفاده می شود. استخر پیش ساخته قابل حمل برزنتی ، مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان ، در منزل ، جنس استخر : pvc و الیاف، فریم دار ، همراه با دریچه تخلیه آب و جای نصب پمپ تصفیه آب ، رنگ آبی ، مقاوم در برابر فشار آب ،محصول شرکت intex ، تحویل در محل ، از استخر های پیش ساخته اینتکس میتوان در منزل ، حیاط ، ویلا ، مهدکودک ، فضای باز ، پارکینگ منزل ، روی پشت بام ، جهت آب تنی در فصل زیبای تابستان استفاده کرد ، از مزیت های این استخر های پیش ساخته و برزنتی میتوان به پرتابل بودن ، قابل حمل ، سبک بودن ، و کم حجم بودن آنها میتوان اشاره کرد.

این نوع از استخر های پیش ساخته قابل استفاده در هر شرایط مختلف جوی هستند و سرما یا گرما ، خشکی یا رطوبت هوا نیز به استخر آسیبی وارد نمی کند ، زیرا شرکت اینتکس از برترین اجناس برای ساخت محصول استفاده کرده است . در بخش نقد و بررسی به طور کامل در رابطه با جنس بدنه و پایه های این استخر پیش ساخته توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . بنابراین هیچ محدودیتی در استفاده از استخر پیش ساخته در شهر های شمال کشور مانند گیلان ، مازندران و شهر های گرمسیری چون اهواز ، کرمان و ... وجود ندارد ، پس با خیال راحت از استخر های پیش ساخته استفاده نمایید .

همانطور که از نام محصول مشخص است ، این استخر پیش ساخته قابلیت حمل آسان داشته و کاملا پرتابل است ، به همین دلیل شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید . حمل نقل آسان استخر به شما اجازه خواهد داد تا در صورت نیاز بتوانید آن را در محل جدیدی راه اندازی کنید و حتی به صورت دوره ای از استخر استفاده کنید ، بدین ترتیب در صورتی که از استخر پیش ساخته استفاده ای ندارید که معمولا می توان به فصول سرد سال اشاره کرد ، استخر را جمع کرده و در ابعاد بسیار کوچکی تبدیل کرده و آن را نگهداری کنید .

معمولا برای استخر های پیش ساخته پمپ های تصفیه آب در نظر گرفته می شود ، اما با توجه به ابعادی که این استخر دارد ، حجم آب آن نسبت به سایر استخر ها کمتر است از این رو فروشگاه اینتکس این استخر را بدون پمپ تصفیه آب و با قیمت ارزان تر برای فروش گذاشته است تا کسانی که نیازی به پمپ تصفیه ندارند هزینه بیشتری را پرداخت نکنند ، اما این امکان برای خریداران فراهم است که در صورت نیاز بتوانند پمپ تصفیه آب مخصوص استخر را به صورت مجزا خریداری کنید . در صورتی که دسترسی به موتور خانه یا آب رودخانه دارید و قادر هستید تا به صورت مکرر آب استخر را تعویض کنید شاید حتی نیازی به پمپ تصفیه آب نخواهد بود .

عمدتا استخر های پیش ساخته که ظرفیت بالایی را دارند ، کمتر آب آن را به صورت مکرر تعویض می نمایند ، به همین دلیل در صورت استفاده مداوم آب آلوده و کثیف شده و در نهایت بوی نامطبوعی به خود می گیرد ، بنابراین توصیه می شود اگر استخر را به صورت دائمی استفاده می کنید از پمپ تصفبه استفاده کنید . در بدنه محصول محل نصب شلنگ های پمپ تصفیه آب طراحی شده اند که می توانید از آن ها استفاده نمایید . علاوه بر پمپ تصفیه آب که می تواند آلودگی و گل و لای آب با به خود جذب کند می توانید با استفاده از قرص های کلر حتی آب استخر را ضد عفونی کنید تا باکتری ها و میکروب ها نابود شوند تا اینچنین موجب بیماری نیز نشوند .

