استخر پیش ساخته مستطیلی 2.5 متری 2018

bestway 56403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پيش ساخته مستطیلی 2.5 متری محصولی جدید از شرکت بست وی که به عنوان کوچکترین استخر های پیش ساخته مستطیلی تولید و عرضه شده است . این استخر دارای ساختار و طراحی بدنه ساده بوده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. استخری که برای تمامی سنین مناسب بوده و بیشتر برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز و بسته به کار می رود. جنس بدنه آن مانند مدل های بزرگ تر خود از PVC برزنتی بوده که توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی و نصب می شوند.

این پایه ها دارای وزن سبکی بوده اما در عوض تحمل فشار بالایی را خواهند داشت. استخری که در حالت جمع شده حجم و ابعاد بسیار کمی داشته و به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. روی بدنه دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب به کار می رود. همچنین برای تخلیه آب هم دریچه های مخصوصی روی بدنه تعبیه شده است تا به راحتی بتوانید استخر را تخلیه کنید . 

در مقایسه استخر های پیش ساخته با استخر های بادی می توان گفت که استخر های پیش ساخته بسیار مقاوم تر و با کیفیت تر از نمونه های بادی هستند زیرا بدنه آن ها از مواد مقاوم تری چون برزنت به جای پی وی سی ساخته شده است . این استخر پیش ساخته نیز در ابعاد کوچکی ساخته شده است که می تواند بستر را برای بازی های کودکان نیز فراهم کنند . از نظر ابعادی این استخر نزدیک ترین ابعاد را به استخر های بادی داشته و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای ِآن ها باشد .

خرید استخر پیش ساخته فریمی در مقایسه با استخر های بادی ، قسمت تقریبا گران تر خواهد بود ، زیرا برای ساخت آن ها از مواد اولیه گران قیمت تری استفاده شده است ، همچنین دوام بالای استخر فوق موجب شده است تا سال های سال بتوانید از استخر استفاده نمایید . با توجه به ویژگی های گفته شده اگر قرار است تا از استخر به صورت دائمی استفاده نمایید ، استخر پیش ساخته مناسب تر خواهد بود . هر دو استخر ها قابلیت حمل و جابجایی دارند . استخر پیشی ساخته مستطیلی بست وی فوق نیز در ابعاد کوچکی بسته بندی می باشد به همین دلیل شما می توانید حتی مرتبا آن را جمع کرده و در محل جدیدی راه اندازی کنید .

به دلیل اینکه ارتفاع لبه استخر 61 سانتی متر است شرکت بست وی برای محصول ، نردبانی در نظر نگرفته است زیرا به راحتی کودکان نیز می توانند وارد استخر شده یا از آن خارج شوند . لازم به ذکر است که این استخر تنها برای کودکان نبوده و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . بزرگسالان می توانند درون آب دراز کشیده و ریلکس کنند یا حمام آفتاب بگیرند . بنابراین شاید برای ایستادن یا شنا کردن برای بزرگتر ها مناسب نباشد . همچنین به واسطه ظرفیت کمی که استخر دارد برای این استخر پیش ساخته پمپی نیز در نظر گرفته نشده است ، بنابراین شما به دلخواه می توانید از پمپ تصفیه آب استخر استفاده کنید .

از این نوع استخر ها می توان جهت آب درمانی نیز استفاده کرد ، شما می توانید داخل استخر را با آب سرد و یا اب گرم پر کنید تا جنبه درمانی داشته باشد . برای استفاده از استخر به عنوان استخر اب گرم می توانید از هیتر ها یا گرمکن های اب استخر استفاده کنید . این هیتر ها که با قدرت برق کار می کنند می توانند در کمترین زمان دمای آب را به دمای دلخواهی که تنظیم کرده اید برساند تا اینچنین بتوانید به آب درمانی بپردازید . همچنین شما می توانید از یخ برای سرد کردن آب استفاده نمایید . اگر ورزشکار حرفه ای هستید و قصد ریکاوری پس از تمرین با آب سرد دارید ، این استخر کوچک و جمع و جور می تواند بسیار ایده آل باشد .

