استخر پیش ساخته مربعی بزرگ

intex 28766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
37,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مربعی بزرگ

استخر پیش ساخته مربعی بزرگ یکی از محصولات با کیفیت این شرکت بوده که ارگونومی مربعی شکل دارد و از این محصول می توان در ویلا برای شنا کردن و یا حتی به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد. راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به همین اندازه نیز برای جمع اوری ان نیاز به وقت زیادی نخواهید داشت. این محصول دارای فیلتر تصفیه کاغذی بوده و تایمر پمپ تصفیه نیز دارد. علاوه بر این ها این استخر دارای مواردی همچون نردبان ، زیر انداز ، روکش و رابط تخلیه و ابیاری می باشد. پمپ تصفیه این محصول از نوع دو تکه فیلتر کاغذی می باشد.

هم چنین پایه های این استخر از نوع الومینیومی بوده که استحکام فوق العاده ای دارند. بدنه این محصول نیز ساخته شده از نوع PVC چند لایه الیاف دار می باشند که مقاومت بالایی دارند. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها DVD اموزشی هم در بسته بندی این محصول قرار دارد که برای اموزش و راهنمایی نصب می توانید از ان استفاده کنید. هم اکنون این محصول با کیفیت را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

در میان انواع استخر های پیش ساخته فریمی معدود استخر هایی طراحی شده اند که دارای اشکال مربعی می باشند زیرا اغلب به صورت مستطیلی و یا گرد ساخته شده اند . بنابراین اگر به دنبال استخری هستید که دارای ساختار مربعی باشد ، این نمونه یعنی استخر پیش ساخته مربعی بزرگ با کد intex 28766 گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهد بود . این استخر دارای اضلاعی به طول 488 سانتی متر است که می توانید آن را خریداری کنید . در این نوع از استخر ها محدودیت ابعادی وجود دارد ، بنابراین اگر قصد خرید استخر پیش ساخته سفارشی با ابعاد دلخواه را دارید نیاز است تا محصول خود را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید تا فروشگاه استخر مد نظر شما را تولید کند .

فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت انحصاری انواع استخر های پیش ساخته ایرانی و خارجی را در بالاترین سطح کیفیت به فروش رسانده و اولین فروشگاه در زمینه فروش استخر پیش ساخته فریمی ، ایزی ست و بادی در ایران است که می توانید محصولات خود را با ضمانت و گارانتی خریداری کنید . فروشگاه اینتکس این محصولات را از برترین شرکت های تولیدی ایرانی و خارجی نظیر اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و ایرتکس به فروش می رساند که می توانید هر استخری را در ابعاد دلخواه خود در برند های مختلف خریداری کنید . فروشگاه در تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش محصولات پیش ساخته خود را ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید . 

از خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ای که فروشگاه اینتکس ارائه کرده است می توان به روند ارسال و نصب و راه اندازی محصول در محل اشاره کرد . شما می توانید صفر تا صد استخر های پیش ساخته را به فروشگاه بسپارید تا پس از خریداری شدن محصول توسط مشتری ، نصاب های باتجربه فروشگاه محصول را به محل مورد نظر شما ارسال کرده و در محل تعیین شده مشتری نصب کنند . با نصب استخر پیش ساخته توسط نصاب های فروشگاه می توانید استخر خود را ضمانت کنید . عدم راه اندازی صحیح می تواند به استخر در دراز مدت و حتی در کوتاه مدت آسیب وارد کند ، بنابراین اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید بهتر است خودتان استخر را راه اندازی نکنید .

راه اندازی استخر پیش ساخته مربعی بزرگ اینتکس تنها کمتر از 1 ساعت زمان خواهد برد . این محصولات در واقع استخر های آماده شرکتی هستند که تنها نیاز است تا آن را نصب کنید . در کنار محصول تمامی لوازم و تجهیزات همراه وجود دارد ، بنابراین نیازی به هیچگونه وسیله مجزا نخواهد بود . در کنار محصول دی وی دی های آموزشی و دفترچه راهنما وجود دارد که می توانید با مطالعه آن ، روند راه اندازی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب را آموزش ببینید . با توجه به ساختار فریمی محصولات شما قادر خواهید بود تا استخر های آماده را بر روی زمین یعنی به صورت روکار راه اندازی کنید ، از این رو حتی نیازی به حفاری زمین نیست .

در صورت دلخواه حتی شما می توانید استخر های پیش ساخته را نیز در داخل زمین دفن کنید . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه فرقی میان استخر های بتنی و استخر پیش ساخته ای که در داخل زمین دفن شده اند می باشد ؟ آیا بهتر نیست به جای اینکار از استخر بتنی احداث کنیم ؟ از مهم ترین دلایل استفاده از استخر پیش ساخته به جای استخر های بتنی می توان به قیمت بسیار ارزان تر آن ها اشاره کرد . با توجه به اینکه استخر های پیش ساخته قیمت تمام شده پایین تری به نسبت استخر های بتنی در ابعاد یکسان دارند ، بسیاری از افراد استخر های پیش ساخته را ترجیح می دهند . همچنین استخر های پیش ساخته نیازی به آب بندی نداشته و کاملا عایق هستند . این در حالی است که استخر های پیش ساخته جهت احداث و آب بندی نیاز به صرف هزینه و دقت زیاد خواهند بود .