شما می توانید از استر های پیش ساخته در حیاط خانه و ویلا ، پشت بام ، زیرزمین ، پارکینگ ها ، باشگاه ها ، مهد کودک ، مراکز آب درمانی برای کودکان و ... استفاده کنید . با توجه به اینکه این استخر ها بر روی زمین راه اندازی می شوند نیازی به هیچ گونه حفاری نخواهید داشت . لازم به ذکر است که شما می توانید از این استخر ها در زمین های مسطح خاکی ، چمن ، بتنی یا شنی و ماسه ای استفاده کنید ، اما برای زمین های شنی یا آسفالت بهتر است که از زیرانداز استفاده کنید تا زبری زمین در دراز مدت به استخر آسیبی وارد نکند . شما می توانید از تاتمی ها یا همان ابر های شبکه ای ، چمن مصنوعی ، زیرانداز مخصوص استخر پیش ساخته و ... استفاده کنید .

زمانی که استخر پیش ساخته را جمع آوری می کنید ، دقت داشته باشید که قبل از بسته بندی استخر را به خوبی خشک کرده و سپس بسته بندی کنید . بهترین راه برای خشک کردن استخر این است که آن را در فضای باز و در معرض نور خورشید قرار دهید تا خشک شود ، استفاده از سشوار و یا حرارت برای خشک کردن استخر توصیه نمی شود و چه بسا به صورت طبیعی خشک شود بسیار بهتر بوده و آسیبی به استخر وارد نخواهد شد .

شما می توانید برای نگهداری هر چه بهتر از استخر از درپوش ها استفاده کنید ، درپوش هایی در ابعاد مختلف طراحی شده اند که می توانید به نسبت استخر پیش ساخته خود آن را خریداری کرده و در زمانی که از استخر استفاده نمی کنید درپوش را بر روی استخر قرار دهید تا آشغال ، گرد و خاک ، شاخ و برگ درختان و ... به داخل استخر نریزد . دستگاه هایی با عنوان جارو اکسیمر یا جارو های اتوماتیک استخر نیز طراحی شده اند که می توانید با استفاده از آن کف استخر را تمیز کنید . این جارو ها قابلیت این را دارند تا استخر را از هر نوع لجن ، جلبک ، اشغال های درشت را از کف استخر پاک کنند .

نوعی جاروهای دستی نیز طراحی شده اند که دیگر به صورت اتوماتیک در کف استخر حرکت نمی کنند بلکه خودتان می توانید قسمت خواصی از استخر را که زباله یا لجن گرفته شده است را پاک کنید . تمامی این لوازم جانبی در فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رسد که در صورت نیاز می توانید این دستگاه های جانبی را نیز از فروشگاه سفارش دهید . معمولا برای استخر های پیش ساخته ای که ارتفاع بیش از 90 سانتی متر را دارند ، نردبان در نظر گرفته می شود اما ارتفاع کم این استخر نیازی به نردبان ندارد . شما می توانید برای پر کردن استخر حتی از اب گرم نیز استفاده کنید تا جنبه درمانی نیز داشته باشد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته قابل حمل

استخر پیش ساخته قابل حمل

استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس در واقع سومین نوع استخر های پیش ساخته مستطیلی این شرکت برای انواع کار های آبی بوده که در میان ساده ترین استخر های پیش ساخته فریمی قرار می گیرد. این کالا دارای کیفیتی مناسب برای استفاده در هر مکان باز و بسته ای بوده که می تواند یک استخر مقرون به صرفه به منظور تامین نیاز های هر مصرف کننده ای باشد. استخر های پیش ساخته یکی از بهترین جایگزین های استخر های بتنی و یا چوبی بوده که به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل و نقل، قابلیت نصب و جمع مردن در مدت زمان بسیار کم، قیمت و کیفیت قابل قبول و ... از فروش بالایی برخوردار بوده است. این استخر نیز از این قافله عقب نمانده و از طرفداران زیادی برخوردار بوده است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کالا همانطور که اشاره کریدم از نوع مستطیلی بوده و ظاهر ساده ای دارد. بدنه ای با حالت مستطیلی که می تواند از لحاظ تفریحات آبی تمامی مصرف کننده ها در هر سنینی را در خود جای دهد. اما طراحی قسمت داخل این استخر به صورت کاشی شکل بوده که به زیبایی آن افزوده است. از دریچه های مخصوص ورود و خروج آب نیز بر روی بدنه این محصول استفاده شده تا علاوه بر راحتی پر و بخصوص خالی کردن آب استخر قابلیت نصب پمپ های تصفیه آب را بر روی این محصول داشته باشید. در هر قسمت گوشه این استخر یک قاب پلاستیکی سینی شکل نیز به صورت مجزا تعبیه شده که پس از نصب کامل استخر در این قسمت از این کالا قرار داده می شود. این وسیله می تواند گزینه خوبی برای نگهداری اشیای مختلف شما از جمله تلفن همراه در زمان تفریحات آبی باشد. نحوه راه اندازی این استخر نیز به صورت فریمی بوده که توسط دو نوع فریم داخلی و خارجی این کار انجام می شود. 