از این استخر پیش ساخته می توانید در آب و هوای مختلف استفاده نمایید . از این رو هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت ، شما می توانید در آب و هوای شرجی یا سر ، گرم و خشک استفاده کنید زیرا جنس بدنه و پایه های این استخر کاملا در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم می باشد . بنابراین اگر در شهر های شمالی کشور یا جنوبی هستید هیچ محدودیتی از نظر استفاده از استخر پیش ساخته مستطیلی 2.5 متری 2018 وجود ندارد .

شما می توانید استخر های پیش ساخته را در پارکینگ خانه ، حیاط ویلا یا منزل ، پشت بام ، حیاط خلوت ، باغ و ... استفاده کنید ، چرا که این استخر ها بر روی زمین راه اندازی شده و نیازی به حفاری زمین نیست ، پس به راحتی می توانید حتی استخر را بر روی بام خانه نیز راه اندازی و استفاده کنید . راه اندازی این استخر کمتر از 20 دقیقه زمانبر خواهد بود ، بنابراین هیچ سختی برای راه اندازی وجود ندارد . در داخل جعبه محصول پکیج آموزشی قرار دارد که با مشاهده آن می توانید به بهترین شکل استخر را راه اندازی کنید ، بدون اینکه نیازی به نصاب باشد .

فروشگاه اینترنتی اینتکس برای استخر های پیش ساخته خود نصاب های حرفه ای را بر عهده گرفته است که مشتریان گرامی می توانند برای استخر های پیش ساخته بزرگ از نصاب استفاده کنند تا به بهترین شکل محصول را برای شما ارسال و در محل مورد نظر شما نصب کنند . اما همانطور که اشاره شد این استخر نیازی به نصاب نخواهد داشت . این محصول به صورت بسته بندی شده و در ابعاد بسیار کوچک برای شما ارسال می شود و حجم بالایی ندارد . وزن آن نیز تنها 15 کیلوگرم است .

با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته فروشگاه اینتکس می توانید انواع استخر های فریمی و ایزی ست را در ابعاد و طرح های مختلف به همراه تصاویر مشاهده کرده و مشخصات آن را مطالعه کنید و آن ها را مقایسه کرده و در نهایت استخر مورد نظر خود را خریداری کنید . می توانید ثبت سفارش خود را به صورت اینترنتی یا تلفنی از شهر های دور تر و به صورت حضوری در تهران خریداری کنید . امکان خرید حضوری نیز میسر است و چه بسا با خرید حضوری می توانید از تخفیفات ویژه ای نیز برخوردار شوید .

استخر های پیش ساخته ای چون استخر پیش ساخته مستطیلی 2.5 متری 2018 محصولاتی تعمیر شدنی هستند که در صورت بروز مشکل می توانید آن را تعمیر نمایید . بست وی برای این محصولات برچسب هایی با عنوان برچسب تعمیرات در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن ها به بهترین شکل استخر را تعمیر نمایید . این برچسب ها با عنوان بسته تعمیرات مخصوص استخر پیش ساخته توسط فروشگاه به فروش می رسد که می توانید آن را همراه با استخر و یا به صورت مجزا خریداری کنید .

نحوه تعمیر استخر نیز بسیار ساده است و پیچیدگی چندانی ندارد . شما می توانید تکه ای از برچسب را بر اساس وسعت سوراخ شدگی برش داده و با استفاده از چسب مخصوص به دیواره استخر بچسبانید . معمولا برچسب را می بایست به صورت سکه ای و یا گرد برش دهید زیرا این نوع برش مانع از ایجاد لبه در برچسب می شود بنابراین به جایی گیر نکرده و می تواند محکم تر به جای خود بچسبد . سوال متداولی که بیشتر مشتریان از فروشگاه می پرسند این است که تعمیر را در دیواره بیرونی استخر انجام دهیم یا دیواره داخلی ؟ بهترین روش تعمیر در استخر های پیش ساخته این است که از هر دو طرف استخر را تعمیر نمایید .

