استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با پمپ تصفیه

bestway 56411

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با پمپ تصفیه آب یکی دیگر از تولیدات کارخانه بست وی در سال 2020 بوده که ابعدی نسبتا کوچک داشته و برای مصارف تفریحی و پرورش ماهی و... مناسب می باشد. این استخر پیش ساخته از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که می توانید آن را به صورت روکار بر روی سطح زمین و یا توکار در داخل زمین راه اندازی کنید. این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده که شامل بدنه استخر پیش ساخته و سازه های فریمی آن می شود. این بدنه اصلی استخر پیش ساخته از بهترین نوع پی وی سی سه لایه با الیاف پلی استر تولید شده است. این جنس بدنه نرم و باداوم بوده که در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب مناسب می باشد. به همین دلیل می توانید از محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. سازه های فریمی محصول نیز از نوع الومینیوم ضدزنگ می باشد. این نوع فریم سبک بوده اما تحمل وزن بالایی دارد. سازه ها در تمامی اطراف محصول با حد فاصل مشخص تعبیه شده اند. بر روی بدنه اصلی محصول یک دریچه برای تخلیه آب نیز وجود دارد. این استخر پیش ساخته دارای یک پمپ تصفیه فیلتری نیز بوده که نیاز شما را برای خرید تجهیزات اضافی برطرف خواهد کرد. برای خرید استخر پیش ساخته می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با پمپ تصفیه از نمونه استخر های پیش ساخته فریمی با طول 3 متر می باشد که دارای طراحی جدید و بسیار مقاوم بوده که می تواند یک بستر آبی مقاوم و بسیار عالی برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان باشد . این استخر به واسطه ابعاد نسبتا بزرگی که دارد قابل استفاده به عنوان استخر خانوادگی می باشد که بزرگتر ها می توانند در کنار کودکان به بازی و تفریح بپردازند و بر روی بازی کودکان و نوجوانان نیز نظارت داشته باشد .

استخر پیش ساخته فوق به دلیل طراحی جداگانه فریم و بدنه و امکان جداسازی آن ها به همراه وزن سبکی که محصول دارد قابلیت حمل و جابجایی آسانی دارد ، بنابراین این محصول را در دسته استخر های پیش ساخته پرتابل یا قابل حمل قرار می دهند ، بنابراین شما می توانید به صورت دوره ای از استخر استفاده کنید و در صورت عدم نیاز ، می توانید آن را جمع آوری کنید و یا در محل جدیدی راه اندازی کنید . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا فضای اشغال شده را بر خلاف استخر های بتنی آزاد کنید . در ادامه بیشتر با ویژگی های محصول ، آشنا خواهید شد ، پس از قصد خرید استخر پیش ساخته فریمی دارید در ادامه نقد و بررسی همراه ما باشید .

نوع ساخت و طراحی استخر

با توجه با نام محصول این استخر دارای ساختار فریمی بوده و برای ان از سازه استفاده شده است ، این سازه که در واقع پایه یا فریم استخر می باشد ، چارچوب اصلی استخر بوده که می تواند بدنه را بر روی خود نگه داشته و با تحمل وزن آب ، مقدار زیادی آب را در داخل خود جمع کند . قسمت بدنه استخر با فریم آن جدا بوده که نیاز به راه اندازی دارد . بنابراین بدنه این استخر برخلاف استخر های بادی ، غیر قابل باد شدن بوده و با استفاده از پایه ها راه اندازی شده و به صورت ایستاده قرار می گیرد .

این طراحی به شما اجازه خواهد داد تا استخر را بتوانید بر روی زمین راه اندازی کنید ، بنابراین نیازی نیست که زمین را حفاری کرده و استخر را در داخل زمین قرار دهید . پایه های استفاده شده در محصول به خوبی می تواند وزن 3300 لیتری آب را تحمل کند . با توجه به ظرفیت نسبتا زیاد این استخر ، شرکت بست وی برای این محصول پمپ تصفیه آب فیلتری در نظر گرفته است که با استفاده از آن می توانید به صورت مستمر و مداوم ، آب داخل استخر را تصفیه کنید تا از کدر شدن و آلوده شدن آب جلوگیری کنید . بیشتر استخر های پیش ساخته بزرگ شرکت بست وی دارای پمپ های تصفیه متناسب با ظرفیت استخر می باشند .

جنس استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته ممکن است از اجناس مختلف و متنوعی ساخته شوند بنابراین در هنگام خرید استخر پیش ساخته به جنس محصول دقت داشته باشید ، البته برند های معتبر و با تجربه ای چون بست وی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند . بست وی برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته قابل حمل از pvc  سه لایه با الیاف پلی استر استفاده کرده است . از پی وی سی بیشتر برای ساخت بدنه استخر های بادی استفاده می شود چرا که طول عمر بالایی داشته و عایق در برابر رطوبت و نور خورشید می باشد .

با توجه به ظرفیت و ابعاد استخر فریمی فوق ، بست وی از سه لایه پی وی سی استفاده کرده که در میان لایه های آن از الیاف شمعی پلی استر استفاده کرده است که دوام محصول را دوچندان کند . پلی استر نیز ضد اب بوده و از پارچه های آن برای ساخت چادر های مسافرتی ضد آب استفاده می شود ، از این رو استفاده از آن می تواند استخر را در برابر ضربه ها و همچنین وزن آب مقاوم تر کند . بست وی همچنین برای ساخت فریم و پایه های این استخر از فلز آلومینیوم استفاده کرده است ، این فلز از سبک ترین و مقاوم ترین فلزات می باشد که استفاده از آن موجب افزایش وزن محصول نشده است تا اینچنین به راحتی بتوانید استخر را حمل و جابجا کنید .

توصیه و نکات مهم

توجه داشته باشید که این استخر پیش ساخته دارای عمق 66 سانتی متری می باشد ، بنابراین استفاده از آن برای کودکان سنین پایین مناسب نبوده و حدالامکان باید از وسایل و تجهیزات ایمنی چون جلیقه بادی ، حلقه یا بازو بند بادی استفاده کنند . همواره به بازی و تفریح کودکان نظارت داشته باشید . این استخر مناسب شیرجه زدن نبوده و حتی توسط شرکت بست وی نیز شیرجه زدن منع شده است زیرا عمق آن مناسب شیرجه زدن یا پشتک زدن نمی باشد . توجه داشته باشید که برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه استخر آسیب وارد کند ، بنابراین بهتر است در نگهداری از استخر کوشا باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3300 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...