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته قابل حمل برابر (طول: 300 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 75 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی خانوادگی و همچنین سایر کاربرد های این استخر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و از نظر ابعاد سومین نوع استخر های فریمی مستطیلی اینتکس محسوب می شود. این ابعاد یکی از مناسب ترین و استاندارد ترین ابعاد های استخر های پیش ساخته بوده که پاسخگوی هر نوع نیاز های ما مصرف کنندگان خواهد بود. ارتفاع این استخر پیش ساخته با عمق آن برابر نبوده و از آنجایی که نمی توان از لبه این استخر را از آب پر کرد پس عمق مفید این کالا تا 65 سانتی متر خواهد بود. (یعنی حدود 80 الی 90 درصد حجم بدنه داخلی). اما ظرفیت آب این کالا حدود 3834 لیتر بوده که ظرفیت آبی بسیار مناسب و قابل قبول برای چنین ابعادی خواهد بود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این سری از استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس از نوع پارچه با الیاف شمعی بوده که رویه آن را برزنت و PVC ضخیم می پوشاند. این جنس بدنه علاوه بر داشتن ضخامت بالا می تواند در برابر بسیاری از اتفاقات عادی نیز مقاوم باشد. برای مثال قرار گرفتن این کالا در شرایط جوی مختلف و همچنین در زیر نور و حرارت آفتاب هیچ گونه آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. علاوه بر این می توانید از آب های گرم و سرد در داخل آن استفاده نمایید. این بدنه غیر از داشتن چنین ویژگی هایی از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا هنگام جمع کردن آن حجم کم تری را به خود بگیرد. اما جنس فریم های این استخر از نوع آلومینیومی سبک بوده که همانند جنس بدنه اصلی در برابر شرایط جوی مختلف و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. علاوه بر این، این فریم ها ضد آب نیز خواهند بود. با وجود سبک بودن این فریم ها مقاومت بالایی را در برابر فشار بدنه و آب درون استخر خواهند داشت. به همین دلیل هیچ نگرانی بابت این قضیه نخواهید داشت. 

نحوه راه اندازی و نصب

برای راه اندازی این استخر فریمی قابل حمل کافیست آن را بر روی سطحی مطمئن پهن کرده و سپس با توجه به اندازه و نوع قرار گرفتن فریم ها شروع به نصب آن می کنیم. توجه داشته باشید که این فریم ها به دو قسمت تقسیم می شوند. فریم های داخلی و فریم های خارجی که هر کدام با توجه به ارگونومی بدنه نصب می شوند. دقت کنید پس از نصب کامل استخر شروع به جاری نمودن آب به داخل آن کنید. البته برای نصب می توانید از نصب کننده های مجرب شرکت اینتکس نیز استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاه و به سادگی این محصول را راه اندازی کنند. برای جمع کردن آن هم کافیست ابتدا از فریم ها شروع کرده و سپس اقدام به تا کردن صحیح بدنه نمایید.

سایر ویژگی ها و کاربرد ها

از ویژگی های خوب این استخر پیش ساخته می توان به قابلیت استفاده از آن در فضا های مختلف از جمله ویلا ها، باغ ها و همچنین حیاط منزل شخصی اشاره نمود. این محل های استفاده ذکر شده می توانند بیشتر برای استفاده از این استخر به عنوان استخر پیش ساخته تفریحی اشاره نموده در حالی که این کالای اینتکس می تواند برای صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی ها خود سبب می شوند تا مزیت های این نوع استخر ها را افزایش دهند.

جمع بندی

استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس از سری استخر هایی با طراحی ساده بوده که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. این محصول از مقرون به صرفه ترین استخر های تولید شده تا کنون بوده که از فروش بالایی نیز برخوردار است. این کالا توسط شرکت اینتکس با ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3834 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع75 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...