برخلاف استخر های بادی ، دراستخر های پیش ساخته می توان به دو طرف بدنه نیز دسترسی داشت ، بنابراین بهترین حالت این است که یک برچسب را در دیواره بیرونی و یک برچسب را در دیواره داخلی بچسبانید . اما اگر مقدار کمی از برچسب را دارید نیاز است تا از قسمت بیرونی استخر آن را تعمیر کنید زیرا ممکن است آب در طولانی مدت باعث جدا شدن برچسب از بدنه داخلی شود . با این وجود شما می توانید با رعایت نکاتی استخر را از داخل تعمیر کنید و چه بسا تعمیر استخر در دیواره داخلی به مراتب مقاوم تر خواهد بود . نکته مهم در این قضیه این است که برای تعمیرات نیاز است تا بدنه را به خوبی خشک کنید تا آن را تعمیر نمایید و تا محکم شدن چسب از محصول استفاده نکنید . به طور معمول زمانی که برای تعمیر بدنه استخر پیش ساخته نیاز است 24 ساعت می باشد .

برای یافتن قسمت آسیب دیده این استخر پیش ساخته برخلاف استخر های بادی که معمولا از تشت یا کف صابون استفاده می شود ، نیاز است تا آن را با آب پر کنید تا در صورت مشاهده کردن خروج آب از قسمت آسیب دیده آن را مشخص کنید و سپس محصول را تعمیر کنید . پس از تعمیر نیاز است تا قسمت آسیب دیده را برای مدت طولانی حداقل 24 ساعت تحت فشار قرار دهید ، بدین منظور نیاز است تا بدنه را از پایه های استخر جدا کنید . با توجه به آسیب دیدن بدنه استخر عملا نمی توان از محصول استفاده کرد ، بنابراین توصیه این است که استخر را باز کنید .

برای استفاده از استخر نکاتی مطرح است که بهتر است آن ها را رعایت کنید تا برای استخر و مصرف کنندگان مشکلاتی به وجود نیاید . با توجه به اینکه بعضی از سطوح زمین ممکن است زبر باشند ، در استفاده طولانی مدت بر روی این سطوح ممکن است کف استخر ساییده شود که در نهایت می تواند منجر به سوراخ شدن استخر گردد ، بنابراین توصیه این است که از زیرانداز ها استفاده کنید . از جمله زمین های نامناسب می توان به زمین هایی چون آسفالت ، سنگی ، شن و ماسه اشاره کرد . در نقطه مقابل آن زمین های سرامیکی ، موزاییک ، خاکی و چمنی مناسب ترین سطوح برای راه اندازی استخر پیش ساخته هستند .

از نکات دیگری که ممکن است برخی از مشتریان رعایت نکنند این است که استخر را به صورت نیمه خیس جمع کنند ، زمانی که بدنه را به صورت نیمه خیس جمع می کنید ، ممکن است این کار در دراز مدت عمر بدنه استخر را کم کند ، بنابراین توصیه می شود تا پس از هر بار جمع کردن استخر آن را به خوبی خشک کرده و سپس جمع کنید . بهترین راهی که می توانیم برای اینکار پیشنهاد کنیم این است که بدنه را بر روی طناب و در معرض نور خورشید قرار دهید تا خشک شود . استفاده از سشوار یا دستگاه های حرارتی برای خشک کردن استخر توصیه نمی شود . همانطور که در جدول مشخصات و در بخش نقد و بررسی آورده شده است ، قرار دادن استخر در معرض نور خورشید آسیبی به آن وارد نخواهد کرد ، پس جای نگرانی از این بابت نخواهید داشت .

