استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت

bestway 56483np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت از سری استخرهای پیش ساخته ای می باشد که در سال های اخیر و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این استخر  پیش ساخته دارای ظاهری متفاوت و به رنگ قهوه ای می باشد که از این رو نسبت به سایر استخر های پیش ساخته کمی متفاوت می باشد که همین متفاومت بودن در رنگ و ظاهر می باشد که این استخر را در میان مردم محبوب  کرده است . جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو می تواند فشار وارده بر روی خود را به خوبی تحمل نماید . همچنین پایه های استفاده شده  در استخر پیش ساخته از جنس آلومینیومی می باشد  که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و به خوبی  می تواند وزن وارده بر روی خود را مهار نماید . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ 110 ولت نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که خیال شما را به طور کلی از بابت تصفیه آب این استخر راحت می کند . همچنین از اقلام دیگر همراه این استخر پیش ساخته می توان به زیر انداز ، نردبان و درپوش نیز اشاره کرد که شما را از شر خرید اقلام همراه استخرهای پیش ساخته راحت می کند . استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت یک استخر گرد و شکیل می باشد که به دلیل داشتن رنگ فوق العاده زیبا و کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول رنگ قهوه ای زیبایی دارد و نسبت به استخر های مشابه از نظر رنگ فوق العاده متفاوت است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و نقد و بررسی ان را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در ابتدا راجب این محصول صحبت کردیم ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد می باشد. دور تا دور این محصول فریم هایی قرار گرفته است که باعث شده تا این محصول به صورت ایستا و صاف بر روی زمین قرار گیرد. بدنه اصلی این محصول به رنگ قهوه ای می باشد و طرحی تقریبا شبیه به چوبی دارد که بسیار چشم نواز است. علاوه بر این ها بدنه داخلی این محصول نیز به صورت یکدست سفید رنگ طراحی شده است که باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود. در کنار این محصول هم چنین نردبان پیش ساخته خاکستری رنگی هم قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید به سادگی به داخل استخر عبور و مرور کنید. هم چنین این محصول دارای زیر انداز و درپوش می باشد که مناسب برای استفاده بر رو و زیر استخر است.

جنس بدنه

از موارد مهمی که در خرید این استخر تاثیر زیادی دارد جنس بدنه ان است. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این کالا ساخته شده از نوع PVC برزنتی و الیاف شمعی می باشد. هم چنین پایه های این محصول هم ساخته شده از نوع الومینیومی می باشند که فوق العاده مقاوم است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول باید به این نکته اشاره نمود که ظرفیت اب این استخر 13030 لیتر بوده و قطر ان هم 427 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 107 سانتی متر می باشد. در ارتباط با وزن خود این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که 63.2 کیلو گرم است که وزن معقولی نسبت به ابعاد این محصول است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب این محصول تقریبا کاری زمان بر است. در ابتدا باید بدنه اصلی این محصول را نصب کنید که این کار و ایستا کردن ان مهم ترین بخش در راه اندازی این محصول است. پس از ان نیز بایداقدام به نصب ستون ها و پایه های اصلی این محصول کنید. این نکته نیز یکی از مهم ترین اقدامات برای نصب این محصول است. پس از ان نیز باید اقدام به نصب نردبان این محصول کنید تا بتوانید از این کالا استفاده کنید. البته در کنار این استخر یک عدد DVD اموزشی هم قرار گرفته است که می توانید با استفاده از ان اقدام به نصب و راه اندازی این کالا کنید. هم چنین باید برای مراقبت از این محصول از ضربه زدن و هم چنین فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول خودداری نمایید. علاوه بر این ها بهتر است بر روی این محصول درپوش را در مواقعی که قصد استفاده از این کالا را ندارید قرار دهید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول فوق العاده با کیفیت و بی نظیر می باشد که کیفیت بالایی داشته و بدنه ای مقاوم دارد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2574 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...