استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 488 × 122

bestway 56666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 488 × 122

استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 488 در 122 مدل بزرگ از استخر های فریمی گرد جدید شرکت بست وی که برای تفریحات آبی در منزل تولید و عرضه شده است. استخری با کیفیت ساختاری بالا و جنس بدنه مقاوم که برای استفاده در فضای باز و بسته تولید شده و از قابلیت نصب توکار نیز برخوردار می باشد. استخری با جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی که بدنه ای با ساختار سه لایه را ایجاد کرده تا در نهایت در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده که کاملا ضد آب بوده و فشار بالای ناشی از وزن آب را تحمل خواهند کرد. محصولی که به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری جدید داشته که به بدنه اصلی وصل شده و توسط فیلتر داخلی قابل تعویض خود زباله های سطحی آب را می گیرد. البته برای تصفیه و شفاف سازی بهتر آب می توان از پمپ تصفیه های شنی نیز استفاده نمود. علاوه بر پمپ تصفیه آب یک نردبان پیش ساخته و یک درپوش و زیرانداز به همراه پکیج آموزشی تصویری در بسته بندی استخر مورد نظر قرار داده شده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 488 × 122

استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 488 × 122 یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته شرکتی می باشد که توسط کمپانی بست وی ( bestway ) تولید شده است ، این استخر پیش ساخته یکی از شیک ترین و لوکس ترین استخر های آماده یا پیش ساخته است که می توانید تهیه کنید ، اما این محصول ویژگی های بسیار زیاد دیگری دارد که در این بخش یعنی بخش نقد و بررسی اطلاعات و ویژگی های بیشتری از محصول را با شما در میان خواهیم گذاشت پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته ایده آل و زیبا دارید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های پیش ساخته ممکن است تفاوت ها و شباهت هایی را نسبت به یکدیگر داشته باشند پس در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید . استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 488 × 122 به صورت گرد طراحی شده است و ساختار آن تقریبا دو قسمتی است ، یکی از قسمت های اصلی این استخر پیش ساخته بدنه و قسمت دیگر آن پایه ها می باشند که وظیفه نگهداری و اتصال بدنه به خود را دارند و همچنین باعث استحکام استخر پیش ساخته در برابر وزن بالای آب می شود . قسمت بیرونی این استخر پیش ساخته برخلاف بسیاری از استخر های پیش ساخته به صورت قهوه ای و با طرح چوب ساخته شده است به همین دلیل می توان گفت که این مدل یکی از لوکس ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد . لازم به ذکر است که پایه های محصول نیز به رنگ قهوه ای و با طرح چوب ساخته شده است که زیبایی محصول را دو چندان کرده است .

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر پیش ساخته زیبا و دوست داشتنی از pvc برزنتی الیاف شمعی ساخته شده است به همین دلیل نیز به خوبی می تواند در برابر آب ، ضربه و پوسیدگی مقاوم باشد از همین رو به یکی از بهترین اجناس برای تولید بدنه استخر های پیش ساخته و حتی استخر های بادی و دیگر محصولات بادی شده است . اما تفاوت این بدنه با بدنه های دیگر رویه طرح دار آن است که موجب زیبا تر شدن استخر پیش ساخته شده است . پایه ها یا فریم این محصول نیز از آلومینیوم ساخته شده است چرا که آلومینیوم از معدود فلز هایی است که استحکام بالا و وزن پایینی دارد ، به همین دلیل نیز کاهش وزن چشمگیری را می توان در این استخر پیش ساخته دید . 

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر پیش ساخته استخر پیش ساخته لوکس فوق برابر با ( قطر 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد در اندازه بسیار استاندارد بوده و از مناسب ترین اندازه ها برای استفاده به عنوان استخر خانگی ، صنعتی و ... می باشد . ارتفاع 122 سانتی متری آن نیز می تواند برای کسانی که شنا را فرا نگرفته اند مناسب باشد ، پس می توان گفت که استفاده از استخر پیش ساخته فوق محدودیت سنی ندارد ، کودکان نیز می توانند با نظارت والدین به بازی و بپردازند . وزن کلی این محصول در جعبه و بسته بندی خود به 87.3 کیلوگرم می رسد به همین دلیل می توان گفت محصول پرتابل است و برخلاف استخر های بتنی می توان آن را جابجا کرده و در محل جدیدی راه اندازی کرد . ظرفیت استاندارد این استخر پیش ساخته نیز 19480 لیتر می باشد و در همین راستا پمپ تصفیه آب فیلتری جدید در کنار محصول قرار گرفته است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

شاید راه اندازی این استخر پیش ساخته برخلاف استخر های فریمی و یا ایزی ست کمی دشوار باشد به همین دلیل توصیه می شود تا از دفترچه راهنما و DVD آموزشی که در کنار محصول قرار گرفته است استفاده کنید ، برای اطمینان بیشتر از عملکرد استخر پیش ساخته خود می توانید روند ارسال و نصب استخر پیش ساخته خود را به نصاب های حرفه ای و با تجربه فروشگاه اینتکس بسپارید . محل قرار گیری استخر را بایستی به درستی انتخاب کنید ، زمین بایستی هموار باشد ، در صورت راه اندازی استخر پیش ساخته به صورت توکار نیز نیاز است که زمین به خوبی صاف و هموار گردد . در کنار این محصول درپوش ، زیر انداز قرار دارد که با استفاده از آن ها می توانید در نگهداری استخر پیش ساخته خود بهتر عمل کنید .

سخن پایانی

اگر به به دنبال یک استخر پیش ساخته خانگی لوکس و زیبا هستید بدون شک این محصول یعنی استخر پیش ساخته لوکس 2018 با ابعاد 488 × 122 می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد ، فروشگاه اینتکس با فروش استخر پیش ساخته لوکس فوق سعی کرده تا تنوع این محصولات را بالا ببرد و استخر هایی زیبا تر را به دست مشتریان خود برساند ، شما می توانید محصول را با ضمانت و خدمات پس از فروش از فروشگاه خریداری کنید .

نوعگرد
ظرفیت آب19480 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3974 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...