استخر های پیش ساخته ای چون این استخر فریمی مربعی اینتکس استخر هایی زیبا هستند زیرا دیواره های داخلی و کف آن ها به صورت طرح سرامیکی ساخته شده است ، بنابراین گویی کف استخر واقعا از سرامیک های ریز ساخته شده است . تلفیق رنگ های آبی و سفید استخر می تواند آب استخر را آبی تر نشان دهد . البته شما می توانید با استفاده از ترموود ها و همچنین چمن های مصنوعی قسمت های کناری و بیرونی استخر را نیز بسیار زیبا تر از قبل کنید . ترموود ها چوب های ضد آبی هستند که می توانید به صورت افقی یا عمودی ( به نسبت روکار یا توکار بودن استخر ) استفاده کنید .

ظرفیت داخل این استخر پیش ساخته مربعی بزرگ 25007 لیتر است که می توان گفت ظرفیت بسیار بالایی است . اینتکس با توجه به این موضوع پمپ تصفیه آب قدرتمندی استفاده کرده است . ساختار پمپ تصفیه اب مربوطه به صورت دو تکه بوده که با استفاده از فیلتر های کاغذی که جذب بسیار بالایی نیز دارند ، می تواند آب چرک و کثیف را به آب تمیز و زلال تبدیل کند . این پمپ تصفیه با پمپاژ کردن آب به درون مخزن خود که در واقع محل قرار گیری فیلر می باشد ، آب را به گردش در آورده و آلودگی های آب جذب فیلتر شده و در نهایت آب خروجی آب تمیز خواهد بود ، با استفاده از این پمپ ها می توانید از هدر رفتن آب و هزینه صرفه جویی کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته مربعی بزرگ

استخر پیش ساخته مربعی بزرگ از بهترین نوع استخر پیش ساخته و استخر های تولیدی توسط کمپانی اینتکی می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و توسط نمایندگی این برند در ایران یعنی فروشگاه اینترنتی اینتکس با کیفیت بالا به بازارهای ایران عرضه شده است . این استخر مربعی بزرگ از ابعاد مناسبی برخوردار است و علاوه بر شنا می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کنید . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل این محصول بپردازیم پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این استخر بزرگ بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت مربعی شکل و در ابعاد تقریبا 5 متری به بازار عرضه شده است که کاربرد های بسیار در بازار ایران دارد و با توجه به نیاز های خریدار می تواند برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد . به همراه این محصول برای شما عزیزان بر چسب تعمییرات نیز ارسال می شود تا به هنگام وجود مشکل در ن بتوانید توسط این برچسب ها مشکل را برطرف کرده و بدون دغدغه به روز زیبای خود ادامه دهید .

همچنین اقلام همراه این محصول عبارتند از : نردبان استخر ، روکش ، زیر انداز و رابط تخلیه و آبیاری که تمامی نیاز های شما را بعد از خرید این محصول بر طرف می کند و دیگر نیازی به خرید محصولات دیگر همراه با این استخر نخواهید داشت . همچنین DVD آموزشی نیز همراه با این محصول برای شما ارسال می شود که نحوه ی راه اندازی محصول را برای شما شرح می دهد و می توانید از آن در جهت راه اندازی محصول استفاده کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول کاملا مطابق با استانداردای جهانی که توسط کمپانی اینتکس عرضه شده است می باشد و خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت این محصول به طور کلی راحت می کند . جنس بدنه استخر پیش ساخته مربعی بزرگ از پی وی سی چند لایه الیاف دار می باشد که در استحکام بدنه از پیشتازان است و کیفیت و مقاومت مثال زدنی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است . 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد این محصول به صورت مربعی شکل و به مشخصات ( طول : 488 سانتی متر ، عرض : 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد و فضای بسیار خوبی را برای شما فراهم می آورد که می توانید برای مقاصد مختلف از آن استفاده کنید . همچنین وزن این محصول 153 کیلو گرم می باشد که با توجه به کارایی و دسته بندی استخر های بادی پیش ساخته نیاز به تعدد در جا به جایی آن ها نیست و وزن فاکتور چندان مهمی در دسته بندی استخر های بادی پیش ساخته به حساب نمی آید . اما فاکتور مهم دیگری وجود دارد که چیزی نیست جز ظرفیت آب استخر ، این استخر پیش ساخته ظرفیت آبی بالغ بر 25007 لیتر دارد که نشان از ظرفیت و کیفیت بی نظیر این استخر پیش ساخته است .

جمع بندی :

استخر پیش ساخته مربعی بزرگ محصولی از کمپانی محبوب اسنتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای برخوردار است . جنس بدنه این استخر  پیش ساخته از پی وی سی چند لایه الیاف دار می باشد که در نوع خود زبان زد است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . آرگونومی ساختت این محصول به صورت مربعی شکل می باشد که می توانید برای  مقاصد مختلف از آن استفاده کنید .

به همراه این محصول برای شما عزیزان برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود تا در صورت بروز مشکل بتوانید در جهت رفع مشکل از آن استفاده کرده و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید . استخر پیش ساخته مربعی بزرگ با برترین کیفیت و قیمت توسط نمایندگی اینتکس در ایران عرضه می شود که می توانید س ار بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعمربعی
ظرفیت آب25007 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپدو تکه فیلتر کاغذی
نردباندارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...