استخر پیش ساخته قطر 549 با پمپ شنی

bestway 56400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته قطر 549 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته قطر 549 با پمپ شنی از بزرگترین استخر های پیش ساخته گرد فریمی بوده که دارای پمپ تصفیه آب شنی می باشد. این محصول از پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و همچنین برای ذخیره آب در کشاورزی استفاده بسیار زیادی می شود. این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس PVC و برزنتی داشته که به صورت سه لایه با ضخامت بالا طراحی و تولید شده است. محصولی که از فریم های آلومینیومی برخوردار بوده که کاملا ضد زنگ می باشند. طراحی صورت گرفته برای این استخر طراحی با استحکام بالا بوده و به هیچ عنوان در صورت استفاده در فضای باز و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته قطر 549 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته قطر 549 با پمپ شنی از نمونه استخر های پیش ساخته با طراحی گرد و با طراحی داخلی سرامیکی می باشد که به واسطه زیبایی و طراحی لوکس ، بدنه با دوام و فریم مستحکم خود به فروش بسیار بالایی نیز دست یافته است . استخر های پیش ساخته محصولاتی از قبل طراحی و تولید شده هستند که به همین دلیل با نام استخر پیش ساخته شناخته می شوند .

این محصولات به واسطه ویژگی های بسیار عالی و مزایا خوب خود سبب شده است تا از آن برای مصارف خانگی و شخصی نیز استفاده شود . در بخش های بعدی قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول به مواردی چون طراحی و تولید استخر پیش ساخته ، ویژگی های استخر پیش ساخته ، جنس ، لوازم جانبی و پمپ تصفیه آب ، نحوه راه اندازی و خدمات پس از فروش بپردازیم .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته

نحوه طراحی و تولید استخر پیش ساخته می تواند بیانگر ظاهر محصول ، دوام و کیفیت آن باشد . تنوع در طراحی و تولید استخر های پیش ساخته در برند های مختلف و محصولات شرکت ها بسیار زیاد است که به همین دلیل دستان شما در انتخاب مدل مورد نظر در ابعاد مختلف و طراحی های متفاوت باز است . با توجه به تصاویر این محصول میبینیم که استخر پیش ساخته فوق به صورت گرد طراحی شده است که برای طراحی آن از پایه های متعدد که در واقع فریم محصول می باشد ، استفاده شده است . پایه ها سبب شده است تا استخر را بتوانیم بر روی زمین راه اندازی و استفاده کنیم . این استخر از بدنه و فریم تشکیل شده است . در بدنه محصول تعدادی دریچه به منظور تخلیه آب و ورود و خروج آب جهت اتصال پمپ قرار گرفته است .

ویژگی های استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته دارای ویژگی ها و مزایا زیادی هستند که همین موضوع نیز سبب محبوبیت بالای آن ها شده است . از ویژگی های بسیار عالی استخر پیش ساخته می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آن ها اشاره کرد . این بدین معناست شده شما می توانید استخر پیش ساخته خود را پس از جمع آوری بسته بندی کرده و جابجا کنید . ویژگی خوبی که حتی استخر های بتنی آن را ندارند .

شما می توانید از استخر پیش ساخته به صورت دائم و یا موقتی استفاده کنید . دوام این استخر ها بسیار بالا بوده و عوامل محیطی به آن آسیب وارد نمی کند . این استخر مناسب برای هر 4 فصل سال قابل استفاده است . این محصول کاملا مجهز بوده و به صورت پکیج به فروش می رسد . قیمت استخر پیش ساخته در مقایسه با احداث مدل های بتنی ارزان تر می باشد .

لوازم جانبی و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته

از مزیت های خوبی که استخر پیش ساخته قطر 549 با پمپ شنی دارد می توان به داشتن لوازم جانبی کامل به همراه پمپ تصفیه آب خوب آن اشاره کرد . این لوازم جانبی لوازمی چون نردبان ، درپوش و زیر انداز می باشد که می توانید برای مراقبت از کف استخر از زیرانداز ، جلوگیری از ورود حشرا، گرد و خاک ، ریختن شاخ و برگ درختان و ... استفاده کرد . نردبان نیز برای ورود و خروج راحت تر به استخر ایجاد شده است .

اما مهم تر از تمامی این لوازم می توان به پمپ تصفیه آب شنی استخر اشاره کرد که دارای مخزن بزرگی بوده و می تواند حجم بالایی از آب را به سرعت و با استفاده از فیلتر های شنی بسیار عالی خود تصفیه کرده و آب تمیز را وارد استخر کند . این پمپ توان تصفیه کردن آب رودخانه را نیز دارد .

راه اندازی و خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

راه اندازی استخر پیش ساخته نیازمند کمی تجربه است ، اما اگر آدمی فنی باشید می توانید با مشاهده DVD های آموزشی به سادگی استخر پیش ساخته خود را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کنید . توضیحات کاملی در این رابطه در لوح های فشرده به صورت تصویری آورده شده است که حتما با دقت آن را مشاهده کنید .

البته فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی برای این محصولات در نظر گرفته است که از مهم ترین آن ها می توان به نصب استخر در محل شما توسط نصاب های فروشگاه اینتکس اشاره کرد که در هنگام خرید می توانید از این خدمات بهره مند شوید .

نوعگرد
ظرفيت آب26000 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع132 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...