زیرانداز هایی مخصوص استخر های پیش ساخته طراحی شده اند که می توانید با تهیه آن ها از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . همچنین شما می توانید از تاتامی ها و ابر های رنگی شبکه ای و همچنین چمن مصنوعی نیز به عنوان زیرانداز استفاده کنید تا از کف استخر به خوبی مراقبت کنید . لازم به ذکر است که استفاده از چمن مصنوعی می تواند فضای اطراف را زیبا تر و جذاب تر کند . فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه اینترنتی استخر پیش ساخته ایرانی و خارجی در ایران است که می توانید محصولات خود را با ضمانت و گارانتی معتبر خریداری نمایید .

استخر پیش ساخته مستطیلی 2.5 متری 2018 یک محصول با کیفیت و با طراحی جذابی بوده که توسط برند محبوب و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. این محصول در زمان ورود به بازار طرفدار و خریداران زیادی را جذب خود کرده و جز محصولات کوچک و جذاب این شرکت می باشد. اگر می خواهید تا این محصول را خریداری کنید به شما پیشنها می کنیم تا قبل از سفارش و خرید، یک بار این مقاله را که در خصوص بررسی نکات مثبت و منفی این محصول بوده مطالعه کرده تا با اطمینان خاطر دست به سفارش محصول دلخواه بزنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ظاهر محصول جز اصلی ترین دلایل و تکان یک محصول می باشد به طوری قطعا مشتری و خریداری جذب محصولی خواهد شد که طراحی و ظاهر زیبا تری را دارا باشد. به همین دلیل طراحی این محصول به صورت مستطیل شکلی بوده که در اطراف آن پایه هایی برای استحکام این محصول قرار می گیرد. این محصول به رنگ آبی بوده که به همین دلیل جذاب آن را دو چندان کرده است. شما می توانید با خرید این محصول به غیر از داشتن یک استخر خصوصی دلپذیر، بتوانید در آن به عنوان پرورش ماهی استفاده بکنید.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا است. همانطور که می دانید جنس بدنه هر محصول نشان دهنده کیفیت و عمر استفاده از آن محصول می باشد و قطعا محصولی که دارای جنس و کیفیت پایینی باشد بدون شک دارای خریداران کمی خواهد بود.

ابعاد و وزن

هشدار: حتما قبل از خرید این محصول به ابعاد و سایز آن محصول دقت کرده تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول در مکان مورد نظر نداشته باشید. پس ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول: 259 سانتی متر، عرض: 170 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر، ظرفیت آب : 2300 لیتر و در نهایت وزن این محصول 15.2 کیلو گرم بوده و دارای وزن بسیار سبکی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروشد

برای راه اندازی این محصول ابتدا بدنه این استخر پیش ساخته مستطیلی شکل در محل مورد نظر گذاشته می شود و سپس پایه های آن بر روی بدنه این محصول و زمین نصب و تعبیه می شود و در آخر شما می تواید درون این محصول آب ریخته و به آسانی از آن استفاده بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که این محصول را در فصل های سرما جمع کرده تا به بدنه آن سرما نخورده و صدمه ای به آن وارد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی بوجود آمد شما می توانید محصول مورد نظرتان را به نمایندگی تهران اینتکس تماس گرفته و با تعمیرات تخصصی متخصصان ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته مستطیلی 2.5 متری 2018 یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که از شرکت نامدار بست وی طراحی و تولید شده است. طراحی این محصول به صورت مستطیل شکلی بوده و به  رنگ آبی می باشد. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید.

نوعمستطیلی
ظرفيت آب2300 ليتر
طول259  سانتي متر
عرض170 سانتي متر
ارتفاع61 سانتي متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم ضد زنگ
پمپ تصفیه
نوع پمپ-
درپوش
زیرانداز
ساير ويژگي هامناسب تفریحات آبی خانگی
راه اندازی آسان در کمترین زمان
داراي دریچه تخلیه آب
دارای دریچه آب مخصوص پمپ تصفیه
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهپکیج آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...